Pressan vaaleista

Anonyymi-ap

Kaksi idioottia ehdolla, toinen vanha julkishomo ja toinen poliittinen aivoton broileri, huonoimmat ehdokkaat suomen historiassa, koskaan.

4

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumpikin lisäksi maanpettureita, toimineet salassa ja rikkoneet protokollaa, painostaneet alaisiaan eivätkä ole ottaneet asiantuntijoiden neuvoja vastaan, vaan sooloilleet itse.

      Kun maa alkoi polttaa Stubbin jalkojen alla, hän pakeni lahjusvirkoihin Unioniin hommiin, joista hän ei tiennyt hevonpaskaakaan.

      Koko EU on rakennettu korruptia silmälläpitäen. Ne jotka tottelee, pääsevät huippuvirkoihin, ne jotka ei, eivät koskaan pääse Brysseliin patsastelemaan.

      Stubbin hintalappu on minimissään 2,5 miljardia ja hän aloitti aikakauden, jossa Suomi myöntyy kaikkeen mitä EU määrää. Samaan jengiin kuuluu Jutta, joka on vielä kalliimpi lehmä.

      On kummallista että Stubbin tekoset on niin moni unohtanut, vai eikö ole ottanut todesta? Media ja gallupit leipoi hänestä ykköstä ja siinä hän nyt on. Poikaraukka joka ei tiedä onko lintu vai kana, mutta koettaa esittää miestä.

      Pekka taas on limainen perverssi spermapankki, joka arvojohtajana olisi tuhoisa Suomelle. Antaa signaalin maailmalle että Suomi kyllä auttaa maailman pahimpiakin roistoja ja seikkailijoita.

      En äänestä kumpaakaan koska kumpikin on umpisurkeita ja vauhdittavat Suomen alamäkeä. Maksoin viime vuonna pelkästään pääomatuloveroa 122 000 euroa ja kyllä vituttaa se mihin ne rahat menee.

      Maksaisin vaikka 90% veroa jos tietäisin että ne menee tueksi vähävaraisille suomalaisille, vanhuksille, perheille, oikeasti sairaille, heikossa asemassa oleville lapsille ja laadukkaaseen koulutukseen.

      Mutta en maksaisi senttiäkään veroa jos niillä rahoilla elätellään patalaiskoja apinan lähisukulaisia kuten somaleita tai irakilaisia sotilaskarkureita.

      Minulla on vuokralla yksi irakilainen sotilaskarkuri perheineen, mutta hän ei saa senttiäkään tukea vaan on hyvässä työssä menestyvässä yrityksessä, vaimonsa opiskelee hoitoalalle ja tytär käy peruskoulua.

      Sellaisia vastaan ei minulla ole mitään, tulivat mistä hyvänsä.

      Maapallon väkiluku lisääntyy kahdeksalla miljoonalla ihmisellä kuukaudessa, mukaan on laskettu muonavahvuudesta poistuneet.

      Suomeen tuli viime vuonna 75000 siirtolaista ja pakolaista. Kantokyky oli jo ennen heitä finaalissa noin viiden miljardin vuosikustannuksilla. Nyt on kahdessa vuodessa tullut toinen viisi miljardia lisää kuluja.

      Samaan aikaan inflaatio jyllää, korot nousee, konkurssiaalto jatkuu ja ensi vuonna meillä on satatuhatta uutta työtöntä, vaikka hallituksilla on tapana naamioida ne tilastot joksikin muuksi.

      Sanna kehuskeli järjestäneensä 100 000 työtöntä töihin. Todellisuudessa asia meni niin että 106 000 työtöntä siirrettiin perustoimeentulotuen piiriin, mutta työttömyys status poistui!

      Se oli sama asia kun Paavo Lipponen lupasi aikoinaan että verotarrat poistuu autojen ikkunoista, jos demareista tulee pääministeripuolue. Näin kävi, tarrat poistui mutta lasku tuli edelleen postissa kuten tulee tänäkin päivänä.

      Kaikkea sitä keksitään, eilen kuulin uutisista että Suomen koirarekisterin pyörittäminen maksaa vajaan miljoonan vuodessa. Rekisteri, jolla kukaan ei tee mitään eikä se pentukauppaa lopeta mihinkään.

      Kieltolait eivät ole koskaan toimineet missään. Viinaa juotiin enemmän kieltolakien aikaan kuin koskaan, niin Amerikassa kuin Suomessakin.

      Aseiden myyntirajoituksilla kun Jenkeissä vihjataan, ihmiset ryntää asekauppoihin ja aseet lisääntyy miljoonilla uusilla hankinoilla.

      2010

      • Anonyymi

        Olenpa kerrankin melkein tarkalleen samaa mieltä kanssasi, Sannasta olen erimieltä, tilanne oli mikä oli ja se pitäisi huomioida, hän olisi valittu pressaksi 100% varmuudella, jos olisi lähtenyt kisaan,

        en ole koskaan pitänyt Stubidosta, sain hänestä erittäin negatiivisen kuvan, kun hän joskus kertoi, kertoi olevansa käytettävissä kun isänmaa tarvitsee häntä, ja vitut.

        Kekkonen oli aikanaan erittäin hyvä pressa, hän sanoi että kokkaretta ei saa koskaan päästää hallitukseen se tuhoaa hyvinvointi suomen näin näyttää käyvän...

        Olen ensimmäistä kertaa tilanteessa että minusta ehdokkaina ei ollut ensimmäistäkään ketä viitsisi äänestää, ne kaikki on surkeita, ja tämä huolettaa minua oikeasti,

        Homosta en viitsi edes kirjoittaa mitään, saatanan tunarit.

        olen kirjoittanut avauksen.

        By Numball HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenpa kerrankin melkein tarkalleen samaa mieltä kanssasi, Sannasta olen erimieltä, tilanne oli mikä oli ja se pitäisi huomioida, hän olisi valittu pressaksi 100% varmuudella, jos olisi lähtenyt kisaan,

        en ole koskaan pitänyt Stubidosta, sain hänestä erittäin negatiivisen kuvan, kun hän joskus kertoi, kertoi olevansa käytettävissä kun isänmaa tarvitsee häntä, ja vitut.

        Kekkonen oli aikanaan erittäin hyvä pressa, hän sanoi että kokkaretta ei saa koskaan päästää hallitukseen se tuhoaa hyvinvointi suomen näin näyttää käyvän...

        Olen ensimmäistä kertaa tilanteessa että minusta ehdokkaina ei ollut ensimmäistäkään ketä viitsisi äänestää, ne kaikki on surkeita, ja tämä huolettaa minua oikeasti,

        Homosta en viitsi edes kirjoittaa mitään, saatanan tunarit.

        olen kirjoittanut avauksen.

        By Numball HHN 63v.

        Tottakai olet kirjoittanut avauksen, huomaahan sen kirjoitusvirheistä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      662
      4906
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3529
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      155
      3268
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2518
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2339
    6. 257
      1923
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe