“TÜV-katsastusraportti kertoo: Mersu, Audi ja Porsche kärjessä, Toyota pudonnut”
“Toyota ei yltänyt 10-kärkeen missään ikäryhmässä. Japanilaisten laatuvaltikka on nyt siirtynyt Hondan, Mazdan, Mitsubishin ja Suzukin haltuun”
“Mersulle kultaa, Audi ja Porsche hopealle tasapistein, Volkkari nappasi neljännen tilan.
TOP 10 -tuloslista näyttää tältä: ykkönen Mercedes-Benz (12 TOP 10 -sijoitusta), jaettu kakkostila Audi ja Porsche (8 TOP 10 -sijoitusta), Volkswagen neljäntenä (7), jaetulla 5. sijalla Honda ja Mazda (3), jaetulla 7. sijalla Hyundai, Mini, Mitsubishi ja Suzuki (2 TOP 10 -sijoitusta). Lisäksi BMW, Opel ja Volvo saivat yhden TOP 10 -sijoituksen.”
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/tuv-katsastusraportti-kertoo-mersu-audi-ja-porsche-karjessa-toyota-pudonnut/
Saksalaiset parhaita katsastustilastoissakin, Toyota romahtanut
144
925
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota ei pärjää kuin Suomessa, kiitos vaarien ja arkojen setämiesten jotka eivät paljon Toyotillaan ajele, mutta huollattavat ahkeraan ja vievät autonsa ennakkoon katsastushuoltoon jossa viat korjataan ennen katsastusta.
- Anonyymi
Vaarisetämiehet köröttää sillä harmaalla varis crossilla kauppaan tien tukkien ja ajavat sen 1000 km vuodessa, kehuvat miten kestää.
- Anonyymi
No se on juuri näin,
Katsastus on vain pieni juttu autolle no 15 vuoden jälkeen jo on mutta ennen sitä , so what?
- Anonyymi
En ole tuota tilastoa ennen nähnyt, mutta onpa valinnat siitä huolimatta osuneet noihin kärkimerkkeihin. Laadukkaita kun ovat muutenkin.
- Anonyymi
Hahhaa.
Merkittäviä laatueroja
Tuoreimmassa katsastusraportissa saksalaisten lisäksi kaksi japanilaista, yksi ruotsalainen ja yksi eteläkorealainen malli sijoittui 10 -kärkeen nuorimmassa 2–3-vuotiaiden autojen ryhmässä.
Kaikkia viittä ikäryhmää tarkastellessa japanilaisista parhaaksi nousivat Honda ja Mazda, jotka ansaitsivat kolme 10 kärjessä sijoitusta, lisäksi Mitsubishi ja Suzuki napsivat kaksi 10-kärjessä -sijoitusta.
Toyota ei yltänyt 10-kärkeen missään ikäryhmässä. Japanilaisten laatuvaltikka on nyt siirtynyt Hondan, Mazdan, Mitsubishin ja Suzukin haltuun.
Automallien 10 kärjessä ja 10 hännillä -listaus erottaa jyvät akanoista. Laatuerot eri automallien ja vuosimallien välillä ovat suuria. Merkkikohtainen tuloslista sisältää viisi ikäryhmää, joten jaossa on 50 kymmenen kärjessä -sijaa ja 50 kymmenen hännillä -sijaa kun kaikki viisi ikäryhmää ovat mukana.
Valtikka vaihtui seitsemän vuotta sitten
Katsastusraportin pitkäaikainen ykkönen Toyota menetti valta-aseman kärjessä jo seitsemän vuotta sitten. Ero parhaiden saksalaisten hyväksi on kasvanut vuosien saatossa merkittäväksi. Mercedes-Benz porskutti taas ja uudisti ykköstilansa seitsemännen kerran. Mercedes-Benzillä, Audilla, Porschella ja Volkswagenilla on kymmenen kärjessä sijoituksia kaikissa viidessä ikäryhmässä.
Mersulle kultaa, Audi ja Porsche hopealle tasapistein, Volkkari nappasi neljännen tilan.
TOP 10 -tuloslista näyttää tältä: ykkönen Mercedes-Benz (12 TOP 10 -sijoitusta), jaettu kakkostila Audi ja Porsche (8 TOP 10 -sijoitusta), Volkswagen neljäntenä (7), jaetulla 5. sijalla Honda ja Mazda (3), jaetulla 7. sijalla Hyundai, Mini, Mitsubishi ja Suzuki (2 TOP 10 -sijoitusta). Lisäksi BMW, Opel ja Volvo saivat yhden TOP 10 -sijoituksen.- Anonyymi
Siinä parhaat merkit muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä parhaat merkit muutenkin.
Yllättävää oli, että, saksalaisessa tutkimuksessa saksalaiset olivat parhaita. Huimaavan häikäisevää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävää oli, että, saksalaisessa tutkimuksessa saksalaiset olivat parhaita. Huimaavan häikäisevää!
Eikö vaan?
Jos suomessa tehtäisiin vielä vanajaa ja sisua, olisi ne suomalaisten tutkimyksissa maailman parhaat kuormurit.
- Anonyymi
Auton pitää olla katsastusvarmuuden lisäks sellainen, joka ei jätä tien päälle. Tässä tilasto:
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/- Anonyymi
ADACin tilasto on HUU-HAA tilasto. Sen voi ottaa huonona vitsinä ei juuri muuna. Toyota on kiistatta virheettömin auto ne eivät jätä tielle. Audi, BMW, Volvo ja VW ovat useimmin tielle jättävät autot. Ne tarvii paljon hinaus palveluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ADACin tilasto on HUU-HAA tilasto. Sen voi ottaa huonona vitsinä ei juuri muuna. Toyota on kiistatta virheettömin auto ne eivät jätä tielle. Audi, BMW, Volvo ja VW ovat useimmin tielle jättävät autot. Ne tarvii paljon hinaus palveluja.
Japanin tilastossa tojo pärjää paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ADACin tilasto on HUU-HAA tilasto. Sen voi ottaa huonona vitsinä ei juuri muuna. Toyota on kiistatta virheettömin auto ne eivät jätä tielle. Audi, BMW, Volvo ja VW ovat useimmin tielle jättävät autot. Ne tarvii paljon hinaus palveluja.
Siis väärin tilastoitu , niinkö ?
- Anonyymi
On se tilasto tuokin joka kertoo kenellä vakuutusta kalliiseen hinaukseen ja ihan kaikilla corolla ja astra kuskeilla /autoilla ei todellakaan ole vakuutusta mutta kallis maasturi taatusti on vakuutettu ja paljon paljon eletkroniikkaa ja ominaisuuksia joista toyotissa vain unta nähdään....
- Anonyymi
Mua ottaa päähän Toyotan surkea menestys, eikö Saksassa ole Toyotalla katsastushuoltoa lainkaan?
- Anonyymi
On siellä.
- Anonyymi
Saksalaiset vetää rajusti kotiinpäin. Tietysti Saksassa tilastojen mukaan Saksalaiset autot on parhaita. Todellisuudessa sielläkin Toyota on kiistatta paras. Toyotan autoissa ei yhdessäkään mallissa ole ollut tyyppivikoja, mutta Euroröttelöissä senkin edestä. Vika Toyotassa on suuri uutinen, vaikka koskisi vain yhtä yksilöä. Muille merkeille tuo on normi juttu, että vikoja on paljon.
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
https://www.ts.fi/teemat/4884970- Anonyymi
Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.
"Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.
"Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.
Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.
Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.
"Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.
"Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.
Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.
Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset ovat ylivoimaisesti hinatuin merkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset ovat ylivoimaisesti hinatuin merkki.“Kaikki ikäluokat ja mallit huomioon ottaen raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW. Vähävikaisimpien joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo. Polttomoottoriautojen parhaat mallit ovat Audi A4 sekä BMW 1-sarja, 3-sarja ja X3.”
“ADACin uusimman, vuoden 2023 raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW, jotka menestyivät kaikissa ikäryhmissä. Vähävikaisten joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo.
Nuorimmassa ikäluokassa sähköautot BMW i3 ja Volkswagen ID.3 olivat kaikkein parhaita, lähes viattomia ollen samalla koko raportin vähävikaisimmat automallit. Škodan kaikki mallit ovat myös keskimääräistä vähävikaisempia kaikissa ikäluokissa.”
“Nuorimman ikäluokan (käyttöönottovuosi 2020) vikaherkimmät mallit ovat Renault Master, Toyota C-HR, Fiat Ducato, Ford Kuga, Toyota RAV4 ja Renault Captur. Toiseksi nuorimman ikäryhmän (käyttöönottovuosi 2019) vikaherkimmät mallit ovat Toyota CH-R, Toyota Corolla, Renault Master, Mercedes-Benz Citan, Fiat Ducato, Toyota RAV4 ja Ford Transit.”
- Anonyymi
Suomen vaativissa olosuhteissa näyttää tältä:
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IF:n tilasto.- Anonyymi
Suomessa noilla paremmilla merkeillä ajetaan monikertaisesti Toyotaa enemmän ja siksi niitä hinataan yhden vakuutusyhtiön tilaston mukaan useammin ja yksi iso syy on myös niitä kohtaan aiheutettu ilkivalta ja varkaustapaukset.
Joka tapauksessa Saksassa ajetaan kaikilla merkeillä ja autoja miljoonia enemmän kuin Suomessa ja siksi tuo tilasto kertoo oikean totuuden autojen katsastuksista.
Saksassa kerätään myös vikojen ja ongelmien tapauksia korjaamoitten, vakuutusyhtiöiden ja katsastusten datasta ja tilastoista, eli ihan eri tapaus kuin Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa noilla paremmilla merkeillä ajetaan monikertaisesti Toyotaa enemmän ja siksi niitä hinataan yhden vakuutusyhtiön tilaston mukaan useammin ja yksi iso syy on myös niitä kohtaan aiheutettu ilkivalta ja varkaustapaukset.
Joka tapauksessa Saksassa ajetaan kaikilla merkeillä ja autoja miljoonia enemmän kuin Suomessa ja siksi tuo tilasto kertoo oikean totuuden autojen katsastuksista.
Saksassa kerätään myös vikojen ja ongelmien tapauksia korjaamoitten, vakuutusyhtiöiden ja katsastusten datasta ja tilastoista, eli ihan eri tapaus kuin Suomessa.Kyllä luotan puolueettoman suomalaisen vakuutusyhtiön tilastoon. Saksalaisiin voi luottaa kuin lapin polttajiin. Vikavagen on oiva esimerkki saksalaisesta "luotettavuudesta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä luotan puolueettoman suomalaisen vakuutusyhtiön tilastoon. Saksalaisiin voi luottaa kuin lapin polttajiin. Vikavagen on oiva esimerkki saksalaisesta "luotettavuudesta."
Mitä saksanihmeitä hinataan ihan jatkuvasti koska löyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä saksanihmeitä hinataan ihan jatkuvasti koska löyhä.
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/Onko Saksalaisissa noin tyhmiä, että menee ostamaan itäauto Skodan. Samalla hinnalla saisi huippu laadukkaan TOYOTAn.
- Anonyymi
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa suomalaisissa olosuhteissa tutkittu tilastovakuutusyhtiö IF:n toimesta.- Anonyymi
“Kaikki ikäluokat ja mallit huomioon ottaen raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW. Vähävikaisimpien joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo. Polttomoottoriautojen parhaat mallit ovat Audi A4 sekä BMW 1-sarja, 3-sarja ja X3.”
“ADACin uusimman, vuoden 2023 raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW, jotka menestyivät kaikissa ikäryhmissä. Vähävikaisten joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo.
Nuorimmassa ikäluokassa sähköautot BMW i3 ja Volkswagen ID.3 olivat kaikkein parhaita, lähes viattomia ollen samalla koko raportin vähävikaisimmat automallit. Škodan kaikki mallit ovat myös keskimääräistä vähävikaisempia kaikissa ikäluokissa.”
“Nuorimman ikäluokan (käyttöönottovuosi 2020) vikaherkimmät mallit ovat Renault Master, Toyota C-HR, Fiat Ducato, Ford Kuga, Toyota RAV4 ja Renault Captur. Toiseksi nuorimman ikäryhmän (käyttöönottovuosi 2019) vikaherkimmät mallit ovat Toyota CH-R, Toyota Corolla, Renault Master, Mercedes-Benz Citan, Fiat Ducato, Toyota RAV4 ja Ford Transit.”
- Anonyymi
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka.- Anonyymi
No tässäpä on sellainen oikea tilasto, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit:
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/
- Anonyymi
Kannattaa ostaa vähävikainen auto.
- Anonyymi
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka.- Anonyymi
Niitä hinataan joilla ajetaan eniten, sanoo IF-vakuutus mies ja samaa toistaa POP vakuutuksen edustaja.
Toyotalla ajetaan vähiten ja se "pelastaa" tuossa vakuutusyhtiön tilastossa. Vaarit eivät lähde liikenteeseen kovilla pakkasilla ja harvoin märällä kelillä, ettei rakas Yaris likaannu.
Ei tuo saksalainen tilasto Toyotan kannalta paremmaksi muutu, vaikka mitä juttuja omapoika keksii. - Anonyymi
Pihatontun kaveria ei koskaan tarvi hinata. Mitä enemmän ajetaan sitä todennäköisemmin joudutaan hinamaan.
- Anonyymi
Mitä ihmettä, aito tilasto!
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka.- Anonyymi
“Kaikki ikäluokat ja mallit huomioon ottaen raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW. Vähävikaisimpien joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo. Polttomoottoriautojen parhaat mallit ovat Audi A4 sekä BMW 1-sarja, 3-sarja ja X3.”
“ADACin uusimman, vuoden 2023 raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW, jotka menestyivät kaikissa ikäryhmissä. Vähävikaisten joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo.
Nuorimmassa ikäluokassa sähköautot BMW i3 ja Volkswagen ID.3 olivat kaikkein parhaita, lähes viattomia ollen samalla koko raportin vähävikaisimmat automallit. Škodan kaikki mallit ovat myös keskimääräistä vähävikaisempia kaikissa ikäluokissa.”
“Nuorimman ikäluokan (käyttöönottovuosi 2020) vikaherkimmät mallit ovat Renault Master, Toyota C-HR, Fiat Ducato, Ford Kuga, Toyota RAV4 ja Renault Captur. Toiseksi nuorimman ikäryhmän (käyttöönottovuosi 2019) vikaherkimmät mallit ovat Toyota CH-R, Toyota Corolla, Renault Master, Mercedes-Benz Citan, Fiat Ducato, Toyota RAV4 ja Ford Transit.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
“Kaikki ikäluokat ja mallit huomioon ottaen raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW. Vähävikaisimpien joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo. Polttomoottoriautojen parhaat mallit ovat Audi A4 sekä BMW 1-sarja, 3-sarja ja X3.”
“ADACin uusimman, vuoden 2023 raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW, jotka menestyivät kaikissa ikäryhmissä. Vähävikaisten joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo.
Nuorimmassa ikäluokassa sähköautot BMW i3 ja Volkswagen ID.3 olivat kaikkein parhaita, lähes viattomia ollen samalla koko raportin vähävikaisimmat automallit. Škodan kaikki mallit ovat myös keskimääräistä vähävikaisempia kaikissa ikäluokissa.”
“Nuorimman ikäluokan (käyttöönottovuosi 2020) vikaherkimmät mallit ovat Renault Master, Toyota C-HR, Fiat Ducato, Ford Kuga, Toyota RAV4 ja Renault Captur. Toiseksi nuorimman ikäryhmän (käyttöönottovuosi 2019) vikaherkimmät mallit ovat Toyota CH-R, Toyota Corolla, Renault Master, Mercedes-Benz Citan, Fiat Ducato, Toyota RAV4 ja Ford Transit.”Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka.Väärin, noissa tilastoissa ei olla huomioitu ajettuja kilometrejä, ei edes aitojen ikää. Sanoi POP-setä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, noissa tilastoissa ei olla huomioitu ajettuja kilometrejä, ei edes aitojen ikää. Sanoi POP-setä
IF:n setä sanoi.
- Anonyymi
Ostakaa jumalauta käytetty VW Golf sportsvan, laadukas peli. Hitto mitään tojotan peltipurkkia.
- Anonyymi
Kolmatta vikavagenia en enää halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmatta vikavagenia en enää halua.
Ei sulla Toyotan omapoika muita ole edes ollut kuin Toyotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla Toyotan omapoika muita ole edes ollut kuin Toyotaa.
Toyota kun on paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla Toyotan omapoika muita ole edes ollut kuin Toyotaa.
Kolmatta vikavagenia en enää osta! Tajusitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota kun on paras.
Takaisin kutsuja Toyotalla on ollut paljon. Tyyppivikojakin kiitettävästi. Toyota on kiistatta paras ruostumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisin kutsuja Toyotalla on ollut paljon. Tyyppivikojakin kiitettävästi. Toyota on kiistatta paras ruostumaan.
Kolmatta vikavagenia en enää osta. Vikoja oli enemmän kuin riittäväsi ja öljyn kulutusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmatta vikavagenia en enää osta. Vikoja oli enemmän kuin riittäväsi ja öljyn kulutusta!
Eihän sinulla ole ollut ensimmäistäkään. Toista Tojotaa en osta. Ainoasta jonka omistin hajosi dieselmoottori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmatta vikavagenia en enää osta. Vikoja oli enemmän kuin riittäväsi ja öljyn kulutusta!
Et ole edes ajanut koskaan Golfilla. On muuten ihan tiedoksi annettuna paras auto ajaa luokassaan. Ja istuinmukavuus huippua ja taloudellisuuden lisäksi löytyy suorituskykyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinulla ole ollut ensimmäistäkään. Toista Tojotaa en osta. Ainoasta jonka omistin hajosi dieselmoottori.
Toyotan D-4D dieselit olivat kestävimmät mitä on koskaan tehty. Ne ovat kestoltaan lähes ikuisia. Niillä ajetaan valtavia kilometri määriä. Millään muulla ei ajeta niin paljoa.
- Anonyymi
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa koruttomasti suomalaisissa olosuhteissa tutkittu tilasto vakuutusyhtiö IF:n toimesta.
- Anonyymi
Tuo sinun inttäminen jonkun suomalaisen vakuutusyhtiön tilaston mukaan ei muuta avauksessa kerrottua kymmenien miljoonien autojen saksalaista tilastoa.
Ottaako tuo todella sinulla noin koville kun rakas Toyota ei pärjää edes tuossa tilastossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun inttäminen jonkun suomalaisen vakuutusyhtiön tilaston mukaan ei muuta avauksessa kerrottua kymmenien miljoonien autojen saksalaista tilastoa.
Ottaako tuo todella sinulla noin koville kun rakas Toyota ei pärjää edes tuossa tilastossa?Älä vie viimeistä oljenkortta idiootilta se hukkuu omiin nesteisiin jos niin teet.
- Anonyymi
Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.
"Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.
"Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.
Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.
Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.
"Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.
"Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.
Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.
Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.Hyvin perusteltu kirjoitus jota on pakko kunnioittaa.
- Anonyymi
Huijauksen jäljet alkaa näkymään. Mutta hinnoittelu on ihan saksalaisella tasolla jo
- Anonyymi
Laatu ei ole saksalaisella tasolla, onneksi.
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laatu ei ole saksalaisella tasolla, onneksi.
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka.Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.
"Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.
"Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.
Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.
Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.
- Anonyymi
IF sen kertoi.
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset ovat ylivoimaisesti hinatuin merkki.- Anonyymi
Mihin perustat väitteesi tai puppusi mitä jaat trolli?
Tässä tilasto 2023 tilanteesta.
ADACin uusimman, vuoden 2023 raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW, jotka menestyivät kaikissa ikäryhmissä. Vähävikaisten joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini, Mitsubishi ja Volvo.
Nuorimmassa ikäluokassa sähköautot BMW i3 ja Volkswagen ID.3 olivat kaikkein parhaita, lähes viattomia ollen samalla koko raportin vähävikaisimmat automallit. Škodan kaikki mallit ovat myös keskimääräistä vähävikaisempia kaikissa ikäluokissa.”
“Nuorimman ikäluokan (käyttöönottovuosi 2020) vikaherkimmät mallit ovat Renault Master, Toyota C-HR, Fiat Ducato, Ford Kuga, Toyota RAV4 ja Renault Captur. Toiseksi nuorimman ikäryhmän (käyttöönottovuosi 2019) vikaherkimmät mallit ovat Toyota CH-R, Toyota Corolla, Renault Master, Mercedes-Benz Citan, Fiat Ducato, Toyota RAV4 ja Ford Transit.”
- Anonyymi
Laatu menee eeellä.
Aamuyöllä takavalot väreilivät kuin surullisimmat jouluvalot. Näky oli erityinen, sillä tapahtumahetkellä Volkswagen ID.7 oli visusti lukittuna omakotitalon pihassa.
Aamulla Volkswagenin uusi täyssähköauto oli täysin mykkä. Keulapellin alta löytyneen 12 voltin akun jännite oli jotain nollan ja puolentoista voltin välillä.
Oisko nää enemminkin kausivalot koska tätä tapahtuu koko ajan?- Anonyymi
Muakin harmittaa kun BZxx:ssä ei ollut mitään henkeä ja ovikaan ei auennut kun 12v akku oli yllättäen kusassut itsensä tyhjiin.
- Anonyymi
Tuollako Toyotan omapoika yrittää lieventää kiukkuaan kun TM:n testaajat ajoivat akut loppuun ja kun auto piti laittaa lämpimään talliin, mutta kun Prius oli täysin mykkä, niin se piti laittaa lataukseen VW:n tilasta, eli testaajien moka.
Kerro kuitenkin miten tuo yksittäinen testaajien moka liittyy saksalaiseen laajaan katsastustilastoon jossa Toyota on kyykännyt pohjille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollako Toyotan omapoika yrittää lieventää kiukkuaan kun TM:n testaajat ajoivat akut loppuun ja kun auto piti laittaa lämpimään talliin, mutta kun Prius oli täysin mykkä, niin se piti laittaa lataukseen VW:n tilasta, eli testaajien moka.
Kerro kuitenkin miten tuo yksittäinen testaajien moka liittyy saksalaiseen laajaan katsastustilastoon jossa Toyota on kyykännyt pohjille?Onko sullakin volkkarissasi hienot kausivalot?😁🤣🤭
- Anonyymi
Palataan asiaan!
Auton pitää olla katsastusvarmuuden lisäks sellainen, joka ei jätä tien päälle. Tässä tilasto:
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/ - Anonyymi
IF vakuutusyhtiö kertoi seuraavaa Suomessa tapahtuvista hinaustilastoista:
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä.
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset merkit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka.- Anonyymi
Ehkä ikä vaikuttaa?
https://www.aut.fi/tilastot/autokannan_kehitys/autokannan_ikatilastoja/henkiloautokannan_ikakehitys
Henkilöautokannan keski-ikä oli vuonna 2023 noin 13,2 vuotta
Henkilöautokannan keski-ikä on kasvanut yhtäjaksoisesti vuodesta 2007 alkaen. Kannan keski-ikä kasvoi noin 0,3 vuodella vuodesta 2022. Keski-ikä on kasvanut noin 2 vuodella kymmenen viime vuoden aikana.
Ainakin tähän sinun tilastoon se pitää vaikuttaa.
- Anonyymi
Sen lisäksi että Hondalla on 'japanilaisten laatuvaltikka', sekö ei jätä tielle ollenkaan?
- Anonyymi
Fakta on se er Toyotan laatu on surkea kaikissa malleissa.
Eikä se ole lähivuosina muuttumassa mihinkään.
Jos muuta väittää puhuu täyttä pa*kaa.
- Anonyymi
Joo sakut parhaita, heh. Tämäkin Golf täysi romu:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/49006268-593a-4bbc-92fe-c98e6ce46455- Anonyymi
Ja 9 vuotta vanha auto ja yksittäistapaus jossa paljon outoa historiaa, tuollako yrität peitellä Toyotan surkeaa menestystä saksalaisessa miljoonien autojen tilastossa.
Olet todella epätoivoinen ja paniikissa, mutta voin kertoa, ettet tuota tilasto saa muutettu muuksi vaikka kuinka sekoilet ja kaivelet vanhoja arkistojasi jne.... Hihii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 9 vuotta vanha auto ja yksittäistapaus jossa paljon outoa historiaa, tuollako yrität peitellä Toyotan surkeaa menestystä saksalaisessa miljoonien autojen tilastossa.
Olet todella epätoivoinen ja paniikissa, mutta voin kertoa, ettet tuota tilasto saa muutettu muuksi vaikka kuinka sekoilet ja kaivelet vanhoja arkistojasi jne.... Hihii!Maanteiden kingi.
Tämä automerkki on vakuutusyhtiön mukaan "moottorivikojen kuningas".
POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 9 vuotta vanha auto ja yksittäistapaus jossa paljon outoa historiaa, tuollako yrität peitellä Toyotan surkeaa menestystä saksalaisessa miljoonien autojen tilastossa.
Olet todella epätoivoinen ja paniikissa, mutta voin kertoa, ettet tuota tilasto saa muutettu muuksi vaikka kuinka sekoilet ja kaivelet vanhoja arkistojasi jne.... Hihii!Hihii itsellesi vaan kanssa.
VW-pelle koettaa purkaa ahdistustaan. Koville se ottaa kun joutuu tonneja pulittamaan remontteihin. No ehkä ensi kerralla olet viisaampi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii itsellesi vaan kanssa.
VW-pelle koettaa purkaa ahdistustaan. Koville se ottaa kun joutuu tonneja pulittamaan remontteihin. No ehkä ensi kerralla olet viisaampi.Ei ne opi koskaan.
- Anonyymi
Toyotan surkeus on käsin kosketeltavaa. Älä vain erehdy kokeilemaan muita parempia merkkejä jos Toyotalla ajat.
- Anonyymi
Vanhassa 2007 Priuksessa ei ollut akku- eikä käynnistysongelmia. Onko halpuutus ongelmien taustalla?
- Anonyymi
Onhan tämä viimeinen jo viidesti halpuutettu versio. Enää ei voi paljoa viilata senttejä kustannuksista, kun alkaa olla luotettavuuskin pohjalukemissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tämä viimeinen jo viidesti halpuutettu versio. Enää ei voi paljoa viilata senttejä kustannuksista, kun alkaa olla luotettavuuskin pohjalukemissa.
Toyota ollut luotettava joskus 80 ja ehkä osittain 90 luvulla.
Mykyset Tojot ei sitä ole olleet pitkään aikaan. Eihän ne meinaa millään kestää edes takuuaikaa mikä on 3v!
- Anonyymi
Ja ammutaanpa huhupuheet jälleen kerran alas, nämä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka.- Anonyymi
Valitettavasti lähdit taas valheen tielle. Noissa IFin tilastoissa ei lasketa kuin hinauskerrat.
Tosin siellä mainitaan, että ne joilla ajetaan paljon ja vanhempina, varastetaan eniten, ovat teinien suosikkeja ja kohtaavat ilkivaltaa eniten, niin niitä hinaillaan eniten, eli juuri näitä premium merkkejä.
Pitääkö sinun spämmäillä noita epätoivoisia peittely yrityksiä yhtenään, ei tuo kattava saksalainen tilasto miksikään muutu ja Toyota pysyy siellä hännillä.
- Anonyymi
Palataan asiaan!
Auton pitää olla katsastusvarmuuden lisäks sellainen, joka ei jätä tien päälle. Tässä tilasto:
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/- Anonyymi
Saksalaiseen tilasttoon saksalaisista voi luottaa kuin neuvostoliittoon! 40 kertaiset päästöt, eihän niitäkään pitänyt olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiseen tilasttoon saksalaisista voi luottaa kuin neuvostoliittoon! 40 kertaiset päästöt, eihän niitäkään pitänyt olla?
Toyotaankin on joskus voinut luottaa mutta ei enään kannata.
- Anonyymi
Tässä Suomen tilastossa nämä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka.- Anonyymi
Henkilöautokannan keski-ikä oli vuonna 2023 noin 13,2 vuotta
Henkilöautokannan keski-ikä on kasvanut yhtäjaksoisesti vuodesta 2007 alkaen. Kannan keski-ikä kasvoi noin 0,3 vuodella vuodesta 2022. Keski-ikä on kasvanut noin 2 vuodella kymmenen viime vuoden aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilöautokannan keski-ikä oli vuonna 2023 noin 13,2 vuotta
Henkilöautokannan keski-ikä on kasvanut yhtäjaksoisesti vuodesta 2007 alkaen. Kannan keski-ikä kasvoi noin 0,3 vuodella vuodesta 2022. Keski-ikä on kasvanut noin 2 vuodella kymmenen viime vuoden aikana.Nomutta, sehän on kasvanut kutakuinkin samassa suhteessa kuin Toyotankin etumatka. Mistäköhän voisi johtua? Se piirtää, kellä on liitua! Parhaat saksalaiset ovat useimmin hinurien koukussa?
- Anonyymi
Toyotan tiepalvelu on pelkkä puhelinnumero, siksi Toyotat hinataan kaverin Toyotalla.
- Anonyymi
Palataan asiaan!
Auton pitää olla katsastusvarmuuden lisäks sellainen, joka ei jätä tien päälle. Tässä tilasto:
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/- Anonyymi
Kylläpä Toyotan laatu on romahtanut surkeaksi. Saksassa ajetaan kaikilla autoilla ja tuskin on katsastushuolto järjestelmää kuten Suomen Toyotalla ja omistajat muita kuin vaarit ja setämiehet jotka puunaavat ja hellivät suomalaiseen tyyliin Toyotastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä Toyotan laatu on romahtanut surkeaksi. Saksassa ajetaan kaikilla autoilla ja tuskin on katsastushuolto järjestelmää kuten Suomen Toyotalla ja omistajat muita kuin vaarit ja setämiehet jotka puunaavat ja hellivät suomalaiseen tyyliin Toyotastaan
Onpas vaan Toyota, onpas vaan kestävin.
- Anonyymi
Nämä kalliit premiummerkit roikkuvat kaikkein useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka. - Anonyymi
Palataan asiaan!
Auton pitää olla katsastusvarmuuden lisäks sellainen, joka ei jätä tien päälle. Tässä tilasto:
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/- Anonyymi
Kylläpä Toyota on surkea nykyään, ihan hävettää ajella. Taidan vaihtaa parempaa, eli johonkin saksalaiseen kun näyttävät noin paljon paremmilta myös katsastustilastoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä Toyota on surkea nykyään, ihan hävettää ajella. Taidan vaihtaa parempaa, eli johonkin saksalaiseen kun näyttävät noin paljon paremmilta myös katsastustilastoissa.
Voittavat testejä suhteessa 10 saksalaiset 1 Toyota.
Japanit sardiinipukin laatu on tippunut mereeb zunamin seurauksena.
Pelkkä koputus rystydellä Toyotan oveen tuottaa lommon.
Laatu on käsinkosketeltavaa vai sanotaanko rehellisesti laaduttomuus.
- Anonyymi
Faktaa: Nämä kalliit premiummerkit roikkuvat kaikkein useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin joukko.- Anonyymi
Hihii, päivystävä Toyotan kunnian palauttaja ja ikävien faktojen peittelijä on tunnollinen työssään.
Harmi vaan ettei tuo vaikuta mitenkään tuohon saksalaiseen miljoonista autoista kerättyyn tilastoon.
Toisaalta tuo IF:n tilasto kertoo vain ne joilla ajetaan eniten ja iäkkäinä ja on teinien suosiossa ja näin sanoo itse vakuutusyhtiön edustaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, päivystävä Toyotan kunnian palauttaja ja ikävien faktojen peittelijä on tunnollinen työssään.
Harmi vaan ettei tuo vaikuta mitenkään tuohon saksalaiseen miljoonista autoista kerättyyn tilastoon.
Toisaalta tuo IF:n tilasto kertoo vain ne joilla ajetaan eniten ja iäkkäinä ja on teinien suosiossa ja näin sanoo itse vakuutusyhtiön edustaja.Ei nämä tosiasiat millään peittelyllä katoa. Siihen tarvitsee jo kunnon maalia ja Toyotan maali on niin ohutta ettei se kunnolla peitä edes peltiä. Eikä liitu auta.
- Anonyymi
Hihii, tämä se menee aina tunteisiin kuten premiumitkin hinaustilastoon.
Nämä kalliit premiummerkit roikkuvat kaikkein useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin joukko.- Anonyymi
Toyotat tarvitsee eniten korjausta et menisivät edes katsastuksesta läpi.
Toyotista myös valitetaan eniten talviongelmista kuluttajaviranomaisille.
On se vain kumma et se ei ei joku usko tosiasioita.
- Anonyymi
Toytaa joutuu korjaamaan tuhansilla joka vuosi jos meinaa ajaa. Joskus jopa kymppitonneilla. Siksi katsastus jätetään tekemättä usein ja tietysti takaisinkutsut jää tekemättä Toyota autoihin helposti. Toyota huolto ei tee niitä huollon yhteydessä.
Jättävät tekemättä kunnes takaisinkutsu kampanja on päättynyt ja sitten tekevät ne asiakkaan laskuun. Toyota kun huijaa joka käänteessä aina. - Anonyymi
Vaativat Suomen olosuhteet rokottavat näitä merkkejä eniten:
Näin kalliit premiummerkit roikkuvat kaikkein useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin joukko.- Anonyymi
Tuossa IFin tilastossa ei oteta huomioon ajettuja kilometrejä ja auton ikää ja vakuutusyhtiön edustaja sanoi samaisessa artikkelissa, että hinausten määrä on suoraan verrannollinen ajettujen kilometrien määrään, nuorten osuuteen kuskeista, ilkivallan määrästä ja varkausten määrästä.
On se kova pala Toyotan omapojalle kun Toyota on kyykännyt rupu sarjaan kaikkialla maailmassa.
- Anonyymi
Vulvan ruputulos ei yllätä pelkkä fjord klooni.
Varokaa itä Suomessa vulvakauppiaita.
Siellä väärennetään mittarilukema ja huoltohistoria.
Vaihtoautoja siirrellään toimipisteestä toiseen rullattavaksi.
Katsastusleima ei merkkaa mitään ei edes välttämättä leimattu vaikka väitetään.- Anonyymi
Onko sulla kaikki hyvin? Sekavaa tekstiä ja hulluja väitteitä.
- Anonyymi
Miksi sitten ovat enemmistönä hinurin lavalla?
- Anonyymi
Saksalaiset automerkit eivät vain kestä Suomen kovia olosuhteita. Sehän se on totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset automerkit eivät vain kestä Suomen kovia olosuhteita. Sehän se on totuus.
Saksalaisilla ajetaan moniverroin enemmän meillä Suomessa kuin pihatuttu Toyotalla jota vaarit ja setämiehet varjelevat ja säästävät, että saavat autostaan 2-3 vuoden päästä panttimaksun palautusta kun vaihtaa uuteen samanlaiseen.
On se harmi kun saksalaiset ovat niin paljon edellä luotettavuudessaan ja tuo saksalainen miljoonien autojen tilasto sen kertoo se selkeästi ja kiistatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaisilla ajetaan moniverroin enemmän meillä Suomessa kuin pihatuttu Toyotalla jota vaarit ja setämiehet varjelevat ja säästävät, että saavat autostaan 2-3 vuoden päästä panttimaksun palautusta kun vaihtaa uuteen samanlaiseen.
On se harmi kun saksalaiset ovat niin paljon edellä luotettavuudessaan ja tuo saksalainen miljoonien autojen tilasto sen kertoo se selkeästi ja kiistatta.Mitä ihmettä? Tässä sulle totuus joka iskee päin näköä kuin tuhat volttia!
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto. Audi on moottorivikojen kuningas! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä? Tässä sulle totuus joka iskee päin näköä kuin tuhat volttia!
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto. Audi on moottorivikojen kuningas!Tosiasiat on jo aloituksessa ei niitä sinun postauksilla muuteta.
- Anonyymi
On se surkeata kun ei mene Toyotat edes katsastuksesta enään läpi.
- Anonyymi
Aivan, se oli ainoa asia millä Toyotan setämiehet pystyivät pätemään. Tosin me tiedämme, että Suomessa he vievät aina autonsa huoltoon ja tarkastukseen ennen katsastusta, että tilaatot näyttäisivät ihanilta.
- Anonyymi
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.
Ja fakta:
https://www.kaleva.fi/yksi-automerkki-kestaa-varmimmin-kovaa-kayttoa-kat/1647683- Anonyymi
Tuo iki vanha maksumuurin takana oleva Suomalainen katsastustilasto ei kelpaa vieläkään mihinkään vertailuun.
Mikä sua taas vaivaa?
Auton pitää olla katsastusvarmuuden lisäks sellainen, joka ei jätä tien päälle. Tässä tilasto:
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/ - Anonyymi
Jos minulta menee rengas tien päällä Bemarista, niin tottakai kutsun hinausauton viemään auton korjattavaksi. Vakuutushan sen maksaa. En minä ala tusaamaan paikkapullon ja kompuran kanssa, siinä menee renkaan lisäksi vannekin vaihtoon.
- Anonyymi
If:
Nämä kalliit premiummerkit roikkuvat kaikkein useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin joukkio.- Anonyymi
Taas on tehty turha nollatutkimus. On sanomattakin selvää ja kyllä kansa tietää että mikä on kestävin ja huolettomin automerkki. Ei se Toyota muuten ylivoimainen ykkönen olisikaan ja jatkuva kateuden kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on tehty turha nollatutkimus. On sanomattakin selvää ja kyllä kansa tietää että mikä on kestävin ja huolettomin automerkki. Ei se Toyota muuten ylivoimainen ykkönen olisikaan ja jatkuva kateuden kohde.
Niin se maailma muuttuu. Vanha maine ei pelasta ikuisesti, kun markkinoille lykätään viidesti halpuutettua mallistoa. Kura on kuraa, vaikka merkillä oli ennen kestävän maine.
- Anonyymi
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/- Anonyymi
Vakuutusyhtiö IF.
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin ryhmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakuutusyhtiö IF.
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin ryhmä.Sinä se jaksat yrittää valheella onneen. Taitaa ottaa koville Toyotan syväkyykky?
Mutta se onkin ainoa asia mihin pystyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat yrittää valheella onneen. Taitaa ottaa koville Toyotan syväkyykky?
Mutta se onkin ainoa asia mihin pystyt.Kova paikka tuo Toyotan ylivoimainen etumatka maailmassa . Ei sitä saksalaisella feikkitilastolla pysty muuksi muuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova paikka tuo Toyotan ylivoimainen etumatka maailmassa . Ei sitä saksalaisella feikkitilastolla pysty muuksi muuttamaan.
Kyllä vakuutusyhtiön tilasto on uskottava suomessa. Miksi valehtelisi kun ei ole oma lehmä ojassa niinkuin saksalaisilla omien merkkiensä kanssa.
- Anonyymi
Katsastus.
https://www.tiktok.com/@blacksmokegarage/video/7081939180300832006 - Anonyymi
Miten ei saa edes merkkihuolto korjattua Tojotia kuntoon?
- Anonyymi
Kun ei ole korjattavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei ole korjattavaa.
M testistä ne Toyotat lähtee aina korrjaamolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M testistä ne Toyotat lähtee aina korrjaamolle.
Ei lähde, ei tarvitse.
https://www.ts.fi/teemat/4884970
- Anonyymi
VAGenien ongelmat ei näy katsastuksessa kun niiden iskiessä päälle autolla ei voi ajaa tai muuten vaan ei ole katsastuksen asia.
DSG:n isoin ongelma on viiveet ja nykimenen. Se ei haittaa katsastuksessa mutta jos hiukankin on kiinnostunut autoista ja autolla ajamisesta DSG pitää kiertää mahdollisimman kaukaa. - Anonyymi
Kova peittely päällä Toyotan omapojalla ja vanhatkin ketju nostettu työkaluiksi.
Harmi kun tämä tuli näin vahvasti esiin. - Anonyymi
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/ - Anonyymi
Suomen olosuhteissa tutkittua tietoa.
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin ryhmä.- Anonyymi
Poika, meneekö edelleen ihon alle noin voimalla, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poika, meneekö edelleen ihon alle noin voimalla, hihii!
Toyotan lukusat viat ja ongelma5 5a85aa mennä ihon alle.
- Anonyymi
Noissa vakuutusyhtiöiden tilastoissa ei huomioida ajettuja kilometrejä tai auton ikää.
POP-Vakuutuksen edustaja kertoi asian suoraan että ajetut kilometrit kertoo sijoituksen hinaustilastoissa ja IF kertoo, että noilla vanhoilla premium merkeillä ajaa nuoret ja he ovat usein onnettomuuksissa ja myös kateelliset kohdetavat ilkivaltaa enemmän parempia merkkejä kohtaan.
- Anonyymi
Miksi Toyotat ei mene läpi edes katsastuksesta?
Kummallista jos ei auto pysy katsastuskunnossa.- Anonyymi
Suomessa Toyota pysyy katsastuskunnossa, koska niillä ajetaan vähän ja autot huolletaan ja korjataan aina ennen katsastusta. Siinä se suomalainen omituisuus.
Toyotan omistajilla on sellainen tyypillinen heikko itsetunto ja auton merkitys on todella suuri, vaikka onkin halpa kansanauto ja siksi katsastustapahtuma on elämääkin suurempi tapahtuma ja siihen satsataan aikaa ja rahaa ettei vaan tule hylkyä ja pettymystä.
- Anonyymi
Saksalainen ja muut eurooppalaiset autot ovat luotettavia ja kestäviä. Toyotan aika meni ja viattomuus jäi 90-luvulle kun autot olivat yksinkertaisia ilman lisävarusteita.
- Anonyymi
Kas tässä:
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas tässä:
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Oikeassa tilastossa Suomen olosuhteissa jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, saksalaiset premiumit ovat ylivoimaisesti hinatuin luokka.Koska niillä ajetaan eniten, myös vanhana.
Vakuutus yhtiö kertoi näin, harmittaako?
Ei se puutarhatonttuna seisovaa Toyotaa tarvitse usein hinata kun ei aja ja naapurin setä vetää sen tarvittaessa isompaan huoltoon.
- Anonyymi
Hirveästi Tojotaa huolletaan, mutta ei se vaan meinaa pysyä kunnossa.
- Anonyymi
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.
Toyota kestää parhaiten kovaa käyttöä.- Anonyymi
Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.
"Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.
"Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.
Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.
Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."
Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.
- Anonyymi
Voihan sitä noinkin yrittää lohduttaa itseäänmutta totuus on armoton.
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IFin tilasto.- Anonyymi
Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:
1 .Mitsubishi ASX
2. Volvo XC40
3. BMW 2-sarja
4. BMW X1
5. Audi A3
6. BMW X2
7. VW T-Roc
8. Mitsubishi Eclipse Cross
9. BMW 1-sarja
10. Seat Ateca
11. Mazda CX-5
12. VW Golf
13. Audi Q2
14. Audi Q3
15 Mercedes Benz GLA
16. Seat Leon
17. Mercedes Benz A-sarja
18. Renault Kajar
19. VW Tiguan
20. Hyundai Tucson
21. Skoda Karoq
22. VW Caddy
23. Mercedes Benz B-sarja
24. Mercedes Benz CLA
25. Kia Ceed
26. Ford Tourneo/Transit Connect
27. Peugeot 3008
28. Peugeot 308
29. Ford C MAX
30. Fiat Tipo
31. Dacia Duster
32. Hyundai i30
33. Kia Sportage
34. VW Touran
35. Ford Focus
36. Nissan Qashqai
37. Mazda 3
38. Citroen Berlingo
39. Renault Megane
40. Opel Astra
41. Ford Kuga
42. Dacia Docker
43. Renault Scenic
44. Toyota Corolla
45. Toyota C-HR
Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/
- Anonyymi
Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiö IF:in tilasto.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172194Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842148- 1011407
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101346Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663841237Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461188Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249896- 78879
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173874- 63854