Niin arvasitko kuka?
Ei ei ei ei ja vielä kerran ei.
Kokoomuksen ehdokas Alexander Stubb ei omista itse autoa.
– Minulla ei ole omaa autoa, mutta tarvittaessa lainaan vaimoni täyssähkö-Volvoa, Stubb vastasi.
Valitsijayhdistyksen ehdokas, vihreiden tukema Pekka Haaviston harrastus on VW Kupla. Sen lisäksi arkiautona on hybridi.
– Arkiautona satatuhatta ajettu Mitsubishi Outlander -hybdiridiauto, noin viisi vuotta vanha. Harrasteautona VW Kupla 1300 cabriolet, vuosimallia 1970, Haavisto vastasi.
Vain persu voi päätyä Toyotaan ?
Perussuomalaisten presidenttiehdokas Jussi Halla-aho kertoi, että hän myi tänä vuonna autonsa pois.
– Myin tänä vuonna autoni pois. Se oli vuoden 2008 Toyota Yaris. Totesin, että sille oli vähän käyttöä, koska liikun pääasiassa polkupyörällä ja julkisilla. Vaimolla on kyllä auto, Halla-aho vastasi.
Ainoa Toyota mies oli presidenttiedokkaista
10
225
Vastaukset
- Anonyymi
Halla-Aholla ollut aikaisemmin toyota previa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005949582.html- Anonyymi
Suuripäästöinen tila-auto previa. Hah hohohoooohh !!
- Anonyymi
Persu Toyotassa. Vetää sanattomaksi.
- Anonyymi
Suurin osa näköjään ajaa VAG lonsernin tuotteilla.
Fiksija ihmisiä siis.- Anonyymi
Huijattuja lähinnä. Se kuuluu konsetnin tapaan toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijattuja lähinnä. Se kuuluu konsetnin tapaan toimia.
Opettele kirjoittamaan? Toinen mikä vois ehkä auttaa olisi alkoholin vähentäminen.
- Anonyymi
Autoilu ei tee kenestäkään viisaampaa, päin vastoin. Sen huomaa jo näiltä palstoilta.
- Anonyymi
Vaihdettiinko me siis hondamies autottomaan?
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Autoa äänestäneet pettyi taas?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs551757- 181746
- 821423
- 1741406
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3081360- 211329
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981005Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62974Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34955- 349864