Transvestiitin ja ristiinpukeutujan ero

Anonyymi-ap

Onko transvestiitin ja ristiinpukeutujan ero siinä, että ristiinpukeutuja, cd, ei käytä esim. meikkejä eikä yhtään mitenkään muutenkaan naiseksi sonnustautumaan kuin vaatteiltaan, saattaa esim. jättää parran ajamatta vaikka pukee naisen vaatteet, kun taas transvestiitti, tv, muutenkin kuin vaatteillaan ilmentää osa-aikatyttöyttä?

Onko niin, että vaikka transsukupuolisia on sekä miehestä naiseksi- että naisesta mieheksi -tapauksia ja viimeksi mainittuja nykyään jopa edemmän, cd., ja tv-tapauksia on vain miehestä naiseksi?

9

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatketaan vielä... Äsken kirjoittamani viestin kirjoitin muistellessani miten påarikymmentä vuotta sitten tehtiin sellainen ero transvestiitin ja ristiinpukeutujan välille mutta ilmeisesti nykyään se ero on tabu....

Usein myös unohdetaan, että tv:n ja ts:n välissä on kolmas ryhmä, tg:t eli transgenderit.

• Anonyymi

Kyllä naispuolisia transvestiittejäkin on. He haluavat kuitenkin erottautua miespuolisista transvestiiteistä käyttämällä usein nimitystä äijäily. Cis-naiset käyttävät joskus aivan rennosti miesten vaatteita olematta kuitenkaan transvestiittejä.

Transgenderit eivät sijoitu transsukupuolisten ja transvestiittien väliin, vaan transmiesten ja -naisten väliin, koska eivät sijoitu mielestään kumpaankaan sukupuoleen.

• Anonyymi

Onko rajojen veto tai nimitysmetsästely nyt aivan välttämätöntä?

Toisaalta, se ikäänkuin helpottaa asian miettimistä, mutta ei se kumminkaan tarkoita mitään lopullisia lukittumisia.

Ihmiset muuttuvat, katsos...

• Anonyymi

Olen mielestäni cd meikkaan ja haluan pukeutua kauniisiin tyylikkäisiin asuihin. Naisena olo on minulle fetissi ja tuo nautinnon. En masturboi ilman pukeutumista. Seurustelen geneerisin naisen kannssa ja en tunne vetoa miehiin.

• itse olen miehkäs ja kuitenkin haluan joskus pukeutua naisten asuihin ja varsinkin alusasut kiihottaa olen kait sit ristiinpukeituja olen myös silloin bottom gay

• Anonyymi

Sama minulla
        Naisten alusasut kiihottaa,varsinkin stringit.vaimoni huväksyy sen ja antaa omia stringejä minulle ja jopa ostaa niitä juuri minua varten ja on itsekkin kiihottunut että uskallan näin toteittaa omia halujani.ihanaa tälläinen

• Anonyymi

Se ei todellakaan ole mikään ero näiden kahden välillä !!!!!

• Anonyymi

Tuosta asiasta on väänetty säilää ikuisuuksia. Itse pidän itseäni cd-henkilönä. Meikkaan asuni ovat tyylikkäitä, istuvia ja minulle sopivia. Hyvin laittautuneena minuun ei kiinnitetä hulmiota sen kummemmin kuin muihinkaan naisiin, se kohtuu pienikokoisuudesta. Asuissa olo on ihana tunne, yleensä tulee halu masturboida joka ei kertaan jää. Olen siis hetoro jolla on fetissi pukeutua naisen näköön. Naissuhteet normaaleja, seurustelen ja rakastan ystävääni.

• Anonyymi

Itse pidän itseäni CD henkilönä kun pukeudun mekkoon lakkaan kynnet ja käytän naisten pikkuhousuja. Muuten en meikkaa enkä käytä mitään naisten peruukkia enkä teko rintoja.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      398
      5884
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1819
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      64
      1284
    4. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      121
      1053
    5. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      47
      963
    6. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      106
      962
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      57
      948
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      57
      931
    9. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      919
    10. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      871
    Aihe