Miksi?Muiden kuntalaisten pitää maksaa jos Suopellon putket vuotaa?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Se on hyvä jakaa toisten virheet ja putkien vuotaminen kaikkien kesken.Taitaa ne Innin putket vuotaa.
- Anonyymi
Taikka kunnan.Siellä erikoisosaaminen vuotaviin putkiin.
- Anonyymi
Tehtävä liitos viemäristä vesijohtoon, niin paska tukkii pahimmat reijät.
- Anonyymi
Se perustuu sysmäläisten luonnolliseen maksuhalukkuuteen. Onhan siitä osoituksena sysmäläisten maksamat lukuisat paloasemat ja koulusähläyksen kustannukset sekä ylihintaiset kiinteistökaupat. He he, terveisiä Sysmään!
- Anonyymi
Hieno aloitus, olen minäkin miettinyt mitä meillä syrjäkylillä asuvilla on tekemistä taaajaman putkirikkojen ja verkoston uusimisen kanssa? Kun porakaivon pumppu menee rikki niin tuleeko kunta osallistumaan kustannuksiin?
- Anonyymi
Saihan Innikin hyvät paskaputkikorvaukset.Hotelli täynnä ja myynti huimaa,niinkuin yleensä.Osakas poistui kokouksesta asian käsittelyn ajaksi,säälialennus vesiosuuskunnalle päätetty ennemmin.
- Anonyymi
Putkivuoto ilmeisesti korjattu.Kiinteistöllä varmaan hyvä VAKUUTUS.Kerrankin kunta saa laskuttaa.Vai onko VT kavereita,painetaan villaisella..
- Anonyymi
Erikoisvakuutusmyyjällä huipuuvakuutus,kunta sää rahansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61709- 46665
- 51662
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568