Ruotsulan suunnassa ammuttu kanahaukka. Pikkupoikia syytellään mutta laukausten äänistä päätellen on kyse isommasta aseesta.
Toivottavasti poliisilla on intoa ja aikaa selvittää tämä metsästysrikos
Kanahaukka
16
521
Vastaukset
- Anonyymi
Sun äitis
- Anonyymi
Ihanko totta. Täällä ammutaan kohta katkaistulla haulikolla jos ...
- Anonyymi
höpö höpö kurahousu.
- Anonyymi
Kyllä kait poliisillakin sen verran älliä on, ettei tämän riistarosvon kohtalo ole Jämsän vakavin rikosasia!
Ennenhän esim. kanahaukasta maksettiin peräti tapporaha, kun käytettiin vielä sitä ns. "talonpoikaisjärkeä"! - Anonyymi
Ja täällä ammutaan nahkahaulikolla ja patruunat ei heti lopu.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Kyllä siellä päin on sellainenkin aseenkäyttäjä, joka ampuu kaikki elukat, jotka liikkuu.
- Anonyymi
Onhan se naurettavaa, sekä idioottimaista kuskata tämmöistä villiä petolintua pitkin kylää eläinlääkäreissä ja käyttää poliisin vähiä reservejä näinkin mitättömän asian tutkimiseen.
Kyseinen petolintu kun syö ja repii puolielävänä saaliinsa, joitten tuskaa ei kukaan eläinlääkäri ole auttamassa, eikä poliisi syyllistä tutkimassa! - Anonyymi
Tyhmä tappaa petolinnun joka pistelee naakat ja harakat poskeensa
- Anonyymi
No nämä naakat, harakat, riistalinnut ja eläimet ovat ehkä eri mieltä asiasta! 😂
- Anonyymi
Viime kesänä se söi meidän 7v kultaisen noutajan.vieläkin on koiraa ikävä.tein poliisille ja vakuutusyhtiölle ilmoituksen,eivät tehneet mitään .nyt valitus lähtee EU.n komissioon.jonkun on jouduttava vastuuseen.kelakaan ei tule vastaan sillä ostin viimeisillä rahoilla koiran nappuloita.
- Anonyymi
Voi voi! Otan osaa...Minulta se vei eukon postinhakureissulta. Oli jo niin kuivakas ja vanha, että jaksoi viedä sen kynsissään peltojen poikki läheiseen metsikköön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi! Otan osaa...Minulta se vei eukon postinhakureissulta. Oli jo niin kuivakas ja vanha, että jaksoi viedä sen kynsissään peltojen poikki läheiseen metsikköön.
Siis äitis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin kävi.kumpa veisi minunkin emännän,tosin se on niin lihava(147kg)että jos sattuu edes antamaan,niin pystyy lykkimään vain takaapäin.luulen,että ei jaksa kantamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin kävi.kumpa veisi minunkin emännän,tosin se on niin lihava(147kg)että jos sattuu edes antamaan,niin pystyy lykkimään vain takaapäin.luulen,että ei jaksa kantamaan.
voi kulta,todella ihania katiskan aihioita kirpparille vietäväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984