Hei, täällä on maailmaan putkahtanut roturisteytyspennut (noutaja-seisoja) ja niille pentupakettia suunnittelen. (Vaikkei kaikilla vielä kotia olekkaan) Haluan antaa uusille omistajille mukaan pentupaketin. Kuulostaako seuraavat tavarat hyviltä pentupakettiin:
Tietenkin ekana oennun omat paperit, ell todistus ja ohjeita pennun hoitoon
Ruokaa
Iloinen lintukoiran pentu-kirja
Pentudami
Riistatyynyjä 2x
Pilli+naru
Noutajahihna
Pitkä liina
Kynsisakset
Leluja 2x
Naksutin
Kestokassi tavaroille
Roturisteytyspennut ja pentupaketti
5
295
Vastaukset
- Anonyymi
Noutajahihna ei kuulu minkään ikäisen koiran kaulaan, ja pennulle sen laittaminen on jo niin välinpitämätöntä, ettei mitään rajaa.
- Anonyymi
Kiitos kommentistasi. Harkitsen sen poistamista paketista. Se vain sattuu kuulumaan niihin paketteihin jotka tilaan ja missä on myös pilli ja nuo damit ja tyynyt. Olen kyllä itsekin sitä mieltä ettei se ole hyvä kenenkään elävän olennon kaulassa enkä ole itsekkään käyttänyt sellaista.
- Anonyymi
Jes. Sain vaihdettua pentupakettien hihnat dameihin:)
- Anonyymi
Erittäin hyvä. Voihan siihen erikseen hankkia jonkinlaisen hihnan, tai olla hankkimatta. Kaulapannan ja valjaiden väliltä päättäminen kannattaa jättää suosiolla uusien kotien vastuulle. Itse kirjoittaisin ohjeisiin myös maininnan siitä, että kaulapannan suositeltu leveys on vähintään kahden nikaman verran.
- Anonyymi
Hyvänkuuloinen paketti on, harva tuollaista antaa. Ja tuo parin nikaman levyinen pentupanta on todella hyvä ehdotus, tosin harvoin pienille keskikokoisille pennuille niitä löytää, mutta kannattaa ainakin ehdottaa sellaista jatkossa pennun ostajille. Jokin pehmustettu pentupanta varmasti on alussa hyvä, päälle hihna.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149