Cv maker huijaus

Anonyymi-ap

Siis on tässäkin sivusto cvmaker.fi. Osto tapahtumassa lukee cv:n hinnaksi tulevan 1,99€ mutta ei lue ollenkaan kuukausittaisesta jäsenyyshinnasta joka on 32€ näin nuorena se on jo ihan mukava hinta. Älkää missään nimessä käyttäkö sama tapahtunut tutuillekkin

38

4272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minulla sama, juuri aloin katselemaan samaa kun tuli 32 euron maksu. mitäpä tekevät jos jättääkin maksamatta sen.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­N­­­y­m­­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tänään 29.02.2024
      Kävi mulle sama juttu eka tein yhden CV ja maksoin heti 2€ ja päivän päästä lähti minun pankki tililtä 32€ pois automaatisesti!(katevaraus)
      tämä kuusi pää on huijaus, se asuu Suomessa ja ei osaa puhua suomeksi
      Tykkää minun kommentti,katsotaan paljonko ihmisille kävi sama juttu jos oli yli 10 voidaan valita

      • Anonyymi

        Ihmiset, älkää käyttäkö tätä ohjelmaa
        Huijaus


      • Anonyymi

        Minulla on tapahtunut sama juttu.miten voi perutaa sen?


    • Anonyymi

      Siis mulla nyt sama juttu. Mul lähteä 31e turha

    • Anonyymi

      Totta, menin itsekin lankaan. Mainostetaan ilmaisena palveluna. Sitten jos haluat tulostaa tekemäsi CV:n, niin sen lataus maksaa 1,99 € ja jos et tarkkaan lue kaikkia mahdollisia sopimustekstejä, niin samalla kun maksat tuon 1,99 €, niin hyväksyt kuukausiveloituksen 31,99€ maksutililtäsi. Perkele, kun ei olis ollu ees katetta tilillä, mutta kun oli, niin nyt vaan kärsittävä huolimattomuudestaan.

    • Anonyymi

      Ehtivät ryöstää 149€, ennen kuin havahduin kuukausittaiseen maksuun, jota en ollut tilannut. Varokaa!

      • Anonyymi

        Mulla meni 30 euroa. Tuo huijari on tienannut tällä varmasti melkoisesti.


    • Anonyymi

      Miten pystyy poistamaan tän tilauksen ? Itekin menin halpaan..

    • Anonyymi

      Sama täällä, n. 90€ meni ennen kuin huomasin. Otin kuluttajaneuvontaan yhteyttä koska selvä huijaus, asia vielä kesken. Viekää muutkin huijatuksi tulleet asia eteenpäin!

      • Anonyymi

        Laitettu!


    • Anonyymi

      Mulle kävi sama, vaikka tilauksen peruuttaa, silti tulee vielä kuukauden maksu. S*****an huijarit!

    • Anonyymi

      Muakin huijatttiin. Miten tälläisiä roistoja on olemassa? Toivoisin että yrityksen perustalla olisi asennetta laittaa vaikka oma kuva, ja yhteystiedot sivuilleen. No, huijarit on huijareita.

      • Anonyymi

        Nimenomaan huijaustahan tämä on. Muka näyttää että olisi halvalla CV tarjolla . Sitten 30 euron kuukausimaksuun voi tehdä CV:tä. Kuka hemmetti tekee joka kuukausi uuden CV:n muutenkaan?

        On keksitty oiva huijaus. Ensiksi markkoinoidaan kahdella eurolla CV:tä saaden tuntumaan kuin se olisi kertamaksu, sitten lähtee aivan poskettomia maksuja joka kuukausi. Jonkun 10 e kk voisi vielä jollain tavoin ymmärtää, mitä en myöskään ymmärrä koska harva päivittää cv:tä kokoajan.

        VAROKAA TÄTÄ FIRMAA.


    • Anonyymi

      Mullakin sama juttu. Tilasin cv ja maksoin siitä 2€ nyt ne halua jälkikäteen jäsenmaksun jonkun linkin kautta. Kirjoitin sinne että joo mä en oo halunt jäseneksi, tilasin vaan sen yhden cv-n . Ja sieltä että jjo anteeksi kun sa et ymmärtänyt sitä mutta mene linkin kautta maksamaan jäsenmaksu. Mä pyysin laittamaan mulle sitten lasku siitä. Ja sieltä vaan että mee nyt linkin kautta maksamaan! Katotaan mitä siitä tulee.

    • Anonyymi

      Kuluttajavirastosta tuli sellaista palautetta.

      Koska tapauksessa on kyse hollantilaisesta yrityksestä, niin teidän kannattaa olla tapauksesta yhteydessä Euroopan kuluttajakeskukseen. Euroopan kuluttajakeskus antaa opastusta ja asiantuntemusta rajat ylittävän kaupan kuluttajakysymyksiin ja tarvittaessa selvittely- ja sovitteluapua ristiriitatilanteisiin, joita kuluttajalla on elinkeinonharjoittajan kanssa.

    • Anonyymi

      Minulla pankki eväsi nämä maksut luottokortilta (onneksi, en olisi muuten huomannut). Kysyin 3 kertaan pankkitiliä CMMakerin tuesta minne voin maksaa, tuli vain linkki ja ohjeistus maksaa sen kautta. laitoin että en pysty maksamaan maksua ja otan kuluttavirastoon yhteyttä niin heti tuli joku hollantilainen pankkitilinumero minne maksu pitäisi maksaa. en tiedä mitä tekisi tämän kanssa

    • Anonyymi

      Oli vihoviimeinen kerta kun tämän lafkan kanssa asioin. Aivan poskettomat hinnat jostain kuppasen cv:n teosta. 30 e/kuukaudessa. Rupesin katsomaan niin ovat jo pari kuukautta mokomatkin iilimadot veloittaneet turhasta. Todella harhaanjohtavaa ja epäselvää markkinointia.

      Otin vielä kuvakaappauksen perutusta tilauksesta jos tulee jotain ongelmia.

      Huijarifirma.

      • Anonyymi

        Lopeta tilisi ja tee uusi. Pankkiin mars.


    • Anonyymi

      Minulle kävi myös sama homma ja nyt en voi peruuttaa tilaustani. Osaako joku auttaa mitä voin/pitäisi tehdä, että joka kuukausi ei lähtisi tuota 30€ tililtäni..

      • Anonyymi

        Asioi pankkisi kanssa. Lopeta tilisi ja kerro miksi joudut sen lopettamaan.


    • Anonyymi

      Kiinnostaisi tietää mistä saitte tämän CV-huijaus sivuston linkin tietoonne?

      Kun kuitenkin taitaa työttömistä olla kyse.

    • Anonyymi

      Kyseinen firma laskuttaa ylimääräistä, älkää missään nimessä tehkö mitään CV;tä tämän firman kanssa. Jos sanot sopimuksen tänään irti,ne veloittaa tänään sinulta sen32 euroa vaikka kuukausi ei olisi täyttymässä.

    • Anonyymi

      Itsellä ainaki joka kerta lähtenyt se 3,99€ about mitä lie. Olen lopettanut tilauksen heti kun olen ladannut CV:n, että kai se vähän on omaakin töhöilyä jos jätätte tilauksen pyörimään....

    • Anonyymi

      Joo itellä kävi just sama semmosen resumaker.fi kanssa luki että ilmainen... Sit meni euro et sain tehtyy ja äsken lähti 30 tililtä...

      • Anonyymi

        Mulla sama juttu. Resumakerissa tein cv:n ja nyt 2vko myöhemmin 29e lasku… tajusin vasta nyt, että olin tehnyt jonkun kusisen tilauksen siis ilmeisesti, enkä maksanut vain kahta euroa siitä cv:stä. Peruin sen ja toivottavasti eivät enää lähettele laskuja.


    • Anonyymi

      Koitin peruuttaa tämän muttei mennyt läpi. Nyt saa vaan sellasta HV vastausta kun pyytää palautusta. EI MITÄÄN SUOSITUSTA TÄHÄN FIRMAAN ( cv pohjakin ihan alkeellinen)

    • Anonyymi

      Mulla tuli viesti että ois erääntyneitä maksuja yli 100€ eestä ja linkin kautta pitäis maksaa täyttämällä korttitiedot.. Miten pitäisi menetellä tässä tilanteessa..

    • Anonyymi

      Sama tapahtui mulle kun huomasin että on kaks kuukautta mennyt toi 32€ eli nyt maksoin yhteensä 66€ CV stä jonka piti olla 2€…

    • Anonyymi

      Maksoin luottokortilla 1,99 ja kahden viikon päästä oli veloitettu 31,99€ . Rikollinen toiminta se on

    • Anonyymi

      Apua, multa nyt kans lähtenyt 19,99€ kuukausimaksu, vaikka ennen sai tolla parille eurolla cv:n kerran vaan tehtyä. Nyt koitin kirjautua tililleni, että pääsisin perumaan, niin ei hyväksy mitään salasalaa (en tyhmänä oo tallentanut sitä tohon mutta on tyyliin 3 salasanaa mitä käytän ja mikään ei mee) laitoin ton unohditko salasanasi ja se viesti ei oo puoleen tuntiin tullut perille… Laitoin supportiin sähköpostia, toivottavasti vastaavat!! :(

    • Anonyymi

      Juu samatäällä! Vastasivat minun vihaiseen viestiin että: Mainitsemme toimintamme ja kustannukset useissa paikoissa; Kotisivullamme, selityksessämme/usein kysytyissä kysymyksissämme, käyttöehdoissamme, sivulla ennen maksamista ja myös nimenomaisesti sähköpostissa, joka sisältää kirjautumistiedot, jotka asiakas sai meiltä.
      Valitettavasti käytäntömme mukaan et ole oikeutettu minkäänlaiseen hyvitykseen, koska läpäisit 14 päivän kokeilujaksosi hintaan 1,99 €.

    • Anonyymi

      Se on huijaus. Tein siitä rikosilmoituksen, kun tililtäni oli kiskottu yli 200€. Koska se on pankkikorttipetos, vein rikosilmoituksen pankkiin ja sain pankin kautta rahat takaisin💪

    • Anonyymi

      Myös cvneed on vastaavanlainen huijausfirma, älkää vaan käyttäkö. Alaikäinen tyttäreni ei ollut tehnyt edes suostumusta tilaukseen. Yritys oli mainostanut ilmaista cv-pohjaa ja hän alkoi tehdä sitä. Kun sai valmiiksi tuli pyyntö maksaa 1€. Tytär lopetti teon siihen, koska yllättyi maksusta. Mutta sieltä olikin otettu hänen tiedot ja reilu kuukausi myöhemmin hänen sähköpostiin tuli lasku, jossa oli kuukausimaksu ja maksumuistitus yht. yli 50€. Emme päässeet peruuttamaan tilausta mitenkään, vaan meidän olisi pitänyt maksaa nuo laskut. Kun laitoin asiasta firmaan reklamaation, he pyysivät lapseni henkilötietoja eli nimeä ja sosiaaliturvatunnusta, jotta pääseevät olevinaan tarkistamaan iän. Huh huh!

    • Anonyymi

      Sain ilmeisesti peruuttua tilauksen. Sain spostivahvistuksen että tätä tiliä ei enää veloiteta. Onkohan tähän luottaminen? Maksoin Paypallilla.

      • Anonyymi

        Kyl se itel ainaki toimi, ei mulla mitään enää mennyt, kun irtisanoin. Onneks käytit PayPalia, pelkän kortin kanssa olisi voinut olla vaikeampaa :) ja vaikka sieltä tulisi jotai sähköpostia että pitäs maksaa niin PayPalista voi perua.

        Tämmöisillä sivustoilla ei kuitenkaan oo mitään laillista oikeutta alkaa käyttää perintäfirmoja, joten ei sinne tarvi mitään maksaa vaikka mitä pyytäisi, jos sen on peruuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se itel ainaki toimi, ei mulla mitään enää mennyt, kun irtisanoin. Onneks käytit PayPalia, pelkän kortin kanssa olisi voinut olla vaikeampaa :) ja vaikka sieltä tulisi jotai sähköpostia että pitäs maksaa niin PayPalista voi perua.

        Tämmöisillä sivustoilla ei kuitenkaan oo mitään laillista oikeutta alkaa käyttää perintäfirmoja, joten ei sinne tarvi mitään maksaa vaikka mitä pyytäisi, jos sen on peruuttanut.

        Mulla ei kans oo ollu mitään ongelmaa tän kans ikinä. Peruin heti tilauksen, kun olin cv:n tehnyt. Eikä missään lukenut kahdesta eurosta. Tiesin, et maksaa 19,90€/kk. Pieni hinta hyvännäköisestä cv:stä mun mielestä. Nykyään mitään ei saa ilmaiseksi, ei edes työpaikkaa...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe