Olga Ketonen oli yksi merkittävimpiä toimittajia Radioalalla. Ensimmäinen työ hänellä oli Mikkelin aluetoimituksessa. Valtakunnan tasolla hänen ensimmäinen työ oli Radiomafiassa. Ysärillä tuli radiomafia. Nuoret sai oman kanavan. Itse olin silloin teini. Tänään kuuntelin Yleareenasta Maanantaina lähetetyn muisto-ohjelman. Ohjelmassa tuli kolme ihanaa ysärihittiä. Neon2 kemiaa,Leevi And the leavingsin Teuvo maantien kuningas ja Samuli Edelmanin Sinä olet aurinko. Tuli niin ikävä 90 - lukua ja teiniaikoja.
Olga Ketonen
Anonyymi-ap
7
460
Vastaukset
- Anonyymi
Hänellä oli ihanan lämmin ja miellyttävä ääni. Paljon voimia ja osanottoni hänen läheisilleen.
- Anonyymi
Aihe ylös, kas näin.
- Anonyymi
Ja ylös
- Anonyymi
:((
- Anonyymi
Lepää rauhassa Olga Ketonen 🌹
- Anonyymi
Tykkäsin. Muistatteko joskus 1997 oli oma tv-ohjelma?
Olen ollut Puhelinlangoissa, kun Olga oli studiossa.
Mukava radioääni oli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882