Kreikassa?vai onko sama pistoke kuin suomessa?
tarviiko
9
552
Vastaukset
- tarvitse
Jos tarkoitat valovirtapistorasioita, niin ei tarvitse mitään adaptereita.
- pistoketta
missä voi ladata puhelin ja muita sähkövälineitä käyttää?
- kerran
pistoketta kirjoitti:
missä voi ladata puhelin ja muita sähkövälineitä käyttää?
Ei tarvitse. Hammas- ja kännylaturit ja hiustenkuivaajat käyvät ilman adapteria.
- Munkki12
Olen menossa huomenna viikoksi Kreikkaan ja mietin että Onko sama pistoke kun suomessa
- 864EW
"Olen menossa huomenna viikoksi Kreikkaan ja mietin että Onko sama pistoke kun suomessa "
Lue vastaus ylempää-
- hauskaaLomaa
Ihan normaalisti voit käyttää verkkovirtaa,ei hätää. Wi-fi kannattaa käyttä ja salasanat saat hotellista,jokaisesta ravintolasta -pyytämällä.
- Vodafone
Miksi wifi? Miksei mobiilidataa käyttäisi?
- turhatlaskutpois
Data menee nopeesti ja tulee kalliiksi,riippuu tietysti käyttäjästä. Miksi ei käyttäisi wi-fiä kun se ei maksa mitään ja toimii hyvin?!
- Vodafone
10 Gt saa käyttää ilmaista EU mobiilidataa. Toki se on paljon siitä käyttäjästä kiinni mutta itellä kokemuksia prepaid liittymistä Aasiassa. Viikossa kuluu noin 1 Gt verran mobiilidataa kun mobiilidataa käyttää kaikkeen muuhun muttei videoiden ja tv-ohjelmien katseluun. Joten jos Kreikassa vaihtoehtoina nopea 4G ja hotellin pätkivä/hidas Wifi niin valinta on aika selkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850