Työsyrjintä

Anonyymi-ap

– Kun kerroin töissä kihlautuneeni miehen kanssa, loppuivat esimiestuuraukseni siihen ja palasin takasin kassalle. Myös tatuointini olivat kauppiaalle liikaa, vaikka asiakkaat olivat niistä innostuneen kiinnostuneita. Toisessa paikassa kauppias puolestaan antoi ymmärtää, etten homouteni takia voinut olla hyvä työssäni eikä hän luottanut tekemiseeni. En koskaan saanut häneltä suoraa kritiikkiä, vaan hän haukkui minua muille selkäni takana, useissa ruokakaupoissa Porissa ja Helsingissä työskennellyt Justus Tammenheimo kertoo.

https://tyopaikat.oikotie.fi/tyontekijalle/artikkelit/miksei-toissa-saa-olla-rauhassa-homo-tai-hetero

Onko muita syrjitty työhaastattelussa tai työpaikalla homouden vuoksi?

216

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkia syrjitään ketkä alkavat tuoda esiin jalkovälin toiveita ja suuntauksia työssä. Työ on työtä eikä mitään seksuaalista esiintuloa. Hölmöyttä/sairautta tuoda esiin jotakin mikä ei paranna työn tulosta tai/ ja liity siihen.

      • Anonyymi

        Ei vaikuttanut siltä että tämä henkilö olisi jotenkin korostanut homouttaan. Voin sanoa etten minäkään ole korostanut homouttani. Miten voisin korostaa jotain mitä en ole ja silti on solvattu sen vuoksi että on oletettu että olisin homo.

        "Homous" voi "kuulua" puheesta ja "näkyä" eleistä. Jotkut varmaan väittävät. Ei tarvitse olla meikkiä tai "stereotyyppisen" homot vaatteet.


      • Anonyymi

        Homofobiaa edelleen on valitettavasti työpaikoilla. Vielä on paljon tehtävää mitä tulee tähän asiaan.


      • Anonyymi

        Useimmilla työpaikoilla muut työntekijät utelee seksuaalista suuntautumista ja joillakin jopa työnjohto tai omistaja. Ei tietenkään tarvitse kertoa, mutta ei oikeuta myöskään syrjintään jos kertoo. Ei sitä minun mielöestäni tarvitse esille tuoda millään tavalla, eikä minua kiinnosta toisten touhuit. Jos ystävystyy jonkun kanssa niin hänelle voi kertoa, mutta vaarassa levitä heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuttanut siltä että tämä henkilö olisi jotenkin korostanut homouttaan. Voin sanoa etten minäkään ole korostanut homouttani. Miten voisin korostaa jotain mitä en ole ja silti on solvattu sen vuoksi että on oletettu että olisin homo.

        "Homous" voi "kuulua" puheesta ja "näkyä" eleistä. Jotkut varmaan väittävät. Ei tarvitse olla meikkiä tai "stereotyyppisen" homot vaatteet.

        Jos naiset ovat kiinnostuneita, mutta eivät saa vastakaikua niin alkavat heti juoruilla.


      • Anonyymi

        Työantajan ei tarvitse tietää mitä työntekijä tekee vapaalla,ei kuulu millään tavalla.Jos joku kysyy minulta että oletko homo,annan samalla mitalla takaisin ja kyseenalaistan kysyjän seksuaalimieltymykset.Selvästä syrjinnästä työntekijää kohtaan,työnantaja voi saada isot sakot,jos menee käräjille.


      • Anonyymi

        Eli heteroiden on lupa kertoa jutustelyn lomassa puolison kanssa vietetysrä viikonlopusta mutta jos homo tekee niin on se oman jalkovälkn toiveiden tyrkyttämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli heteroiden on lupa kertoa jutustelyn lomassa puolison kanssa vietetysrä viikonlopusta mutta jos homo tekee niin on se oman jalkovälkn toiveiden tyrkyttämistä?

        Nää kommentit menee näkökään ihan minne sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli heteroiden on lupa kertoa jutustelyn lomassa puolison kanssa vietetysrä viikonlopusta mutta jos homo tekee niin on se oman jalkovälkn toiveiden tyrkyttämistä?

        Ei kaikki heterotkaan kerro parisuhteestaan mitään, jos homo kertoo niin se on oma valintansa, mikään pakko ei ole kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki heterotkaan kerro parisuhteestaan mitään, jos homo kertoo niin se on oma valintansa, mikään pakko ei ole kertoa.

        Homoilla taitaa olla joku sairaus mistä valittavat ja etsivät huomiota kun luulevat esille tuloillaan saavansa lääkettä 🤣
        Tyhmiä. Lääkäri on sitä varten.
        Työpaikat on työtä varten.


      • Anonyymi

        Kaikki muutkin kertovat töissä työkavereilleen että ovat menneet kihloihin , ei se mitenkään erikoista Ole.
        Ihmeellistä kun aina vaan pitäisi salailla oma itsensä ja kuulla kyselyjä että oletko jo löytänyr tyttöystävää
        Koska hän ei tule sitä koskaan edes haluanaan
        .joten suomalaisen homofobi polon pitäisi ehkä ajatella ainoastaan työntekoa eikä yrmiä työntekijää .
        Homo tekee työnsä ihan yhtä hyvin kun heterokin
        Näitä syrjijööitä on joka puolella eri asioista
        Muistan kun menimme ulos porukalla syömään ja yksi istui rullatuolissa niin ravintolan omistaja pelkäsi että hän menettää muita asiakkaita . Ja oli hyvin stressattu,
        Siis sairaitakin syrjitään .
        Ei tartte sanoa että meidän porukka meni enää koskaan siihen ravintolaan syömään . Jos jonkun jalat eivät kanna niin se ei merkitse sitä että päässä olisi vikaa mitenkään joten yhteiskunta eroittelee terveitä ihmisiä monista syistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homofobiaa edelleen on valitettavasti työpaikoilla. Vielä on paljon tehtävää mitä tulee tähän asiaan.

        Mitä nämä foobikot oikein pelkää omaa itseäänkö ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoilla taitaa olla joku sairaus mistä valittavat ja etsivät huomiota kun luulevat esille tuloillaan saavansa lääkettä 🤣
        Tyhmiä. Lääkäri on sitä varten.
        Työpaikat on työtä varten.

        Sitten on heterojenkin töissä lopetettava kyselemästä ihmiseltä josko hänellä on tyttöystävä
        Jos ei kestä vastausta että se onkin poikaystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoilla taitaa olla joku sairaus mistä valittavat ja etsivät huomiota kun luulevat esille tuloillaan saavansa lääkettä 🤣
        Tyhmiä. Lääkäri on sitä varten.
        Työpaikat on työtä varten.

        Eivät etsi mitöön huomiota mitenkään , ovat ihan kun heterotkin ja kertovat samoja asioita, mutta se on ympäristö joka sen vääntää joksikin muuksi. Ei sen kummempaa. Minun tuttavani joka on homo ketoo ihan samoja asioita kun tuttavani jotka ovat heteroita, minulle ei siinä ole mitäön jännistystä kuten homofoobeilla on , ne luulot ne luulot, niiden kanssa takkuavat ja nimittelevät jopa sairaaksi. En ole koskaan eroitellut ihmisiä joten kaikki ystäväni ovat saman arvoisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki muutkin kertovat töissä työkavereilleen että ovat menneet kihloihin , ei se mitenkään erikoista Ole.
        Ihmeellistä kun aina vaan pitäisi salailla oma itsensä ja kuulla kyselyjä että oletko jo löytänyr tyttöystävää
        Koska hän ei tule sitä koskaan edes haluanaan
        .joten suomalaisen homofobi polon pitäisi ehkä ajatella ainoastaan työntekoa eikä yrmiä työntekijää .
        Homo tekee työnsä ihan yhtä hyvin kun heterokin
        Näitä syrjijööitä on joka puolella eri asioista
        Muistan kun menimme ulos porukalla syömään ja yksi istui rullatuolissa niin ravintolan omistaja pelkäsi että hän menettää muita asiakkaita . Ja oli hyvin stressattu,
        Siis sairaitakin syrjitään .
        Ei tartte sanoa että meidän porukka meni enää koskaan siihen ravintolaan syömään . Jos jonkun jalat eivät kanna niin se ei merkitse sitä että päässä olisi vikaa mitenkään joten yhteiskunta eroittelee terveitä ihmisiä monista syistä

        Ei miehet kysele eikä kerro omia juttujaan läheskään aina ja kaikille, naiset kyllä utelee. Miksi et lesbona kerro ongelmistasi lesbo-palstalla, turha täällä jankuttaa samaa.

        Miksi yleensäkin käytätte vain homo-sanaa eikä lesboa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuttanut siltä että tämä henkilö olisi jotenkin korostanut homouttaan. Voin sanoa etten minäkään ole korostanut homouttani. Miten voisin korostaa jotain mitä en ole ja silti on solvattu sen vuoksi että on oletettu että olisin homo.

        "Homous" voi "kuulua" puheesta ja "näkyä" eleistä. Jotkut varmaan väittävät. Ei tarvitse olla meikkiä tai "stereotyyppisen" homot vaatteet.

        No mitkä on stereotyyppiset homon vaatteet, ? Miksi ei homoutta voisi ottaa ihan vaan samalla tavalla kun heterouttakin , sillä sukupuolinen suuntaus ei mitenkään näy ihmisistä ulospäin.
        Kummaa kansaa kun aina vaan eletään 1800 luvun mielipiteiden kanssa ja jankutetaan harva se päivä homoista.
        Mitä sillä ajetaan takaa oikeastaan. Asia ei ole mitenkään jännittävä sinänsä joku vaan on syntynyt erilaisella suuntauksella se ei tee hänestä mitenkään kummajaista, mutta junteille se on jännä asia jauhettavaksi, kun eivät edes tiedä , ja mielikuvitellaan seksistisillä ajatuksilla vaikka seksi ja homoseksuaalinen eivät ole mitenkään sama asia . Mutta nämä ressukat luulevat että se on niin. Eikö kukaan voisi selittää tontuille asiaoita kuten ne ovat , koska eivät nyt ymmärtävän . Ihminen on aina ihminen oli hän syntynyt millaisella suuntauksella tahansa , niin kauan kun kukaan ei tee mitään rikosta niin eikö olis aika vaihtaa levyä ja voisitte ehkä keskustella heterojen ns ongelmista siis parantavansa tarkoituksessa , se olisi kyllä monen kohdalla tarpeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmilla työpaikoilla muut työntekijät utelee seksuaalista suuntautumista ja joillakin jopa työnjohto tai omistaja. Ei tietenkään tarvitse kertoa, mutta ei oikeuta myöskään syrjintään jos kertoo. Ei sitä minun mielöestäni tarvitse esille tuoda millään tavalla, eikä minua kiinnosta toisten touhuit. Jos ystävystyy jonkun kanssa niin hänelle voi kertoa, mutta vaarassa levitä heti.

        Miksi sitä ei saisi sanoa ihan vaan tavallisena asiana jonka ei pitäisi mitenkään koskettaa jotain toista ihmistä mikä seksuaalisuus ihmisellä on että pitäisi aina vaan salailla asiaa jota ei mitenkään voi muuttaa eikä tarvitsisikaan muuttaa.
        Ihminen pitää hyväksyä juuri ihmisenä eikä sukupuolisella pitäisi siinä olla mitään merkitystä , se ei häiritse ketään ihmistä mitenkään Minä en ainakaan en ole huomannut että minun heterouteni siitä mitenkään kärsii jos jollain on syntyessään toisenlainen suuntaus.
        Joten ihmiset ovat samlaisia joka tapauksessa olivat heteroja tai homoja .ärätä aihetta ottavat juntit esiin harva se päivä , syytä on vaikea ymmärtää ja mitä nämä ihmiset sillä jankutuksella yleensä voittavat, heillä on itsellään kova kiinnostus asioihin kuten homous ja täten ylläpitävät jankuttamista ihmisistä jotakin elävät elämäänsä, käyvät töissä ja hoitelevat lapsensa siis ihan normaait tavat .ävoisi olla ehkä ajankohtaista vaihtaa levyä ja keskustella asioista eikä ihmisistä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli heteroiden on lupa kertoa jutustelyn lomassa puolison kanssa vietetysrä viikonlopusta mutta jos homo tekee niin on se oman jalkovälkn toiveiden tyrkyttämistä?

        Tämä josta kerrot on ovat ihmisiä ilman koulutusta joille homous vaikuttaa olevan asia joka heitä kiinnostaa. Ei sivistynyt ihminen ota ykeensä mitään kantaa näiden homofoobinen juttuihin . Eivät ole käyneet kouluja eivätkä nähneet maailmaa muuta kun kotikylänsä niin ei ihme että asia on heille ylipääsemätön . Ja hyvin kiinnostava, kas kun moni heistä on itsekkin homo mutta on kaapissa kuolemaansa asti, siksi kiinnostus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitkä on stereotyyppiset homon vaatteet, ? Miksi ei homoutta voisi ottaa ihan vaan samalla tavalla kun heterouttakin , sillä sukupuolinen suuntaus ei mitenkään näy ihmisistä ulospäin.
        Kummaa kansaa kun aina vaan eletään 1800 luvun mielipiteiden kanssa ja jankutetaan harva se päivä homoista.
        Mitä sillä ajetaan takaa oikeastaan. Asia ei ole mitenkään jännittävä sinänsä joku vaan on syntynyt erilaisella suuntauksella se ei tee hänestä mitenkään kummajaista, mutta junteille se on jännä asia jauhettavaksi, kun eivät edes tiedä , ja mielikuvitellaan seksistisillä ajatuksilla vaikka seksi ja homoseksuaalinen eivät ole mitenkään sama asia . Mutta nämä ressukat luulevat että se on niin. Eikö kukaan voisi selittää tontuille asiaoita kuten ne ovat , koska eivät nyt ymmärtävän . Ihminen on aina ihminen oli hän syntynyt millaisella suuntauksella tahansa , niin kauan kun kukaan ei tee mitään rikosta niin eikö olis aika vaihtaa levyä ja voisitte ehkä keskustella heterojen ns ongelmista siis parantavansa tarkoituksessa , se olisi kyllä monen kohdalla tarpeen

        Kyllä neitihomot ja rekkalespot ihan tarkoituksella haluaa että huomataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä ei saisi sanoa ihan vaan tavallisena asiana jonka ei pitäisi mitenkään koskettaa jotain toista ihmistä mikä seksuaalisuus ihmisellä on että pitäisi aina vaan salailla asiaa jota ei mitenkään voi muuttaa eikä tarvitsisikaan muuttaa.
        Ihminen pitää hyväksyä juuri ihmisenä eikä sukupuolisella pitäisi siinä olla mitään merkitystä , se ei häiritse ketään ihmistä mitenkään Minä en ainakaan en ole huomannut että minun heterouteni siitä mitenkään kärsii jos jollain on syntyessään toisenlainen suuntaus.
        Joten ihmiset ovat samlaisia joka tapauksessa olivat heteroja tai homoja .ärätä aihetta ottavat juntit esiin harva se päivä , syytä on vaikea ymmärtää ja mitä nämä ihmiset sillä jankutuksella yleensä voittavat, heillä on itsellään kova kiinnostus asioihin kuten homous ja täten ylläpitävät jankuttamista ihmisistä jotakin elävät elämäänsä, käyvät töissä ja hoitelevat lapsensa siis ihan normaait tavat .ävoisi olla ehkä ajankohtaista vaihtaa levyä ja keskustella asioista eikä ihmisistä .

        Jaksat jankuttaa, onko teillä lepakoilla ja naisilla yleensäkin päässä vikaa kun pitää samaa asiaa jankuttaa loputtomiin? Kun et saa mieleistäsi vastaustasi niin jatkat vaan jankuttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä josta kerrot on ovat ihmisiä ilman koulutusta joille homous vaikuttaa olevan asia joka heitä kiinnostaa. Ei sivistynyt ihminen ota ykeensä mitään kantaa näiden homofoobinen juttuihin . Eivät ole käyneet kouluja eivätkä nähneet maailmaa muuta kun kotikylänsä niin ei ihme että asia on heille ylipääsemätön . Ja hyvin kiinnostava, kas kun moni heistä on itsekkin homo mutta on kaapissa kuolemaansa asti, siksi kiinnostus

        Milloin lepakko itse tulet kaapista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin lepakko itse tulet kaapista?

        Milloin olen sanonut että olisin lesbo, tyhmä? Pelottaako olla avoimesti homo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olen sanonut että olisin lesbo, tyhmä? Pelottaako olla avoimesti homo?

        Et ole myöntänyt vielä kenellekään ja silti vaadit muita tulemaan kaapista, tyypillistä naisille.


    • Anonyymi

      Mä oli aiemmin töissä työpaikassa jossa oli pelkästään miehiä ja olin siellä ihan avoimesti homo. En huomannut mitään syrjintää, ainakaan palkkauksensa tai työtehtävissä. Roiseja puheita tietysti kuuli, mutta niitä nyt saivat kuulla kaikki muutkin ja tuolla työpaikalla ( satama- ja terminaaliala) ne tuntuvat olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Jos työnsä teki huolellisesti eikä mokaillut niin pärjäsi työporukassa ihan hyvin ja palkka oli kyllä varsin hyvä.

      Nykyään olen sosiaali- ja terveysalan työssä, työkaverit naisia about 70-80 %. Ei täälläkään kyllä syrjintää juurikaan ole, ehkä selän takana puhutaan enemmän kaikkea ikävää. Mutta varmaan se riippuu loppu viimein niin paljon henkilöstä itsestään, mitä kokee syrjintänä ja miten ylipäätään tulee toimeen muiden kanssa. Kaikkien kanssa ei vaan aina synkkaa ja se pitää sitten vaan hyväksyä ja työt pitää siitä huolimatta saada tehtyä.

      • Anonyymi

        Missä päin suomea olet ollut töissä? Se vaikuttaa. Olen ollut siviilipalveluksessa vanhan vaasan sairaalassa ja siellä minua solvattiin homokammoisella nimellä useasti päin naamaa. Joskus se on huudettu minulle.

        Olen huomannut tuon että jos joku tekee virheen niin ei välttämättä solvata mutta jos joku jonka oletetaan olevan homo tekee virheen niin silloin voi tulla homottelua.

        Itse en voi sietää että kiusataan töissä ja solvataan homovastaisella nimellä. Sen ei saisi olla niin. Työ on muutenkin raskasta ja kuormittavaa. Syrjintä tekee siitä raskaampaa ja siinä menee työhalut. Miksi antaa oma aika ja energia paikkaan jossa muut työntekijät ei arvosta ja terveys voi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin suomea olet ollut töissä? Se vaikuttaa. Olen ollut siviilipalveluksessa vanhan vaasan sairaalassa ja siellä minua solvattiin homokammoisella nimellä useasti päin naamaa. Joskus se on huudettu minulle.

        Olen huomannut tuon että jos joku tekee virheen niin ei välttämättä solvata mutta jos joku jonka oletetaan olevan homo tekee virheen niin silloin voi tulla homottelua.

        Itse en voi sietää että kiusataan töissä ja solvataan homovastaisella nimellä. Sen ei saisi olla niin. Työ on muutenkin raskasta ja kuormittavaa. Syrjintä tekee siitä raskaampaa ja siinä menee työhalut. Miksi antaa oma aika ja energia paikkaan jossa muut työntekijät ei arvosta ja terveys voi mennä.

        Eteläpohjanmaallahan on paljon homofoobikoita
        Eivät edes kuuntele jotain musiikkia jos sen on laulanut homo.
        Ihmeellistä porukkaa sinänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eteläpohjanmaallahan on paljon homofoobikoita
        Eivät edes kuuntele jotain musiikkia jos sen on laulanut homo.
        Ihmeellistä porukkaa sinänsä

        Etelä pohjanmaa taitaa olla suomen homovastaisin maakunta. Johtuu ehkä siitä koska ovat uskovaisia?


    • Anonyymi

      No näitä homofoobejako vielä päästetään pmoiki kauppoihin .
      Homous ei vaikuta työntekeen negatiivisesti ja tatuoituja ihmisiä on joka puolella minunkin ympäristössäni on melkein kaikilla muilla tatuerrinki paitsi Minulla en laske tatuoituja ihmisiä mitenkään alarvoisiksi , se on vaan nyt ajan henki . Joten tekisin ilmoituksen pomosta joka on homofobinen ei suuntaus tarkoita sitä etteivät voisi noudattaa urallaan , hullu pomo sinänsä miltä aikakaudelta sellaisia sikiää

      • Anonyymi

        Varmaan moni ei jaksa tehdä ilmoitusta ja jos tekee niin onko väliä. Parasta voisi olla ottaa yhteys yhdenvertaisuus virkailijaan ja haaataa oikeuteen.


      • Anonyymi

        Näkyvät tatuoinnit pitäisi kieltää palveluammateissa ja olla irtisanomisperuste jos ottaa. Itse en ottaisi mihinkään työpaikkaan ja idioottihan sellainen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyvät tatuoinnit pitäisi kieltää palveluammateissa ja olla irtisanomisperuste jos ottaa. Itse en ottaisi mihinkään työpaikkaan ja idioottihan sellainen on.

        Kotipizzan pizzantekijä ämmällä hirveet tatuoinnit käsissä,ei kiitos en syö pitsojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyvät tatuoinnit pitäisi kieltää palveluammateissa ja olla irtisanomisperuste jos ottaa. Itse en ottaisi mihinkään työpaikkaan ja idioottihan sellainen on.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Minä tekisin myös ja yllättäisi työkavereitani tekemään. Että pomo näkee että se ei mitenkään hänen ravoansa alenna jos joku erilaisella suuntauksella syntynyt ihmisten on töissä,
        Työläisten olisi taisteltava kaikkien edusta yhteisvoimin . Ja vielä parempi kun kaikki homot tulisivat ulos kaapista että ihmiset näkisivät ettei siinä ole mitään hävettävää . Kukin syntyy omalla suuntauksellaan ihan normi juttu
        Ennen työläiset olivat joukoin puolustuskannalla jos jotain töissä sorretttiin . Nyt ovat yhtä tyhmiä ilmeisesti kun homofoobinen pomo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotipizzan pizzantekijä ämmällä hirveet tatuoinnit käsissä,ei kiitos en syö pitsojasi.

        Sekin on nykyisin hyvin tavallista että on tatuointeja , ei siinä mitäön ihmettelemistä ole sinänsä . Ja izza on kyllä ihan yhtä hyvää oli sen tehnyt ihminen joilla on tatuoinnit tai ilman.
        En tuomitse, vaikka itse en tee kehooni tatuointeja mutta ne jotka tekee ovat ihan tavallisia ihmisiä laittavat jonkin kuvan mitä haluavat pitää mukanaan ja joka merkitsee heille jotain .
        Muistan kun tyttäreni teki tatuoinnin jo yli 25 vuotta sitten kun olin vihainen , hän vaan sanoi että hänen kroppa, hänen päätös
        . Mitäs siihen vastaat. Joten se aukaisi minun silmäni näkemään että minun kielteinen näkökantani asioihin ei mitenkään ole se joka määrää muita ihmisiä mitä he saavat tehdä, ovat ihan samoja ihmisiä kun ennen tatuointiakin ,töissäkin oli 90% naisista tatuointi, joskin piilossa vaatteiden alla kun töitä tekivät . Riippuu hieman työssäkin jos niitä pitää esillä tai ei.
        Joten ei tartte sortaa niitä tatuoitujakaan , se ei ole rikos eikä sairaus sekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on nykyisin hyvin tavallista että on tatuointeja , ei siinä mitäön ihmettelemistä ole sinänsä . Ja izza on kyllä ihan yhtä hyvää oli sen tehnyt ihminen joilla on tatuoinnit tai ilman.
        En tuomitse, vaikka itse en tee kehooni tatuointeja mutta ne jotka tekee ovat ihan tavallisia ihmisiä laittavat jonkin kuvan mitä haluavat pitää mukanaan ja joka merkitsee heille jotain .
        Muistan kun tyttäreni teki tatuoinnin jo yli 25 vuotta sitten kun olin vihainen , hän vaan sanoi että hänen kroppa, hänen päätös
        . Mitäs siihen vastaat. Joten se aukaisi minun silmäni näkemään että minun kielteinen näkökantani asioihin ei mitenkään ole se joka määrää muita ihmisiä mitä he saavat tehdä, ovat ihan samoja ihmisiä kun ennen tatuointiakin ,töissäkin oli 90% naisista tatuointi, joskin piilossa vaatteiden alla kun töitä tekivät . Riippuu hieman työssäkin jos niitä pitää esillä tai ei.
        Joten ei tartte sortaa niitä tatuoitujakaan , se ei ole rikos eikä sairaus sekään

        Ensin esität homoa, sitten heteroa ja oikeasti olet lepakko.


    • Anonyymi

      Joku voi siis "olla liian homo" kassatyöntekijäksi.

      • Anonyymi

        Työ on työtä. Ei seksiä. Pitäisi varmaankin selventää Suomessa että mitä tarkoittaa työ.
        Se on aikaa josta saat palkkaa siksi että yrität saada työlläsi tuotettua palkkasi ja voittoa työnantajalle. Jos se ei onnistu niin olet turha lenkura.
        Ei tämä niin vaikeaa voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ on työtä. Ei seksiä. Pitäisi varmaankin selventää Suomessa että mitä tarkoittaa työ.
        Se on aikaa josta saat palkkaa siksi että yrität saada työlläsi tuotettua palkkasi ja voittoa työnantajalle. Jos se ei onnistu niin olet turha lenkura.
        Ei tämä niin vaikeaa voi olla.

        Ei homot mene töihin tekemään homoja asioita. Joitakin vain häiritsee se että joku on homo. Ei tämä niin vaikeaa voi olla.


      • Anonyymi

        Miten ollaan liian homoja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ on työtä. Ei seksiä. Pitäisi varmaankin selventää Suomessa että mitä tarkoittaa työ.
        Se on aikaa josta saat palkkaa siksi että yrität saada työlläsi tuotettua palkkasi ja voittoa työnantajalle. Jos se ei onnistu niin olet turha lenkura.
        Ei tämä niin vaikeaa voi olla.

        Seksiä ?
        kuka tässä on seksistä puhunut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ollaan liian homoja ?

        Löysä ranne, sössötävä puhe, korkeaa naisellista naurua ja niin edelleen. Stereotyyppisen homon käyttäytymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysä ranne, sössötävä puhe, korkeaa naisellista naurua ja niin edelleen. Stereotyyppisen homon käyttäytymistä.

        Lepakoilla lyhyt tukka, läskejä ja pukeutuvat miesmäisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepakoilla lyhyt tukka, läskejä ja pukeutuvat miesmäisesti.

        Ei minulla ole mitään lesboja vastaan. Lapsellisia ja pikkumaisia ne joilla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään lesboja vastaan. Lapsellisia ja pikkumaisia ne joilla on.

        Kumpi teistä on rekkalespo vai oletteko molemmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi teistä on rekkalespo vai oletteko molemmat?

        Mikä pakkomielle sinulla on lesboista? Ovatko he olleet jotenkin ilkeitä joskus? Milloin tulet kaapista ulos? Se voi olla pelottavaa. Parempi ehkä joskus sittenkin pysyä kaapissa ettei menetä työpaikkaa, laskujakin on maksettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pakkomielle sinulla on lesboista? Ovatko he olleet jotenkin ilkeitä joskus? Milloin tulet kaapista ulos? Se voi olla pelottavaa. Parempi ehkä joskus sittenkin pysyä kaapissa ettei menetä työpaikkaa, laskujakin on maksettava.

        Sinullehan se homojen kaapistatulo on pakkomielle vaikka itse olet lepakko. Minulla ja monella muulla ei ole mitään tarvetta kertoa yksityisasioista sivullisille kuten moneen kertaan kerrottu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihan oikein. Talutus varmistaa ettei jää notkumaan tiloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikein. Talutus varmistaa ettei jää notkumaan tiloihin.

        Täysin väärin. Syrjintää.


      • Anonyymi

        Sehän on hyvä ettei joutunut työpaikkaan missä tuskin olisi viihtynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä ettei joutunut työpaikkaan missä tuskin olisi viihtynyt.

        Se on huonoa että joutui syrjityksi. Eikö homoille ole väliä vaikka heitä kohdeltaisiin syrjivästi?


      • Anonyymi

        Miten suomi voi olla noin paljon jäljessä muista pohjoismaista sitä en ymmärrä . Miten jonkun homous on niin suuri asia jollekkin että se häiritsee työelämääkin.
        Miten ihmiset oikein ajattelee asioista.
        Aika kummaa porukkaa sinänsä kun homoudesta jauhetaan ihan; niinkuin se olis jotain ihmeellistä . Kaikista huvittavimpia tapauksia ovat ne jotka luulevat että homo muka heitä alkaisi ahdistelemaan jotenkin; miksi ahdistelisi , ei hänellä ole mitään kiinnostusta heteroihin .
        Joten mistä tällaiset pelot tulee oikeastaan esille.
        Tämä homofobia voi vaikuttaa moneen asiaan ihmisissä Ja jopa eri maiden väliseen suhteeseen kaupankäynnistä jne .
        Kuka oikeastaan haluaa tehdä sellaisen maan kanssa mitään yhteistä jossa ihmiset aina vaan ivat totaalisesti tietämättömiä asiasta luullen sitä joksikin kamalaksi asiaksi tyhjissä aivoissaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on huonoa että joutui syrjityksi. Eikö homoille ole väliä vaikka heitä kohdeltaisiin syrjivästi?

        Miksi jankkaat samaa loputtomiin, te lepakot olette yhtä rasittavia kuin muutkin naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suomi voi olla noin paljon jäljessä muista pohjoismaista sitä en ymmärrä . Miten jonkun homous on niin suuri asia jollekkin että se häiritsee työelämääkin.
        Miten ihmiset oikein ajattelee asioista.
        Aika kummaa porukkaa sinänsä kun homoudesta jauhetaan ihan; niinkuin se olis jotain ihmeellistä . Kaikista huvittavimpia tapauksia ovat ne jotka luulevat että homo muka heitä alkaisi ahdistelemaan jotenkin; miksi ahdistelisi , ei hänellä ole mitään kiinnostusta heteroihin .
        Joten mistä tällaiset pelot tulee oikeastaan esille.
        Tämä homofobia voi vaikuttaa moneen asiaan ihmisissä Ja jopa eri maiden väliseen suhteeseen kaupankäynnistä jne .
        Kuka oikeastaan haluaa tehdä sellaisen maan kanssa mitään yhteistä jossa ihmiset aina vaan ivat totaalisesti tietämättömiä asiasta luullen sitä joksikin kamalaksi asiaksi tyhjissä aivoissaan

        Sinähän et naisena tiedä kuinka paljon homot tai pilohomot ahdistelee.


    • Anonyymi

      Kuuluuko seksuaalisuus työpaikalle? Eikö se ole yksityisasia? Jos udellaan, parasta vastata ympäripyöreästi.

      • Anonyymi

        Homofobiaa. Ei se ole tasa arvoista että voi avoimesti olla hetero mutta ei homo työpaikalla. Eikä suuntautumisen ilmoittamisen tarvitse edes olla jokin suora toteamus. Se voi olla epäsuora kuten "olimme mieskumppanin kanssa matkalla viikonloppuna." Erikoista on piilottelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homofobiaa. Ei se ole tasa arvoista että voi avoimesti olla hetero mutta ei homo työpaikalla. Eikä suuntautumisen ilmoittamisen tarvitse edes olla jokin suora toteamus. Se voi olla epäsuora kuten "olimme mieskumppanin kanssa matkalla viikonloppuna." Erikoista on piilottelu.

        Mitä muuta mieskumppani tarkoittaisi, kaveri pitäisi sanoa jos ei halua paljastaa suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homofobiaa. Ei se ole tasa arvoista että voi avoimesti olla hetero mutta ei homo työpaikalla. Eikä suuntautumisen ilmoittamisen tarvitse edes olla jokin suora toteamus. Se voi olla epäsuora kuten "olimme mieskumppanin kanssa matkalla viikonloppuna." Erikoista on piilottelu.

        Sä olet fobisti. Tarkista mitä se tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet fobisti. Tarkista mitä se tarkoittaa.

        Miten liittyy aiheeseen?


      • Anonyymi

        Siis hetero saa sanoa iloisena että on mennyt kihloihin , mutta ei homo silloinhan se hetero siittää seksuaalisuuttaan ihan tahallaan —— vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homofobiaa. Ei se ole tasa arvoista että voi avoimesti olla hetero mutta ei homo työpaikalla. Eikä suuntautumisen ilmoittamisen tarvitse edes olla jokin suora toteamus. Se voi olla epäsuora kuten "olimme mieskumppanin kanssa matkalla viikonloppuna." Erikoista on piilottelu.

        Siksi olisi paikallaan että kaikki suomen kaappihomot tulisivat esiin ja uskaltaisivat olla iha; reilusti sitä mitä ovat, silloin tontut näkisivät että heitä on joka paikassa . Meilläkin oli töissä yksi lesbo joka ei koskaan sanonut että hän oli lesbo. Muta me tiedettiin se siltikin . Työnsä teki erinomaisesti joten sukupuolisuus ei vaikuta työn tekoon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi olisi paikallaan että kaikki suomen kaappihomot tulisivat esiin ja uskaltaisivat olla iha; reilusti sitä mitä ovat, silloin tontut näkisivät että heitä on joka paikassa . Meilläkin oli töissä yksi lesbo joka ei koskaan sanonut että hän oli lesbo. Muta me tiedettiin se siltikin . Työnsä teki erinomaisesti joten sukupuolisuus ei vaikuta työn tekoon .

        Mitä sinulle homot kuuluu, kerro vaan omasta lesboudestasi jos haluat.


    • Anonyymi

      On surullista huomata että jotkut homot pitää asian salassa.

      • Anonyymi

        Suret sitten varmaan heteroitakin jotka salaa taipumuksensa, niitä lienee huomattavasti enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suret sitten varmaan heteroitakin jotka salaa taipumuksensa, niitä lienee huomattavasti enemmän.

        Miksi hetero pitäisi asian salassa? Onko työpaikkoja joissa syrjitään heitä jotka on parisuhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hetero pitäisi asian salassa? Onko työpaikkoja joissa syrjitään heitä jotka on parisuhteessa?

        Miksi homo ei pitäisi salassa kun kerran ei ole ongelma heteroillakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homo ei pitäisi salassa kun kerran ei ole ongelma heteroillakaan?

        Koska homoille siitä voi koitua syrjintää, häntä ei ehkä työllistetä tai voidaan kiusata. Etkö jaksa lukea mitä on kirjoitettu ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homo ei pitäisi salassa kun kerran ei ole ongelma heteroillakaan?

        Ja miksi täytyisi salata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homo ei pitäisi salassa kun kerran ei ole ongelma heteroillakaan?

        Jos jonkun homous tulee ilmi ja häntä ei työllistetä tämän vuoksi silloin se on syrjintää. Siinä on asia rautalangasta väännettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska homoille siitä voi koitua syrjintää, häntä ei ehkä työllistetä tai voidaan kiusata. Etkö jaksa lukea mitä on kirjoitettu ennen.

        Miksi homo EI pitäisi salassa... Etkö ymmärrä lukemaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi täytyisi salata?

        Ei kukaan pakota kumpaankaan, se on oma valinta niin heteroilla kuin homoillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jonkun homous tulee ilmi ja häntä ei työllistetä tämän vuoksi silloin se on syrjintää. Siinä on asia rautalangasta väännettynä.

        Miksi työpaikalla pitäisi työllistää uudelleen? Aika moni julkihomokin saanut töitä ja suurin osa ei tiedä töitä hakiessa ellet esim somessa kerro, sekin on vapaaehtoista. Itse en kerro somessa yhtään mitään koska omat asiani eivät kuulu kenellekään sivullisille eikä tyänantajille tai työkavereille.

        Miksi työantaja sitten ei saisi valita mielestään sopivimman työntekijän, erottaa ei tietenkään saa pelkästään sillä perusteella että paljastuu homoksi. Julkisiin virkoihin hakiessa ei sitten saisi vaikuttaa homouskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homo EI pitäisi salassa... Etkö ymmärrä lukemaasi?

        Koska sitä ei tarvitse salata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan pakota kumpaankaan, se on oma valinta niin heteroilla kuin homoillakin.

        Ei homoutta tarvitse salata. Eikä homouden vuoksi saa syrjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi työpaikalla pitäisi työllistää uudelleen? Aika moni julkihomokin saanut töitä ja suurin osa ei tiedä töitä hakiessa ellet esim somessa kerro, sekin on vapaaehtoista. Itse en kerro somessa yhtään mitään koska omat asiani eivät kuulu kenellekään sivullisille eikä tyänantajille tai työkavereille.

        Miksi työantaja sitten ei saisi valita mielestään sopivimman työntekijän, erottaa ei tietenkään saa pelkästään sillä perusteella että paljastuu homoksi. Julkisiin virkoihin hakiessa ei sitten saisi vaikuttaa homouskaan.

        Mitä työllistää uudelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sitä ei tarvitse salata.

        Kerrot siis aivan kaikki asiat muille koska ei tarvitse salata, logiikkasi on kummallinen. Onneksi en ole sukulaisesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä työllistää uudelleen?

        Kuvitteletko että työnantaja kertoo jokaiselle työnantajalle sinun olevan lesbo jos satut kertomaan sen työpaikalla kun kerran työllistymisestä huolehdit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei homoutta tarvitse salata. Eikä homouden vuoksi saa syrjiä.

        Ei liity mitenkään siihen ettei lesboudestaan tarvitse kertoa, tuskin monikaan haluaa edes tietää. Onko sinulla pakottava tarve kertoa olevasi myös varas, horo, väkivaltainen jne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sitä ei tarvitse salata.

        Tarvitseehan. Ketä kiinnostaa jonkun seksuaalisuus. Pidä piilossa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot siis aivan kaikki asiat muille koska ei tarvitse salata, logiikkasi on kummallinen. Onneksi en ole sukulaisesi.

        Lue mitä on aikaisemmin kirjoitettu. Homoutta ei tarvitse pitää salassa. Sinun logiikka on erikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko että työnantaja kertoo jokaiselle työnantajalle sinun olevan lesbo jos satut kertomaan sen työpaikalla kun kerran työllistymisestä huolehdit?

        Milloin olen niin kirjoittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity mitenkään siihen ettei lesboudestaan tarvitse kertoa, tuskin monikaan haluaa edes tietää. Onko sinulla pakottava tarve kertoa olevasi myös varas, horo, väkivaltainen jne?

        Sitä ei tarvitse piilotella ja salata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity mitenkään siihen ettei lesboudestaan tarvitse kertoa, tuskin monikaan haluaa edes tietää. Onko sinulla pakottava tarve kertoa olevasi myös varas, horo, väkivaltainen jne?

        En yhdistä lesboutta varkauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitseehan. Ketä kiinnostaa jonkun seksuaalisuus. Pidä piilossa vaan.

        Se on sinun umpimielinen mielipide. Olet tasa arvoa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue mitä on aikaisemmin kirjoitettu. Homoutta ei tarvitse pitää salassa. Sinun logiikka on erikoista.

        Kuka sanonut että pitäisi salata, miksi jankutat kun se on ihan oma valintasi kerrotko ykityisasioitasi vai et. Teillä naisilla ei vaan ole logiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olen niin kirjoittanut?

        Et siis ymmärrä edes mitö itse kirjoitat. Kokeile josko muille lesboille uppoaisi paremmin jankutuksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei tarvitse piilotella ja salata.

        Hyvää syy ettei kukaan ota jankuttavaa lepakkoa töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhdistä lesboutta varkauteen.

        Ei sinulla yhdistä moni muukaan asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanonut että pitäisi salata, miksi jankutat kun se on ihan oma valintasi kerrotko ykityisasioitasi vai et. Teillä naisilla ei vaan ole logiikkaa.

        Lue tätä keskustelua. Vastaus on siellä. Etkö jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla yhdistä moni muukaan asia.

        Onko oma lehmä ojassa? Syrjitkö sinäkin jotakuta töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska homoille siitä voi koitua syrjintää, häntä ei ehkä työllistetä tai voidaan kiusata. Etkö jaksa lukea mitä on kirjoitettu ennen.

        Aikuiset ihmiset eivät nyt kiusaa työpaikalla toistaan mitenkään , vai onko sellaisiakin aivo sairaita olemassa että katsovat sen omaksi oikeudekseen haukkua ihmistä siitä miksi hän syntyi ei meidän työpaikalla ole sellaisia ihmisiä ollut koskaan , eikä pahemmasti riitojakaan . Ihmiset hyväksytään ihmisenä eikä minään muuna.
        Nyt kun näkee suomen homofobian niin tulee mieleen se että kuinka monessa työpaikassa on homoja jotka eivät saa olla sitä mitä ovat. Vaan siksi että joku luulee heitä joiksikin hirviöiksi , mitä he eivät edes ole.ätyhmää porukkaaa kerrassaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sitä ei tarvitse salata.

        Siksipä kaikkien tulisi tulla ulos kaapista ja uskaltaa olla mitä ovat samalla tulevat toisiaan . Ja meitä on monia heteroista jotka myös tuemme heitä, koska meillä on oikea selitys homoudesta eikä ennakkoluulojen tuomaa väärennettyä kuvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue mitä on aikaisemmin kirjoitettu. Homoutta ei tarvitse pitää salassa. Sinun logiikka on erikoista.

        Kenenkään ei tarvitse kieltää itseään , jokainen on omanlaisensa ihminen se riittää jaa uskovaisille sanoisin että se on paljon heidän syytähän kun kirjoitetelevat homoista tuomitsevasti ja uhoavat ikuisella tulella ja helvetillä vaan siksi että jonkun perintö tekijät ovat tehneet hänestä hieman erilaisen alueella mikä ei ole mitenkään jännitttävää eikä kosketa sivistyneen ihmisen mieltä negatiivisesti. Sillä jokainen saa olla mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä kaikkien tulisi tulla ulos kaapista ja uskaltaa olla mitä ovat samalla tulevat toisiaan . Ja meitä on monia heteroista jotka myös tuemme heitä, koska meillä on oikea selitys homoudesta eikä ennakkoluulojen tuomaa väärennettyä kuvaa

        Mikä helvetin pakkomielle sinulla on toisten kaapista tulosta, jankutat samaa miljoona kertaa. Jankuta lepakoille välillä.


    • Anonyymi

      Sellainen on paskainen yhteisö jossa ei voi avoimesti olla homo. Ymmärrän että on halu vain selviytyä ja rahaakin olisi hyvä tehdä kun laskuja on mutta silti miettisin työpaikan vaihtoa jos siellä olisi vihamielinen asenne homoja kohtaan.

    • Anonyymi

      Kuuluuko tuoda julki työpaikalla omat seksuaaliset taipumukset?
      Kenenkään ei ole pakko hyväksyä homoja, uskovaisia, tatuoituja jne.
      Terveisin eläkkeellä oleva homo.

      • Anonyymi

        Ei suuntausta tarvitse joutua piilottelemaan ja valehtelemaan siitä. Kenenkään ei ole pakko hyväksyä homoja mutta jos homouden vuoksi kiusataan ja ei työllistetä niin se on syrjintää ja väärin. Varmasti tiedät tuon itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suuntausta tarvitse joutua piilottelemaan ja valehtelemaan siitä. Kenenkään ei ole pakko hyväksyä homoja mutta jos homouden vuoksi kiusataan ja ei työllistetä niin se on syrjintää ja väärin. Varmasti tiedät tuon itsekin.

        Ei sitä tarvitse kertoakaan, jos välttämättä haluaa kertoa ja näyttää olemuksellaan ja tavoillaan niin työt ei todennäköiusesti hirveästi kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suuntausta tarvitse joutua piilottelemaan ja valehtelemaan siitä. Kenenkään ei ole pakko hyväksyä homoja mutta jos homouden vuoksi kiusataan ja ei työllistetä niin se on syrjintää ja väärin. Varmasti tiedät tuon itsekin.

        Mustalaisillakin kansallispuku on vain keino vältellä töitä ja nostaa syrjimissyytteitä. Tänäänkin kaupassa rahtihame lastasi tavaraa piiloon, saa kauppiaat kiittää idiootti haloskaa ja muita suvakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse kertoakaan, jos välttämättä haluaa kertoa ja näyttää olemuksellaan ja tavoillaan niin työt ei todennäköiusesti hirveästi kiinnosta.

        Riippuu siitä mitä tarkoitat. Joistakin homouden näkee. Miten hän puhuu ja elehtii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse kertoakaan, jos välttämättä haluaa kertoa ja näyttää olemuksellaan ja tavoillaan niin työt ei todennäköiusesti hirveästi kiinnosta.

        Joillekin se mikä on "homoa" on jotain mitä joku on. Ei kaikki pysty edes näyttelemään "heteroa" vaikka haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä mitä tarkoitat. Joistakin homouden näkee. Miten hän puhuu ja elehtii.

        Opittua se on ja tarkoituksellista vai miksi homoista tulee ykskaks neitejä kun muuttavat hesaan. Neiteilyn pystyy myös lopettamaan kuten monet tehneetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opittua se on ja tarkoituksellista vai miksi homoista tulee ykskaks neitejä kun muuttavat hesaan. Neiteilyn pystyy myös lopettamaan kuten monet tehneetkin.

        En sanoisi opittua kaikissa tapauksissa. Joku vain on sellainen. Vaikka tuure boelius, jari sillanpää, marco bjurström, krystal snow ja biseksuaali jorma uotinen. Pystysivätkö he edes käyttäytymään "heterosti" jos haluaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi opittua kaikissa tapauksissa. Joku vain on sellainen. Vaikka tuure boelius, jari sillanpää, marco bjurström, krystal snow ja biseksuaali jorma uotinen. Pystysivätkö he edes käyttäytymään "heterosti" jos haluaisi?

        Tuure lopetti neiteilyn, Jari ja Marco eivät ole edes neiteilleet ainakaan julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuure lopetti neiteilyn, Jari ja Marco eivät ole edes neiteilleet ainakaan julkisesti.

        Heistä näkyy se että he ovat homoja vaikka "neiteily" olisi vähennetty nollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuure lopetti neiteilyn, Jari ja Marco eivät ole edes neiteilleet ainakaan julkisesti.

        En ole nähnyt tätä "neiteilyä". En tiedä mitä se on mutta luultavasti ei häiritsisi minua.


      • Anonyymi

        Yleensä juuri se homo ei ajattele niitä seksuaalisia asioita , ainostaan homofoobit niitä miettii kovasti. Siis ongelma ei ole homous vaan ihmisten siihen suhtautuminen. .
        Aletaan mielikuvitustensa tuottamia juttuja mielessään pyörittelemään, joka on turhaa, ei heterotkaan ajattele jonkun seksiä kun keskustelevat , ainoastaan keskustelee asioista ihan kun muutkin. Homofoobinen ongelmat isyåtui syvässä. Minunkin äitini selitti minulle kun kysyin mitä Homiåo , että se on sairaus , huomasin aika pian otettuani selville kirjoista ettei ole sairaudesta kysymys ainoastaan ominaisuudesta ihmisessä joka ei ole sen kummempi kun heteroillakaan. Ja kun on kuunnellut homojen kokemuksia miten heitä on ennen kohdeltu niin ei voi käsittää että ihmiset voivat olla niin tyhmiä nykyaikana. Suomi on jäljessä muiden pohjoismaiden tavasta suhtautua erilaisuuksiin ovat vielä 1930 luvun aikaisissa käsityksissä asiasta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse kertoakaan, jos välttämättä haluaa kertoa ja näyttää olemuksellaan ja tavoillaan niin työt ei todennäköiusesti hirveästi kiinnosta.

        Ajatteletko sinä seksualisuuttasi töissä —- siis et
        Miksi sitten luulet että homot jotenkin olisivat siinä asiassa erilaisia . Kyllä hentöitä tekevät , ei homous heille ole mikään ongelma sen ongelman päällä istuu se joka luulottelee heistä asioita mitä koskaan ei tapahdu edes .
        Ämutta kirurgi joka leikkaa homofoobeja kelpaa kovasti antamaan sydämmen toimitaan apua, ja muita leikkauksia . Sairaan hoitaja joka ottaa verikokeita on myösikin homo ja kun potilas ei sitä tiedä niin kovasti kehuu miten ihana ihminen, sitten kun saa tietää niin tulee kelloon toinen ääni.
        Ei pitäisi syrjiä ketään ihmistä , sen pitäisi jo olla perus sääntö jokaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko sinä seksualisuuttasi töissä —- siis et
        Miksi sitten luulet että homot jotenkin olisivat siinä asiassa erilaisia . Kyllä hentöitä tekevät , ei homous heille ole mikään ongelma sen ongelman päällä istuu se joka luulottelee heistä asioita mitä koskaan ei tapahdu edes .
        Ämutta kirurgi joka leikkaa homofoobeja kelpaa kovasti antamaan sydämmen toimitaan apua, ja muita leikkauksia . Sairaan hoitaja joka ottaa verikokeita on myösikin homo ja kun potilas ei sitä tiedä niin kovasti kehuu miten ihana ihminen, sitten kun saa tietää niin tulee kelloon toinen ääni.
        Ei pitäisi syrjiä ketään ihmistä , sen pitäisi jo olla perus sääntö jokaisella.

        Sinähän sitä näytät miettivän, myös toisten seksuaalisuutta ja vaadit kertomaankin.


    • Anonyymi

      Jotkut homot ei jotenkin viitsi vaatia oikeuksia itselleen? He elävät muiden armosta. "Kunpa tässä työssä vain olisi hyväksyvä asenne homoja kohtaan, kunpa voisin olla joutumatta kiusatuksi ja jos kiusataan en aio ilmoittaa siitä minnekään. Parempi unohtaa asia ja etsiä toinen työpaikka."

      • Anonyymi

        Et edes kuullosta homolta ja silti pauhaat siitä!
        On monta työtä mihin en palkkaisi homoa.
        Kun kerrot ettei osa homoista vaadi oikeuksiaan, voit ihan kertoa ne erikoiset oikeudet joita homoilla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et edes kuullosta homolta ja silti pauhaat siitä!
        On monta työtä mihin en palkkaisi homoa.
        Kun kerrot ettei osa homoista vaadi oikeuksiaan, voit ihan kertoa ne erikoiset oikeudet joita homoilla on.

        Voi ei homotkin puolustaa tasa arvoa. Mihin työhön et palkkaisi homoa? Samat oikeudet homoilla voisi olla kuin heteroillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei homotkin puolustaa tasa arvoa. Mihin työhön et palkkaisi homoa? Samat oikeudet homoilla voisi olla kuin heteroillakin.

        Mitä oikeuksia ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikeuksia ei ole?

        Oikeus syrjimättömyyteen. Ettei homous estäisi työllistymästä. Jotkut ei palkkaa jotakuta koska on homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeus syrjimättömyyteen. Ettei homous estäisi työllistymästä. Jotkut ei palkkaa jotakuta koska on homo.

        Ei kenenkään tarvitse palkata jankuttavaa lepakkoa jos ei tykkää, julkisessa virassa voit kokeilla valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenenkään tarvitse palkata jankuttavaa lepakkoa jos ei tykkää, julkisessa virassa voit kokeilla valittaa.

        Jankuttavaa homovastaista sitten kannattaa? Ei minulla ole mitään lesboja vastaan.


      • Anonyymi

        Siis hän kertoi rehellisesti että on rekisteröidyssä suhteessa , sekin on merkki siitä että ihminen on rehellinen .äpomo oli täysi nolla sinänsä , kuka sen tietää vaikka pomo itse on homo ja pelkäsi kuollakseen että toinen homo hänet tunnistaa jotenkin siksi oli nollan käytös ala arvoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei homotkin puolustaa tasa arvoa. Mihin työhön et palkkaisi homoa? Samat oikeudet homoilla voisi olla kuin heteroillakin.

        Minäkin haluaisin tietää mitä ne työt ovat missä ei homoja saa olla, kun taitava kirurgi on homo joka pelastaa henkiä , niin missä työssä heitä ei saisi olla ???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankuttavaa homovastaista sitten kannattaa? Ei minulla ole mitään lesboja vastaan.

        No mikset sitten jatka lässyttämistäsi lepakkopuolella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset sitten jatka lässyttämistäsi lepakkopuolella?

        Itse "lässytät". Asia liittyy homoihin ja lesbotkin on homoseksuaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluaisin tietää mitä ne työt ovat missä ei homoja saa olla, kun taitava kirurgi on homo joka pelastaa henkiä , niin missä työssä heitä ei saisi olla ???????

        Taisi mennä väärälle nyt viesti. Tarkoitin että homot voi tehdä samoja töitä kuin heterot. Uskomatonta että tämä täytyy mainita. Se voisi olla itsestäänselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse "lässytät". Asia liittyy homoihin ja lesbotkin on homoseksuaaleja.

        Lepakot ovat lepakoita, mikset viihdy lepakkopalstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepakot ovat lepakoita, mikset viihdy lepakkopalstalla?

        Milloin olen sanonut että olisin lesbo ja mitä sinulla on heitä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olen sanonut että olisin lesbo ja mitä sinulla on heitä vastaan.

        Olet siis kaapissa vaikka vaadit muita tulemaan ulos :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis kaapissa vaikka vaadit muita tulemaan ulos :D

        Erikoista logiikkaa. Olet kuin joku kylän idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista logiikkaa. Olet kuin joku kylän idiootti.

        Asut siis pikkukylässä ja siksi kaapissa, voithan sinä netissä olla reilusti lepakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asut siis pikkukylässä ja siksi kaapissa, voithan sinä netissä olla reilusti lepakko.

        Pelkäät siis kiusaamista ja syrjintää ja siksi olet kaapissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäät siis kiusaamista ja syrjintää ja siksi olet kaapissa.

        Niinhän sinä lepakko teet, vaadit vaan muita tulemaan kaapista, vaikka muilla ei ole edes tarvetta kertoa :)


    • Anonyymi

      Joo on hain varastomiehen paikkaa kerroin olevani lonkkavikainen homo en päässyt töihiin ei homouteni ollut syy vaan lonkka🤪🤪

      • Anonyymi

        No ei homouteen liittyvää syrjintää.


    • Anonyymi

      Onko aloittaja Sanna Marin?

      • Anonyymi

        Ei ole. Miksi olisi sanna marin?


    • Anonyymi

      Ei homouden vuoksi mutta iän vuoksi jatkuvasti. Se on aivan sairaan tyhmää ja raskasta. Olen terve ja työni hoidan moitteetta mutta silti saan kuulla iästäni jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Ikäsyrjintää on myös.


      • Anonyymi

        Jos pysyy naimattomana niin työterveyshuollossakin voivat kysyä miksi ei ole avioitunut ja onko seurustellutkaan koskaan. Sitten onkin potkulistalla kun seuraavan kerran irtisanotaan vaikkei kertoisikaan olevansa homo, bi tai mitä onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pysyy naimattomana niin työterveyshuollossakin voivat kysyä miksi ei ole avioitunut ja onko seurustellutkaan koskaan. Sitten onkin potkulistalla kun seuraavan kerran irtisanotaan vaikkei kertoisikaan olevansa homo, bi tai mitä onkin.

        Miksi naimattomuudesta rangaistaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi naimattomuudesta rangaistaisiin?

        Pitävät homona ja perheellisiä halutaan suosia, ehkä aiheestakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitävät homona ja perheellisiä halutaan suosia, ehkä aiheestakin.

        No onpa hölmöä. Ei kaikki yksineläjät ole homoja. Mitä jos on vaikka vähän aikaa sitten eronnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitävät homona ja perheellisiä halutaan suosia, ehkä aiheestakin.

        Paska suomi jos on noin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska suomi jos on noin on.

        Positiivinen syrjintä on sallittua, siksi raskaana oleviakaan tai äitiyslomalla olevia ei saa erottaa, hölmöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivinen syrjintä on sallittua, siksi raskaana oleviakaan tai äitiyslomalla olevia ei saa erottaa, hölmöä.

        Ei liity aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pysyy naimattomana niin työterveyshuollossakin voivat kysyä miksi ei ole avioitunut ja onko seurustellutkaan koskaan. Sitten onkin potkulistalla kun seuraavan kerran irtisanotaan vaikkei kertoisikaan olevansa homo, bi tai mitä onkin.

        Älä valehtele. Ei tuollaista kukaan nykypäivänä työterveydessä kysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Ei tuollaista kukaan nykypäivänä työterveydessä kysy.

        MInulta on kysytty, eikä olisi tullut mieleenkään kertoa seksuaalisesta suuntautumisestani tai parisuhteistani sen tarkemmin. Sehän niitä eniten ärsyttää työpaikalla eniten kun eivät tiedä ja saa minun puolestani ärsyttääkin.

        Joskus kauan sitten toisella työpaikalla pomo huusi naama punaisena, en kerro tarkemmin mitä, mutta naureskelin vaan. En todellakaan ota paineita enkä kerro yksityisasioistani. Enneminkin ärsytän lisää, mutta en neiteilemällä.


    • Anonyymi

      Tatuoinnit eivät sovi asiakaspalveluun. Ennen vain merimiehet ja vangit ottivat tatuointeja. Ne ovat kuin likainen, ruma ja alkeellinen leima iholla. Raamattu kieltää tatuoinnit pakanallisina merkkeinä. Ne ovat oikea inhottava villitys nykyään. Yksi merkki kristinuskon hylkäämisestä. Homoilijan kannattaa mennä töihin homoilua hehkuttavaan työpaikkaan tai tehdä parannus elämäntavasta.

      • Anonyymi

        Takaa monille etteivät saa tatuoimatonta kumppania, mutta valitettavasti opettavat tuon ällöttävyyden lapsilleensakin. Eiköhän tuokin muodista mene aikanaan, sitten saavat hävetä.

        Ei kukaan pukeudu samoihin vatteisiinkaan lopun ikäänsä, autoja, tavaroita jne vaihdetaan kun kyllästyy, mutta typerät tatuoinnit pysyy tai sitten saa arvet tilalle.


      • Anonyymi

        Jaa että raamattu kieltää, kova kirja sinänsä kun kieltele asioita mikä kuuluu ihmisen vapauteen kaikilla on vaan yksi elämä ja se on jokaisen saatava elää kuten se kullekkin passaa.
        Lue mielummin tieteellistä kirjallisuutta . Se kun raamattua joka ei ole mikään lakikirja kenellekkään .ihmeellistä sinänsä tuo jeesustelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että raamattu kieltää, kova kirja sinänsä kun kieltele asioita mikä kuuluu ihmisen vapauteen kaikilla on vaan yksi elämä ja se on jokaisen saatava elää kuten se kullekkin passaa.
        Lue mielummin tieteellistä kirjallisuutta . Se kun raamattua joka ei ole mikään lakikirja kenellekkään .ihmeellistä sinänsä tuo jeesustelu

        Koraani kieltää paljon enemmän, silti suvakit haluaa niitä maan täyteen.


    • Anonyymi

      Tasa arvolaki. Yhdenvertaisuuslaki.

    • Anonyymi

      Miksi täysin asiallinen viesti poistettiin.

      • Anonyymi

        Sinulta sopii kysyä. Kummasti "asialliset" viestisi aina katoavat.


      • Anonyymi

        Veikkaisin jonkin botin tarkistaneen viestin, missä on väärä sana ja siksi poistaneen.


    • Anonyymi

      Mitä työtä DTM- ja Hercules-tyypit sitten tekevät? Vuokra, ruoka, juoma, pääsyliput ja vaatteet maksavat.

      • Anonyymi

        Mitä työtä itse teet?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jutussa sanotaan

        Tapaus nousi julkisuuteen viime viikolla, kun koeajalla ollut Toni Varis kertoi sosiaalisessa mediassa Ilmarisen purkaneen hänen työsuhteensa.

        Variksen mukaan potkujen syy oli se, että hän oli kertonut esihenkilölleen naimisiinmenostaan miehen kanssa. Seuraavalla viikolla Ilmarinen purki työsuhteen koeajan toiseksi viimeisenä päivänä.


    • Anonyymi

      Rakennusala, varastopakkaaja, lähihoitaja, kuntosaliohjaaja ja jätekuski.

      • Anonyymi

        Homous vaikuttaa uravalintaan.


    • Anonyymi

      Ilmarisen vakuutukset vaativat matemaattista lahjakkuutta. Gayt ovat itse kertoneet aktissa ihailevat jenkkifutiskypärää, Varustelekan maihareit ja valkoisia tennissukkia. Merkonomiksi voi opiskella, mutta siitä ei saa työuraa.

      • Anonyymi

        Sinun lisäksi kukaan muu ei ole kertonut asiaa. Merkonomin papereilla saa ihan uran luotua, toisinkuin fetisseillä.


      • Anonyymi

        Mihin tuo liittyy? Homoissa taitaa olla keskimäärin enemmän matemaattisesti(kin) lahjakkaita tilastojen mukaan ja esim useampikin kuuluisa salauksen purkaja. Vakuutuspuolella ei ehken niinkään matematiikkaa tarvita, mutta sijoituspuolella voi olla hyötyä.

        Monet menestyneet julkisuuden henkilöt ovat homoja, itsellä ei ole ollut tarvetta lokeroitua, eikä menestyäkään, vaikka kykyjä olisikin. Kun polttaa kynttilää molemmista päistä, käy kuten Mattilalle, toisille taas ei ole tarvetta semminkään luoda omaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tuo liittyy? Homoissa taitaa olla keskimäärin enemmän matemaattisesti(kin) lahjakkaita tilastojen mukaan ja esim useampikin kuuluisa salauksen purkaja. Vakuutuspuolella ei ehken niinkään matematiikkaa tarvita, mutta sijoituspuolella voi olla hyötyä.

        Monet menestyneet julkisuuden henkilöt ovat homoja, itsellä ei ole ollut tarvetta lokeroitua, eikä menestyäkään, vaikka kykyjä olisikin. Kun polttaa kynttilää molemmista päistä, käy kuten Mattilalle, toisille taas ei ole tarvetta semminkään luoda omaisuutta.

        Bodari on ensisijaisesti kiinnostunut urheilusta ja urheilukulttuurista eikä ole kovin kiinnostunut älyllisestä toiminnasta. Olet varmaan kuullut, että useat pojat lukevat vähän kirjoja.

        https://dumbhypnojockboi.wordpress.com/tag/jockification/page/7/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tuo liittyy? Homoissa taitaa olla keskimäärin enemmän matemaattisesti(kin) lahjakkaita tilastojen mukaan ja esim useampikin kuuluisa salauksen purkaja. Vakuutuspuolella ei ehken niinkään matematiikkaa tarvita, mutta sijoituspuolella voi olla hyötyä.

        Monet menestyneet julkisuuden henkilöt ovat homoja, itsellä ei ole ollut tarvetta lokeroitua, eikä menestyäkään, vaikka kykyjä olisikin. Kun polttaa kynttilää molemmista päistä, käy kuten Mattilalle, toisille taas ei ole tarvetta semminkään luoda omaisuutta.

        Mattila ehkä halusi näyttää ja todistaa jotain. Ehkä tunsi huonommuutta homoudesta vaikka se ei tee ihmisestä huonompaa. Voi olla ettei ollut tekemistä tämän kanssa ja jotkut vain tekevät töitä paljon. Iltasanomien jutussa sanottiin että mattilan puoliso sanoi että joskus mattila nukkui vain 4 tuntia päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bodari on ensisijaisesti kiinnostunut urheilusta ja urheilukulttuurista eikä ole kovin kiinnostunut älyllisestä toiminnasta. Olet varmaan kuullut, että useat pojat lukevat vähän kirjoja.

        https://dumbhypnojockboi.wordpress.com/tag/jockification/page/7/

        Mihin tuo sitten liittyy?

        Olet varmnan kuullut että tytöt pärjää paremmin koulussa kun opettelevat ulkoa, mutta sehän ei vaadi älyä. Naisopettajat myös antaa parempia arvosanoja tytöille ja huonompia pojille kuin kuulusi. Kumpikaan ei auta naisia pärjäämään paremmin urallaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei se ole syrjintää vaan soveltuvuus. Enemmän itsetuntemusta.

    • Anonyymi

      Setan ohje asiaan on pettymys mutta ymmärrettävä. Homouden voi setan edustajien mielestä tuoda esiin jos se on tuojan mielestä ok. Siis varmaan ettei siitä aiheudu kiusaamista tai irtisanominen. Seta on tasa arvon puolella mutta mitä tasa arvoa on piilottelussa. Nyt on 2024 eikä enää tarvitsisi joutua olemaan kaapissa töissä. Pettynyt suomalaisiin ja suomeen tässä vaikka sama asia taitaa olla muissakin maissa.

      • Anonyymi

        No joko käskit lepakkoja kaapista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joko käskit lepakkoja kaapista?

        Miten liittyy aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joko käskit lepakkoja kaapista?

        Ne lepakot on sinun päässä ja eivät muuten tule ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy aiheeseen?

        Häpeät siis lepakkouttasi. Lepakoita paljon vähemmän tullut kaapissta, milloin itse tulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeät siis lepakkouttasi. Lepakoita paljon vähemmän tullut kaapissta, milloin itse tulet?

        Elina gustafsson ja bergström.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elina gustafsson ja bergström.

        Julkkishomoja aika helvetisti enemmän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkkishomoja aika helvetisti enemmän :)

        Onko se jokin kilpailu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se jokin kilpailu

        Miksi et itse tule kaapista lepakko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse tule kaapista lepakko?

        Ei ole mitään kaappia mistä tulla ulos. Älä vain mieti miten pelkurimainen olet. Käännä se huomio johonkin muuhun eikö niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään kaappia mistä tulla ulos. Älä vain mieti miten pelkurimainen olet. Käännä se huomio johonkin muuhun eikö niin.

        No missä olet kertonut olevasi lepakko? Kummallista miten te lepakot piiloudutte aina homojen selän taakse, vain homoja hirtetään musumaissa tai tapetaan venäjällä, mutta heti jos saadaan vapautta, olette vaatimassa etuoikeuksia kuten muutkin femakot. Naamallanne silti vain harva esiintyy missään.

        Pelkurihan sinä olet, homoja vaan vaadit tulemaan kaapista vaikka itse olet. Suurinta osaa ei todellakaan kiinnosta yksityisasioistaan kertominen kenellekään sivullisille, joten voit lopettaa sen jankuttamisen.


      • Anonyymi

        Tuskin se ainoa on joka sinut jättänyt :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se ainoa on joka sinut jättänyt :D

        En ole niin alas vajonnut, että olisin ollut hänen kanssaan tekemisissä, vain netissä nähnyt tämän legendan sekoiluja.


      • Anonyymi

        Miksi haluaisin niin alas vajota? Hänellähän tunnetusti tasoa ei ole vieläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se ainoa on joka sinut jättänyt :D

        Varmaan ainoa joka jättänyt, muille ei ole edes kelvannut.


    • Anonyymi

      Setan sivulta

      Jopa 92 % suomalaisista sateenkaari-ihmisistä on työpaikalla jossain määrin kaapissa seksuaalisen suuntautumisen tai sukupuoli-identiteettinsä suhteen. Toisin sanoen vain 8 % voi olla täysin avoin työelämässä.

      https://seta.fi/2022/06/07/syrjinta-tyoelamassa/

    • Anonyymi

      Homovitsejä kahvihuoneessa. Nauratko ja hymyiletkö muiden mukana?

      • Anonyymi

        Vitsejä voi kertoa mistä vaan, minulla on hyvä itsetunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsejä voi kertoa mistä vaan, minulla on hyvä itsetunto.

        Halventavia vitsejä homoista myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halventavia vitsejä homoista myös?

        Ei homoilla ole huono itsetunto kuten teillä naisilla, ainahan ne vitsit jotain ryhmää koskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei homoilla ole huono itsetunto kuten teillä naisilla, ainahan ne vitsit jotain ryhmää koskee.

        Sinulle ei ole väliä? Ei puhuta vaikeista asioista eikä mietitä niitä. Eikö niin? Miten voi tapahtua edistystä jos ei ikinä keskustele epäkohdista?


      • Anonyymi

        Kerron niitä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei ole väliä? Ei puhuta vaikeista asioista eikä mietitä niitä. Eikö niin? Miten voi tapahtua edistystä jos ei ikinä keskustele epäkohdista?

        Haluat siis kieltää vitsit päiden katkomisen uhalla kuten ihalemasi musut tekevät :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis kieltää vitsit päiden katkomisen uhalla kuten ihalemasi musut tekevät :D

        Jos asiaan puuttuisi ei päitä katkottaisi. En ihaile muslimeja. Ketä sinä ihailet? Homoja vihaava kaappihomoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asiaan puuttuisi ei päitä katkottaisi. En ihaile muslimeja. Ketä sinä ihailet? Homoja vihaava kaappihomoja?

        Ei vitsikkäät ihmiset vihaa, suvakkifemakot ja muslimit vihaa.


      • Anonyymi

        Tuskin heterot edes keksii yhtä hyviä, tällekin naurettu porukassa.

        Homo osti lihatiskillä meetwurstia, myyjä kysyi siivutetaanko, homo vastasi, enhän minä mikään pajatso ole :)

        Miksi lepakoista ei ole vitsejä? No eihän rekkalespot ole hauskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin heterot edes keksii yhtä hyviä, tällekin naurettu porukassa.

        Homo osti lihatiskillä meetwurstia, myyjä kysyi siivutetaanko, homo vastasi, enhän minä mikään pajatso ole :)

        Miksi lepakoista ei ole vitsejä? No eihän rekkalespot ole hauskoja.

        Miksi vihaat lesboja? Joillakin homoilla ei ole itsekunnioitusta tai sitten taktiikkana on kertoa vitsejä ennen kuin joku toinen ehtii. Sama on vähän että solvaa itseään sanalla ennen kuin joku toinen ehtii. Jos homovitseihin puuttuu voi joutua kiusatuksi tai irtosanotuksi. Koska asialle ei voi mitään niin turha puuttua eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin heterot edes keksii yhtä hyviä, tällekin naurettu porukassa.

        Homo osti lihatiskillä meetwurstia, myyjä kysyi siivutetaanko, homo vastasi, enhän minä mikään pajatso ole :)

        Miksi lepakoista ei ole vitsejä? No eihän rekkalespot ole hauskoja.

        Siis homot nauraneet porukassa? No se on eri asia kun työpaikalla joku joka on hetero kertoisi vitsejä jotka loukkaisivat homoa tai homoja jotka ovat töissä samassa työpaikassa. Halventavia vitsejä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis homot nauraneet porukassa? No se on eri asia kun työpaikalla joku joka on hetero kertoisi vitsejä jotka loukkaisivat homoa tai homoja jotka ovat töissä samassa työpaikassa. Halventavia vitsejä tarkoitan.

        Mutta heteroista saa kertoa halventavia vitsejä? Tuollainen aiheuttaa juuri päinvastaisen vaikutuksen kun yritetään sanella mitä muut saa tehdä.

        Ei tietenkään kannata loukkaamistarkoituksessa vitsailla kenestäkään, mutta aina on joku valkoihoinen, nainen, blondi, tummaihoinen, muslimi, saamelainen tai kuka tahansa herkkähipiäinen joka voi loukkaantua, ei sitten saisi kertoa vitsejä mistään. Jotkut loukkaantuu jopa lemmikkiensä puolesta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta heteroista saa kertoa halventavia vitsejä? Tuollainen aiheuttaa juuri päinvastaisen vaikutuksen kun yritetään sanella mitä muut saa tehdä.

        Ei tietenkään kannata loukkaamistarkoituksessa vitsailla kenestäkään, mutta aina on joku valkoihoinen, nainen, blondi, tummaihoinen, muslimi, saamelainen tai kuka tahansa herkkähipiäinen joka voi loukkaantua, ei sitten saisi kertoa vitsejä mistään. Jotkut loukkaantuu jopa lemmikkiensä puolesta :D

        Jo vitsit on todella homovastaisia, ne on osa työpaikkakiusaamista ja vihalla sanottuja niin ei niitä saisi hyväksyä.


    • Anonyymi

      Eikö homoista ole jokin stereotyyppi että he olisivat jotenkin tyhmiä ja taitamattomia? Niin kuin eräässä tässä keskustelussa mainitussa jutussa sanottiin "osaako joku homo muka koodata". Miksei osaisi koodata? Onko homoilla jotenkin tyhmemmät aivot sitten ettei voisi oppia koodaamista?

      • Anonyymi

        Tuskinpa vaan, on niin paljon esimerkkejä monella alalla menestyneistä homoista ja joskus tehty jopa tutkimus että olisivat keskimääräistä älykkäämpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vaan, on niin paljon esimerkkejä monella alalla menestyneistä homoista ja joskus tehty jopa tutkimus että olisivat keskimääräistä älykkäämpiä.

        Keitä homoja pidät menestyneinä? Onko linkkiä tuohon että olisivat älykkäämpiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä homoja pidät menestyneinä? Onko linkkiä tuohon että olisivat älykkäämpiä

        Wikipediassa ollut sivu missä kerrottu noista menestyneistä, en jaksa etsiä. Tuo tutkimus oli kauan sitten lehdessä, mutta onhan näitä ollut paljon, kaksi salauksen purkajaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä homoja pidät menestyneinä? Onko linkkiä tuohon että olisivat älykkäämpiä

        Oletko päässyt keskustelemaan Helsingissä Hercules- ja DTM-tyyppien kanssa? Mitä huomasit älykkyydestä?

        https://www.google.com/imgres?imgurl=https://media.thisvid.com/contents/videos_screenshots/5631000/5631523/preview.mp4.jpg&tbnid=9EnNI9eRvcVSPM&vet=1&imgrefurl=https://thisvid.com/videos/gay-guys-enjoy-kitchen-top-hard-fuck/&docid=7Guqt1KeYJd11M&w=446&h=848&itg=1&hl=fi-FI&source=sh/x/im/m5/2&kgs=4a1bc3b18a2d1255&shem=trie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko päässyt keskustelemaan Helsingissä Hercules- ja DTM-tyyppien kanssa? Mitä huomasit älykkyydestä?

        https://www.google.com/imgres?imgurl=https://media.thisvid.com/contents/videos_screenshots/5631000/5631523/preview.mp4.jpg&tbnid=9EnNI9eRvcVSPM&vet=1&imgrefurl=https://thisvid.com/videos/gay-guys-enjoy-kitchen-top-hard-fuck/&docid=7Guqt1KeYJd11M&w=446&h=848&itg=1&hl=fi-FI&source=sh/x/im/m5/2&kgs=4a1bc3b18a2d1255&shem=trie

        En ole koska en ole käynyt niissä paikoissa.
        Sinä varmaan olet ja olet sitten ihan samaa tasoa.


    • Anonyymi

      Noinhan se just menee. Miten gay olisi heti johtaja?
      Gay: peruskoulu, hetero: lukio tai amis
      Gay: merkonomi, hetero: kauppakorkeakoulu tai oikis
      Gay: lähihoitaja, hetero: lääkäri
      Gay: jätekuski, hetero: toimitusjohtaja

    • Anonyymi

      Noinhan se just menee. Miten lepakko olisi heti johtaja?
      Lepakko: peruskoulu, hetero: lukio tai amis
      Lepakko: peruskoulu, hetero: merkonomi
      Lepakko: peruskoulu, hetero: lähihoitaja
      Lepakko: rekkakuski, hetero: bussikuski
      Lepakko: makoilee sängyllä yksin ja juo kaljaa, hetero makoilee sängyllä lapsen kanssa ja juo siideriä

    • Anonyymi

      Hikinen lippispäinen perusskoulu-gay tietää että lepakot ja heterot on hienoja ihmisiä.

    • Anonyymi

      Homoja ei saa syrjiä. Matkailu tuo tuloja yrityksille.

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe