Kuolleen manaaminen

Mekare

Kuinka saisin manattua yhden tietyn hengen ilmestymään minulle edes yhden ainoan kerran? Kyse on isästäni joka teki itsemurhan autotallissa, eli pitäisikö minun suorittaa manaaminen siellä? Mitä välineitä tarvitaan? Onko se turvallista? mikä voisi mennä pieleen?

23

9081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen noita

      Vaikka mitä tekisit ei isäsi voi sinulle kuoltuaan ilmestyä. Jos tarpeeksi manaat tai manautat, niin sinulle saattaa ilmestyä paha henki, joka voi näöltään muistuttaa isääsi ja osaa kertoa tosiasioita isäsi elämän tapahtumista, mutta se ei ole isäsi henki.

      Miten se sitten tietää noita tosiasioita? Siten, että pahat henget tarkkailevat ihmisiä ja osaavat kertoa yhtä ja toista näkemäänsä.

      • Mekare

        Minun on PAKKO nähdä hänet. En tiedä tiedätkö tosiaan mitä "pakonomainen tarve"- tarkoittaa? On asioita jotka tekevät minut hulluksi jos en saa nähdä häntä.
        Miten sitten erottaa pahan hengen oikeasta isästä?


      • vatte
        Mekare kirjoitti:

        Minun on PAKKO nähdä hänet. En tiedä tiedätkö tosiaan mitä "pakonomainen tarve"- tarkoittaa? On asioita jotka tekevät minut hulluksi jos en saa nähdä häntä.
        Miten sitten erottaa pahan hengen oikeasta isästä?

        Sehän se onkin niin huono juttu, kun niitä ei voi erottaa. Useimmiten se on se paha, joka ilmaantuu. Tai voisin kuvitella, että aina.
        Isälläsi on nyt rauha, olipa missä tahansa. Ei häntä voi manata takaisin, ainoa mitä voi manata on paha henki, joka on isäsi kuva.

        Niin paljon on jo tietoa näistä manauksista ja niiden pahoista voimista, että en missään nimessä suosittele.


      • Entinen noita
        Mekare kirjoitti:

        Minun on PAKKO nähdä hänet. En tiedä tiedätkö tosiaan mitä "pakonomainen tarve"- tarkoittaa? On asioita jotka tekevät minut hulluksi jos en saa nähdä häntä.
        Miten sitten erottaa pahan hengen oikeasta isästä?

        Helppo erottaa, koska mikä tahansa sinulle ilmestyykään ei ole isäsi.

        On tavallista, että kun joku tekee itsemurha, jää sukulaisille ja ystäville hirveä syyllisyys siitä, miten olisi pitänyt käyttäytyä toisin tai miten olisi voinut estää itsemurhan. Myös viha, miksi teit sen ja jätit minut tähän tilanteeseen.

        Onko pakkosi pelkkää ikävää, vai jäikö sinulta jotain selvittämättä isäsi kanssa?


    • Val

      Nyt en leikittele sanoilla että on se vähän niinnii ja on se vähän näinnii, vaan kerron niinkuin minä asiat koen ja miten uskon.

      Jotkut ovat sitä mieltä että itsemurhan tehnyt sijoittuu tuonpuoleisessa sellaiseen paikkaan tahi tietoisuudentasolle että sieltä ei pysty kommunikoimaan oikein kenenkään kanssa. Ne jotka uskovat reinkarnaatioon, käyttävät tuonpuoleisesta nimitystä välitila, koska sehän on kahden elämän välissä. Jos itse ajattelen välitilaa, mieleeni tulee aina vain pelkästään jotakin epämääräisen harmaata usvaa - ja edelliseen elämään viittaavien muistojeni perusteella olen saattanut tehdä itsemurhan kun viimeksi kuolin. Koska kumppanini puolestaan muistaa asioita välitilasta, en oikein voi kallistua sille kannalle etteikö välitilasta voisi mitään muistaa. Minulle se vain ei ole tainnut olla mikään ihanuuksien ihmemaa. En kuitenkaan oleta että itsemurhan tehnyt viipyisi missään ankeassa olemattomuudessa koko lepokautensa, mutta siinä vaiheessa kun itsemurhan tehnyt ihminen viimein pääsee ankeudesta (joka kuvastaa hänen kuolinhetkensä sieluntilaa) pois, ei hänessä välttämättä ole enää jäljellä vanhaa persoonaansa lainkaan, on vain puhdas henki (ja taipumukset jotka otetaan mukaan seuraavaan inkarnaatioon).

      Ystäväni teki itsemurhan ja hänet olen tavannut tietoisessa (lucid) unessa, jossa hän viestitti minulle että "itsemurha" oli vahinko. En unessa pystynyt kuulemaan hänen ääntään, näin vain hänen huuliensa liikkuvan, ja hän teki sellaisen eleen josta tiedostin hänenkin tajuavan että ääni ei siellä kulje.

      Tietenkin päätät itse mitä teet, mutta tässä oli minun näkemyksiäni henk.koht. kokemusten kuvaston kautta esitettynä. En oikein diggaa mitään henkien manailua yleensäkään, ja koen että jos täältä poistuneilla on jotain asiaa meille, he kyllä ottavat yhteyttä unien tai merkillisten sattumusten tai tapahtumien kautta. Meidän elävien olisi tärkeintä päästää kuolleet rauhaan, heillä on oma tiensä joka ei välttämättä ole sama kuin meillä. Isäsi oli isäsi vain tässä elämässä, jossakin toisessa elämässä olette muissa rooleissa. Välitilassa luovutte persoonallisuuksistanne ja olette enemmän todelliset omat itsenne. Luopuminen voi olla toki vaikeaa ja ahdistavaa, mutta se tapahtuu väistämättä jokaiselle. Ehkäpä tätä vähittäistä luopumista sitten kutsutaan "kiirastuleksi" joissakin piireissä.

      Ymmärrän kaipuun, kun olen kaksi ihmistä jo menettänyt tässä elämässä. Mutta turha piinata itseään ajatuksilla kuten

      - tietääkö hän minun rakastavan häntä
      - miksi hän teki niin kuin teki
      - miksi hän minut hylkäsi

      ja mitä sitä nyt mieleen voikaan tulla. Jokaisella meillä on valitettavasti päätäntävalta omaan elämäämme, ja toisten pitäisi sitä kunnioittaa vaikka hankalaa olisikin. Ajatuskin läheisensä hengen manaamisesta on mielestäni melko vastenmielinen, koska sehän viittaa siihen että haluaa määräysvallan toisen sieluun. Eipä silti, kävin minäkin aikoinani meedion näytöksessä, ja saattoi olla että isäni otti yhteyttä, tai sitten ei. Oli vähän epämääräinen juttu. Mutta en asiaa vaatinut tapahtuvaksi, ehkä kumminkin toivoin, itsekkäästi tietysti kun halusin tietää että kuolema ei ole loppu! Mutta sehän ei ole isäni asia sitä todistella, oli hän sitten missä hyvänsä, vaiko missään.

      Tämä kirjoitus perustuu siis täysin minun käsityksiini näistä asioista. Toisilla on toisenlaiset käsitykset.

      • Mekare

        ..joku keino. Olen minäkin hänestä lucid unia nähnyt, toinen toistaan oudompia, mutta sen viimeisimmän jälkeen en ole saannut rauhaa.


    • japs

      ..ainoastaan Jeesukselta.

      Jumala haluaa vapauttaa sut syyllisyydestä ja ahdituksesta. Jos vain itse haluat ottaa sen Jeesuksen vastaan, niin hän auttaa sinua ja antaa sinulle rauhan. Jeesukselle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.. Hän on niin elävien kuin myös kuolleiden kuningas, ja Hän tietää miten auttaa sinua..

    • darkwolf

      Voit sitten alkuunsa lopettaa ajattelemasta koko asiaa. Ei ole leikin asia. Anna kuolleiden olla rauhassa.

    • Perkele Itse

      Herää jo pahvi, jos edes olet tosissasi. Kuolleita ei voi manata, eikä mitään magiaa ole olemassakaan.

      Magia on vain maailmantuskaa potevien raukkisten ja prinsessaleikit pienenä väliinjättäneiden kohtalokkaiden tytteleiden ja liikaa metallimusiikkia ja kauhuelokuvia katsoneiden pikkupoikien oma pikku leikki.

      Kukaan tällä palstalla, tai tässä maailmassa ei ole manannut yhtäkään demonia, enkeliä, tai kuollutta tai suurta muinaista esiin. Jos joku tällä palstalla väittää muuta, niin tervemenoa hoitoon.

      Ja jos olisikin se pienen pieni mahdollisuus, että magia joskus toimisikin, niin voin käsi sydämellä sanoa, että tällaisella henkilöllä olisi parempaakin tekemistä kuin keskustella suomi24 palstalla.

      • Unileijona

        >> Kuolleita ei voi manata, eikä mitään magiaa ole olemassakaan >>

        Se on kuule helppo sun sanoa, niin kauan kuin sua ei ole heitetty kuumalla kekäleellä päähän.

        Ja jotta sua vielä enemmän harmittaisi, voin kertoa, että demonit eivät halua paljastaa itseään kenelle tahansa. Tämän viestin luettuasi olet entistäkin epäuskoisempi, ja henkimaailma kiittää minua siitä, että autan pitämään teikäläisen loitolla Heistä. :-)

        >> Kukaan tällä palstalla, tai tässä maailmassa ei ole manannut yhtäkään demonia, enkeliä, tai kuollutta tai suurta muinaista esiin. Jos joku tällä palstalla väittää muuta, niin tervemenoa hoitoon. >>

        Hih. Kiitos vaan, mutta pärjään kyllä omillani. Hyvä mielenterveys ei voi perustua muuhun kuin vankkumattomaan kykyyn hallita demoneita ja valtuutukseen ilmentää heidän aivoituksiaan maailmallisesti.

        >> Ja jos olisikin se pienen pieni mahdollisuus, että magia joskus toimisikin, niin voin käsi sydämellä sanoa, että tällaisella henkilöllä olisi parempaakin tekemistä kuin keskustella suomi24 palstalla. >>

        Ja perustelut ovat?


      • darkwolf

        On hienoa todeta että joku kuolee yhtä tyhmänä kuin on syntynyt. terveisiä vaan.


      • Perkele itse
        darkwolf kirjoitti:

        On hienoa todeta että joku kuolee yhtä tyhmänä kuin on syntynyt. terveisiä vaan.

        Jo nickkisi kertoo, että olet tyypillinen teinipelle, joka ei ole vielä kehittänyt itselleen tasapainoista persoonaa ja joka kuvittelee maailmassa olevan jotain mystistä ja ihmistä suurempaa.

        Onhan se tietysti ikävää, ettei mitään korkeampia voimia ole ja elämä saattaa tuntua turhalta tämän tiedostamisen jälkeen, mutta voin vakuuttaa sinulle, että kyllä sinäkin löydät maailmasta jotakin konkreettista joka antaa elämällesi jonkinlaisen tarkoituksen.

        Ainoa mystinen asia maailmassa on kuolema, sillä siitä ei kukaan tiedä mitään. Siksi toivotankin pitkää ikää ja mielenkiintoista odottelua siihen suureen viimeiseen seikkailuun. Siihen asti, elä täysillä ja ilman harhaluuloja, niin elät viisaasti. Täysillä eläminen ei muuten tarkoita viinaa seksiä ja huumeita.

        Terveisiä vaan itsellesi ja kiitos, mutta me kaikki kuolemme tyhmempinä kuin olemme syntyneet.


      • darkwolf
        Perkele itse kirjoitti:

        Jo nickkisi kertoo, että olet tyypillinen teinipelle, joka ei ole vielä kehittänyt itselleen tasapainoista persoonaa ja joka kuvittelee maailmassa olevan jotain mystistä ja ihmistä suurempaa.

        Onhan se tietysti ikävää, ettei mitään korkeampia voimia ole ja elämä saattaa tuntua turhalta tämän tiedostamisen jälkeen, mutta voin vakuuttaa sinulle, että kyllä sinäkin löydät maailmasta jotakin konkreettista joka antaa elämällesi jonkinlaisen tarkoituksen.

        Ainoa mystinen asia maailmassa on kuolema, sillä siitä ei kukaan tiedä mitään. Siksi toivotankin pitkää ikää ja mielenkiintoista odottelua siihen suureen viimeiseen seikkailuun. Siihen asti, elä täysillä ja ilman harhaluuloja, niin elät viisaasti. Täysillä eläminen ei muuten tarkoita viinaa seksiä ja huumeita.

        Terveisiä vaan itsellesi ja kiitos, mutta me kaikki kuolemme tyhmempinä kuin olemme syntyneet.

        Tiedätkö että tässä maailmassa mikään ei ole mahdotonta. Ja jos avaa silmänsä voi kokea jotain uutta ja silloin ei vältämättä tarvi kuolla tyhmänä.
        Mikä on ihmistä suurempaa? Taitaa kuule olla luonnonvoima jolle ihminen voi yhtään mitään.

        Ja mitä sinä tiedät tasapainoisesta persoonasta kun et itse osoita sitä olevasi sulkeutuneella ajattelutavallasi.


    • peace-in-darkness

      Kannattaa kysellä tuolta helluntaipalstalta, niillä on vastaus kaikkeen ja he jopa herättävät ihmisiä kuolleista.

      No, ihan tosissaan... miksi ihmeessä haluaisit manata jonkun hengen? Voihan niitä syitä olla, mutta loppujen lopuksi, kuinka välttämättömiä ne ovat?

      Sanoisin, että ihan kovin kevyillä syillä ei kannata mennä leikkimään tuollaisilla asioilla.

    • samitytkk

      jos yrität manata isääsi niin henki joka ilmestyy ei ole isäsi. Iso liuta henkiä oottaa hyvää tilaisuutta päästä vaikuttamaan sinuun tai jopa mennä sieluusi, mieti tarkkaan, että haluatko alkaa näkeen henkiä joka paikassa? niin kävi yhdelle ihmiselle joka luuli puhuvansa äitinsä kanssa hän jutteli tuntikausia hänelle yhtä-äkkiä henkiä alkoi lisääntyä. Me olemme hengille pelkkää ruokaa henget eivät halua muuta kuin pahaa, joten ehdottaisin ettet alkaisi meedion tai kekenkään opastuksella manaamaan DEMONEITA!

      • guru

        Isäni kuoli auto-onnettomuudessa kun olin 16 vuotias. Asia painoi kovasti mieltäni koska olimme riidelleet. Pidin onnettomuuttra omana syynäni useita vuosia. Amiksisessa tutustuin henkilöön joka kertoi omaavansa kokemusta henkien manaamisesta. Manasimme esiin isäni hengen ja sain vihdoin rauhan.

        Mannaamiseen tarvitaan:
        Suitsukkeita Kynttilöitä
        Jokin manattavan ihmisen henk.koht esine.
        Pyhäävettä (kirkosta)
        Vesiastia, jossa vettä

        MUISTA, ETTÄ VOIT KUTSUA TIETYN HENGEN VAIN KERRAN!

        Asettukaa piiriin manattavan henkilön esineen (itse käytin sääriluuta) ympärille. Ja sanokaa: "Me kutsumme sinua (nimi)" Toistakaa riittävän monta kertaa. Älkää heti luovuttako, minulla manaaminen toimi vasta 4. kerralla. Olkaa kärsivällisiä. Ennen kuin henki ilmestyy, huone täyttyy savulla. Vesiastiaan avautuu meidän ja henkimailman välinen portaali. Jos haluat, voit kutsua hengen meidän mailmaamme lausumalla: "Opus est ut creatur Omnes ad partici­pandum invitati sunt" Ennen tätä varmistu hengen olevan tarkoittamasi kaatamalla vatiin pyhäävettä. Hengen kanssa pitää puhua koko ajan, muuten He vovat ärtyä. Yhteys sulkeutuu kun kuset astiaan.


    • /p/

      kylla pystyy manata. mutta vie aikka koska sinun pitaisi ensin manata pirua ja tottella sita sitten pahahenkki tottele sulle ja se mita kasket han teke. mutta 70prossa on mahollista etta sulle tulee huono onni jokasissa. elli riskki on.

    • demoonejen vihaaja

      NIIN KUOLLEITEN PITÄÄ PYSYÄ KUOLLEINNA.
      ei niitä tarvii manata sillä isäsi ei ole sama jonka tunsit joskus vaan jotain aivan muuta. joten anna hänen sielunsa levätä rauhassa.

      • ves``

        mä olen sitä mieltä kanssa kuolleiten pitää pysyä kuolleinna koska täällä on demooneja ja me ollaan niille vaan karjaa sillä jokaisen elävän olennon sielu on niitten ruokaa. mut jos meinaat manata niin varaudu sitten siunatulla vedellä ja ristillä sillä ainakun manaa jonkun demoonin louksesi niin se tavottelee sieluasi. sillä on kokemusta ja kadun sitä nyt, sillä tein tyhmän sopimuksen. Mut kun manaat kaada suolaa ympärillesi sillä suola on puhtauden merkki.


    • The Exorcist

      voi ***** teitä toimisitte vaan niin ku pappi toimi manaaja elokuvassa!

    • kaikenlaisia urpoja.

      joopa joo. vittu mitä paskaa oikeesti. manataan pahat henget esiin :D :D :D my ass.

    • jumalautajuunääs

      huudatte vaa nii lujaa ku teistä lähtee ääntä, että spiritus santos ja juotte vaikka vähän kossua päälle, ni eiköhän ne henget sieltä rupee höpöttelemään. ja sitten ku juotte vähän enemmän sitä kossua, ni ne saattaa vaikka ilmestyäkkii. ja raamattuhan kuuluu asiaan. siis sehän on itsestään selvyys jo :D :D

    • tyhmii

      mitäs p.askaa sä selittelet

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe