Vst-Group Oy

Anonyymi-ap

Mitähän kuplaa siellä nyt yritetään? Oskari Tiala eronnut toimitusjohtaja roolista ja hallituksesta?

23

5018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuplien kuplaa

    • Anonyymi

      Kun lehti maahan varisee, Varis siellä vilisee.

      • Anonyymi

        Joko on näkynyt


    • Anonyymi

      Nääkö aurasi vedet katkoksiin

      • Anonyymi

        Tuskin kun muut joutuu hoitamaan niiden auraushommat. Taitaa olla lyhyt lento tällä tähdellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kun muut joutuu hoitamaan niiden auraushommat. Taitaa olla lyhyt lento tällä tähdellä.

        Ihmeenä on pidettävä miksi kummassa tietä ei voi aurata loppuun asti. Joka kerta metrin aikaisemmin pakki päälle. Tällä lumentulolla ehtii tie lyhentyä monta metriä ennen kevättä. Eihän siinä muuten mitään mutta alkaa olla hilkulla pääseekö kotiin kohta kun tie lyhenee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeenä on pidettävä miksi kummassa tietä ei voi aurata loppuun asti. Joka kerta metrin aikaisemmin pakki päälle. Tällä lumentulolla ehtii tie lyhentyä monta metriä ennen kevättä. Eihän siinä muuten mitään mutta alkaa olla hilkulla pääseekö kotiin kohta kun tie lyhenee..

        Työn ohjaus lienee puuttuu,onko näillä uusilla yrittäjillä joka todella ohjaa ,neuvoo heitä,ei voi mennä hommiin tällainen puuttuu,siksi jälkikin voi olla huono, kunnuoria miehiä ohjataan ja opastetaan niin hyvä tulee. Onnea tulevaan nuoret yrittäjät


    • Anonyymi

      Millonkohan nämä herrat herää talviunilta töihin?

      • Anonyymi

        Ei voi kun meno kenkä on suuri yöt liikekekannalla ja päivät nukutaan luulisin.


    • Anonyymi

      Nyt onkin jo homat selkeenä! Pojat prkl protestilistan kuninkaina.

    • Anonyymi

      Kymmeniä liikenne merkkiä nurin nuijen jäliltä sokkeita

    • Anonyymi

      Miten työntekijät voi hyvin jos pomot herää puolenpäivänaikaan.(esimies on esimies ja johtaa rymäää......

    • Anonyymi

      Mikä on tämän yrityksen tilanne?

      • Anonyymi

        Miten olet itse hoitanut asiasi? Onko laittaa näyttöjä pöytään?


    • Anonyymi

      Onko protestilistalla.

    • Anonyymi

      Syrjälä /vihikangas

    • Anonyymi

      Nyt ihmiset lopettakaa panettelu ei tuoteta pahaa ihmisille,ei hakeuduta turmion tielle,oltaisiin sävyisiä ihan kaikille ihmisisille ei aiheuteta pahaa mieltä on itselläkin hyvämieli kun ei tuomita toisia ihmisiä meillähän ei ole siihen oikeutta "ylhäällä on meidän tuomari ihan jokaisen"

      • Anonyymi

        Jumala syö anabolisia stereoita pilven päällä ja nauraa meille maan matosille.


    • Anonyymi

      Okokok.

    • Anonyymi

      Auraako pojat vielä?

      • Anonyymi

        Tämä kiinnostaa minuakin. Mikäli meinaavat, olisi suotavaa parantaa työmoraalia sekä työn laatua. Ja, mielellään ennen lumien tuloa aurausviitat paikoilleen (viime vuonna mm. erämäentielle viitaten tuli vasta lumien jälkeen).....


    • Anonyymi

      Näyttivät poikaset alkaneen korjailemaan autoja🐯

    • Anonyymi

      Onnea nuorille miehille,ja reipasta mieltä(huhut jääköön elämään ihan omaa elämäänsä,niistä ei koskaan pääse eroon sellaisia me olemme maan matkalaiset.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe