Onko Temu luotettava? Onko kokemuksia siitä, että paketti ei olisi tullut perille tai Temu olisi varastanut tietoja. Olen kyllä kuullut molempia tapahtuvan, mutta vain jossain muualla kuin Suomessa. Mitä pitää huomioida, jos tilaa Temulta. Voitteko kertoa kokemuksia. Olen kuullut, että Teemulle ei pidä antaa mitään luottokorttitietoja tai muuta (Temun sovellus siis kai varastaa tietoja). Onko tämä totta?
Onko Temulta tilaaminen turvallista?
8
1816
Vastaukset
- Anonyymi
En itse ostaisi mitään osakkeita tuota kautta.
- Anonyymi
⭐️Klikkaa linkkiä https://temu.to/m/uvsr8ay9gpi ja saat💰100€ kuponkipaketin tai⭐️ syötä koodi tag68394 Temu apissa 💰saadaksesi 30% alennuksen ensimmäisestä ostoksesta!!
- Anonyymi
Ei ole todellakaan turvallista. Mulle riitti yksi tilauskerta ja nyt on perkele kortti lukossa kun ovat yrittäneet käyttää sitä kolminumeroista koodia toistuvasti väärin. Minä vähän mietin sillon kun tilasin että kannattaako ja olisihan se väliin pitänyt jättää. Minä en itse enää koskaan tilaisi tuolta yhtään mitään. Jos saan suoraan sanoa niin toi on sama kun antas varkaalle kortin ja sanoisi että ”älä käytä tätä”.
- Anonyymi
Turvallinen ja hyvä paikka! Suomalaiset työnantajat ovat haalineet jo vuosikymmeniä sitten työntekijöitä ulkomailta halvemman toivossa…. Miksi duunarit ostaisi myöskään kotimaista… samaa tmeun tavaraa tokmannin hylkyt täynnä mutta hinta on eri
- Anonyymi
Temustako nuo työntekijät on haalittu?
- Anonyymi
Tavallaan luotettava, eli saat tilatessa jotain paskaa, mutta et koskaan mitä haluat/olet tilannut
- Anonyymi
Uskon tuon, mutta vain jos itse olet saanut paskaa.
- Anonyymi
Tällä hetkellä on tilanne se että Kiinasta tulevaa tavaraa ei luovuteta jakeluun.
Asiaa on selitelty jos jonkinlaisilla verukkeilla, kaikki ihan keksittyä legendaa.
Mitä Temuun tulee, ei ole ollut mitään kieroa peliä koskaan. Ainut kierous löytyy nyt
tullista. Tavara ei lähde jakeluun. Viimeisin tilaus Temusta on seurannassa ilmoitettu menneen läpi tullin kuvioista ja se on luovutettu, vaan ei ole tullut vielä jakeluun.
Kirjoitan sitten jos tavara tuli ja kirjoitan myös jos ei tullut. Vahva epäilys on että lobbaajat ovat saaneet EU:n paniikki jarrutukseen. Hölmöä sinänsä koska eivät pysty näyttämään toteen ketkä ja mitkä kaupan sektorit ovat 'kärsineet' kilpailusta.
Totuus on se että kaikki mitä olen ostanut sieltä johtuu yksinkertaisesti siitä että
sitä ei suomesta löydy ainoastakaan kaupasta tai netistä. Joten päättele siitä mikä on kilpailu tilanne. Tai rehellisesti sanottuna, sitä ei ole. Jos taas mennään rahalliseen arvoon, sillä ei ole merkitystä jos joku maahantuo saman tavaran kaupallisen suomalaisen ketjun kautta. Vaan eivätpä tuo, mikään ei estä.
Kansanomaisesti ilmaistuna, kateus vie kalatkin vedestä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408