Lohikäärmeen vuosi!

Anonyymi-ap

Ei ihme, että tunnen itseni otetuksi tällä palstalla ja nyt asun Vietnamissa ja olen päässyt pois Suomesta. Joo, arvasit olen Lohikäärme olen syntynyt 1964 ja siihen vielä rapu... Niin on pojalla ainakin tähtimerkit kohdallaan.

Elämän saavutuksia 5 lasta Ruotsin ja Ranskan kielisiä ja useita kymmeniä matkoja Thaimaassa ja muissa maissa ihan Kiinaa ja Yhdysvaltoja myöten. Ensimmäisenä lapsi sai muuten alkuunsa Lichtensteinissa Vaduksin kylässä Alpeilla.

Kyllä minä itsekin alan uskoa, että en ole ihan sillä vajakki ja Persu tasolla.

Mitenkäs poijat Pattayalla juhlitte nyt minun vuotta komeasti ranskaa korostaen Champangella? Kambodza ja Vietnam on muuten Ranskan vanhoja siirtomaita.

Eläkeläisten porukasta sen hyvin näkee ja silloin sitä viisautta voi arvioida. Oletko kuullut, että rikkaat on jääneet elämään Suomeen.. miten tuo Marin kanssa ? Ja Mikat ja muut.

Joo ... Lohikäärme on paras merkki! Rapu toisessa eikö niin?

Ei mitään hyvää uutta vuotta. Pojat Pattayalla ja Savossa.

10

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt meni Pattayan pojilla usko, jopa horoskooppiin. Enää jäi valtio ja suomalainen.

• Anonyymi

Millaisia rottia ja käärmeitä ja koiria on palstalla... Onko joku vielä neitsyt .. ?

• Anonyymi

Joo, kovat oli paukut eilen Vietnamissa jossa olen. Valtavia telttoja ja kaiken maailman ohjelmaa. Ja safkaa kilometrien pituisilla street food paikoilla.
      Myyjät grillasi pikku hiili grilleissään (oli kuin 2kpl sinkkisiä ämpäreitä päällekkäin) kaikkea maan ja taivaan völiltä, lie ollut muutama turren lemmikki hauvakin grillissä...

Osaavat ottaa vastaan 2024 näyttävästi ja lasten kanssa. Lähes kaikilla juhlapuvut. En nähnyt yhtään tuulipukuista tai Hankkijan lippistaä...

Tänään kulkivat talosta taloon kauniissa puvuissaan rahaa jakamassa ja saamassa.
      Minäkin sain 100 000 VND setelin (n 3.80egee) kirjekuoressa hotellin omistavalta nuorelta rouvalta!
      Taimaassa joka akka kerjää rahaa - täällä antavat!

Onko Tapsa käynyt Phu Quoc'issa?
      Jos et, ota; Slow Ferry from Ha Tien or Fast one from Rach Gia.
      Edullinen paikka, ei paljoa nähtävää mutta pari kk menee hyvin.

• Anonyymi

Puh Quoc'siin on vaikeaa mennä täältä HCMC suunnalta. Olen kyllä tullut sitä rantatietä... Mutta lähden sinne enää vain mopolla.

Oli kyllä kaunista ja maalausta meininkiä, en kiellä. Mutta tie sinne täältä on kauhea... En sano, että kovin huono. Mutta paljon porukkaa on tiellä ja kapea. Mopolla varmasti upea kokemus. Ei tarvitse pelätä kaahareita. Matkanopeus joku 5 - 30 km/h.

Suosittelen Kampotin kautta.

• Anonyymi

Just niin; Kampotista Kep'in kautta Vietnamiin ja laivaa rajalla.

• Anonyymi

Olen Tapsa Kampotista, kiitän herraa hyvästä tuurista
      Ettei mussa virtaa suomalaisveren tilkkaa

• Anonyymi

Nyt Thap Cham'issä 700v wanhoja torneja katsomassa.

https://www.saigontouristvietnam.com/en/destination/465/thap-doi-cham-towers

"Built in the late 12th – early 13th century, these red brick towers sit humbly in a small city park, surrounded by coconut palms, banana trees and other tropical plants. The pair of towers stand side by side, one at 20 metres tall and the other around 18 metres."

• Anonyymi

"Oletko kuullut, että rikkaat on jääneet elämään Suomeen.. miten tuo Marin kanssa ? Ja Mikat ja muut"

Marin asuu Helsingissä, Mika Häkkinen asuu Monacossa koska siellä ei veroteta autourheilijaa. Sveitsissä ei myöskään.
      Suomessa asuu 50.000 miljonääriä. Ruotsissa yli kymmenkertainen määrä. Herlin asuu Suomessa kartanossaan kuin myös Ollila ja kumppanit.
      Wahlroos muutti Ruotsiin mielenosoituksena perintöverolle.

• Anonyymi

WAU ... Käykö ne ruokajonossa onko moni niistä ulosottossa tai KELA-eläkkeellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WAU ... Käykö ne ruokajonossa onko moni niistä ulosottossa tai KELA-eläkkeellä?

On kuulema leipäjonoissa nähty miljonäärejä. Höyrähtäneitä lapsettomia erakkoja jotka sitten kuoltuaan lahjoittaa omaisuutensa jollekin Järvenpään kulkukissojen yhdistykselle.
        Yksi mummeli lahjoitti jotakin 15 miljoonaa Helsingin Kaupungille, joka on järjettömin avustuskohde mitä ihminen voi keksiä. Yksi ruotsalaismies nosti rahansa pankista ennen kuolemaansa ja poltti ne pihallaan tynnyrissä, ettei tyttäret saa niitä.
        Hulluja on moneen junaan.

Ulosotossa olevat miljonäärit ovat piilottaneet omaisuutensa, koska muuten se olisi heiltä viety. Joukossa voi olla KELA-eläkeläisiä, sillä omaisuus ei vaikuta vanhuuseläkkeisiin.
        Tulot vaikuttavat, mutta omaisuus ei. Tunnen kaksikin maajussia, jotka keräsi jättiomaisuuden eikä koskaan käyttänyt sitä mihinkään. Saivat maa-alueiden myynnistä kymmeniä miljoonia, jotka olivat perineet aikanaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe