Äidin uus mies piiskaa

Anonyymi-ap

Oon 14v tyttö ja mul on 9v ja 7v ikäset siskot. Äiti tekee vuorotyötä ja on välillä useammankin päivän pois jos täytyy lähtee kauemmas töihin. Sillä aikaa äidin uus mies hoitaa meitä ja se kertoo meille aina miten tollaset kurittomat kakarat sai ennen selkäänsä. Aina ulkona se kattelee puiden oksia ja kertoo miten siitä saisi hyvän piiskan. Oikeesti ollaan ihan kilttejä ja ehkä välillä vilkkaitä mut ei me ikinä mitään pahaa tehdä. Kerran se sitten sano että nyt saatte kaikki kakarat selkään ja mä sain puhuttua sen yli että antaa vain mulle. Sen jälkeen oon saanu monta kertaa ja kun oon yrittäny sanoo äidille tai mun oikeelle isälle asiasta niin ne on vaan todennu että oon varmaan ollu tosi tuhma ja ansainnut sen. Mitenkään tuhma en ole ollut mutta siskojeni puolesta lasken housut alas ja otan sen mitä annetaan.

7

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soita seuraavaksi 112 niin saat apua teille kaikille ketään ei saa uhata pelotella eikä hakata lastensuojelu auttaa teitä lapsia äitis ukko saa korville kunnolla 😄🙏

    • Anonyymi

      Tuo on nykyaikana rikos mutta onko aloittaja edes oikeasti lapsi🤷‍♂️

      • Anonyymi

        Niinpä. Mutta soita 112 niin asia selviää.


    • Anonyymi

      Suomessa edelleen kuritetaan lapsia. Ikävää että aloittajaa kuritetaan syyttä. 112 ei ole välttämättä paras ratkaisu koska se voi aiheuttaa enemmän ongelmia kuin ratkaisee.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei ehkä ole 14v tyttö. Tuskin ottaisi selkäsaunaa isäpuolelta.
      Ja biologinen isä kuuntelisi varmasti jos on normaali.
      Samoin äiti.
      S24-kirjoitus vaikuttaa trollilta.

      • Anonyymi

        Ehkä on tai sitten ei. Perheen sisäinen dynamiikka ei ole ihan yksikertainen asia. Ruumiillinen kuritus on varsin yleistä vielä nykyään. Lapselta puuttuu elämänkokemus ja kyky arvioida asioiden oikeellisuutta ja normauliutta. Piiskan saanti voi olla yhtä normaali asia kuin leipä varsinkin jos lähipiirissä myös muut saavat piiskaa. Lapsella ei myöskään ole resursseja vastustaa itseään huomattavasti vanhemman henkilön auktoriteettiä. Mielestäni aloitus ei ole selkeä provo vaan saattaa sisältää aidon kysymyksen. Aihe sinällään ei ole uusi mutta pitää ottaa huomioon se että joka vuosi maailmaan tuee uusia ihmisiä joilla on omat kokemuksensa heitä ympäröivästä maailmasta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe