En ymmärrä.

Anonyymi-ap

Mitenkään en voi ymmärtää miksi joku ostaa viallisen huonon merkin eikä ylellistä ja katsastusvarmaa Toyotaa jolla ajaminen on aina nautinnollista.

20

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Masokistiluonne kuten sakemanneilla ajavat.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­y­m­­­f­­­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mitenkään en voi ymmärtää miksi joku ostaa viallisen huonon Toyotan (lämmönvaihdin ym. vikoja) eikä ylellistä ja katsastusvarmaa mitä tahansa muuta merkkiä jolla ajaminen on aina nautinnollista.

      • Anonyymi

        Sulle se nautinto on varmastikin auton korjaamolla seisottaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle se nautinto on varmastikin auton korjaamolla seisottaminen.

        Tuleehan niitä korjaamo päiviä kun paljon ajaa. Minulle tulee vuodessa noin 60tkm vuodessa. Tällöin kerran vuodessa ei riitä. Neljä vuotiaan auton mittarissa on vasta 239 tkm. En käyttänyt huollossa ennen katsastusta, vaikka seuraava huolto jo on ovella. kyllä inssi sen totesi hyväksytyksi. Huomenna olisi sitten huollon vuoro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle se nautinto on varmastikin auton korjaamolla seisottaminen.

        Mistä sinä tiedät muiden autojen korjaustarpeista? Voin sinulle reppana kertoa, ettei uusia ja uudehkoja autoja tarvitse juurikaan käyttää kuin huolloissa, ellei ole Toyotasta kyse. Toyotan kohdalla onni on se, että niissä on usein huoltoja ja toivoa, että viat osuu samalle käynnille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleehan niitä korjaamo päiviä kun paljon ajaa. Minulle tulee vuodessa noin 60tkm vuodessa. Tällöin kerran vuodessa ei riitä. Neljä vuotiaan auton mittarissa on vasta 239 tkm. En käyttänyt huollossa ennen katsastusta, vaikka seuraava huolto jo on ovella. kyllä inssi sen totesi hyväksytyksi. Huomenna olisi sitten huollon vuoro.

        Ikävä elämä tuollainen ratissa istuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä elämä tuollainen ratissa istuminen.

        Joku voi tehdä sillä jopa rahaa, mitä pudokas siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle se nautinto on varmastikin auton korjaamolla seisottaminen.

        Eipä sitä ihan yhtenään seiso korjaamolla muutkaan autot. Yleensä jos joku vika tulee niin vajaan päivän käynti riittää, ja sillä välin ajellaan sijaisautolla. Siitähän voi pikku nautinto tulla kun pääsee taas takaisin oman auton rattiin ja huomaa miten hyvä se onkaan siihen sijaisauton koppanaan verrattuna.


    • Anonyymi

      Jos et ymmärrä niin se on sinun häpeäsi.

    • Anonyymi

      Kova on Tojomiehillä tarve jakaa pettymystään.

      • Anonyymi

        Ei millään muulla ryhmällä ole päivittäistä tarvetta yrittää kohottaa omistajien mieltä ja uskoa, että kyllä Toyota olisi auto siinä missä paremmatkin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä Suomessa Toyotat pärjäävät hyvin. Tosin eihän nuo tilastot kerro kuin sen kuinka hyvä huolto ja huolellinen omistaja on.Eivät jätä vikoja korjaamatta.


    • Anonyymi

      Krooninen selkäkipu ja pitkäkoipisuus rajaa Tojotat pois ostoslistalta. Kuskin istuin aivan spartalainen kirkonpenkki eikä reisitukea nimeksikään. Lähinnä kääpiöille suunniteltu. Terv. 194-senttinen hahmo.

    • Anonyymi

      Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinausta.

      • Anonyymi

        Mitä jos tehtäisiin välillä korjaushinnastot vertailu...vaihdellaatikot jne..mitä maksaa...


    • Anonyymi

      Voivoi miten ankealta näyttää tojotistin elämä, kun katsastuksessa vaan saa kokea hyväksyntää, voi sitä onnen tunnetta. Mutta sitähän joutuu piruvie odottelemaan monta vuotta jos uuden auton ostaa. No onneksi nyt ovat keksineet avuksi myyntitilastojen seuraamisen. Siitähän sitä saa vissiin jotain tyydytystä kun tietää ettei ole yksin, monen muunkin elämä on sitä samaa katsastuspäivän odottelua.

      • Anonyymi

        Hinaustilastoista ei ainakaan saa mitään iloa ns. Premiuumikotteron omistaja.
        Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinausta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe