..K-M.lle nimen jatketta??kaikki kivat ehdotukset ovat tervetulleita.
Kukka-Maaria
5
683
Vastaukset
- ..........
Riittävän pitkä tuo on jo muutenkin...eikä kyllä mikään nätti nimi.
- Mamo-c
Kukka-Maaria Kastehelmi :)
- -n-
Minulle tuli myös heti sama mieleen, siis tuo Kukka-Maaria Kastehelmi! En ollut uskoa silmiäni, kun luin viestisi, ja huomasin jonkun toisen ajatelleen juuri samaa! Menisihän se ehkä vähän liiallisuuksiin, jos oikeasti Kastehelmen Kukka-Maarian perään laittaisi, mutta toisaalta se sopisi siihen niin kauniisti!
Muina ehdotuksina mainittakoon Kukka-Maaria Eleonoora, Kukka-Maaria Elisabet, Kukka-Maaria Vilhelmiina ja Kukka-Maaria Adeliina. Mitä mieltä näistä? - tttttttt
-n- kirjoitti:
Minulle tuli myös heti sama mieleen, siis tuo Kukka-Maaria Kastehelmi! En ollut uskoa silmiäni, kun luin viestisi, ja huomasin jonkun toisen ajatelleen juuri samaa! Menisihän se ehkä vähän liiallisuuksiin, jos oikeasti Kastehelmen Kukka-Maarian perään laittaisi, mutta toisaalta se sopisi siihen niin kauniisti!
Muina ehdotuksina mainittakoon Kukka-Maaria Eleonoora, Kukka-Maaria Elisabet, Kukka-Maaria Vilhelmiina ja Kukka-Maaria Adeliina. Mitä mieltä näistä?Kukka-Maaria Juulia
Kukka-Maaria Mimosa
Kukka-Maaria Irina
Kukka-Maaria Elea
Tai:
Unna Kukka-Maaria
Juulia K-M
jne.
Lasta voisi silti kutsua K-M:ksi tttttttt kirjoitti:
Kukka-Maaria Juulia
Kukka-Maaria Mimosa
Kukka-Maaria Irina
Kukka-Maaria Elea
Tai:
Unna Kukka-Maaria
Juulia K-M
jne.
Lasta voisi silti kutsua K-M:ksiitse tunnen yhden ihmisen jonka nimi on k-m!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497