Ruotsulan suunnassa ammuttu kanahaukka. Pikkupoikia syytellään mutta laukausten äänistä päätellen on kyse isommasta aseesta.
Toivottavasti poliisilla on intoa ja aikaa selvittää tämä metsästysrikos
Kanahaukka
13
590
Vastaukset
- Anonyymi
Sun äitis
- Anonyymi
Ihanko totta. Täällä ammutaan kohta katkaistulla haulikolla jos ...
- Anonyymi
höpö höpö kurahousu.
- Anonyymi
Kyllä kait poliisillakin sen verran älliä on, ettei tämän riistarosvon kohtalo ole Jämsän vakavin rikosasia!
Ennenhän esim. kanahaukasta maksettiin peräti tapporaha, kun käytettiin vielä sitä ns. "talonpoikaisjärkeä"! - Anonyymi
Ja täällä ammutaan nahkahaulikolla ja patruunat ei heti lopu.
- Anonyymi
Kyllä siellä päin on sellainenkin aseenkäyttäjä, joka ampuu kaikki elukat, jotka liikkuu.
- Anonyymi
Onhan se naurettavaa, sekä idioottimaista kuskata tämmöistä villiä petolintua pitkin kylää eläinlääkäreissä ja käyttää poliisin vähiä reservejä näinkin mitättömän asian tutkimiseen.
Kyseinen petolintu kun syö ja repii puolielävänä saaliinsa, joitten tuskaa ei kukaan eläinlääkäri ole auttamassa, eikä poliisi syyllistä tutkimassa! - Anonyymi
Tyhmä tappaa petolinnun joka pistelee naakat ja harakat poskeensa
- Anonyymi
No nämä naakat, harakat, riistalinnut ja eläimet ovat ehkä eri mieltä asiasta! 😂
- Anonyymi
Viime kesänä se söi meidän 7v kultaisen noutajan.vieläkin on koiraa ikävä.tein poliisille ja vakuutusyhtiölle ilmoituksen,eivät tehneet mitään .nyt valitus lähtee EU.n komissioon.jonkun on jouduttava vastuuseen.kelakaan ei tule vastaan sillä ostin viimeisillä rahoilla koiran nappuloita.
- Anonyymi
Voi voi! Otan osaa...Minulta se vei eukon postinhakureissulta. Oli jo niin kuivakas ja vanha, että jaksoi viedä sen kynsissään peltojen poikki läheiseen metsikköön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi! Otan osaa...Minulta se vei eukon postinhakureissulta. Oli jo niin kuivakas ja vanha, että jaksoi viedä sen kynsissään peltojen poikki läheiseen metsikköön.
Vai niin kävi.kumpa veisi minunkin emännän,tosin se on niin lihava(147kg)että jos sattuu edes antamaan,niin pystyy lykkimään vain takaapäin.luulen,että ei jaksa kantamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin kävi.kumpa veisi minunkin emännän,tosin se on niin lihava(147kg)että jos sattuu edes antamaan,niin pystyy lykkimään vain takaapäin.luulen,että ei jaksa kantamaan.
voi kulta,todella ihania katiskan aihioita kirpparille vietäväksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879