Onko transvestiitin ja ristiinpukeutujan ero siinä, että ristiinpukeutuja, cd, ei käytä esim. meikkejä eikä yhtään mitenkään muutenkaan naiseksi sonnustautumaan kuin vaatteiltaan, saattaa esim. jättää parran ajamatta vaikka pukee naisen vaatteet, kun taas transvestiitti, tv, muutenkin kuin vaatteillaan ilmentää osa-aikatyttöyttä?
Onko niin, että vaikka transsukupuolisia on sekä miehestä naiseksi- että naisesta mieheksi -tapauksia ja viimeksi mainittuja nykyään jopa edemmän, cd., ja tv-tapauksia on vain miehestä naiseksi?
Transvestiitin ja ristiinpukeutujan ero
9
1029
Vastaukset
- Anonyymi
Jatketaan vielä... Äsken kirjoittamani viestin kirjoitin muistellessani miten påarikymmentä vuotta sitten tehtiin sellainen ero transvestiitin ja ristiinpukeutujan välille mutta ilmeisesti nykyään se ero on tabu....
Usein myös unohdetaan, että tv:n ja ts:n välissä on kolmas ryhmä, tg:t eli transgenderit.- Anonyymi
Kyllä naispuolisia transvestiittejäkin on. He haluavat kuitenkin erottautua miespuolisista transvestiiteistä käyttämällä usein nimitystä äijäily. Cis-naiset käyttävät joskus aivan rennosti miesten vaatteita olematta kuitenkaan transvestiittejä.
Transgenderit eivät sijoitu transsukupuolisten ja transvestiittien väliin, vaan transmiesten ja -naisten väliin, koska eivät sijoitu mielestään kumpaankaan sukupuoleen.
- Anonyymi
Onko rajojen veto tai nimitysmetsästely nyt aivan välttämätöntä?
Toisaalta, se ikäänkuin helpottaa asian miettimistä, mutta ei se kumminkaan tarkoita mitään lopullisia lukittumisia.
Ihmiset muuttuvat, katsos... - Anonyymi
Olen mielestäni cd meikkaan ja haluan pukeutua kauniisiin tyylikkäisiin asuihin. Naisena olo on minulle fetissi ja tuo nautinnon. En masturboi ilman pukeutumista. Seurustelen geneerisin naisen kannssa ja en tunne vetoa miehiin.
itse olen miehkäs ja kuitenkin haluan joskus pukeutua naisten asuihin ja varsinkin alusasut kiihottaa olen kait sit ristiinpukeituja olen myös silloin bottom gay
- Anonyymi
Sama minulla
Naisten alusasut kiihottaa,varsinkin stringit.vaimoni huväksyy sen ja antaa omia stringejä minulle ja jopa ostaa niitä juuri minua varten ja on itsekkin kiihottunut että uskallan näin toteittaa omia halujani.ihanaa tälläinen
- Anonyymi
Se ei todellakaan ole mikään ero näiden kahden välillä !!!!!
- Anonyymi
Tuosta asiasta on väänetty säilää ikuisuuksia. Itse pidän itseäni cd-henkilönä. Meikkaan asuni ovat tyylikkäitä, istuvia ja minulle sopivia. Hyvin laittautuneena minuun ei kiinnitetä hulmiota sen kummemmin kuin muihinkaan naisiin, se kohtuu pienikokoisuudesta. Asuissa olo on ihana tunne, yleensä tulee halu masturboida joka ei kertaan jää. Olen siis hetoro jolla on fetissi pukeutua naisen näköön. Naissuhteet normaaleja, seurustelen ja rakastan ystävääni.
- Anonyymi
Itse pidän itseäni CD henkilönä kun pukeudun mekkoon lakkaan kynnet ja käytän naisten pikkuhousuja. Muuten en meikkaa enkä käytä mitään naisten peruukkia enkä teko rintoja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083