Poijat palailee Suomeen.

Anonyymi-ap

Eikö olekin kiva kävellä rinta tai rinnat rottingilla. Muut poijat tietävät nyt, että sinä olet nähnyt Pillxxxn.

Kerrot poijille, että siellä, jopa asui suomalainen ja siellä oli suomi-baari. Sanot, että kyllä se tuntuu todella kylmältä palata Suomeen. Nyt, pitää säästää taas rahaa ja a maksaa pika vippejä pois.

Moni KELA-eläkepoika on muuttanut nimensä Faceen, jotta KELA ja sen käytät valtiossa ei tunnista. Onhan täällä Vietnamissa, Kambodzassa, Thaimaassa ja Filippiinellä niin mukava asua ja elää. Sisar tai veli käy nostamassa rahaa pankista ja maksaa sulle Viron tilille eläkettä ja ottaa siitä pienen palkkion.

Eilen juteltiin tuosta kulttuurista ja siitä tyhmän paratiisista. Onhan se totta, että Thaimaassa on kaksoishinnoittelu Farangeille ja paikallisille ihan virallisesti. Lait on ihan tehnyt niin, että farangi ei voi omistaa mitään. Varmasti myös luodaan kuvaa, että farangia pitää kusettaa miten paljon vain.

Minä kävin toissapäivänä shoppailemassa HCMC:ssä. Huomasin, että ihmiset siellä olivat erilaiset ja samaa olen huomannut myös Bangkokissa. Kyllä oli kahviloita ja hienoja merkkiliikkeitä sun muuta. Luulen kyllä, että täälläkin on yhteiskuntaluokat, vaikka pitäisi olla niin kommunismia että. Samaa on Kiinassa ja kyllä on Lamborghinejä ja Ferrareita ym. Ja toiset polkee riksaa.

Siitä kulttuurista, että minä en ole sitä koskaan nähnyt, kuin rahasta. Kulttuuri on yleensä ja noin 90 %:sti ja jopa yli tarkoitettu vajakeille ja vastaaville, kuten esim. PS:n kannattajille. Kyllä kristillinen oppi lähtee aina siitä, että ihminen on yksilö. Suurin osa Kulttuurin kannattajista onkin ei kristittyjä. Eihän yksilö voi muutenkaan olla yhteisö ja apinoita toisten elämää . . . Onhan tämä toki tunnettua kommunistisissa maissa, joissa valtion eliitti on esikuva. Esim. Vaatetus ja kalju ja hiusmuoti.

Ajattelin, että täällä Kambodzassa ja Vietnamissa ja varmasti Thaimaassa on myös yhteiskuntaluokat ja eivät varmasti seurustele kovin keskenään ja varmasti on kateutta sun muuta. Vajakille jää pääsääntöisesti se itsetunto siihen kulttuuriin, kun muuta ei ole... Vaikka esim. suomalainen ja näin yleensä tunnistat köyhän tai muuten epänormaalin ihmisen.

Oli todella kiva jutella siitä evoluutiosta ja kiitos, että sain osoittaa sen olevan täyttä paskaa. Toki siitä Raamatusta, että kysy ihmeessä, niin vaikea kysymys kuin vain voit. Nyt sinulla on mahdollisuus saada siihen vastaus.

7

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pojat on palanneet. . . Kuinka moni ruskettu? Mitä jäi mieleen Lassin baari ja Black horse ja niistä jostain suomea osaava tyttö ? Auttoiko kaveri pääsemään pukille?

      Kyllä minä olen nähnyt kaikenlaista ja vähän kiukkuisena kirjoitan kun näen, että kaveri tekee sitä saamaa. En saa miestä muuttamaan elämää ja tiedän, että se ei lopu hyvään. Liikunta on jäänyt ja elämä on himassa tai huoneessa maksamista aina vuorokausi ja taas on varaa mennä samaan baariin ja juoda pää täyteen. Käy, niin kuin yhdelle toisellekin tutulle, että Turkuun piti lähteä, kun ylipainosta ei pääse ja mieli ei tee liikkua ja pudottaa painoa. Se on sääli, sillä täällä Vietnamissa ja Thaimaassa ja Kambodzassa ja Filippiineillä on paljon nähtävää.

      Minä itse otan ainakin oppia minun kirjoituksista ja olisihan se häpeä jos itselleni näin kävisi. Olen pudottanut painoa noin tasan tarkkaan 30 kiloa. Pitää muistaa syödä hyvin monipuolisesti ja kaikkea ravintoa ja liikkua ulkona, vaikka muuta tekisi mieli... Muistaa täytyy, että jos et liiku ja kävele, niin siinä saattaa liikut loppua.

      Kyllä täällä Kambodzassa ja Vietnamissa ja Thaimaassa voi elää halvalla hyvää terveellistä elämää. Mihinkö mennä täällä.. ihan ensimmäiseksi ulos. Rannoilla on porukkaa kauppojen ikkunoita voi katsella voi toki juoda kahvin tai soodan ja ulkona on kiva syödä myös edullisesti. Hoida hygienia ja itsesi kuntoon, että voit olla ihmisten keskuudessa on hyvä lähtökohta.

      • Anonyymi

        Olet oudon katkera ollaksesi onnellinen elämässäsi. Vittuilet ihan koko ajan ja olet tietävinään toisten asiat, vaikket tiedä hevonvittuakaan.


    • Anonyymi

      Mitähän sinäkin kajahtanut kushipää olet nähnyt? Et yhtään mitään muuta kuin mikropippelisi ja pömppömahasi, viinaa viikon verran eläkkeen jälkeen ja sitten näet nälkää loppukuukauden. Naista et ole saanut tällä vuosituhannella, et rahalla etkä ilman.

      • Anonyymi

        No, miten Pattayalla meni ?


    • Anonyymi

      Pillxxx eli hämähäkki väärin päin. Iso pojat ovat sen nähneet.
      https://m.youtube.com/watch?v=-OjMNGCAQGs

    • Anonyymi

      Suomalainen palaa Patayalta. Kaveri utelee;

      - No, miten meni?
      - Vituix...
      - Miks?
      - En saanut pilua!
      - Kysyitkö?
      - Enpä arvannut.... Oisko se auttanut?

      • Anonyymi

        Poijat. Menikö Talvivaateraha Pattayan matkaan. Olisi pitänyt jäädä kolhoosiin ja nyt saa hävetä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe