Etähallintasovellukset hyppäsivät silmille

Anonyymi-ap

Kertokaas viisaammat, kuinka puhelimeeni on ilmestynyt 2 etähallintasovellusta, vaikken ole koskaan ladannut sovelluksia mistään. Minulle on aina riittänyt puhelimen omat sovellukset. Voiko sovelluksia etänä ladata toisen puhelimeen vai täytyykö "huijarin" henkilökohtaisesti ladata se puhelimeeni? Annettiin neuvo, ettei saa jättää puhelinta alttiiksi toisten "armoille", vaikka kuinka läheisistä ihmisistä on kyse.

9

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet ne itse ladannut..

• Anonyymi

Kolli ei vaan sinolipäissään ladanneita ohjelmia muista!

• Anonyymi

Kumpikin kommentti meni kyllä niin metsään kuin vain voi. Jospa joku asiasta todella jotain tietävä lukisi ja vielä kommentoisikin asiallisesti.

• Anonyymi

Ensimmäinen oli paikkaansa pitävä. Ei sovellukset itsestään asennu vaan ne on aina käyttäjän itse asentanut. Erikseen työsuhdepuhelimet joissa voi olla firman omia sovelluksia.

• Anonyymi

Kysymyksesi vaikuttaa epäuskottavalta. Jos puhelimeen halutaan ladata ja asentaa jokin "åppi" eli sovellus, niin asennusluvan saantiin puhelimen käyttäjän täytyy vastata ainakin yhteen kysymykseen "Kyllä".

Et kerro sovelluksista mitään tunnistettavaa tietoa, joten on mahdoton kommentoida onko kyse käyttöjärjestelmään kuuluvasta sovelluksesta vaiko ei.

Jos olet varma, että et niitä ole asentanut etkä niitä tarvitse, niin siitä vaan poistamaan ne hetimiten. Paina sovelluksen kuvaketta muutama sekunti mikä avaa toimintovalikon ja siellä on Poista -vaihtoehto, millä viimeistelet poiston.

• Anonyymi

Lisäys: Ja poiston jälkeen sitten puhelimelle vielä uudelleen käynnistys, mikä hävittää muistissa mahdollisesti olevat romppeet.

• Anonyymi

Minulla on ainakin työpuhelin "oranisaation hallitsema". Tosin saa siihen itsekin ohjelmia asentaa, mutta jotkut sovellukset ovat pakkoasennettuja.

• Anonyymi

Jos sinun "oranisaatio" on POSTI, et saa itse asennella puhelimeen yhtään mitään vaikka se ei ole vakuuttavasti estettykään, SE ON TYÖPUHELIN, muista se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinun "oranisaatio" on POSTI, et saa itse asennella puhelimeen yhtään mitään vaikka se ei ole vakuuttavasti estettykään, SE ON TYÖPUHELIN, muista se.

Saadaan tietenkin asennella sovelluksia työpuhelimiin tarpeen mukaan. Työkäyttöön tarkoitettuja sovelluksia ne itse lisäämänikin ovat.

Siviiliasiat hoidetaan tietenkin omilla laitteilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5370
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1242
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      102
      889
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      821
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      783
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      757
    7. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      754
    8. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      753
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      739
    10. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      47
      739
    Aihe