Hymiöiden selitykset?

Huomasin tänään kännykästäni löytyvän lukuisan joukon erilaisia hymiöitä. Fossiili kun olen, en tunne niiden symbolikieltä. Auttaisitteko?

Mitä tarkoittavat seuraavat:
8-)
B-)
:-q
:-*
:-P
:-@
:-"
:´(
:-C
:-[
:->
:-x
:O
:-/
:-D

Käytättekö te tekstiviesteissänne hauskoja lyhennyksiä?
Tunnetteko sellaisia hauskoja, joita haluaisitte suositella tällaisille fossiileillekin?

14

9867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi

      ....täältä löytää kaikkeen vastaukset;)

      Kirjota googleen hakusanaksi "hymiöt"- ja johan alko selkenemään...

      iloista kesämieltä Orvokkille ja muillekin!

    • selväksi

      Laittakaapa jonkunlaiset käännökset näistä
      hymiöistä tänne sivulle.Meikäläinen kun on
      oppinut tämän tietokoneen käytön vasta
      vanhemmalla iällä,niin äkikseltään tuntuu,
      että sisäpiiri selvittelee asioitaan jollain
      salakielellä,näiden hymiöiden avulla.Meillä
      fossiileilla on kyllä aikaa kirjoittaa koko
      sanakin,ei siinä tarvitse näitä pikamerkkejä,
      mutta selviäisi näitten hätäisimpienkin sanoma
      ja asiansa.Eikä tarvitse kuin ne merkit joita
      käyttävät tällä sivulla.

      • Pirre*

        itikansyömä O",)Lappalainen............:)


      • ettäkö
        Pirre* kirjoitti:

        itikansyömä O",)Lappalainen............:)

        Pirjo Lappalainen,jota itikka kiusaa?


      • Kaaleppi
        ettäkö kirjoitti:

        Pirjo Lappalainen,jota itikka kiusaa?

        =)


      • homo
        Kaaleppi kirjoitti:

        =)

        =)=hymy


    • G.J

      :-) iloinen

      :) iloinen

      =) iloinen

      :-( surullinen

      :( surullinen

      ;) iskee silmää

      :´( itkeä

      :D nauraa

      :´) itkeä ilosta

      :O yllättynyt/huutaa

      :| pettynyt

      :\ tai :/ pelokas/epäilevä

      >:( vihainen

      o_O yllättynyt

      ^_^ iloinen

      \o/ hurrata/voittaa

      • naurattaa,

        piti lukea muutama kerta, tuo ryppyinen peuKalo. :))))


      • tää tarkoittaa

        "haista paska"!! \o/ hurrata/voittaa


      • henri<
        tää tarkoittaa kirjoitti:

        "haista paska"!! \o/ hurrata/voittaa

        haista pashta


    • Kelpaanko?

      :), O:), #:), :j,8-:),:e, (__!__), (Q)(Q)

      • aika ja kauhistus

        ei ollut tarkoitus alkuperäiselle antaa mitään vinkkiä, suonet anteeksi näin Jussina?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe