Mitähän kuplaa siellä nyt yritetään? Oskari Tiala eronnut toimitusjohtaja roolista ja hallituksesta?
Vst-Group Oy
Anonyymi-ap
235033
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vastaukset 23
Vanhimmat
Kuplien kuplaa
Kun lehti maahan varisee, Varis siellä vilisee.
Joko on näkynyt
Nääkö aurasi vedet katkoksiin
Tuskin kun muut joutuu hoitamaan niiden auraushommat. Taitaa olla lyhyt lento tällä tähdellä.
Ihmeenä on pidettävä miksi kummassa tietä ei voi aurata loppuun asti. Joka kerta metrin aikaisemmin pakki päälle. Tällä lumentulolla ehtii tie lyhentyä monta metriä ennen kevättä. Eihän siinä muuten mitään mutta alkaa olla hilkulla pääseekö kotiin kohta kun tie lyhenee..
Työn ohjaus lienee puuttuu,onko näillä uusilla yrittäjillä joka todella ohjaa ,neuvoo heitä,ei voi mennä hommiin tällainen puuttuu,siksi jälkikin voi olla huono, kunnuoria miehiä ohjataan ja opastetaan niin hyvä tulee. Onnea tulevaan nuoret yrittäjät
Millonkohan nämä herrat herää talviunilta töihin?
Ei voi kun meno kenkä on suuri yöt liikekekannalla ja päivät nukutaan luulisin.
Nyt onkin jo homat selkeenä! Pojat prkl protestilistan kuninkaina.
Kymmeniä liikenne merkkiä nurin nuijen jäliltä sokkeita
Miten työntekijät voi hyvin jos pomot herää puolenpäivänaikaan.(esimies on esimies ja johtaa rymäää......
Mikä on tämän yrityksen tilanne?
Miten olet itse hoitanut asiasi? Onko laittaa näyttöjä pöytään?
Onko protestilistalla.
Syrjälä /vihikangas
Nyt ihmiset lopettakaa panettelu ei tuoteta pahaa ihmisille,ei hakeuduta turmion tielle,oltaisiin sävyisiä ihan kaikille ihmisisille ei aiheuteta pahaa mieltä on itselläkin hyvämieli kun ei tuomita toisia ihmisiä meillähän ei ole siihen oikeutta "ylhäällä on meidän tuomari ihan jokaisen"
Jumala syö anabolisia stereoita pilven päällä ja nauraa meille maan matosille.
Okokok.
Auraako pojat vielä?
Tämä kiinnostaa minuakin. Mikäli meinaavat, olisi suotavaa parantaa työmoraalia sekä työn laatua. Ja, mielellään ennen lumien tuloa aurausviitat paikoilleen (viime vuonna mm. erämäentielle viitaten tuli vasta lumien jälkeen).....
Näyttivät poikaset alkaneen korjailemaan autoja🐯
Onnea nuorille miehille,ja reipasta mieltä(huhut jääköön elämään ihan omaa elämäänsä,niistä ei koskaan pääse eroon sellaisia me olemme maan matkalaiset.