Kanahaukka

Anonyymi-ap

Ruotsulan suunnassa ammuttu kanahaukka. Pikkupoikia syytellään mutta laukausten äänistä päätellen on kyse isommasta aseesta.
Toivottavasti poliisilla on intoa ja aikaa selvittää tämä metsästysrikos

13

590

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun äitis

• Anonyymi

Ihanko totta. Täällä ammutaan kohta katkaistulla haulikolla jos ...

• Anonyymi

höpö höpö kurahousu.

• Anonyymi

Kyllä kait poliisillakin sen verran älliä on, ettei tämän riistarosvon kohtalo ole Jämsän vakavin rikosasia!
      Ennenhän esim. kanahaukasta maksettiin peräti tapporaha, kun käytettiin vielä sitä ns. "talonpoikaisjärkeä"!

• Anonyymi

Ja täällä ammutaan nahkahaulikolla ja patruunat ei heti lopu.

• Anonyymi

Kyllä siellä päin on sellainenkin aseenkäyttäjä, joka ampuu kaikki elukat, jotka liikkuu.

• Anonyymi

Onhan se naurettavaa, sekä idioottimaista kuskata tämmöistä villiä petolintua pitkin kylää eläinlääkäreissä ja käyttää poliisin vähiä reservejä näinkin mitättömän asian tutkimiseen.
      Kyseinen petolintu kun syö ja repii puolielävänä saaliinsa, joitten tuskaa ei kukaan eläinlääkäri ole auttamassa, eikä poliisi syyllistä tutkimassa!

• Anonyymi

Tyhmä tappaa petolinnun joka pistelee naakat ja harakat poskeensa

• Anonyymi

No nämä naakat, harakat, riistalinnut ja eläimet ovat ehkä eri mieltä asiasta! 😂

• Anonyymi

Viime kesänä se söi meidän 7v kultaisen noutajan.vieläkin on koiraa ikävä.tein poliisille ja vakuutusyhtiölle ilmoituksen,eivät tehneet mitään .nyt valitus lähtee EU.n komissioon.jonkun on jouduttava vastuuseen.kelakaan ei tule vastaan sillä ostin viimeisillä rahoilla koiran nappuloita.

• Anonyymi

Voi voi! Otan osaa...Minulta se vei eukon postinhakureissulta. Oli jo niin kuivakas ja vanha, että jaksoi viedä sen kynsissään peltojen poikki läheiseen metsikköön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi! Otan osaa...Minulta se vei eukon postinhakureissulta. Oli jo niin kuivakas ja vanha, että jaksoi viedä sen kynsissään peltojen poikki läheiseen metsikköön.

Vai niin kävi.kumpa veisi minunkin emännän,tosin se on niin lihava(147kg)että jos sattuu edes antamaan,niin pystyy lykkimään vain takaapäin.luulen,että ei jaksa kantamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin kävi.kumpa veisi minunkin emännän,tosin se on niin lihava(147kg)että jos sattuu edes antamaan,niin pystyy lykkimään vain takaapäin.luulen,että ei jaksa kantamaan.

voi kulta,todella ihania katiskan aihioita kirpparille vietäväksi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      189
      6726
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      155
      1933
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1638
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1360
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      51
      1143
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1041
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1002
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      937
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      908
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      879
    Aihe