Hei, täällä on maailmaan putkahtanut roturisteytyspennut (noutaja-seisoja) ja niille pentupakettia suunnittelen. (Vaikkei kaikilla vielä kotia olekkaan) Haluan antaa uusille omistajille mukaan pentupaketin. Kuulostaako seuraavat tavarat hyviltä pentupakettiin:
Tietenkin ekana oennun omat paperit, ell todistus ja ohjeita pennun hoitoon
Ruokaa
Iloinen lintukoiran pentu-kirja
Pentudami
Riistatyynyjä 2x
Pilli+naru
Noutajahihna
Pitkä liina
Kynsisakset
Leluja 2x
Naksutin
Kestokassi tavaroille
Roturisteytyspennut ja pentupaketti
5
301
Vastaukset
- Anonyymi
Noutajahihna ei kuulu minkään ikäisen koiran kaulaan, ja pennulle sen laittaminen on jo niin välinpitämätöntä, ettei mitään rajaa.
- Anonyymi
Kiitos kommentistasi. Harkitsen sen poistamista paketista. Se vain sattuu kuulumaan niihin paketteihin jotka tilaan ja missä on myös pilli ja nuo damit ja tyynyt. Olen kyllä itsekin sitä mieltä ettei se ole hyvä kenenkään elävän olennon kaulassa enkä ole itsekkään käyttänyt sellaista.
- Anonyymi
Jes. Sain vaihdettua pentupakettien hihnat dameihin:)
- Anonyymi
Erittäin hyvä. Voihan siihen erikseen hankkia jonkinlaisen hihnan, tai olla hankkimatta. Kaulapannan ja valjaiden väliltä päättäminen kannattaa jättää suosiolla uusien kotien vastuulle. Itse kirjoittaisin ohjeisiin myös maininnan siitä, että kaulapannan suositeltu leveys on vähintään kahden nikaman verran.
- Anonyymi
Hyvänkuuloinen paketti on, harva tuollaista antaa. Ja tuo parin nikaman levyinen pentupanta on todella hyvä ehdotus, tosin harvoin pienille keskikokoisille pennuille niitä löytää, mutta kannattaa ainakin ehdottaa sellaista jatkossa pennun ostajille. Jokin pehmustettu pentupanta varmasti on alussa hyvä, päälle hihna.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561832Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys141291Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091239Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60903TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 64883
- 51826
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783