Kyseistä firmaa en voi kyllä suositella kenellekkään. Yrityksen omistaja luulee olevansa kaikkien yläpuolella ja oma kokemukseni ja tuttavien on ollut todella ala-arvoisia ja työnjohto siirtää omia hutilointejaa työntekijöiden piikkiin ja olen myöskin kuullut että omistaja on sortunut jopa uhkailemaan työntekijöitään. Sulkivat google arvostelu mahdollisuudenkin käytöstä, ettei tähtiluokitus kärsisi.
Kertoo jo sen että kyseinen firma ei edusta kyllä millään tavalla hyvää yrittäjyyttä.
Kannattaa painaa nimi mieleen kun mietitte sähköremonttia. Omaan moraaliin ei sovi samanlainen käytös ja mielestäni suomessa on kilpailu niin kovaa että täytyy osata olla avoin arvostelullekkin. Kyseisen firman tähtiluokitus kuuluisi olla yks tai maksimissaan 2 tähteä.
MT-Electric Tampere
Anonyymi-ap
0
675
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402