Asiakaspalvelu on taitolaji

Anonyymi-ap

Asiakaspalvelu on taitolaji.
Resepti siihen on yksinkertainen. Tervehtiä ,kiittää tai olla ystävällinen, Asiakaspalvelu on se, mitä asiakas kokee ja kohtaa asioidessaan yrityksen tai palvelun tarjoajan kanssa

Äänekosken hyvät ja huonot asiakaspalvelu paikat?

58

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki paikat on hyviä

    • Anonyymi

      Nesteellä jos et suostu liittymän juorukerhoon ja pure munkkia

      • Anonyymi

        Missä se kerho siellä on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se kerho siellä on ?

        Nesteellä buaahaa


    • Anonyymi

      Ei kaikista kasvoista ole. Eikä muuten tule.

      • Anonyymi

        Varsinkin sinä ja äitis


    • Anonyymi

      Alkossa on asiallinen ja ystävällinen palvelu

    • Anonyymi

      Asiakas saa just sellaista palvelua, kuin se omalla käytöksellään ansaitsee.

      Paskoille asiakkaille paskaa palvelua, hyville asiakkaille hyvää palvelua..

      Itse saan aina hyvää palvelua, ehkä se johtuu siitä kun olen itsekkin asiallinen ja kohtelias, toisinaan saan myös alennusta, kun katson asiakaspalvelijaa lempeästi hymyillen

    • Anonyymi

      Suolahdessa Asemakadun molemmin puolin on erittäin hyvää ja erittäin ala-arvoista.
      Suosikissa saat hyvää palvelua asioit millä pisteellä vaan.
      Tien toisellapuolella sitä palvelua ei asiakaspalveluksi voi sanoa jos omistajan kanssa joudut asioimaan.
      Sama ihminen olen joka paikassa, ja omasta mielestäni osaan käyttäytyä asiaan kuuluvasti.

      • Anonyymi

        Tästä voi olla kyllä erimieltä..riippuu onko ennestään tuttuja suosikissa


    • Anonyymi

      Kyllähän tuon Suosikin toisella puolella katua olevan aseman asiakaspalvelusta aika monelle on syntynyt oma käsityksensä oman asiakaskokemuksen perusteella.
      Suosikki on hyvä ja palveleva ,mutta tilanahtaus on huono puoli kun postin pakettien noutolokerot poistettiin.

      • Anonyymi

        ankea kauppa ja kallis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ankea kauppa ja kallis

        Ite olet ankea


    • Anonyymi

      S -Market Äki palvelut ja asiakastoiveiden huomioiminen on huonontunut vuosien saatossa.
      Varmasti johtuu siitä ,että henkilökunnasta otetaan kaikki ja vähän ylimääräistä irti omistajan kassaan.
      Ei sitä mikään ylikallis paistopiste tai bonus korjaa.
      Perempi palvelu on samassa kiinteistössä oleva pulla -ja ruokapaikka,nimeä en muista.
      Parkkipaikat talvella tosi huonosti hoidettu ,siinäkin säästetään.

      • Anonyymi

        mitä tarkoittaa ylikallis paistopiste? kyllä siellä ihan leivotaan ja on erillinen leipuri FAZER:N kautta. ei muualla saa äänekoskella aivan alusta asti leittua leipää tai pullaa yms. eli itse huomannut että ei oikein maistu muualta ostetut pakasteesta sulatetut tuotteet jotka ties kaun olleet kauppojen kylmiöissä. Mielellään maksaa alusta asti paikanpäällä tehdystä. Itse toivoin netin kautta tähän kyseiseen ässä markettiin tuotetta viime viikolla ja oli jo hyllyssä. Eli olikohan kirjoittaja tietoinen tästä mahdollisuudesta?


    • Anonyymi

      Yleensä yrittäjä, joka työskentelee omassa liikkeessään, palvelee hyvin asiakkaitaan. Onhan hänen tulevaisuuden leipänsä siitä kiinni. Alemakasiineissa oli ennen pääsääntöisesti huono palvelu. Varsinkin jos erehdyit menemään lähellä sulkemisaikaa, tuntui olevan kova halu saada vaan asiakkaat kiireesti ulos. Viime vuosina selvästi parantunut palvelu sielläkin.

    • Anonyymi

      Ei ole aikoihin ollut Alemakasiinia.

    • Anonyymi

      Mitä tuolla asiakaspalvelulla tarkoitetaan on iso merkitys. Jos tuotteet on hyvin ja näkyvästi esillä niin jo sitä pidän hyvänä palveluna.Mitä näihin myyjiin tulee niin ovat ystävällisiä kun saavat itse ensin tervehtiä. Sitten taas jos menet kysymään jotain niin siinä käytäntö on hyvinkin kirjavaa. Tässä kirjavuudessa huomaa selvän eron Jyväskylän liikkeissä verrattuna Äänekosken vastaaviin. Täällä se asiakaspalvelu on vaan jotenkin vaikeaa tai vaivalloista vähän kuin tutkittaisiin ensin mikähän ostaja se tuo on kun taas Jyväskylän liikkeissä se palvelu tulee automaattisen ystävällisesti kuin tutulle puhuisi.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas onneton


    • Anonyymi

      väärään aikaan lausuttu kiitos on myrkkyä
      tyhjiä sanoja ei kaipaa kukaan
      tekoja enemmän ja asioiden hoitoa
      kiitos tulee asioiden hoidosta
      eikä muuten vain

      • Anonyymi

        kuukausipalkka kiittää puolestaan


    • Anonyymi

      palvelukulttuuri pahenee, jos on äkkipikainen työntekijöille se jättää palvelematta, vaikka asia koskisi lainmukaista asianhoitoa ja palvelematta jättäminen olisi jokin rikos

      tällä näkymin sähköposti työvoimatoimisto ei palvele minua, koska sanon suoraan heidän palveluistaan

      osaltani kirjeasiointi ei toimi

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu yleensäkin Suomessa? Kumpa joku edes pyyhkisi ne pöydät kun aivan itse on viety kupposet ja kipposet itsepalveluna johonkin "pesutorniin". Itsepalvelukassat? Ja tätä lähetä sähköpostien määrää... Ja jos johonkin soitat? Maksu näkyy sitten tililläsi jos olet palvelua saanut.

    • Anonyymi

      Kaikki missä kuvataan,aloittajakin linssiluteeksi maijulikin.

    • Anonyymi

      s-marketin parkkipaikka surkea, miksi ihmeellinen supistus parkkipaikalle mennessä?

    • Anonyymi

      Suolahden Neste surkea. Kallein bensakin.

    • Anonyymi

      Suosikissa on hyvä palvelu.Kallis kauppa kyllä on.

      Nesteelle nyt ei kukaan täysjärkinen mene palvelun ja siellä istuvan ”mafian vuoksi”•

      Äänekoskella Shellille sama homma ,mutta Hirvaskangaalla jo täysin toinen meininki hinnoissa ja palvelussa.

      Äänekosken apteekissa en ole käynyt vuosiin nettiapteekki on hyvä.Onneksi apteekkari vaihtuu.
      K-Cittarin myyjät ovat niin leipäytyneet työhönsä että palvelusta ei juurikaan voi puhua,etenkin palvelutiski on kuin Turhapuro rautakaupassa elokuvasta.

    • Anonyymi

      Olen saanut Suolahden Nesteellä ihan asiallisen palvelun, joskus jopa erinomaisen avun auto-ongelmaani.

      Se mieskööri ei ole mukava siellä, mutta en tiedä, ovatko siellä mihin aikaan vaan. Minkä se yrittäjä voi tuollaisille asiakkaille. Kymmenisen vuotta sitten huomasin myös eräässä muussa ihan eri alan suolahtelaisyrityksessä kokoontuvan miesporukan. Hehän suorastaan haittasivat yrittäjän työntekoa. Pitäisi ymmärtää jokaisen itsekin, ettei mene häiritsijäksi ja ajan kuluttajaksi toisen työlle. Valitettavasti Äänekoskella on tätä joutilasta porukkaa, jotka eivät sitä ymmärrä ja kiertävät liikkeestä toiseen ilman mitään ostoaikomusta.

    • Anonyymi

      Minusta turha tänne tulla kenenkään arvostelemaan toisten töitä vaan laittaa suoraan palaute yritykseen. Sen verran naisvaltainen kova ala jos tekee 8h päivässä kuutena päivänä Viikossa niin ei voi olla että tuhansille asiakkaille kaikille jaksaa kokoajan hymyillä. Onneksi itse jäänyt eläkkeelle. Arvostetaan omaa ja toisten työtä ja jätetään mölyt omaan vatsaan koska ei kukaan tule toimisto/tehtaantyötä arvostelemaan nettiin

      • Anonyymi

        Asiakaspalvelu on olennainen osa esim. kaupoissa,ravintoloissa,huoltoasemilla jne.
        Asenteella asiakas on oikeassa (oli tai ei).
        Asiakas on kuningas ja päättää ns.jaloillaan mitä palveluja käyttää.
        Jos asiaskaspalvelu ei miellytä voi hakeutua muualle töihin.
        Aloituksessa oli asiakaspalvelu on taitolaji ja näin se on.
        Nettikaupassakin on hyvää ja huonoa palvelua.
        Karjalaisen Kotileipomo ja Huynh Nhu on hyvä esimerkki hyvästä asiakaspalvelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelu on olennainen osa esim. kaupoissa,ravintoloissa,huoltoasemilla jne.
        Asenteella asiakas on oikeassa (oli tai ei).
        Asiakas on kuningas ja päättää ns.jaloillaan mitä palveluja käyttää.
        Jos asiaskaspalvelu ei miellytä voi hakeutua muualle töihin.
        Aloituksessa oli asiakaspalvelu on taitolaji ja näin se on.
        Nettikaupassakin on hyvää ja huonoa palvelua.
        Karjalaisen Kotileipomo ja Huynh Nhu on hyvä esimerkki hyvästä asiakaspalvelusta.

        Asiakas on oikeassa vain omassa mielessään. Asiakkaana oleminen on taitolaji, kaikilta se einonnistu, ja sit syytetään nimettömänä täällä huonosta asiakaspalvelusta.

        Ja tutkimusten mukaan ne ihmiset jotka ei omaa hyvää seksielämää, purkaa turhautumisensa muihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelu on olennainen osa esim. kaupoissa,ravintoloissa,huoltoasemilla jne.
        Asenteella asiakas on oikeassa (oli tai ei).
        Asiakas on kuningas ja päättää ns.jaloillaan mitä palveluja käyttää.
        Jos asiaskaspalvelu ei miellytä voi hakeutua muualle töihin.
        Aloituksessa oli asiakaspalvelu on taitolaji ja näin se on.
        Nettikaupassakin on hyvää ja huonoa palvelua.
        Karjalaisen Kotileipomo ja Huynh Nhu on hyvä esimerkki hyvästä asiakaspalvelusta.

        Sama koskee myös asiakkaita..asiakkaan myös tulee tajuta että ei aina voi sillä hetkellä saada palvelua tai tuotetta ja se tuskin on myyjän vika. Tai jos tuotteen hinta on noussut tai saatavuus ongelmat yms. Tässä varmasti peiliin katsomisen paikka jos palvelu ei miellytä


    • Anonyymi

      Pariisin hepeneitä myyvässä liikkeessä palvelusta ei voida puhua. Jos et löydä liikkeestä mitään ostettavaa, se kyllä näkyy ja kuuluu kauppiaan käytöksessä. Tämä jo smikä karsii shoppailun, jossa mennään katselemaan tarjontaa ja ostetaan vain, kun jotain mieleistä osuu kohdalle.

    • Anonyymi

      Käyn Jyväskylässä vaateostoksilla, ei tule tunnetta että pakko ostaa. No nämä itsepalveluliikkkeet Tokmanni, Halpa-Halli, Citymarket jne niissä saa rauhassa sovittaa.

      • Anonyymi

        Suomalaiset eivät ottaa vastaan palvelua (vaikka sen puutetta täälläkin haukutaan) erikoisliikkeissä. Sitä suorastaan pelätään, että myyjä tulee puheille. Myyjän ystävällinen kysymys: ”voinko auttaa” tms. ei tarkoita, että on pakko ostaa. Aina voi sanoa: ”kiitos, katselen vain”. Olen joskus ollut vaatekaupassa töissä, ja ihmettelin, miten vaikeaa sen monelle tuntuu olevan, että myyjä tulee puheille. Sen takia vältellään liikkeitä, jossa myyjä voisi palvella.


    • Anonyymi

      Äänekoskella ei yhtään oikeaa vaatekauppaa ollut vuosiin.
      Kyllä oikeat ja laadukkaat on ostettava muualta. Kengät myös.
      Ei edes urheiluvaatteista löydy kun keskinkertaista tyylittömiä hinnakkaita vaatteita.
      Ruokakaupat hinnat niin kalliita että saman tuotteen samanketjun kaupasta on Jkl:ssä huomattavasti halvempi.( jos muutenkin käyt siellä).
      Hirvaskankaalla palvelu muuttuu ja siitä kohti Jyväskylää
      polttoaineetkin10 senttiä litra edullisempi.
      Välissä Tikkakoski jossa palvelu samaa luokka kuin Äänekoskella.
      Palvelut muuttuvat samaan tahtiin kun edetään Jyväskylää kohti.

      Kyllä Suolahti ja Äänekoski ovat mörkö kylä poikkeuksen tekee asiakaspalvelussa
      Suosikki.Hintataso on kyllä hintava.

    • Anonyymi

      Jos missä niin Äänekosken poliisin lupapalveluissa ei ole asiakaspalvelua.
      Asiakas ei minkään arvoinen.

    • Anonyymi

      Jos Äänekosken asiakaspalvelua verrataan esim.Jyväskylässä saatavaan on siinä iso ero.
      Jyväskylässä asiakasta palvellaan Äänekoskella se tuntuu olevan välttämätön paha.
      Äänekoskella yksi erityinen piirre.
      Yrittäjät tuntuvat kuuluvan juoruyhdistykseen joka puhuu ja levittelee ihmisten asioita.
      Nimeltä mainitsematon yrittäjä on siinä oikein juorujen levittäjien kuningas (mies).

    • Anonyymi

      Teidän kannattaa mennä sinne Jyväskylään jatkossakin niin ei tartte täällä itkeä palvelusta. Varsinkaan , kun ette osaa edes asiakkana käyttäytyä asiallisesti

      • Anonyymi

        Kyllä käydään ja suuremmaksi osaksi käytetään siellä olevia palveluja.

        Täällä olevien palvelut vain huononevat ,mutta sehän on huonosti käyttäytyvien yrittäjien ongelma ja asukkaiden jotka tyytyvät huonoon palveluun.

        Miten tässä kaupungissa voikin asua näin tympeitä ihmisiä.

        Parasta käydä Jkl :ssä ettei tartu tuo tyhmyys ja tympeys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käydään ja suuremmaksi osaksi käytetään siellä olevia palveluja.

        Täällä olevien palvelut vain huononevat ,mutta sehän on huonosti käyttäytyvien yrittäjien ongelma ja asukkaiden jotka tyytyvät huonoon palveluun.

        Miten tässä kaupungissa voikin asua näin tympeitä ihmisiä.

        Parasta käydä Jkl :ssä ettei tartu tuo tyhmyys ja tympeys.

        Samaa voi sanoa sinusta. Tyhmyys ja tympeä käytös tarttuu helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa voi sanoa sinusta. Tyhmyys ja tympeä käytös tarttuu helposti

        Tyhmyyttä on juuri huono asiakaspalvelu.
        Menetät asiakkaat ja mitä siitä seuraa?
        Kyllä tänäpäivänä arvostaa omia rahojaan sen verran että käyttää rahaansa siellä missä saat rahallesi vastiketta myös palvelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmyyttä on juuri huono asiakaspalvelu.
        Menetät asiakkaat ja mitä siitä seuraa?
        Kyllä tänäpäivänä arvostaa omia rahojaan sen verran että käyttää rahaansa siellä missä saat rahallesi vastiketta myös palvelussa.

        Jos sinut asiakkaana ja ja sun kelantuki rahat menettää, niin ei suurta vahinkoa yrityksille tule 😂

        Sinusta ei jää yritykselle kuin roskia lattialle, joiden siivoaminen maksaa.

        Ja kannattais varmaan kokeilla jotain muutakin kuin hien ja dödön sekoitusta kun tulet kauppaan.

        Haiset yhtä kuvottavalle kuin se yks puliakka joka kuseksii allensa s-marletin pihapenkillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinut asiakkaana ja ja sun kelantuki rahat menettää, niin ei suurta vahinkoa yrityksille tule 😂

        Sinusta ei jää yritykselle kuin roskia lattialle, joiden siivoaminen maksaa.

        Ja kannattais varmaan kokeilla jotain muutakin kuin hien ja dödön sekoitusta kun tulet kauppaan.

        Haiset yhtä kuvottavalle kuin se yks puliakka joka kuseksii allensa s-marletin pihapenkillä

        Nyt meni väärin tämä panettelu.
        Sinäkö kirjoitat asiakaspalvelusta joka kirjoitat tuolla tasolla olevaa tekstiä.
        Ikäävähän se on ,että meitä on joka lähtöön,mutta tuo on sairas ulostulo.
        Lähdenkin tässä Jyväskylään asioille.
        Autonmerkkiä jolla lähden en viitsi sinulle tähän laittaa ettei tule sairaaseen mieleen ties mitä.
        Tuon ulostulon jälkeen kierrän Äänekosken palvelut varmasti ihan sinun vuoksesi.
        Auttaisiko jos hakeutuisit terapiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni väärin tämä panettelu.
        Sinäkö kirjoitat asiakaspalvelusta joka kirjoitat tuolla tasolla olevaa tekstiä.
        Ikäävähän se on ,että meitä on joka lähtöön,mutta tuo on sairas ulostulo.
        Lähdenkin tässä Jyväskylään asioille.
        Autonmerkkiä jolla lähden en viitsi sinulle tähän laittaa ettei tule sairaaseen mieleen ties mitä.
        Tuon ulostulon jälkeen kierrän Äänekosken palvelut varmasti ihan sinun vuoksesi.
        Auttaisiko jos hakeutuisit terapiaan?

        Lähdin Jyväskylään ja sain huonoa palvelua ja ajoin autolla ja kierrän sen nyt kaukaa ajan nyt autolla uudella kohti Tamperetta että kun siellä saa palvelua ja kierrän kaukaa..otinkohan aamu lääkkeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinut asiakkaana ja ja sun kelantuki rahat menettää, niin ei suurta vahinkoa yrityksille tule 😂

        Sinusta ei jää yritykselle kuin roskia lattialle, joiden siivoaminen maksaa.

        Ja kannattais varmaan kokeilla jotain muutakin kuin hien ja dödön sekoitusta kun tulet kauppaan.

        Haiset yhtä kuvottavalle kuin se yks puliakka joka kuseksii allensa s-marletin pihapenkillä

        On jälleen aika huomauttaa miten kirjoitustaidoton olet, opettele äidinkieli.


    • Anonyymi

      Hurmos karaoke hyvä palvelu ja osaava henkilökunta pidän.

    • Anonyymi

      Äänekosken äänestysprosentit ovat vaaleista toiseen Keski-Suomessa sieltä heikoimmasta päästä.
      Miksi tässä kaupungissa pitää mennä johonkin kaupungin kiinteistöön jossa se äänestyspaikka enakkoäänestyksessä aina on.
      Äänestys paikkoja ei kaupoissa niinkuin muualla.Ihmeen takaperoisesta tavat kaupungilla.
      Esim. Suolahti jossain Suopungissa ,miksi ei Suosikissa,missä ihmiset liikkuvat.

      Äänestänkin aina jossain ennakkoäänestyspaikassa jossain muualla kuin Äänekoskella,yleensä jossain kauppakeskuksessa.
      Siis huonoa palvelua kaupungilta äänestäjiä kohtaan.

      • Anonyymi

        Olisko tuossa sitä kunnon vasuriajattelua että näin on tehty iät ja ajat että pärjätään jatkossakin. Selvää muutostahan on että nykyihmiset yhdistää kulkujaan ja tuo äänestys kauppareissun yhteyteen olisi hyvinkin suotavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko tuossa sitä kunnon vasuriajattelua että näin on tehty iät ja ajat että pärjätään jatkossakin. Selvää muutostahan on että nykyihmiset yhdistää kulkujaan ja tuo äänestys kauppareissun yhteyteen olisi hyvinkin suotavaa.

        Saako Suolahdessa vielä maksaa ruplilla?


    • Anonyymi

      Kaupungintalolla on huonoa asiakaspalvelua jos naama ei ole mieluinen tai kuulut alempaan säätyyn.

    • Anonyymi

      Äänekosken kaupungintalolla tosiaan ovat säätyrajat vielä voimissaan.
      Onko virkamiehellä menossa huono vai hyvä päivä.Aika itsekästä ja läpinäkyvää.

    • Anonyymi

      Huonoimmat palvelut saat kaupungintalolta tietyiltä itseään täynnä olevista veronmaksajien rahoilla palkkaansa saavilta virkamies öykkäreiltä.
      Ovat kuuluisia jo yli maakunta rajojen.

      • Anonyymi

        Jaa, heittikö vahtimestari sut pihalle kun et itse sinne osannu 😂


    • Anonyymi

      Käyttäytymis koulutukseen.Ovat kuin huonosti koulutetut koirat.Luulevat itsestään jotakin mitä eivät ole.

    • Anonyymi

      Kylillä puhutaan kaikenlaista.En tiedä lieneekö tosia mutta yleensä osa ainakin.
      Peiliin katsomisen paikka jos näin on.

    • Anonyymi

      Huonointa asiakaspalvelu tarjoaa kaupunki.
      Kaikki maksut ja verot tapissa,mutta palvelut ja niiden taso erittäin huonoa ja ylimielistä.
      Kaikki yritykset lähtevät täältä jos eivät sitä ennen ole konkurssissa.
      (tarkoitan PK yrityksiä).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      65
      1468
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1299
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1142
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1109
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      891
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      775
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      51
      674
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      617
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      614
    10. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      88
      608
    Aihe