Hmm...Saakos ton Minimacin liitettyä jotenkin tv:seen? Kuinka iso operaatio,vai pitääkö hommata mahdollisesti Minimacci jossa on s-video lähtö?
MiniMac
3
1379
Vastaukset
- tabas
Minimacin dvi-liitäntään on hankittava erillinen adapteri jolla voidaan näyttää s-videota.
Tuokin selviäisi jos tutkisit paremmin applen sivuja- Mike
"Tuokin selviäisi jos tutkisit paremmin Applen sivuja...?"
- eikös keskustelupalstat ole sitä varten että ihmiset keskustelevat aiheista ja saavat toisiltaan informaatiota?
Kysyjä kysyi hyvän kysymyksen. Vastaus sensijaan oli kehnonlainen, ellei jopa huono. Mike kirjoitti:
"Tuokin selviäisi jos tutkisit paremmin Applen sivuja...?"
- eikös keskustelupalstat ole sitä varten että ihmiset keskustelevat aiheista ja saavat toisiltaan informaatiota?
Kysyjä kysyi hyvän kysymyksen. Vastaus sensijaan oli kehnonlainen, ellei jopa huono.tuntuisi fiksulta, että tutkisi ensin ohjekirjoja ja -tiedostoja, ennen kuin lähettää kysymyksen keskustelupalstalle. Semmosiakin asioita nimittäin on, jotka eivät manuaaleista selviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778