https://www.youtube.com/@vaellan/videos
Mikä tämä on? juuri kiinnostava omaan tarpeeseen. Erittäin kiinnostava umpiajoon missä sattuu kevyt jutun tähden. Heti tilaisin hitaimmalla välityksellä että möyrintä ja veto onnistuisi paremmin. Miten on pärjäty koneella? Honda moottori on ainakin varmin juttu mutta entä muut komponentit?
Vaellan + moottorikelkka kokemuksia
3
3178
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisen kevytrakenteinen ja lastentauteja alkupään koneissa. Toivotaan kelkan hioutuvan hyväksi luotettavaksi tuotteeksi nopeaa koska tuommoiselle on tarve kyllä olemassa. Kaikki kun ei tarvitse sitä patikkohakkuria jolla kalliovuorella 55mm telamatolla mennä rinnettä ylös alas ravintolasta toiseen. Ostaisin heti tuommoisen vaellan jos se olisi jo valmis tuote. Valmistaja ei pahemmin kyselyistä huolimatta kerro. No hetken maltan odottaa käyttäjien jakamaa tietoa jota ei oikein saa?
- Anonyymi
Kumman vähän tuosta on juttua näkynyt missään. Youtubesta löytyy kuitenkin videoita jo 2021 lähtien, ja näyttää olevan myynnissä cänädässäkin. Kiinnostava kampe, arveluttaa vain että onko ihan lelu?
- Anonyymi
Valmistajalla nyt suoraan myynnissä MPV 3 mallia, jolla ilmeisesti valloitettu pohjois-amerikan markkina.
Olin pitkään somesta seuraillut tuotetta ja sen kehitystä, enkä ollut vielä hennonut ostamaan. Kävin paikanpäällä katsomassa Jyväskylässä. Tuote oli laadukkaan näköinen ja valmistajan mukaan tuotanto oli siirretty yhden katon alle. Keskusteltiin myös aikasemmista lastentaudeista. Näyttivät myös vanhempaa demo konetta. Vanhalla ja uudella malilla ero oli kuin yöllä ja päivällä.
Tuli siis Vaellan hankittua ja tyytyväinen olen ollut!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661164Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991154Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2111151Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128871Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755