Mitähän kuplaa siellä nyt yritetään? Oskari Tiala eronnut toimitusjohtaja roolista ja hallituksesta?
Vst-Group Oy
Anonyymi-ap
235033
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 23
Vanhimmat
Kuplien kuplaa
Kun lehti maahan varisee, Varis siellä vilisee.
Joko on näkynyt
Nääkö aurasi vedet katkoksiin
Tuskin kun muut joutuu hoitamaan niiden auraushommat. Taitaa olla lyhyt lento tällä tähdellä.
Ihmeenä on pidettävä miksi kummassa tietä ei voi aurata loppuun asti. Joka kerta metrin aikaisemmin pakki päälle. Tällä lumentulolla ehtii tie lyhentyä monta metriä ennen kevättä. Eihän siinä muuten mitään mutta alkaa olla hilkulla pääseekö kotiin kohta kun tie lyhenee..
Työn ohjaus lienee puuttuu,onko näillä uusilla yrittäjillä joka todella ohjaa ,neuvoo heitä,ei voi mennä hommiin tällainen puuttuu,siksi jälkikin voi olla huono, kunnuoria miehiä ohjataan ja opastetaan niin hyvä tulee. Onnea tulevaan nuoret yrittäjät
Millonkohan nämä herrat herää talviunilta töihin?
Ei voi kun meno kenkä on suuri yöt liikekekannalla ja päivät nukutaan luulisin.
Nyt onkin jo homat selkeenä! Pojat prkl protestilistan kuninkaina.
Kymmeniä liikenne merkkiä nurin nuijen jäliltä sokkeita
Miten työntekijät voi hyvin jos pomot herää puolenpäivänaikaan.(esimies on esimies ja johtaa rymäää......
Mikä on tämän yrityksen tilanne?
Miten olet itse hoitanut asiasi? Onko laittaa näyttöjä pöytään?
Onko protestilistalla.
Syrjälä /vihikangas
Nyt ihmiset lopettakaa panettelu ei tuoteta pahaa ihmisille,ei hakeuduta turmion tielle,oltaisiin sävyisiä ihan kaikille ihmisisille ei aiheuteta pahaa mieltä on itselläkin hyvämieli kun ei tuomita toisia ihmisiä meillähän ei ole siihen oikeutta "ylhäällä on meidän tuomari ihan jokaisen"
Jumala syö anabolisia stereoita pilven päällä ja nauraa meille maan matosille.
Okokok.
Auraako pojat vielä?
Tämä kiinnostaa minuakin. Mikäli meinaavat, olisi suotavaa parantaa työmoraalia sekä työn laatua. Ja, mielellään ennen lumien tuloa aurausviitat paikoilleen (viime vuonna mm. erämäentielle viitaten tuli vasta lumien jälkeen).....
Näyttivät poikaset alkaneen korjailemaan autoja🐯
Onnea nuorille miehille,ja reipasta mieltä(huhut jääköön elämään ihan omaa elämäänsä,niistä ei koskaan pääse eroon sellaisia me olemme maan matkalaiset.