Danny näki kymmenmetrisen käärmeen Phuketissa

Anonyymi-ap

Nyt on Iso D todellakin nimensä veroinen, kun näki kymmenmetrisen käärmeen, kun maailman todistetusti pisin käärme oli 7,7 metriä. Malesiasta löytyi kahdeksanmetrinen, mutta sen pituus on vahvistamatta.

Danny onkin ennätysmiehiä Helminsä kanssa. Ikäero vaivaiset 58 vuotta. Frederik oli kuulema flirttaillut Helmille myös. Tästä innostuneena eräs radiokanava avasi uuden ohjelmaosion,
jossa tätä kolmiodraamaa käsiteltiin. Ohjelman nimeksi tuli "Helmiä sioille"

5

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minunkin käärme venyisi kymmenmetriseksi, tarpeeksi nuoren tyttöystävän käsittelyssä!

    • Anonyymi

      Maailman vanhin kikka iskeä nuori naiivi nainen. Tarjoa hänelle töitä jossa hän kokee olevansa matkalla huipulle. Kehu häntä ja anna hänen päästää luovuutensa valloilleen. Sano wau hänen ideoilleen. Esittele hänelle pari kuuluisaa kaveria ja näin hän on päässyt piireihin ja on aivan täpinöissään. Anna hänelle hienon autosi avaimet ja laita hänet sillä asioille johonkin ihan keksittyyn asiaan ja kehu että hienosti hoidettu.
      Anna hänen ajella sillä autolla vapaasti.
      Sitten kysyt häneltä että kiinnostaisiko lähteä kokeilemaan yhtä venettä, kun kaveri perui niin tarvin miehistöä. Anna hänen painella nippelinappeleita ja ohjata, neuvo hellästi siinä takaa mitä merimerkit tarkoittaa ja miten käyttää kaasua.

      Ajele johonkin laguuniin parkkiin ja laske ankkuri, ilmoita että ruoka aika ja loihdit nopeasti jonkin merihenkisen aterian, joka on vain lämmittämistä vailla. Sitten poksautat shampanjapullon ja kerrot miten kiva on olla kanssasi täällä merellä kun sä osaat ihan mitä vaan haluat ja olet ikäiseksesi todella kypsä ja fiksu.

      Toisen lasin jälkeen on aika horjahtaa ja ottaa häntä reidestä kiinni ja todeta "Sä oot ihana..." Sitten ei muuta kuin kapteenin hyttiin maistelemaan hellästi papayaa, kunnes on aika tarjota mulkukkaa punaisten ujosti värisevien huulten väliin, vilkaista itseään peilistä ja vinkata itselle silmää.

      • Anonyymi

        Huh...

        Joskus ihmettelen itseäni.

        Että mikä tarve minulla onkaan avautua, päivästä päivään, vuosia 24/7 .

        Täällä, Pattayan palstalla, miksi ei esimerkiksi Chiang Main palstalla .

        Joskus ihmettelen itseäni .

        Huh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh...

        Joskus ihmettelen itseäni.

        Että mikä tarve minulla onkaan avautua, päivästä päivään, vuosia 24/7 .

        Täällä, Pattayan palstalla, miksi ei esimerkiksi Chiang Main palstalla .

        Joskus ihmettelen itseäni .

        Huh...

        Siksi koska olet seinähullu Pasanen, jolla on jakaantunut persoonallisuus useisiin osiin, rajaton mielikuvitus.


    • Kerran aimon serkun kanssa joka on mäkkärissä töissä mini palkalla mini hameessa oltiin ryypätty aimon puu liiterissä viisi viikkoa korvikkeita, kun yhtäkkiä nähtiin 20 metriä pitkä kärme joka sähisi kuin sytytys lanka... kun ravisteltiin päitä yhteen niin huomattiin että se on vaan aimo joka oli sammunut siihen lingon päälle selälleen ja sihisi happea etu hampaan ja ala hampaan raosta. Meistä oli hassua kun laitettiin sitten aimolle äänen vaimentimeksi tamponit nenään ja villasukka suuhun...
      aimon aivot oli 36 tuntia ilman happea, totesi lääkärit sairaalassa mutta aimo sanoi vaan että vittu ne mitään happea tarvi, nyt lähetään ryyppäämään ja niin me lähettiin! Juotiin kaikki mikä löydettiin akku happoja myöten aina... meinattiin kyllä tulla hulluksi kun jouluna jouduttiin lopettaa ku meni jalat alta ja näkö ni en saanu vifiä päälle....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe