Siitä Findan sivuille katsomaan kuinka taas vedätetään.
Finda ei halua maksaa osinkoa 2024
7
4197
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän takia osakkeita ei kannata ostaa lainkaan kun Finda on arvaamaton ja keskittyy vain suuromistajien etuun.
- Anonyymi
laillistettu sammon tyhjennys
- Anonyymi
Tupakkatuotteet ovat pilanneet johtajien aivot.
- Anonyymi
Osinko/osake 2024 5 centtiä ,osakkeesta tarjotaan 34 € ,sellaista on rahaelämä
- Anonyymi
Mainostavat olevansa hyvä osingon maksaja.
Kuinkas kävikään. Sama meno ollut jo useamman vuoden osinko 2 eur per osake, poikkeuksena viime vuosi kun pienosakkaat nousivat kapinaan...
4% korolla pankkitilillä ei tarvitsisi Findan sijoittaa ja rahaa tulisi ovista ja ikkunoista, hämärä firma ei kestä varmaankaan päivänvaloa.
- Anonyymi
Kusetus vaan jatkuu ,ennen oli 135 osaketta nyt 27 osinko 3.40€ osakkeelta noin -400€ vähemmän osinkoja.
- Anonyymi
Joo lähes miljardilla ei mukamas parempaan pystytä. Surkea pulju ja haisee kusetukselle vahvasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919