Vst-Group Oy

Anonyymi-ap

Mitähän kuplaa siellä nyt yritetään? Oskari Tiala eronnut toimitusjohtaja roolista ja hallituksesta?

23

5018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuplien kuplaa

    • Anonyymi

      Kun lehti maahan varisee, Varis siellä vilisee.

      • Anonyymi

        Joko on näkynyt


    • Anonyymi

      Nääkö aurasi vedet katkoksiin

      • Anonyymi

        Tuskin kun muut joutuu hoitamaan niiden auraushommat. Taitaa olla lyhyt lento tällä tähdellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kun muut joutuu hoitamaan niiden auraushommat. Taitaa olla lyhyt lento tällä tähdellä.

        Ihmeenä on pidettävä miksi kummassa tietä ei voi aurata loppuun asti. Joka kerta metrin aikaisemmin pakki päälle. Tällä lumentulolla ehtii tie lyhentyä monta metriä ennen kevättä. Eihän siinä muuten mitään mutta alkaa olla hilkulla pääseekö kotiin kohta kun tie lyhenee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeenä on pidettävä miksi kummassa tietä ei voi aurata loppuun asti. Joka kerta metrin aikaisemmin pakki päälle. Tällä lumentulolla ehtii tie lyhentyä monta metriä ennen kevättä. Eihän siinä muuten mitään mutta alkaa olla hilkulla pääseekö kotiin kohta kun tie lyhenee..

        Työn ohjaus lienee puuttuu,onko näillä uusilla yrittäjillä joka todella ohjaa ,neuvoo heitä,ei voi mennä hommiin tällainen puuttuu,siksi jälkikin voi olla huono, kunnuoria miehiä ohjataan ja opastetaan niin hyvä tulee. Onnea tulevaan nuoret yrittäjät


    • Anonyymi

      Millonkohan nämä herrat herää talviunilta töihin?

      • Anonyymi

        Ei voi kun meno kenkä on suuri yöt liikekekannalla ja päivät nukutaan luulisin.


    • Anonyymi

      Nyt onkin jo homat selkeenä! Pojat prkl protestilistan kuninkaina.

    • Anonyymi

      Kymmeniä liikenne merkkiä nurin nuijen jäliltä sokkeita

    • Anonyymi

      Miten työntekijät voi hyvin jos pomot herää puolenpäivänaikaan.(esimies on esimies ja johtaa rymäää......

    • Anonyymi

      Mikä on tämän yrityksen tilanne?

      • Anonyymi

        Miten olet itse hoitanut asiasi? Onko laittaa näyttöjä pöytään?


    • Anonyymi

      Onko protestilistalla.

    • Anonyymi

      Syrjälä /vihikangas

    • Anonyymi

      Nyt ihmiset lopettakaa panettelu ei tuoteta pahaa ihmisille,ei hakeuduta turmion tielle,oltaisiin sävyisiä ihan kaikille ihmisisille ei aiheuteta pahaa mieltä on itselläkin hyvämieli kun ei tuomita toisia ihmisiä meillähän ei ole siihen oikeutta "ylhäällä on meidän tuomari ihan jokaisen"

      • Anonyymi

        Jumala syö anabolisia stereoita pilven päällä ja nauraa meille maan matosille.


    • Anonyymi

      Okokok.

    • Anonyymi

      Auraako pojat vielä?

      • Anonyymi

        Tämä kiinnostaa minuakin. Mikäli meinaavat, olisi suotavaa parantaa työmoraalia sekä työn laatua. Ja, mielellään ennen lumien tuloa aurausviitat paikoilleen (viime vuonna mm. erämäentielle viitaten tuli vasta lumien jälkeen).....


    • Anonyymi

      Näyttivät poikaset alkaneen korjailemaan autoja🐯

    • Anonyymi

      Onnea nuorille miehille,ja reipasta mieltä(huhut jääköön elämään ihan omaa elämäänsä,niistä ei koskaan pääse eroon sellaisia me olemme maan matkalaiset.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      979
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      741
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      691
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe