Vakavasti moottoripyöräonnettomuudessa loukkaantunut nuori jääkiekkoilija Sampo Knuutila kertoi tarinansa kauniisti ja asiallisesti.
Kosketti se tapa kuinka nuori mies kohtasi tapaturman osapuolen, lähimmäisensä ja joukkuetovarinsa.
Tämä oli aivan sattumaa että avasin telkun ja jäin katsomaan tarinaa joka oli parasta mitä olen nähnyt hetkeen aikaan.
Toivottavasti tämä herättää ihmisiä liikkumaan varovaisemmin, toisiaan kunnioittaen, vastuullisemmin.
kaikkea hyvää SAMPOLLE JA HÄNEN LÄHIMMÄISILLEEN
SEPPO KNUUTILAN TARINA
Anonyymi-ap
1
1275
Vastaukset
- Anonyymi
17 vuotiaalta tarina , 4 nuorta lähti eteläsuomen kaupungilla ajelemaan ja jossakin kohtaan auto ympäri pari kertaa. nuorilla pää ja muita vammoja ja takaluukun kohdalta auto täysin sökönä. TÄMÄ KAVERI JOKA ASIAN KERTOI PITI OLLA SE JOKA MENEE TAKALUUKKUUN MITÄ NYKYÄÄN MUORET HARRASTAA JA HÄN JÄI PIKKUSATTUMAN VUOKSI KYYDISTÄ JA TAJUSI ETTÄ HÄN OLIS KUOLLUT JOS OLISI SIELLÄ TAKAKONTISSA KYYDISSÄ SILLÄ KERTAA.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070