Maalla

Carpe

         VAROITUS !!!

SEURAAVA KUVITELMA SISÄLTÄÄ NUOREN MIEHEN JA VANHAN, LIHAVAN NAISEN KOHTAAMISEN. TARINA ON TÄYSIN FIKTIIVINEN VAILLA MINKÄÄNLAISTA TOTUUSPOHJAA. MIKÄLI KOET AIHEEN VASTEMIELISEKSI TAI JOPA MIELTÄSI LOUKKAAVAKSI NIIN ÄLÄ JATKA LUKEMISTA VAAN LOPETA TÄHÄN !!!
JOS TAAS TUNNET AIHEEN MIELENKIINTOISEKSI NIIN JATKA, OLE HYVÄ. NAUTI TEKSTISTÄ.

                     CARPE


Kesäloma oli taas alkanut, eikä mitään tekemistä. Tällaisessa pienessä tuppukylässä ei 17-vuotiaan kannattanut edes haaveilla kesätöistä, ei ollut mitään tekemistä. Muutin siis maalle, isovanhempieni luo.
Heillä oli pieni maatila, lehmiä. Auttelin heitä alkukesän talon töissä kunnes koitti heinäntekoaika. Tuolloin taloon saapui vierailulle kylän laidalla, vähän syrjässä muista asuva Selma. Hänkin viljeli pientä tilaa ja piti lehmiä. Selma oli tavallisen näköinen maatilan emäntä, iso, lihava, rintava, reitevä, persevä. Käsivarret olivat paksut, rinnat suuret ja pulleat, perse oli leveä joka suuntaan, vatsa iso ja hyllyvä, sitä peitti esiliina. Hiukset olivat tummat, lyhyet ja kiharat, hänen nauraessaan, kaksoisleuka heilui hauskan näköisesti. Päällään hänellä oli paksua kangasta oleva mekko ja esiliina, kävellessään paksut pohkeet näkyivät mekon alta. Iältään Selma oli hiukan yli viisikymppinen. Seitsemän vuotta sitten Selma oli traagisesti jäänyt leskeksi, miehensä oli jäänyt kaatuvan traktorin alle ja menehtynyt. Lapsia heillä ei ollut, sanottiin, että Selma oli hedelmätön. Lieneekö tällä asialla ollut vaikutusta siihen, että edesmennyt miehensä Ville oli ollut kylässä kuuluisa panomies, hurjimmat huhut kertoivat, että hän olisi nussinut kaikki kylän naiset, mene ja tiedä.

Selmalla oli ihan asiaakin, kun tuli kylään. Hän oli kuullut, että täällä oli riuska, nuori työmies, eikä tämän kokoisella tilalla ollut kovin paljoa töitä. Niinpä hän kysyi isovanhemmiltani, josko joutaisin muutamaksi päiväksi hänen avukseen rehun tekoon, hän kun oli yksin ja työ oli raskasta. Isovanhemmat kysyivät mielipidettäni ja vastasin oitis myöntävästi, olisipahan jotain tekemistä.

Lähdimme Selman kanssa saman tien matkaan pyörillä. Saavuttuamme perille, hän keitti kahvit ja laittoi pöytään tuoretta pullaa, kahvitellessamme juttelimme niitä näitä, lähinnä heinäntekoon liittyviä asioita. Iltapäivän valmistelimme seuraavan päivän rehuntekoa. Illalla Selma lähti näyttämään minulle nukkumapaikkaani, olisin toki voinut nukkua sisälläkin mutta totesin parhaaksi nukkua varaston yläkerrassa. Siellä oli joskus aikaisemmin nukkunut joitain kesävieraita, paikka oli oikein kotoisa. Yläkertaan johti jyrkät suorat portaat, Selma otti syliinsä lakanat ja lähti hitaasti edellä nousemaan portaita, minä ihan perässä.
Noustessani portaita vilkaisin ylös, katseeni osui suoraan Selman hameen alle. Näin ensin paksut reidet ja sitten…perseen, paljaan ison perseen. Suuni loksahti auki, kyllä, edessäni oli ihan paljas perse, paksut perseposket hinkkasivat vasten toisiaan Selman astuessa varovasti ylöspäin, perse oli yllättävän sileä ja ihan valkoinen. Hänellä ei tosiaankaan ollut pikkuhousuja !! Näky oli mahtava, lumoava. Tunsin nykimistä nivusissani, viime panosta kun oli aikaa jo monta viikkoa. Pääsimme ylös, sijasimme vuoteen, mielessäni oli kokoajan Selman iso, paljas perse. Otimme joitain tavaroita mukaan ja lähdimme alas, minä kiiruhdin, totta kai, edelle, halusin jälleen nähdä hameen alle. Portaat olivat niin jyrkät, että ne oli tultava alas takaperin. Laskeuduin portaita alas ja jäin odottamaan Selman tuloa, Selma kääntyi selin, otti käsillään tukea lattiasta ja seinästä, asetti varovasti jalkansa ensimmäiselle portaalle ja oli näin pakotettu pyllistämään. Katsoin jälleen hameen alle, sama iso, lihava paljas perse sieltä näkyi, nyt kun hän pyllisti, voin nähdä myös hiukan tummaa karvoitusta jalkojen välistä. Kyrpäni jäykistyi, housuissa pullotti. Paksut reidet hinkkasivat vastakkain hänen laskeutuessaan portaita alas, olin lumoutunut tuosta näystä! Perse, reidet, kaikki oli niin sileää ja valkoista, kiihottavaa.
Toivotimme hyvää yötä toisillemme, mietin pitäisikö yrittää iskeä hänet, jotta saisi pillua mutta en kuitenkaan uskaltanut, olihan meillä melkoinen ikäero enkä tuntenut häntä niin hyvin.
En saanut millään unta, paksu Selman perse vilkkui kokoajan silmieni edessä, kyrpäni seisoi. Tartuin siitä kiinni ja aloin runkata, ensin hitaasti sitten yhä nopeammin ja nopeammin, kuvittelin työntäväni kyrpää Selman lihavaan perseeseen. Tunsin palleissani kutinaa, ne alkoivat liikkua, pumpata, tartuin toisella kädellä kiinni palleistani, terska turposi äärimmilleen, punaiseksi, verisuonet kullin varressa olivat siniset,… ja sitten räjähdin. Mälli ruiskusi pitkin vatsaani ja rintaani, tunsin suunnatonta mielihyvää. Huohotin hetken kiimaisille ajatuksilleni, Selman perse oli yhä mielessäni kun nukahdin.

Aamulla heräsin kyrpä kovana, taas, Selman perse mielessäni. Nousin ylös ja menin aamupalalle, päivä olisi kiireinen. Ulkona satoi hiukan vettä, paska juttu. Selma oli jo herännyt ja laittanut saunan vesipataan ja kiukaan alle tulen alle, lämmintä vettä tarvittaisiin rehun säilömisessä.
Rehua oli jo isossa säilössä, joten sinne tarvittiin nyt lisää kylmää vettä, sitä saataisiin kantamalla pihalla olevasta isosta lähteestä. Lähde oli reunustettu kivillä, halkaisijaa kivikehällä oli nelisen metriä, syvyyttä kuulemma alle kaksi metriä. Lähteen veden lämpötila oli normaali, eli 4 C. Reunaa kiersi laudoista tehty teline, jolla me nyt seisoimme, naru kiinni sankoon ja sanko lähteeseen. Heitimme kumpikin sankomme lähteeseen ja aloimme kiskoa sankoja ylös kun teline allamme petti ! Painoa oli liikaa, Selma oli aikaisemmin hoitanut asian yksin !!! Suistuimme kumpikin pää edellä lähteeseen, kylmä, jääkylmä vesi iski vasten keuhkoja kuin nyrkki, henki salpautui. Räpiköin ikuisuudelta tuntuvan ajan vedessä kunnes sain pääni vedenpinnan yläpuolelle, happea, happea. Yllätyin kun huomasin jalkojeni yltävän pohjaan, nipin napin mutta kuitenkin pääni pysyi nyt vedenpinnan päällä. Katsoin, missä Selma on, hän räpiköi epätoivoisesti vieressäni. Tartuin häntä kiinni ja vedin viereeni. Selma roikkui kaulassani, hänen jalkansa eivät yltäneet pohjaan! Hetken haparoituani, löysin kiven, ison kiven, Selma asettui sen päälle seisomaan, nyt hänkin voi seisoa ja pää pysyy vedenpinnan yläpuolella.
Vesi oli jäätävän kylmää, käteni oli kohmeessa huuleni siniset ja tärisin, Selma tärisi, hänenkin huulensa olivat siniset. Katsoin ylös, kivetyksen reuna oli noin metrin päässä, en mitenkään yltäisi sinne. Selma pisti kätensä ristiin ja näytti, että nousisin hänen käsiensä päälle, siten yltäisin reunaan, Selmaa paleli niin, ettei pystynyt puhumaan, leuat vain loksuivat. Nousin Selman käsien päälle ja ponnistin, sain reunasta kiinni, potkin jaloilla seinästä, osuin varmaan Selmaankin, ja sain kuin sainkin hilattua itseni ylös. Rojahdin maahan voimattomana, kuitenkin tajunnassa ajatus Selmasta, helvetti, äkkiä Selma pois lähteestä. Paleli niin perkeleesti, otin seinältä tikkaat ja pudotin ne lähteeseen, Selma oli niin jäässä, ettei kyennyt tarttumaan tikkaisiin, kurottuessaan tikkaisiin, hän lipesi kiveltä ja upposi. Hyppäsin perään, sain hänestä ja nostin vasten tikkaita, työnsin häntä perseestä kokoajan ylös tikkaita muuten hän ei olisi jaksanut, jostain syystä Selman paljas perse ei ollut mielessäni sillä hetkellä!
Pääsimme maanpinnalle, tuin ja raahasin Selmaa kohti lämmintä paikkaa, saunaa. Olin ihan sininen, palelin, hytisin, samoin Selma. Pääsimme saunaan, otin paidan ja housut täristen pois, Selma repi mekkonsa ja rintsikat pois, olimme nyt täysin alastomia mutta seksi ei ollut meidän kummankaan mielessä. ”Ota pyyhkeitä”, Selma sanoi ääni täristen, tempaisin pari pyyhettä naulakosta, heitin toisen Selmalle, toisen kiedoin hartioilleni, otin Selman pyyhkeen ja aloin hieroa hänen selkäänsä voimakkaasti, välillä hieroin itseäni. Lämpenimme hiukan, siirryimme lauteille edelleen pyyhkeillä hieroen, Selma heitti löylyä. Tärisimme yhä molemmat, löylyä lisää. Aikansa kesti, ennekuin vapina lakkasi, paleli kuitenkin, sormet ja varpaat olivat yhä jäässä Selma nousi, meni pukuhuoneeseen ja tuli sieltä puolikkaan konjakkipullon kanssa, ojensi sen minulle, ”Ota ryyppy, se lämmittää”, otin pitkän ryypyn ja ojensin pullon Selmalle, hänkin otti pitkän ryypyn. Pullo takaisin minulle, taas ryyppy, nyt lämmittää. Istuimme pitkän tovin lauteilla ihan hiljaa, pullosta naukkaillen, löylyä heittäen.
Ajatus alkoi taas kulkea, vilkaisin Selmaa, joka istui vieressäni, hän nojasi päätään taakse seinää vasten ja piti silmänsä kiinni, katsoin nyt ensi kerran hänen vartaloaan. Hän oli lihava, reidet paksut, perse leveä, mahassa monta paksua makkaraa joiden päällä lepäsi valtavan isot, riippuvat tissit, nännit olivat isot, vaaleat, pillua ei näkynyt makkaroiden alta. Selma avasi silmänsä, heitti löylyä, kiukaasta kuului vain pihinä, ”Lisää puita”, Selma sanoi ja laskeutui lauteilta, seurasin häntä katseellani. Selman iso perse hyllyi rytmikkäästi kun hän käveli kohti pukuhuonetta, selässäkin näkyi hiukan makkaroita kainalon alla. Pukuhuoneesta Selma tuli pullon kanssa, uusi, nyt avaamaton pullo konjakkia, vatsassa makkarat hyllyivät kun hän tuli kohti minua, ojensi isot tissit heiluen pullon minulle ja kääntyi, nyt hakeakseen puita. Hän tuli takaisin saunaan sylissä puita. Kiuas sijaitsee saunan nurkassa, joten Selma joutui kääntymään selin minuun, luukku tietysti aivan lattian rajassa. Selma polvistui, laski puut lattialle ja laskeutui nelinkontin, iso perse suoraan minua kohti. Täyttäessään kiukaan pesää, hän joutui pyllistämään suoraan minulle, ja mikä näky minua kohtasi, valtava perse levällään minua kohti, persesilmä tuijotti minua vain parin metrin päästä. Persesilmä oli karvaton, pieni ja tumma, sen alla tumma karvapöheikkö, jonka seasta näkyi varsin selvästi tiukat vitun huulet, näky oli lumoava, kiihottava, tunsin pikkuveitikan heräävän, nykivän päätään ylös. Selman isot tissit roikkuivat lattiassa kiinni, hän nousi ylös, kääntyi, nännit olivat nyt kovat, kivikovat ja tummat, ”Vielä vesipadan alle”, hän sanoi ja haki lisää puita. Sama näky toistui nyt mutta vielä lähempänä, isot perseposket levällään paljas persereikä tuijotti minua, tummakarvainen vittu näkyi haluttavana, kullini seisoi nyt täydessä mitassaan, pää punaisena ja märkänä.
Selma nousi rinnat laajasti heiluen ylös, vilkaisi minuun, näin hänen silmistään, että hän tajusi jonkin olevan vinossa, Selma asettui viereeni lauteille, peittelin seisovaa kyrpääni käsilläni. Hetken päästä Selma tarttui käteeni, asetti sen reidelleen ja katsoi minua silmiin, ”Kiitos, pelastit henkeni”, hän sanoi, vilkaisin tahtomattani seisovaa kyrpääni, yritin peittää sitä nyt yhdellä kädellä, ”Ei kiittämistä”, vastasin, Selmakin vilkaisi nyt samaan suuntaan, muniini, luultavasti hän huomasi seisovan kaluni. Selma tarttui nyt pulloon, otti pitkän huikan ja ojensi pullon minulle ja heitti löylyä. Selma heitti kovasti löylyä, enää ei palellut, nyt seisoi kyrpä. Hetken kuluttua Selma sanoi ”Vielä lisää puita, sitten pesulle”, laskeutui lauteilta ja haki puita. Hän asettui taas kiukaan eteen ja meni nelinkontin. Nyt hän levitti jalkansa leveämmälle, iso vatsa näkyi jalkojen välistä, vitunhuulet olivat nyt turvonneet ja hiukan avoinna, persereikä isossa perseessä sykki, päässäni humisi ja kyrpäni seisoi mielettömän kovana, halusiko hän minua vai mitä tämä oli !! Noustessaan hän katsoi minua ja hymyili, nännit olivat taas kovat.
Selma saippuoi itsensä, isot tissit heilui, maha ja perse hytkyi, istuin lauteilla. ”Pesetkö selkäni ?”, Selma kysyi ja käänsi selkänsä minulle. Laskeuduin lauteilta, tartuin sieneen ja aloin pestä hänen selkäänsä, hän nojasi käsillään seinään, isot rinnat vain roikkuivat ja heiluivat kun pesin häntä. Onneksi Selma oli selin, sillä kullini oli edelleen kova kuin kivi. Pestyäni selän, käännyin nopeasti ja aloin pestä itseäni, puristelin kullini niin löysäksi kuin vain saatoin. Käännyin ja katseemme kohtasivat, Selma kaatoi päälleen vettä ja samalla heilutti isoa vartaloaan, tissit heiluivat. Olimme valmiita, Selma heitti päälleen pyyhkeen, ”Nopeasti sisälle, siellä sataa”, hän sanoi ja lähti, minä kiedoin pyyhkeen vyötäisilleni ja seurasin.

Sisällä Selma vilkaisi minuun, heitti minulle pyyhkeensä ja sanoi, ”Kuivaisitko selkäni?”, ja asettui taas seinää vasten käsillä nojaten, jalat nyt hiukan levällään. Etukeno Selmalla oli sellainen, että rinnat roikkuivat taas, nännit olivat kovat ja maata kohti sojottavat. Otin pyyhkeen ja aloin kuivata, asetin käteni olkapäälle toisella kuivaten, ensin hartiat sitten siitä alaspäin. Katsoin kuinka tissit heiluivat kuivauksen tahdissa, laskin käteni hänen vyötärölleen, makkaran päälle, aloin kuivata isoja pakaroita, kyrpäni seisoi taas kuin tammi. Otin pyyhkeestä sellaisen otteen, että yksi sormistani oli pyyhkeen ulkopuolella, kuivatessani pakaroita, paljas sormi hiveli persevakoa. Siirryin nyt reisiin, olin polvillani, paine kullissa yhä vain kasvoi, olin tuntevinani makeaa vituntuoksua.
Selma kääntyi, hymyili, ”Kuivaatko tämänkin puolen ?”, hän kysyi nostaen kätensä niskansa taakse seisoen jalat levällään, olin vielä polvillani, vittu suoraan kasvojeni edessä, tuoksu tuntui vielä voimakkaammalta. Nousin ylös, asetin pyyhkeen isoille rinnoille ja aloin kuivata niitä, puristelin niitä, nostelin, kuivasin myös tissien alta, Selman silmät olivat kiinni, heiluttelin raskaita rintoja puolelta toiselle. Siirryin alemmas vittuun, kuivasin sitä kunnes paljaalla sormella hipaisin häpyhuulia, Selma värähti. Työnsin nyt sormeni syvemmälle märkään vittuun, Selma vikisi. Yhtäkkiä Selma tarttui kädestäni ja veti minut mukaansa, hän asettui lattialle, maton päälle selälleen ja levitti jalkansa. Vein sormeni hänen vittuunsa, toisella kädellä levitin vitunhuulia, toisella pyörin klitoriksen ympärillä. Lopulta työnsin sormen sisälle vittuun, Selma huokaisi. Pumppasin sormeani edestakaisin, Selman valtava perse liikkua samaan tahtiin, isot tissit heiluivat ja hytkyivät. Selma levitti jalkansa äärimmilleen, veti minut päällensä, ”Tule nyt, tule”, hän sanoi. Asetin kovan kyrpäni Selman vitun huulille ja työnnyin sisään, tunne oli uskomaton, vittu oli märkä ja tiukka. Työnsin kullin niin syvälle kuin vain voin, Selma ulisi. Aloitin rauhallisin, pitkin työnnöin, Selman perse mukaili liikkeitäni, isot tissit heiluivat rytmikkäästi panemiseni tahdissa. Vauhti kiihtyi, märkä vittu litisi, tunsin palleissani tuttua kutinaa, kouristuksia, siittiöt keräytyivät yhteen läjään pusseissani ja lähtivät liikkeelle. Hirmuisella paineella siittiöt heittäytyivät kyrpäni päästä liikkeelle päätyen Selman vitun uumeniin, Selma laukesi huutaen, selkä kaarella, perse vatkaten hän sopersi ”Siitä on melkein kymmenen vuotta…”.
Kierähdin pois Selman päältä, Selma huohotti, minä huohotin, makasimme lattialla. Selma tarttui taas kädestäni ja vei minut makuuhuoneeseen, rojahdimme sänkyyn yhä huohottaen. Makasimme tovin, käännyin kyljelleni Selmaa kohti ja asetin käteni hänen suurille rinnoilleen hyväillen niitä, nännit kovettuivat taas. Vein käteni alaspäin, vitulle, Selma levitti jalkansa, vitusta valui spermaa sormilleni. Seurasin valuvaa spermavanaa alaspäin, persevakoon, Selma nosti polvensa ja levitti pakaransa, sormeni sopi nyt hyvin pyörimään persereiässä. Selmalta pääsi jälleen ääniä, perse alkoi vatkata, hän kääntyi kyljelleen, selkä minuun päin. Työnsin nyt takaapäin sormen persereiälle, Selma laittoi kätensä perseposken päälle ja levitti pakaroita, persereikä oli nyt paljas, sormeni lipui helposti sisään perseeseen. Sormeni lipui edestakaisin Selman perseessä, pikkuveitikkakin oli taas herännyt, nousin polvilleni Selman taakse ja työnsin kovan kyrpäni persesilmään. Ensin tuntui pientä vastustusta mutta kun pää oli avattu, kullini upposi helposti ahnaaseen anukseen, Selma voihki jälleen. Aloin pumpata Selman perseeseen, toisella kädellä kurotin ja otin kiinni isosta tissistä, puristin sitä, nänni oli kivikova. Heilutin tissiä panon tahdissa, se hytkyi vallattomasti, olipa se iso tissi.
Kullini vauhti perseessä kiihtyi, se pumppasi kuin mäntämoottori, Selma huusi suoraa huutoa, maha ja tissit hytkyivät, orgasmi kouristeli Selmaa. Alapäätäni kouristeli, pallini sikistyivät ja mälli lähti vastustamattomasti liikkeelle, lasti spermaa syöksyi nyt syvälle Selman perseen uumeniin. Jyystin niin pitkään kuin vain voin, lopulta veltto kyrpäni lipui ulos perseestä, katsoin kuinka spermaa alkoi heti valua reiästä ulos. Laskeuduin Selman viereen, nukahdimme molemmat.

Heräsimme, kello ei ollut vielä puoltapäivää, ovet olivat auki, kuka hyvänsä olisi voinut tulla sisään kun naimme. Nousimme ylös, janotti, Selma meni pesulle, minä keittiöön juomaan, Selma tuli pesulta, vuorostani minä kävin pesulla. Kohtasimme kun tulin vessasta, Selma hymyili, pysäytti minut sanoen ”Hengenpelastajani”, polvistui eteeni ja imaisi velton, puhtaan kullini suuhunsa. Kyrpäni kovettui hetkessä, esinahka liukui edestakaisin terskan päällä, kieli hyväili terskan alapintaa. Selma loi katseensa minuun, hymyili ja leikitteli kullillani, pyöritti kieltään sen päällä. Tunsin kädet perseposkissani, Selma veti minua eteenpäin, näin kuinka kullini upposi kokonaan hänen suuhunsa. Edestakainen liike voimistui, kyrpä upposi yhä nopeammassa tahdissa syvälle Selman suuhun, huulet olivat tiukat, kieli leikki jatkuvasti terskassani, lujat kädet puristivat persettäni. Mälli alkoi liikkua palleissani, nousta yhä ylemmäs, pidättelin mutta lopulta se lähti liikkeelle. Tartuin Selmaa päästä ja painoin kullin syvälle hänen suuhunsa, Selma puristi perseestäni lisää vauhtia, sperma syöksyi kullini päästä Selman nielun syvyyksiin. Lauetessani Selma imi niin kovaa kuin vai voi, kullini päässä tunsin Selman nielun liikkeet hänen niellessä joka tipan joka minusta tuli. Veltto kulli pulahti ulos Selman suusta, hän teki muutaman runkkausliikkeen, terskan päähän ilmestyi muutama valkea tippa, hän nuoli nekin, lopuksi terska vielä suuhun ja kielellä tarkka kierros koko terskan ympäri ettei vain mitään jää.
Silitin Selman päätä hänen ollessa polvillaan edessäni, Selma hymyili vielä ja näykki kulliani, nousi sitten ylös, halasi minua, ”Olet sinä ihana mies”, hän sanoi. Vietin Selman luona vielä pari viikkoa ja koko loppukesän vierailin hänen luonaan, voit kai arvata, että vietimme monta ihanaa hetkeä yhdessä.

2

9023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivomus

      Poikkeuksellisen tunnelmallinen ja hyvin etenevä on tuo novellisi. Siinä on sopivaa elämänläheisyyttä ja tavallaan jonkinlaista todellisuudenkin tuntua.

      Esitän Sinulle toiveeni, koska tunnut sen henkiseltä kirjoittajalta, että voisit inspiroitua aiheesta. Pääosissa olisivat runsasmuotoinen ja poikkeuksellisen karvainen vanhempi nainen sekä nuorempi mies.

      Jää mielenkiinnolla odottelemaan mahdollista toiveeni toteutumista.

      Mukavaa kevään jatkoa, "Carpe"...

    • Anonyymi

      Meidän naapuri tuli leskeksi n.62 tapaturma vuoksi. Noin 80 luvlla olin vähä aikaa työttömänä kesän, olin renkinä leskelle, teimme halkija noin viikon ja torstai iltana syötiin ja otettiin viiniä ja lonkeroa, illan mittaan kertoi kuinka yksinäistä on ja vain työtä. Käytiin saunassa ja Anneli oli yöpaita päällä ja mulla alkkarit. Kyseli onko tyttökaveria kerroin että on yksi vasta aloiteltu no oletko ollut sillai, en ole. Etkö ole hyväillytkään, no vähän nousin ylös hakemaan lonkeroa kaluoli aika turvoksissa Anneli katsoi suoraan siihen. Oiko yöpaitaa isot nännit työnty paitaan, Anneli huomasi ja kysyi onko rinnat tutut ja tuli penkille istumaan istuttiin vastakkain, Anneli nosti yökkärin pois kokeile voi että tuntui pehmeiltä ja nännit kovina ,hyväile nännejä ja nosti rintoja, maista kun sain suuhun kuului oii kun tuntuu suutelin nännejä vuorotellen, Anneli otti käteni kokeile täältä työnsi sormet pilluun housut oli ihan märät otti kalun housuista ja hyväili, tämä ei taida kestää pitkään on sulla iso mulkku nouse, Anneli istui penkillä otti kalun suuhun ja katsoi ylös ihanaa nuori kulli otan tästä liiat pois musta tukka heilui olkapäillä ja ruskeat silmät välillä katsoi ylös, ihanaa saan sut kostein silmin imi kalua kun tunsin että tulee Anneli otti pakaroista kiinni ja nai huulilla laukesin suuhun nieli kaikki. Nyt mennään sänkyyn ylälaatikko oli auki näin paksun dildon. Anneli veti minut sänkyyn tule heti ja levitti jalkoja oli niin märkä että kalu ja pallit kastui, kuiski nai nai oii minä tulen hulluksi nai olen sinun huora haluatko että olen haluan ja suutelin nänniä voiih pane kulta minulle tulee nyyt anna tulla laukesin ensi kertaa naiseen pillun puristukset ja rivot puheet tuntui hyvältä. Makasimme pitkään ja suukottelin rintoja, sinähän opit äkkiä ja suuteli. Tiedätkö haluan takaa ja laskeutui kontalleen jalat lattialle ja makas sängyllä, olin valmis kuin partio poika, otin dildon laatikosta pidin sitä limaisella pyllyllä, oiih poika saanko sen pyllyyn painoin hiljaa meni vaivattomasti anneli huusi nyt panet huoraa persieen voih että apua nain rajusti dildolla anneli huus ja sai orgasmin, otin pois ja laitoin kalun tilalle, oi oi poika nyt menee neitsyys oikealla kalulla pylly oli tiukka enkä kestänyt pitkään, noustiin ja mentiin saunaan jälkilämmöille. Anneli on antanut vuosia naida ja haluaa pukeutua rivosti yleensä huoraksi tai nunnaksi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe