Elikkäs w204 4matic vasen etuvetoakseli pitäisi hommata uusi ja kysellyt eri paikoista nii löytynyt vain tarvike malleja ja niissä on pituus eroja alkuperäinen on 495mm pitkä ja tarvike mallit 497-500mm pitkiä uskaltaako ostaa vaikka onkin pituus eroja. Ja voisiko tuollaisesta tarvike mallista siirtää vetonivelet siihen vanhaan vetoakseliin. Vanhassa vetoakselissä sisempi nivel vetää viimeisiään itse akseli kunnossa.
W204 vetoakseli osto
Anonyymi-ap
4
264
Vastaukset
- Anonyymi
SPIDAN Vetoakseli 36200, pituus 495 mm.
Mutta onpas mersun vetoakselilla hintaa tarvikkeenakin, 635 euroa. Mitähän maksaa veholla, varmaan 1000 euroa ja vähän päälle.- Anonyymi
Veholta kysyin niin 2025€ maksaa ja täytyypi katsoa tuo spidan vetoakseli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veholta kysyin niin 2025€ maksaa ja täytyypi katsoa tuo spidan vetoakseli
rouhea hinta.... omaan autooni, joka on ranskalainen, mutta samaa kokoluokkaa, vetoakseli maksoi 120 euroa.
Spidan on laatumerkki, sellaisen laitoin omaankin autooni.
- Anonyymi
Tee uusi puusta .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741