Jos on muuttamassa, niin kummalle puolelle kannattaa muuttaa?
Miten Itäinen LPR eroaa läntisestä LPR:sta?
11
361
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ja mielummin tosiaan tätä, kun jotain LPR seudulle kuulumatonta juttua slaavien tappeluista.
Eli Itä LPR parempi. Toisaalta siellä se tehdas kuulemma haisee, joten... jaa mutta lännessä on leke, mistä kylmä tuuli käy ikävästi... Mutta vesi on LPR seudulla parempaa.
No, vaikka rataa itään johonkin, ja ajattelee olevansa jossain LPR tienoilla tai mielummin siellä, missä ei tarvi nähdä yhtäkään kylttiä, missä lukee, että tohon suuntaan löytyy Helsinki... - Anonyymi
Lännestä pääsee nopeammin ihmisten ilmoille sivistyksen pariin.
- Anonyymi
Itäpuolella venäjä raikaa ja paska haisee, länsipuolella soi rokki ja tuoksuu hampurilaiset.
- Anonyymi
Juuri näin, mitä enemmän itään päin mennään, sitä kurjemmaksi maisema muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, mitä enemmän itään päin mennään, sitä kurjemmaksi maisema muuttuu.
Parhaimman kuvan Suomesta saa matkustamalla junalla ensin Helsingistä Turkuun, tai Tampereelle ja sen jälkeen Helsingistä Lappeenrannan kautta Joensuuhun. On eroa, kuin yöllä ja päivällä.
- Anonyymi
Itäpuoli ottaa ensimmäisenä iskut vastaan.
- Anonyymi
Ei kummallekkaan puolelle koska kyseessä on Lappeenranta.
- Anonyymi
Aja ohi,elä muuta jos olet ulkopaikkakunnalta. Elä muuta
- Anonyymi
Ton parempaa ohjetta ei ole älä Hel..tissä muuta kaasua vaan lujaa Lappeenrannan kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ton parempaa ohjetta ei ole älä Hel..tissä muuta kaasua vaan lujaa Lappeenrannan kohdalla.
Muuten ihan hyvä neuvo, mutta kuutostiellä Lappeenrannan ohi kannattaa kaasutella rajoitusten mukaan. On kovasti valvottu tie.
- Anonyymi
Lappeenranta on kaupunkien Topgun!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2602055Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161490Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101297Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851135- 701015
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60933TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126840Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823