Finda ei halua maksaa osinkoa 2024

Anonyymi-ap

Siitä Findan sivuille katsomaan kuinka taas vedätetään.

13

4708

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämän takia osakkeita ei kannata ostaa lainkaan kun Finda on arvaamaton ja keskittyy vain suuromistajien etuun.

• Anonyymi

laillistettu sammon tyhjennys

• Anonyymi

Tupakkatuotteet ovat pilanneet johtajien aivot.

• Anonyymi

Osinko/osake 2024 5 centtiä ,osakkeesta tarjotaan 34 € ,sellaista on rahaelämä

• Anonyymi

Mainostavat olevansa hyvä osingon maksaja.
        Kuinkas kävikään. Sama meno ollut jo useamman vuoden osinko 2 eur per osake, poikkeuksena viime vuosi kun pienosakkaat nousivat kapinaan...

4% korolla pankkitilillä ei tarvitsisi Findan sijoittaa ja rahaa tulisi ovista ja ikkunoista, hämärä firma ei kestä varmaankaan päivänvaloa.

• Anonyymi

Kusetus vaan jatkuu ,ennen oli 135 osaketta nyt 27 osinko 3.40€ osakkeelta noin -400€ vähemmän osinkoja.

• Anonyymi

Joo lähes miljardilla ei mukamas parempaan pystytä. Surkea pulju ja haisee kusetukselle vahvasti.

• Anonyymi

Miten voidaan osakkeet muuttaa 100 mielivaltasesti 20 osinko aivan olematon.

• Anonyymi

Sain tänään huikeat 84 euroa. Suuret kiitokset.

Kannattaa olla osakas yhtiössä, jossa on maamme pätevin ja rehellisin hallitus.

• Anonyymi

Suomalainen yhtiö Heh hee... meni usko kaikkeen sijoittamiseen...

• Anonyymi

Jos omistaa vähän niin saa vähän. Mikä edes on Finda? Ettet puhu flindasta? Niillä on takuutuotto Alkosta haettuna

• Anonyymi

Ei näytä terävin kärki istuskelevan hallituksessa ja sihoitussuunnittelussa.

• Anonyymi

Sen verran perinteinen yritys kyseessä. että nämä provot voi jättää omaan arvoonsa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3189
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3077
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2932
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2611
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1647
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59