Saikuttajat

Anonyymi-ap

Onko teidänkin työkaverina saikuttajia, jotka kehtaavat hakea sairauslomaa, kun vähän mieli pahoittuu tai työn teko tympii? Työkaverit, joilla vuoro osuu iltaan, kun oli suunniteltu bilettämistä, haetaan saikkua että pääsee bilettämään🤨 Sit on niitäkin mitkä hakee saikkua, jos samassa vuorossa on henkilö jonka kanssa kemiat ei oikein kohtaa. Kuka lääkäri noita sairauslomia oikein kirjoittaa????

29

3098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sairausloman väärinkäyttöä pitäisi kitkeä pois. Ensimmäinen sairauslomapäivä palkattomaksi. Sitten jos on sairaana yli viikon maksettaisiin joka päivältä korvaus.

      • Anonyymi

        Olen itse ollut saikulla 20 vuoden aika yhteensä noin viikon. Taitaa kaikki olla 1 päivän saikkuja. Perusterve paranee taudista kuin taudista päivässä kahdessa. Burana naamaan ja töihin. Mutta jos se olisi palkatonta niin ainakin yrittäisin samalla vaivalla olla pidempään pois töistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse ollut saikulla 20 vuoden aika yhteensä noin viikon. Taitaa kaikki olla 1 päivän saikkuja. Perusterve paranee taudista kuin taudista päivässä kahdessa. Burana naamaan ja töihin. Mutta jos se olisi palkatonta niin ainakin yrittäisin samalla vaivalla olla pidempään pois töistä..

        No jos 20v aikana 7 päivää pois, ei se vuodessa tekisi paljoa miinusta lompakkoon, jos olisi palkatonta...


    • Anonyymi

      Se on just näin. Turhan saikuttajille kenkää!

      • Anonyymi

        Sossu pummi kilahti


    • Anonyymi

      Taitaa pahin pinnauspaikka olla tämä julkinen työnantaja ja siellä tietty osasto. Suurin osa ei ole turhaan töistä pois, mutta sitten on joitain täysin moraalittomia sairasloman hakijoita. Näillä varmaan suurin osa ajasta menee seuraavan valheen keksimiseen lääkärille.

    • Anonyymi

      Se on tämä nykyinen aikuinen sukupolvi sellainen, että etsitään aina se helpoin tie. Jos työ ei ole kivaa, väsähdetään.

      • Anonyymi

        Pure munkki pappa


      • Anonyymi

        Just niin!!


    • Anonyymi

      Onneks on välillä yt neuvottelut niin voi puhdistaa samalla työilmapiiriä...

      • Anonyymi

        Jokaiselle ouhevuoro palaverissa. Vaatimus🙏


    • Anonyymi

      Näitä löytyy! Kissa on vain joskus nostettava pöydälle ja pöytä pyyhittävä. Kyllä totuus on kestettävä ja palaute otettava vastaan., edessä on niin hyvä mielistellä... Eiköhän asiasta olisi hyvä keskustella ja miettiä tarkkaan annetaanko vakipaikka. Mamma auta❤️

    • Anonyymi

      Kyllä lääkäreittenkin pitäisi olla tiukempia vanha hyvä käytäntö työterveydenhoitajalle eka käynti.

    • Anonyymi

      Ilonkautta!

    • Anonyymi

      Näitähän muuten piisaa miehissä ja naisissa.
      Tiedän erään päälle 30v ukon joka on valehtelematta joka viikko ollut ainakin päivän tai pari saikulla kun aina jostain kolottaa. Pikkasen tulee kalliiksi työnantajalle. Ja koko kylä luonnollisesti puhuu näistä saikuttajista.

      • Anonyymi

        Joskus ne YT:t kolahtaa oikealle kohdalle.


    • Anonyymi

      Joo, sitten on tää toinen ryhmä, sairaseläkkeelle jäävät jotka aloittavat työnteon oikein urakalla kun on eläkepaperit kädessä. Mihinkä tästä voisi ilmoittaa?

      • Anonyymi

        Keitähän tarkotat tällä? Onko pelko päässy noin hiipimään kun täällä huudellaan mutta ei naamatusten tehdä muutaku änkytetä 😂


      • Anonyymi

        Mikä laki kieltää sairauseläkkeellä työnteon? Duunia saa paiskia rajoitetusti myös sairauseläkkeellä.


    • Anonyymi

      Kyllä!kuka kirjoittaa sair.lomaa oppisopimuksella / ei tarvii lääkärintodistusta kunhan ilmoittaa...viikonloppu ryypätty nyt sitten ei jaksa kun pitäis mennä töihin kun arkikoittaa,(ps.ei esimiehet ole niin sinisilmäisiä kuten luullaan aina jokunäkee ja kuulee...valheella on pian lyhyt loppu.

    • Anonyymi

      Kyllä!kuka kirjoittaa sair.lomaa oppisopimuksella / ei tarvii lääkärintodistusta kunhan ilmoittaa...viikonloppu ryypätty nyt sitten ei jaksa kun pitäis mennä töihin kun arkikoittaa,(ps.ei esimiehet ole niin sinisilmäisiä kuten luullaan aina jokunäkee ja kuulee...valheella on pian lyhyt loppu.

      Tiiän kestä puhut

    • Anonyymi

      Täällä päävika on suurin saikutuksen syy

      • Anonyymi

        Juu!kaatokännissä la/su yö nuorinainen,kova on krapula ei päässyt maanantaina töihin,juu aina joku tuttu näkee ja eihän työkaverit enää usko selityksiä onhan selkäkipeä kun munuaiset kovilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu!kaatokännissä la/su yö nuorinainen,kova on krapula ei päässyt maanantaina töihin,juu aina joku tuttu näkee ja eihän työkaverit enää usko selityksiä onhan selkäkipeä kun munuaiset kovilla.

        Edelliseen maanantaina soitettu olennylim.töissä joten sairastan krapulaa törkeetä.siinä on jo joitaja luottamus kovilla nyt jo kerrotaan satuja entä mikä on hoitajan vastuu jatkossa.ajoissa tollsiset loiset toisiin ammatteihin.


    • Anonyymi

      Fiksut lääkärit.

    • Anonyymi

      Meillä koko sakki noroviruksessa. On muuten veemäinen tauti. Soitin terveyskeskukseen, jotta saan saikkulapun. Kielsivät tulemasta hakemaan sitä. Saan sen taudin loputtua. Työnantaja kitisee, että missä lappu viipyy. Tekee niin tai näin niin aina joku valittaa.
      .

      • Anonyymi

        Miksi ett sano suoraan nuorelle että näin sinut juhlimassa voi suu venähtää.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe