Köyhät kyykkyyn t.kokoomus

Anonyymi-ap

Suomessa näköjään todella rikas väestö kun on kokoomus vallassa hallituksessa ja presidenttinäkin nyt toinen kausi putkeen.rahaa on ! Köyhät kyykkyyn.ja nyt onkin aika ruveta ydinaseiden sijoituspaikoista itäauomessa!

17

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi ei ole vielä valmis homopresidentille. Latvialle siinä ei ollut ongelmas. Surullista että joillekin seksuaalinen suuntautuminen menee kaiken muun ohi päätöksenteossa.

      Samapa tuo, hyvä presidentti saatiin.

      • Anonyymi

        Muuta latviaan, siellä kaikki on ihanaa, hom*kin presidenttinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta latviaan, siellä kaikki on ihanaa, hom*kin presidenttinä!

        Pitäskö siun mennä takas koirankoppiin ?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­N­­y­m­­­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Suomi on oikeistolainen ja hyvä niin. AY-jäärät käy viimeistä taistoaan, mutta kansa päättää ihan muuta.

    • Anonyymi

      Turha on sitten narista kun veroja kovennetaan ja köyhien etuuksia leikataan jne.vähäosaisten oloja poljetaan.silloin todetaan että sitä saatiin mitä haluttiin.ja stubbihan usa/nato/eu mielisenä tulee viemään meitä lähemmäksi ja lähemmäksi sotaa

    • Anonyymi

      Hei olen Alexander Stubb ja minulle Suomi ja suomalaiset ovat ykkösasia. Presidenttinä itä Suomi ja etelä Karjala ovat minulle kuin rakkainta kotiseutua. Puolustusvoimien ylipäällikkönä en jätä senttiäkään itärajasta valvomatta.

      • Anonyymi

        Hei.olen alexanders stubb ja minulle eu ja nato ja usa on sydämmen asia.mutta älkää välittäkö ..tuon naton ja usan teidänkin lähellenne kuten myös sodan uhan


    • Anonyymi

      Mietippä, jos kaikki olisi kokoomuksen kannattajia, niin köyhyys olisi poistunut Suomesta ja vasemmistopuolueilla ei olisi jäseniä. Mieti myös, minkä puolueen etu on ajaa valtion talous kuralle jotta olisi tarpeeksi köyhiä puolueen jäseniksi.

      Aiemminkin todettu: ”Jos torppari omistaisi maansa, niin ei se sitten enää kommunisteja äänestäisi.”

    • Anonyymi

      Haavisto ei homoutensa takia hävinnyt. Ne keitä homous häiritsee eivät ylipäätään vihervasemmistoa äänestä.

      Haavisto hävisi koska on tehnyt ministerinä huonoja ja haitallisia päätöksiä.

    • Anonyymi

      Köyhille jaetaan rahaa Kelan luukulta. Ne rahat on kerätty rikkailta. Ne rahat ovat tulleet yrityksiltä.

    • Anonyymi

      Ilmaisen koulutuksen maassa. Taloudenhallinta kuntoon.

      • Anonyymi

        Ameriikan malli pitäisi olla suomessakin .jos et pysty tai halua käydä töissä niin olet omillasi .koita tulla juttuun.eikä siinä ei se välttämättä huono asia olisi.


    • Anonyymi

      PERSUT = KUSETTAJIA , TAKINKÄÄNTÄJIÄ

      • Anonyymi

        Nii..persut ja kokoomus on samaa shittii.onko oikeastaan mitään eroa? Mielestäni ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii..persut ja kokoomus on samaa shittii.onko oikeastaan mitään eroa? Mielestäni ei

        Ei, molempien mielestä kaikkien pitää tehdä työtä.


    • Anonyymi

      Ihmeeen paljon miellä on kyllä rikkiata yrittäjiä. Luulin kyllä, että normaaleita palkansaajia olis enempi, mutta vaalitulos kertoo toisin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe