Miksi muut mutta minä en?

Anonyymi-ap

Minkä tähden ns.transihmiset saavat yhteiskunnan maksamana fyysisesti täysin turhat ja jopa hyvin haitalliset kauneusleikkaukset?
Vain sillä perusteella että heitä ahdistaa rinnat tai rinnattomuus tms, siksi että eivät kykene hyväksymään oikeaa sukupuoltaan, siitähän siinä on kyse.
Miksi minä biologinen oikea nainen en saa rintojen kohotusta ja laihtumisesta johtuvan ylimääräisen ihon poistoa vaikka se kovasti ahdistaa enkä kykene hyväksymään itseäni näin.
Ahdistus on sama molemmissa tapauksissa, kyllä muutkin kuin Transit tekevät itsemurhiakin kun inhoavat kehojaan.
En näe mitään eroa noissa tapauksissa, molemmat ovat puhtaasti plastiikkakirurgiaa.
Sukupuolihan ei muutu miksikään kuitenkaan.
Hyvin epäreilua.
Miksi näin on?

27

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bionainenkin saa apua, jos rinnat jäävät täysin kehittymättä ja mies, jos tälle kehittyy rinnat.

    • Anonyymi

      Siis sinä puhut oikeasta sukupuolesta , näyttää ettet oikin ole ymmärtänyt asiaa.
      Heille on se sinun ns ” oikea” väärä , joten näet hieman mustavalkoisena koko asian.
      Joten laihtumisesta johtuva ihon roikkuminen ei ole sama asia mitenkään.
      Ja yleensä moni maksaa kyllä ihan itse omat hoitonsa, joten , ihme että yleensä otat asian tapeetille, koska et näytä ymmärtävän siitä mitään .

      • Anonyymi

        Tiedän koko ajatus rakennelman, minä en vain kuulu siihen kulttiin enkä näin ollen usko siihen.
        Molemmissa tapauksissa on kyse vain halusta saada kauneusleikkaus ja se vain vaihtelee mitä kukin kauniina pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän koko ajatus rakennelman, minä en vain kuulu siihen kulttiin enkä näin ollen usko siihen.
        Molemmissa tapauksissa on kyse vain halusta saada kauneusleikkaus ja se vain vaihtelee mitä kukin kauniina pitää.

        Itselleni tärkeitä prosessissa oli se, että saan nyt seistä itseni takana. En joudu enää kokemaan älyttömiä ristiriitaisuuksia, kun ihmiset näkevät miehenä, ja tekevät oikeita olettamuksia. Minä naisena:
        Joku: Onko sinulla miestä?
        Minä: Ei, koska rakastun naisiin.
        Joku: Eli olet lesbo?
        Minä: No, niin kai sitten, jos olen nainen ja rakastan naisia.
        Joku: Olen aina miettinyt mitä nainen saa seksistä toisen naisen kanssa. Itseni on vaikea kuvitella itseäni saman sukupuolen edustajan kanssa muutenkaan enkä ymmärrä mitä kiihottavaa on seksissä, jossa ei ole mukana penistä.
        Minä: Olen täysin samaa mieltä, en ymmärrä mitä nainen saa seksistä toisen naisen kanssa ja kiihottavinta seksissä on penis ja emätin.
        Joku: Miten perustelet sen, että olet lesbo? Sinähän olet heteronainen?
        Minä: Kumpi minusta tekee enemmän heteronaisen, se, että rakastun vain naisiin vai se, etten rakastu miehiin enkä halua heidän kanssaan seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän koko ajatus rakennelman, minä en vain kuulu siihen kulttiin enkä näin ollen usko siihen.
        Molemmissa tapauksissa on kyse vain halusta saada kauneusleikkaus ja se vain vaihtelee mitä kukin kauniina pitää.

        Minä olen maksanut ihan itse rintojenpoistoni. Voithan sinäkin maksaa omat leikkauksesi.jos sinua jokin kehossasi häiritsee. Kauneusleikkauksia ei kenellekään julkisella tehdä. Ja ihan tiedoksi että kyllä ne luomurinnat ovat kauniimpia ja sen ylimääräisen ihon kertymisen voi estää ihan itse kun pitää painonsa kohdillaan. Ja sinä et selkeästi tiedä yhtään mitään transihmisistä.


    • Anonyymi

      Kyllä CIS-ihmisetkin saavat julkiselta puolelta hoitoja jotka voisi mielestäsi olla hyvinkin aiheettomia. Koska rahaa on kuitenkin käytettävissä liian vähän, on käytössä tiukat kriteerit, esimerkiksi rintojen pienennyksessä ja suurennuksessa, silmäluomien leikkauksissa, laihdutuksen jälkeisen roikkuvan nahan poistossa ym.

      Transsukupuolisten hoidoissa on pistetty vaakaan vastakkain hoitamattomuudesta aiheutuvat psyykkisten hoitojen pitkäaikaiset kulut, työelämästä putoaminen (verotulot jää saamatta) ja transhoitojen kertakulut joilla ao. henkilö saadaan palautettua vaikkapa työelämään loppuelämäkseen aiheuttamatta enää suuria kuluja veronmaksajille. Tärkeintä on kuitenkin ihmisen elämänolosuhteiden parantaminen lääketieteen keinoin.

      • Anonyymi

        Transsukupuolisten hoidoissa on pistetty vaakaan vastakkain hoitamattomuudesta aiheutuvat psyykkisten hoitojen pitkäaikaiset kulut, työelämästä putoaminen (verotulot jää saamatta) ja transhoitojen kertakulut joilla ao. henkilö saadaan palautettua vaikkapa työelämään loppuelämäkseen aiheuttamatta enää suuria kuluja veronmaksajille. Tärkeintä on kuitenkin ihmisen elämänolosuhteiden parantaminen lääketieteen keinoin"
        Koko tuo litania on täyttä puppua!
        Ainoa syy on se että trans- aate on poliittisesti in ja jos keksit olevasi muka trans sinulle eivät päde samat säännöt kuin muihin ja saat mitä haluat.
        Vaikka päättäisit muuttaa kaiken takaisin kuten niin monet päätyvät tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transsukupuolisten hoidoissa on pistetty vaakaan vastakkain hoitamattomuudesta aiheutuvat psyykkisten hoitojen pitkäaikaiset kulut, työelämästä putoaminen (verotulot jää saamatta) ja transhoitojen kertakulut joilla ao. henkilö saadaan palautettua vaikkapa työelämään loppuelämäkseen aiheuttamatta enää suuria kuluja veronmaksajille. Tärkeintä on kuitenkin ihmisen elämänolosuhteiden parantaminen lääketieteen keinoin"
        Koko tuo litania on täyttä puppua!
        Ainoa syy on se että trans- aate on poliittisesti in ja jos keksit olevasi muka trans sinulle eivät päde samat säännöt kuin muihin ja saat mitä haluat.
        Vaikka päättäisit muuttaa kaiken takaisin kuten niin monet päätyvät tekemään.

        Nuo päätökset on muuten tehty yli 30 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transsukupuolisten hoidoissa on pistetty vaakaan vastakkain hoitamattomuudesta aiheutuvat psyykkisten hoitojen pitkäaikaiset kulut, työelämästä putoaminen (verotulot jää saamatta) ja transhoitojen kertakulut joilla ao. henkilö saadaan palautettua vaikkapa työelämään loppuelämäkseen aiheuttamatta enää suuria kuluja veronmaksajille. Tärkeintä on kuitenkin ihmisen elämänolosuhteiden parantaminen lääketieteen keinoin"
        Koko tuo litania on täyttä puppua!
        Ainoa syy on se että trans- aate on poliittisesti in ja jos keksit olevasi muka trans sinulle eivät päde samat säännöt kuin muihin ja saat mitä haluat.
        Vaikka päättäisit muuttaa kaiken takaisin kuten niin monet päätyvät tekemään.

        "Koko tuo litania on täyttä puppua!"
        Vain sinun mielestäsi.

        "Ainoa syy on se että trans- aate on poliittisesti in ja jos keksit olevasi muka trans sinulle eivät päde samat säännöt kuin muihin ja saat mitä haluat."
        Transsukupuolisuutta vastustava ovat keksineet tuon vetoamisen "politiikkaan" aivan perusteettomasti. Nuo kertomasi määritelmät sopivat pitkälti homoseksuaalisuuteen. Kun homoseksuaalisuus oli samassa tilanteessa kuin transsukupuolisuus nyt, puolestapuhujia oli vähän, eikä puhuttu politiikasta. Ainoa joka uskalsi puolustaa homoseksuaaleja oli Setan edeltäjäjärjestöt. Nyt transsukupuolisilla on useampi järjestötaho ajamassa asiaa ja siksi kaltaisesi ihmiset ovat alkaneet syytellä politikoitumisesta.

        "Vaikka päättäisit muuttaa kaiken takaisin kuten niin monet päätyvät tekemään."
        Vain harva transsukupuolinen palaa entiseen sukupuoleensa, Suomessa jopa äärimmäisen pieni osa. Nämä katujat ovat käytännössä aina sellaisia wannabeeihmisiä jotka ovat kikkailleet itselleen diagnoosin ja hoidot ilman järkeviä perusteita. Kun sitten odotukset eivät täyty, syytellään kaikkia muita kuin itseä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koko tuo litania on täyttä puppua!"
        Vain sinun mielestäsi.

        "Ainoa syy on se että trans- aate on poliittisesti in ja jos keksit olevasi muka trans sinulle eivät päde samat säännöt kuin muihin ja saat mitä haluat."
        Transsukupuolisuutta vastustava ovat keksineet tuon vetoamisen "politiikkaan" aivan perusteettomasti. Nuo kertomasi määritelmät sopivat pitkälti homoseksuaalisuuteen. Kun homoseksuaalisuus oli samassa tilanteessa kuin transsukupuolisuus nyt, puolestapuhujia oli vähän, eikä puhuttu politiikasta. Ainoa joka uskalsi puolustaa homoseksuaaleja oli Setan edeltäjäjärjestöt. Nyt transsukupuolisilla on useampi järjestötaho ajamassa asiaa ja siksi kaltaisesi ihmiset ovat alkaneet syytellä politikoitumisesta.

        "Vaikka päättäisit muuttaa kaiken takaisin kuten niin monet päätyvät tekemään."
        Vain harva transsukupuolinen palaa entiseen sukupuoleensa, Suomessa jopa äärimmäisen pieni osa. Nämä katujat ovat käytännössä aina sellaisia wannabeeihmisiä jotka ovat kikkailleet itselleen diagnoosin ja hoidot ilman järkeviä perusteita. Kun sitten odotukset eivät täyty, syytellään kaikkia muita kuin itseä.

        Kuinkahan kauan vielä viitsitte veivata tuota valheellista" vain aniharvat katuvat ja suurin osa on hyvin tyytyväisiä muutokseensa"?
        Detransitioituneita on nyt jo valtavasti ja he olivat yhtä vakuuttavasti trans kuin kaikki muutkin.
        Näitä oikeusjuttuja tulee enemmän ja enemmän kun ihmiset tulevat järkiinsä,on mieletöntä että psyykkisesti epävakaat potilaat saavat itse päättää miten haluavat kehojaan tuhottavan, ja vielä valtion varoista.
        Samalla idealla anorektikoille rasvaimut ja vatsapanta, jos ihminen kerran tietää aina mitä tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan kauan vielä viitsitte veivata tuota valheellista" vain aniharvat katuvat ja suurin osa on hyvin tyytyväisiä muutokseensa"?
        Detransitioituneita on nyt jo valtavasti ja he olivat yhtä vakuuttavasti trans kuin kaikki muutkin.
        Näitä oikeusjuttuja tulee enemmän ja enemmän kun ihmiset tulevat järkiinsä,on mieletöntä että psyykkisesti epävakaat potilaat saavat itse päättää miten haluavat kehojaan tuhottavan, ja vielä valtion varoista.
        Samalla idealla anorektikoille rasvaimut ja vatsapanta, jos ihminen kerran tietää aina mitä tarvitsee.

        Detranitoituneita maailmanlaajuisestikin on hyvin pieni osa transhoitoja saaneista. Nekin vielä keskittyy enemmän maihin joissa transtutkimukset eivät noudata WPATH'n ohjeita, jolloin diagnoosi annetaan liian löysästi tai käydään hoidoissa jopa ilman lääkäritutkimuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan kauan vielä viitsitte veivata tuota valheellista" vain aniharvat katuvat ja suurin osa on hyvin tyytyväisiä muutokseensa"?
        Detransitioituneita on nyt jo valtavasti ja he olivat yhtä vakuuttavasti trans kuin kaikki muutkin.
        Näitä oikeusjuttuja tulee enemmän ja enemmän kun ihmiset tulevat järkiinsä,on mieletöntä että psyykkisesti epävakaat potilaat saavat itse päättää miten haluavat kehojaan tuhottavan, ja vielä valtion varoista.
        Samalla idealla anorektikoille rasvaimut ja vatsapanta, jos ihminen kerran tietää aina mitä tarvitsee.

        Olisko mahdollista ettei teoreetikko mitenkään Ole tietoinen näistä asioista eikä voi sanoa liioin toisten ihmisten asioista yhtään mitään.
        Kai nyt jokainen itse tuntee mikä on, ei tartte leimata ketään lääketieteellisillä termeillä.
        Sen asian saa jättää alalle koulutettujen asiaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan kauan vielä viitsitte veivata tuota valheellista" vain aniharvat katuvat ja suurin osa on hyvin tyytyväisiä muutokseensa"?
        Detransitioituneita on nyt jo valtavasti ja he olivat yhtä vakuuttavasti trans kuin kaikki muutkin.
        Näitä oikeusjuttuja tulee enemmän ja enemmän kun ihmiset tulevat järkiinsä,on mieletöntä että psyykkisesti epävakaat potilaat saavat itse päättää miten haluavat kehojaan tuhottavan, ja vielä valtion varoista.
        Samalla idealla anorektikoille rasvaimut ja vatsapanta, jos ihminen kerran tietää aina mitä tarvitsee.

        Ja mitähän oikeusjuttuja? Sinun psyykkisestä tilasta en tiedä mutta omani on kyllä todettu usean psykiatrin toimesta ja monin testein hyvin normaaliksi. Eikä ole halua todellakaan tullut mihinkään hiton detransioitumiseen. Jos sinun mielestäsi transihmiset ovat psyykkisesti epävakaita niin mitähän sitten ovat lapsen murhaajat ja raiskaajat? Olisiko sinunkin hyvä käydä psykiatrin juttusilla kun tunnet niin kovin paljon tarvetta muiden ihmisten elämän kontrollointiin ja tarpeeseen sanoa kuinka toisten pitäisi sinun mielestäsi elää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transsukupuolisten hoidoissa on pistetty vaakaan vastakkain hoitamattomuudesta aiheutuvat psyykkisten hoitojen pitkäaikaiset kulut, työelämästä putoaminen (verotulot jää saamatta) ja transhoitojen kertakulut joilla ao. henkilö saadaan palautettua vaikkapa työelämään loppuelämäkseen aiheuttamatta enää suuria kuluja veronmaksajille. Tärkeintä on kuitenkin ihmisen elämänolosuhteiden parantaminen lääketieteen keinoin"
        Koko tuo litania on täyttä puppua!
        Ainoa syy on se että trans- aate on poliittisesti in ja jos keksit olevasi muka trans sinulle eivät päde samat säännöt kuin muihin ja saat mitä haluat.
        Vaikka päättäisit muuttaa kaiken takaisin kuten niin monet päätyvät tekemään.

        No ole sitten trans äläkä valita niin saat sitten sen mitä haluat. Mullakin on 50 miljoonaa tilillä, luksushuviloita ympäri maailmaa, pyykkilautavatsa ja 30 senttinen penis. Olenhan etuoikeutettu vain siksi että olen trans. Niin ja ens viikolla saan vielä turbohuulet ja silaritkin.


      • Anonyymi

        "Transsukupuolisten hoidoissa on pistetty vaakaan vastakkain hoitamattomuudesta aiheutuvat psyykkisten hoitojen pitkäaikaiset kulut, työelämästä putoaminen (verotulot jää saamatta) ja transhoitojen kertakulut joilla ao. henkilö saadaan palautettua vaikkapa työelämään loppuelämäkseen aiheuttamatta enää suuria kuluja veronmaksajille"
        Niin kuin näin mukamas olisi 😆 Todellisuudessa operaatioiden jälkeen alkavat korjaukset ja lääkehoito jatkuu koko elämän + väärän hormonin käytöstä aiheutuvien ongelmien hoidot.
        Ei ole myöskään mitään näyttöä siitä että psyykkinen hyvinvointi lisääntyisi muutoksen jälkeen,päinvastoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Transsukupuolisten hoidoissa on pistetty vaakaan vastakkain hoitamattomuudesta aiheutuvat psyykkisten hoitojen pitkäaikaiset kulut, työelämästä putoaminen (verotulot jää saamatta) ja transhoitojen kertakulut joilla ao. henkilö saadaan palautettua vaikkapa työelämään loppuelämäkseen aiheuttamatta enää suuria kuluja veronmaksajille"
        Niin kuin näin mukamas olisi 😆 Todellisuudessa operaatioiden jälkeen alkavat korjaukset ja lääkehoito jatkuu koko elämän väärän hormonin käytöstä aiheutuvien ongelmien hoidot.
        Ei ole myöskään mitään näyttöä siitä että psyykkinen hyvinvointi lisääntyisi muutoksen jälkeen,päinvastoin!

        "Todellisuudessa operaatioiden jälkeen alkavat korjaukset ja lääkehoito jatkuu koko elämän + väärän hormonin käytöstä aiheutuvien ongelmien hoidot."

        Aika vähän tarvitaan jotain korjauksia, ehkä hieman enemmän transmiesten neopeniksessä. Loppuelämän lääkehoitoja käyttää moni muukin, ei se ole mitenkään erikoista. Eipä noista "vääristä" hormoneista ole ollut ainakaan minulle mitään haittoja, etuja paremminkin, eikä niiden käytön takia ole tarvittu hoitoja.


    • Anonyymi

      Miksi ketään täysjärkistä naista tai miestä (jolla on transtausta) kiinnostaisi tai liittyisi meihin mitenkään se, että on olemassa sekopäitä, jotka vaihtelevat sukupuoltaan?

      • Anonyymi

        Huvittavaa: "Vaihtelevat"! Montako ihmistä tunnet jotka ovat vaihdelleet sukupuoltaan ja montako kertaa. Tunnetko henkilökohtaisesti yhtään transsukupuolista ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa: "Vaihtelevat"! Montako ihmistä tunnet jotka ovat vaihdelleet sukupuoltaan ja montako kertaa. Tunnetko henkilökohtaisesti yhtään transsukupuolista ihmistä.

        Ei kyllä kovin moni transeja tunnekaan, koska heitä lienee joku pieni promilleosuus väestöstä, mutta silti heidän ympärilleen on rakennettu ideologia joka vaatii muita ihmisiä "tunnustamaan" heidän pronomininsa (onneksi suomen kielessä pääsee vähemmällä), muuttamaan wc-tilat ja muutenkin vaativat näkyvyyttä ja erikoisoikeuksia. Kuka lie moisen takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kovin moni transeja tunnekaan, koska heitä lienee joku pieni promilleosuus väestöstä, mutta silti heidän ympärilleen on rakennettu ideologia joka vaatii muita ihmisiä "tunnustamaan" heidän pronomininsa (onneksi suomen kielessä pääsee vähemmällä), muuttamaan wc-tilat ja muutenkin vaativat näkyvyyttä ja erikoisoikeuksia. Kuka lie moisen takana.

        En tiedä mitä joukkoa tarkoitat, ehkä muunsukupuolisia. Englanninkielisissä maissa tuo sukupuolen puhuttelupronomini tuntuu olevan kovin tärkeä. En vaadi muuttamaan wc-tiloja, minulle kelpaa oikein hyvin tavallinen naisten wc. En myöskään vaadi näkyvyyttä ja erikoisoikeuksia kuten suurin osa muistakaan transtaustaisista ihmisistä, Eläminen korjatussa sukupuolessa sujuu aivan hyvin omissa oloissa, tekemättä itsestään suurta numeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kovin moni transeja tunnekaan, koska heitä lienee joku pieni promilleosuus väestöstä, mutta silti heidän ympärilleen on rakennettu ideologia joka vaatii muita ihmisiä "tunnustamaan" heidän pronomininsa (onneksi suomen kielessä pääsee vähemmällä), muuttamaan wc-tilat ja muutenkin vaativat näkyvyyttä ja erikoisoikeuksia. Kuka lie moisen takana.

        Minut tunnistetaan ihan ulkoisen olemukseni perusteella ja asioin myös sen mukaisesti siinä WC tilassa kuten muutkin enkä vaadi mitään erikoisuuksia. Outoa että sinua tämä asia niin häiritsee kun ei se häiritse työkavereitanikaan vessassa tai pukuhuoneessa vaikka taustastani tietävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kovin moni transeja tunnekaan, koska heitä lienee joku pieni promilleosuus väestöstä, mutta silti heidän ympärilleen on rakennettu ideologia joka vaatii muita ihmisiä "tunnustamaan" heidän pronomininsa (onneksi suomen kielessä pääsee vähemmällä), muuttamaan wc-tilat ja muutenkin vaativat näkyvyyttä ja erikoisoikeuksia. Kuka lie moisen takana.

        "Kuka lie moisen takana".

        Vastaus on.... kansainvälinen pankkiirikansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa: "Vaihtelevat"! Montako ihmistä tunnet jotka ovat vaihdelleet sukupuoltaan ja montako kertaa. Tunnetko henkilökohtaisesti yhtään transsukupuolista ihmistä.

        Tunnen ja olen sellainen itsekin, viestissäni kritisoin lähinnä joitakin itsestään meteliä pitäviä detransitioitujia (ja heitä fanittavia transfoobikoita), joilla ei ole mitään tekemistä meidän tavisten kanssa, jotka käymme prosessin läpi ja sen jälkeen elämme elämäämme taustamme lähes unohtaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ja olen sellainen itsekin, viestissäni kritisoin lähinnä joitakin itsestään meteliä pitäviä detransitioitujia (ja heitä fanittavia transfoobikoita), joilla ei ole mitään tekemistä meidän tavisten kanssa, jotka käymme prosessin läpi ja sen jälkeen elämme elämäämme taustamme lähes unohtaen.

        Juuri näin. Ihmettelen miten monelle tuntuu olevan niin vaikeaa se että me voimme olla onnellisempia hoitojen jälkeen. Näin on hyvä kun tiedostaa ettei kaikkea voi kuitenkaan saada mutta ei entinen ole kuitenkaan se vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ihmettelen miten monelle tuntuu olevan niin vaikeaa se että me voimme olla onnellisempia hoitojen jälkeen. Näin on hyvä kun tiedostaa ettei kaikkea voi kuitenkaan saada mutta ei entinen ole kuitenkaan se vaihtoehto.

        Miksi ei ole vaihtoehto hyväksyä itsensä ja sukupuolensa? Valheessa eläminen ei voi olla hyvä valinta.
        Kukaan ei synny väärään kehoon eikä sukupuoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei ole vaihtoehto hyväksyä itsensä ja sukupuolensa? Valheessa eläminen ei voi olla hyvä valinta.
        Kukaan ei synny väärään kehoon eikä sukupuoleen.

        Ihminen jolla ei ole sukupuoliristiriitaa, ei pysty ymmärtämään transsukupuolisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen jolla ei ole sukupuoliristiriitaa, ei pysty ymmärtämään transsukupuolisia.

        En ole mielestäni edes "100%" tai "oikea" trans, vaan varmaankin jollain asteikolla... jotain. En minäkään edes tässä tilassani pysty noin vain hyväksymään syntymäkehoani. Usein kyllä yritän, olen mies ja äijäilen ja tunnen jonkin aikaa (viikkoja/kuukausiakin), että kaikki on ns. kunnossa, kunnes sitten ei olekaan kunnossa. Ei se feminiinisyys ja tunne siitä että haluaisia elää naiskehossa kadonnut mihinkään. Mikä sitten on totta ja mikä on valhe? Ja tiedoksi, en ole mikään modernin trans-agendan aivopesemä teini (kuten varmaan joku ajattelisi) vaan jo keski-ikäinen. Minun nuoruudessani puhuttiin lähinnä homoista pilkaten ja sukupuolenvaihtajat olivat jotain äärimmäisen harvinaisia omituisuuksia kansallisella ja kansainvälisellä tasolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      301
      2719
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      103
      2132
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      80
      1625
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      179
      1485
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1308
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe