NAISENERGIAA SUOMUSSALMI

Anonyymi-ap

Suomussalmen kunnan tietäjät : Korpela, Hiltunen - Mäkeläinen, Lahdelma. Siinä olisi kova kolmikko päättämään Suomussalmen asioista. Kaiken tietävät, kaiken arvostelevat antamatta yhtään ratkaisuehdotusta mihinkään. Häpeäisitte vanhat akat!

49

3679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näöttäsi ratkievan koko suomen ongelmat nuilla🤣🤣

      • Anonyymi

        Pitää olla akkoja ja munamarttoja jokka miettii kylän ongelmia..
        Munamartat teebeellä ja ja tämä kolmikko kuka missäki ..yks on ainaki Moisiovaaran tienhaaran roskapönttöjä kaivelemassa…nämä kaks hortoilee kylän ”ostoskeskuksissa”…vahtaavat ihimisiä ja pääpyörii ku pöllöllä…”että harmi kun ei tiijä kaikkia eikä ehi kattoakkaan” kun on niin paljon vahattavana…


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­N­­y­­­m­­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      💪💪💪…just!!

    • Anonyymi

      Tietäjät tietää🤮

    • Anonyymi

      Roskisten tonkija…..illat kaivaa roskapönttöjä🤮Myy muka kirpputorilla niitä..näistä yks🤮🤮

      • Anonyymi

        Tämä kolomikko joo…Jos ruuti pitäis heijän keksiä niin märjäksi jää on se varma..


    • Anonyymi

      Eivät taida olla ihan terävimpiä tyttöjä🤣. Ihtesä ovat nolanneet poloiset.

      • Anonyymi

        Ovat he omasta mielestään.....
        No, onneksi se ruuti todellakin on keksitty.

        Ei minua paljon kiinnosta, jos jollekin tulee Maaseudun
        tulevaisuus. Sitäkin Facebookissa piti hehkuttaa!


    • Anonyymi

      Myötähäpeää tunnen, kun lukee noitten neronleimauksia. Toisaalta näyttää riittävän tolloja noitten akkojen kannustamiseen

      • Anonyymi

        Onko nämä sinun tätejä🤪


      • Anonyymi

        Sinunlla tuntuu maailma itellä olevan maailma meleko pieni…kun akkojen käläkätyksiä viittit kuunnella..
        Nämä sun kommentit on vähän osoitus reppanasta ihmisestä…
        Akat on käläkättäny sivu maailman ja tulee käläkättään..Kertoo vain siitä ”että on jotain yhteistä”…On ajattelemisen aihetta…
        Lopettasit sinä sekaantumasta toisten ihmisten asioihin ja keskity ihan muihin fiksumpiin asioihin…
        Hyvää päivänjatkoa ja iloa sinun tylsään elämääs..


    • Anonyymi

      Muuan uimarin vois kans lisätä listalle

      • Anonyymi

        Oikein huipputason uimariko täälä🤷‍♂️


      • Anonyymi

        Sekö rehevä perukkalainen?


    • Anonyymi

      Hyvä , naiset on järkevämpiä monessa asiassa, kuuntelisin kyllä heidän ehdotuksiaan.

      • Anonyymi

        Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Varsinkin nämä vanhempaa ihmistä. Kuulostaa kaikki niin hienosti olevan vain heillä.... Se omakehu on rasittavaa. Kurikka kuuntelee orren päällä !!!!!!!


      • Anonyymi

        Eihän noilla akoilla ole ehdotuksia, pelkkää valitusta. Siitäkö pitäisi elämännlanka löytää?🤣🤣


    • Anonyymi

      Vieläkö se yks vaikuttaa. Eikö se muuttanut Ouluun. Vai oliko siellä liian suuri maailma, että piti tänne korpeen tulla takasin.

      • Anonyymi

        Se eksy siellä....
        Mersu hävisi


    • Anonyymi

      Asiaahan nuo puhuu, ja on rohkeutta astua esiin omalla nimellä, mitä pahaa tuossa on.

      • Anonyymi

        Tarvitaan rohkeita naisia Kainuussa!


      • Anonyymi

        Joka kylässä on oma juorujengi..Antakaa ihmiset olla semmosia kuin ovat..
        Oletteko te heidän haukkujat täydellisiä ihmisiä?
        Tulkaa nimillä esiin te jotka pystytte toisia mollaan! Sitten näämme minkälainen ihminen on täydellinen…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kylässä on oma juorujengi..Antakaa ihmiset olla semmosia kuin ovat..
        Oletteko te heidän haukkujat täydellisiä ihmisiä?
        Tulkaa nimillä esiin te jotka pystytte toisia mollaan! Sitten näämme minkälainen ihminen on täydellinen…

        Se on semmonen homma että akoilla pitää pitää turpa kiinni ja pesukone pyörimässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kylässä on oma juorujengi..Antakaa ihmiset olla semmosia kuin ovat..
        Oletteko te heidän haukkujat täydellisiä ihmisiä?
        Tulkaa nimillä esiin te jotka pystytte toisia mollaan! Sitten näämme minkälainen ihminen on täydellinen…

        Kehu, kehu, kehu, oma kehu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmonen homma että akoilla pitää pitää turpa kiinni ja pesukone pyörimässä

        Naisen paikka on kaikkialla. Unwomen.fi


    • Anonyymi

      Jos noin rohkeasti kirjoittelet toisista nimillä. Olisi asiallista mainita myös oma nimesi. Lisättäisiinkö sekin tuohon listaan sittenkin, suoraan puhujaksi vai seläntakana

    • Anonyymi

      Se koera älähtää mihin kalikka kalahtaa.

      • Anonyymi

        Hävetkää toisten mollaajat hävetkää!


    • Anonyymi

      Onko tämä troikka joku ladyt lavalla, vai mitä hyö ovat tehneet yhteiskunnan hyväksi?

    • Anonyymi

      Tämä kolmikko ei ole saanut aikaiseksi muuta kuin mielipahaa

      • Anonyymi

        Annetaan heidän touhuta, jonkunhan pitää asioita ja ideoita keksiä! Hyvä rouvat!


      • Anonyymi

        Näytät sinäki aiheuttavan mielipahaa tuolla räkyttämisellä


    • Anonyymi

      Onko tää se Korpela joka tonkii moisiovaaran risteyksen roskiksella ja myy netissä niitä tavaroita? No toisen romu on toisen aarre.

      • Anonyymi

        Sama muija joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama muija joo.

        Olen vähän pihalla henkilöistä kenestä on kyse. Joten pientä valistusta minulle, ketä nämä henkilöt oikeen ovat? Jos tähän kysymykseen pystyy tällä sivulla vastaamaan?!


    • Anonyymi

      Kaljuskylän emäntäkö täälä arvostelee …
      Tuuhan päin naamaa ….Niin laitetaan yhessä ihmisarvot kohilleen …
      Toinen vaihtoehto ..mee teebeen munamarttojen seuroihin..Sieltä saat älykästä ”fiksua” seuraa🤮..
      Nyt kun sait ”jonku paikan jossaki”…Näytä että sinä oot fiksu ihminen..Edusta kylääs positiivisellä ajattelulla. Ota huomioon sinä ole se joka näytät hyvillä mielipiteillä näitä muita tollokoita

      • Anonyymi

        Tuon kirjoittaja pitäisi palauttaa apukouluun oppimaan kirjoitusta


    • Anonyymi

      Ottamatta kantaa henkilöihin, joita en tunne, täyttääkö tämä jo kunnianloukkauksen kriteerit,että nimellä oikein mainitaan. Eiköhän tänne mahdu kaikenlaista mielipidettä, niitä negatiivisiakin. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, kukapa meistä on virheetön?

    • Anonyymi

      Ylä-Kainuu lehteen näillä suora yhteys kun heidän horinat saa ylettömästi
      palstatilaa kuten horiskon mielestä siltahanke on syypää kaikkiin Suomussalmen ongelmiin.

      • Anonyymi

        Täällä ei muuta olekaan kun ongelmia!


    • Anonyymi

      Kyllä ukkovallan vastineeksi tarvitaan akkavaltaa.

      • Anonyymi

        Eipä sitä tältä kylältä ole koskaan tosi miehiä löytynyt, useampi naisministeri kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä tältä kylältä ole koskaan tosi miehiä löytynyt, useampi naisministeri kyllä.

        Totta, tosi naisia on kyllä paljonkin!


    • Naeset on mukavie olleet aena. Nehän on ihmisen parraeta ystävie olleet kautta aekojen. Hyvä naeset!

    • Anonyymi

      Tuo mäkeläinen on vissin joku vuokkilainen

    • Anonyymi

      Joka helekkarin asiaan jaksaa kommenttia heittää tuo tollo

    • Anonyymi

      Alko ongelma kuulema

      • Anonyymi

        Tämä Korpela samanlainen. Tietää kaiken ja kaikki on vain hänellä hyvin. Itseensä kehuja.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      141
      1007
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      870
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe