Etsintäkuulutus.

Anonyymi-ap

10.2 lauantaina tapasin todella kauniin naisen lounaalla aasialaisessa ravintolassa. Hymyiltiin toisillemme monta kertaa. Nyt jäi harmittamaan etten kysynyt numeroa tai nimeä. Olisi kiva nähdä hänet vielä uudestaan.

12

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka nopeesti sinä oikein söit, kun ei ehtinyt tulla silloin mieleen kysyä? 😮

      • Anonyymi

        Sanos muuta. Varmaan jäädyin taas normaaliin tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta. Varmaan jäädyin taas normaaliin tapaan.

        No de on ihan Ok sitten. Kaikki jäätyy joskus.

        Minä kun luulin ettet voinut puhua, kun äiti on kieltänyt ruoka suussa puhumisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta. Varmaan jäädyin taas normaaliin tapaan.

        Jäädyit? No sitten sinä olet vain riesa. Kattele joku yh jostakin.


    • Anonyymi

      Söpöä.

    • Anonyymi

      Olen kyllä varattu . Katsele vaan muita

    • Anonyymi

      Oliko se kaunis nainen tarjoilija, vai joku asiakas?

      Ja ootko ite mies, vai nainen? Ilmeisestikin oot mies, tuskinpa kukaan nainen noin arkipäiväisestä asiasta vielä seuraavana päivänäkin netissä kirjoittelis..


      Jos/kun tietystikin oot mies, niin toivottavasti se kaunis nainen olis ollut vaikka joku ladyboy... Tilastollisesti aika epätodennäköistä, ainakin vaasassa, mut teoriassa sekin olis mahdollista, ja olis sulle ihan oikein...😊


      Mutta oli nyt miten oli, niin mitä ihmettä se nyt enää hyödyttää täällä tuosta yhdentekevästä asiasta jollain suomi24 sivustolla tuosta kertoa....

      Toisaalta, kuten sanotaan, niin " meressä on paljon kaloja", jos lounaan syömisen sijasta ootkin keskellä päivää jotain unelmiesi naista etsimässä.

      Hanki vaikka joku uus harrastus, niin sulla ois muutakin tekemistä/ajattelemista, kuin hymyillä (karmivasti?) tuntemattomille ihmisille,ja miettiä päivä kausia jotain satunnaista katseiden kohtaamista, nimeä/puh numeroa.

      Ja jos kirjoitat, että tapasit jossain aasialaisessa ravintolassa kauniin naisen, niin onko määritelmäsi "tapaamisesta" se, että olette vain hymyilleet toisillenne? Eihän tuossa oo sitten mitään järkeä.

      Vai olitteko kenties samassa pöytäseurueessa?

      Sun pitäis olla vähän täsmällisempi noissa ilmaisuissasi.


      Mikähän ihmeen hourupäinen "stalkkeri" säkin oikein voit olla.

      Keskittyisit ennemmin vaikka syömiseen siellä ravintolassa, jos kerran lounaalla oot, ja jätä ne muut ihmiset rauhaan. Ota mallia vaikka Homer Simpsonista, joka ruokaa nähdessään ajattelee vain "food (ruokaa) ", eikä muuta mieti.


      Ole kerrankin mies, ja lopeta turha lässytys, ja turhanpäiväinen ruokatunnilla unelmointi.

      Eli neuvoni on: keskity lounaalla vain syömiseen, äläkä mihinkään silmä peliin outojen ihmisten kanssa.

    • Anonyymi

      Unohda ...

      • Anonyymi

        Ja hymyile muille.


    • Anonyymi

      Pakkohan sitä on hymyillä kun toinen töllää ja virnuilee.

    • Anonyymi

      Se on transu. Älä mene halpaan .

    • Anonyymi

      Olenko se minä, Matti?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe