Vst-Group Oy

Anonyymi-ap

Mitähän kuplaa siellä nyt yritetään? Oskari Tiala eronnut toimitusjohtaja roolista ja hallituksesta?

23

5019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuplien kuplaa

    • Anonyymi

      Kun lehti maahan varisee, Varis siellä vilisee.

      • Anonyymi

        Joko on näkynyt


    • Anonyymi

      Nääkö aurasi vedet katkoksiin

      • Anonyymi

        Tuskin kun muut joutuu hoitamaan niiden auraushommat. Taitaa olla lyhyt lento tällä tähdellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kun muut joutuu hoitamaan niiden auraushommat. Taitaa olla lyhyt lento tällä tähdellä.

        Ihmeenä on pidettävä miksi kummassa tietä ei voi aurata loppuun asti. Joka kerta metrin aikaisemmin pakki päälle. Tällä lumentulolla ehtii tie lyhentyä monta metriä ennen kevättä. Eihän siinä muuten mitään mutta alkaa olla hilkulla pääseekö kotiin kohta kun tie lyhenee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeenä on pidettävä miksi kummassa tietä ei voi aurata loppuun asti. Joka kerta metrin aikaisemmin pakki päälle. Tällä lumentulolla ehtii tie lyhentyä monta metriä ennen kevättä. Eihän siinä muuten mitään mutta alkaa olla hilkulla pääseekö kotiin kohta kun tie lyhenee..

        Työn ohjaus lienee puuttuu,onko näillä uusilla yrittäjillä joka todella ohjaa ,neuvoo heitä,ei voi mennä hommiin tällainen puuttuu,siksi jälkikin voi olla huono, kunnuoria miehiä ohjataan ja opastetaan niin hyvä tulee. Onnea tulevaan nuoret yrittäjät


    • Anonyymi

      Millonkohan nämä herrat herää talviunilta töihin?

      • Anonyymi

        Ei voi kun meno kenkä on suuri yöt liikekekannalla ja päivät nukutaan luulisin.


    • Anonyymi

      Nyt onkin jo homat selkeenä! Pojat prkl protestilistan kuninkaina.

    • Anonyymi

      Kymmeniä liikenne merkkiä nurin nuijen jäliltä sokkeita

    • Anonyymi

      Miten työntekijät voi hyvin jos pomot herää puolenpäivänaikaan.(esimies on esimies ja johtaa rymäää......

    • Anonyymi

      Mikä on tämän yrityksen tilanne?

      • Anonyymi

        Miten olet itse hoitanut asiasi? Onko laittaa näyttöjä pöytään?


    • Anonyymi

      Onko protestilistalla.

    • Anonyymi

      Syrjälä /vihikangas

    • Anonyymi

      Nyt ihmiset lopettakaa panettelu ei tuoteta pahaa ihmisille,ei hakeuduta turmion tielle,oltaisiin sävyisiä ihan kaikille ihmisisille ei aiheuteta pahaa mieltä on itselläkin hyvämieli kun ei tuomita toisia ihmisiä meillähän ei ole siihen oikeutta "ylhäällä on meidän tuomari ihan jokaisen"

      • Anonyymi

        Jumala syö anabolisia stereoita pilven päällä ja nauraa meille maan matosille.


    • Anonyymi

      Okokok.

    • Anonyymi

      Auraako pojat vielä?

      • Anonyymi

        Tämä kiinnostaa minuakin. Mikäli meinaavat, olisi suotavaa parantaa työmoraalia sekä työn laatua. Ja, mielellään ennen lumien tuloa aurausviitat paikoilleen (viime vuonna mm. erämäentielle viitaten tuli vasta lumien jälkeen).....


    • Anonyymi

      Näyttivät poikaset alkaneen korjailemaan autoja🐯

    • Anonyymi

      Onnea nuorille miehille,ja reipasta mieltä(huhut jääköön elämään ihan omaa elämäänsä,niistä ei koskaan pääse eroon sellaisia me olemme maan matkalaiset.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe