Mitä mieltä te olette???!!

Anonyymi-ap

Pressanvaalin tulokset on juuri julkaistu ja Stubbista tulee seuraava presidentti.
Eikö näin ole, että Pekka Haavisto olisi ollut ihan selvä voittaja, jollei olisi ollut samaan sukupuoleen suuntautunut??
Haavisto varmasti miettii, että hän olisi saavuttanut elämänsä suurimman tavoitteen ilman samaa sukupuolta olevaa kumppania. Myös Antonio varmasti kokee olleensa vaalitulokseen vaikuttanut.

Etenkin monet iäkkäämmät eivät voineet hyväksyä presidenttiehdokasta jolla samaa sukupuolta oleva puoliso.
Tämä valinta voi vaikuttaa kovastikin tulevaisuuteemme, kun nyt on saatu presidentiksi noin voimakkaasti Nato-suuntautuva mies. :(

13

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, näin nyt kävi, että Stubbi on seuraava presidentti. Mielenkiintoinen vaalitulos. Ikävää Haaviston kannalta, mutta nyt mennään näillä mitä eteen tuodaan ja toivotaan ja rukoillaan parasta. 😊🙏 Kunhan rauha nyt säilyisi.

    • Anonyymi

      Haavisto olisi voittanut vaalit ylivoimaisesti, jos olisi hetero.
      Hän on kaikilla presidentin tehtäviin kuuluvilla osa-alueilla pätevämpi ja kokeneempi, kuin Stubb.

      Nyt pitää vaan toivoa, että Alex malttaa ajatella ensin ja avata suunsa vasta sitten.
      Suzannen on myös opeteltava suomen kieltä lisää.

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Tässä on totuus. Suomessa on huomattava määrä patavanhoillisia joille pätevyys tai persoonan soveltuvuus ei merkitse mitään, kunhan on hetero. Tässäkin asiassa Suomi on jäljessä monia muita valtioita. Toinen ongelma on kokoomuksen kannatuksen nousu, mikä tulee vaikuttamaan ratkaisevasti tavallisten palkkatyöläisten ja köyhien aseman heikkenemiseen jo lähitulevaisuudessa mm julkisten palvelujen vähentämisellä. Kolmas ongelma on koulutuksen tason heikkeneminen, mikä näkyy nyt jo älykkyystason madaltumisena. Asiaa on tutkittu, mutta sen voi havaita helposti tutkimattakin, jos keskustelee nuorison kanssa. Suuri osa ei ymmärrä hölkäsen pölähtävää esim yhteiskunnan rakenteesta ja omasta asemastaan siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on totuus. Suomessa on huomattava määrä patavanhoillisia joille pätevyys tai persoonan soveltuvuus ei merkitse mitään, kunhan on hetero. Tässäkin asiassa Suomi on jäljessä monia muita valtioita. Toinen ongelma on kokoomuksen kannatuksen nousu, mikä tulee vaikuttamaan ratkaisevasti tavallisten palkkatyöläisten ja köyhien aseman heikkenemiseen jo lähitulevaisuudessa mm julkisten palvelujen vähentämisellä. Kolmas ongelma on koulutuksen tason heikkeneminen, mikä näkyy nyt jo älykkyystason madaltumisena. Asiaa on tutkittu, mutta sen voi havaita helposti tutkimattakin, jos keskustelee nuorison kanssa. Suuri osa ei ymmärrä hölkäsen pölähtävää esim yhteiskunnan rakenteesta ja omasta asemastaan siinä.

        Suomen vanhoilliset ihmiset äänestivät sukupuolta eikä poliitiikasta tajunneet mitään.
        Ei ne vaalit olleet mitenkään sukupuolisen suuntauksen vaalit, vaan vaalieissa oli kysymys presidentistä siis ihmisestä .no näinhän takapajulassa asiat hoidetaan . Jatkossa seuraa .


    • Anonyymi

      Tässä ei rehellisellä tavalla huomioida taas sitä toista ääripäätä, eli kuinka moni äänestää Haavistoa juuri siitä syystä, että hän sattuu olemaan vähemmistön edustaja.

      • Anonyymi

        Kun on saanut lusikalla niin ei voi kauhalla ammentaa .


    • Anonyymi

      Tulos ei miellytä, mutta ei auta itku markkinoilla. Stubb ihan hyvä myös, oli minun toinen suosikki noista vaihtoehdoista.

    • Anonyymi

      Kokoomus omistaa tietoenatorin ja vaalikoneiston. Sovitut vaalit.. Tarkastakaa kuponkit ekalla kierroksella ei ois stubbia edes nähty. Toinen molemmat WEF tyyppejä.. Hox hox
      Surkee tilanne Suomessa.. Rehellisyys maan perii.

      • Anonyymi

        Lääkitys kuntoon ja töihin sullekin.


    • Anonyymi

      Ulkomailla nauravat suomalaisten tyhmyydelle ,
      Suomi ei näköjään halua tasarvoa mitenkään.
      Vanhat käävät ne taas ovat näyttäneet miten typeryys antaa kasvot maalle.
      Ja Stubb on varmaan yhtä hyvä presidentti , joten katsoo suomen parasta kuten Haavistokn olisi tehnyt. Olivat fiksuja toisilleen koko vaalityön aikana , joten siitä voi nostaa hattua heille .
      Fiksuudesta taas ei ole jälkeäkään homofoobisten ihmisten tavasta leimata normaali ihminen omien mielikuvitustensa tuottamilla senaarioilla .

      • Anonyymi

        Minun mielestä tulos kuitenkin osoitti että suomalaiset ovat ennakkoluulottomia ja nykyaikaisia. Suuntautuneisuus varmasti vähän vaikutti mutta ei estänyt lähes puolta Suomea kannattamasta Haavistoa. Hienoa.
        Äänestettiinhän meillä Halonen presidentiksi osittain juuri siksi että on nainen. Mitään muuta hyvää en sitten hänestä keksikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä tulos kuitenkin osoitti että suomalaiset ovat ennakkoluulottomia ja nykyaikaisia. Suuntautuneisuus varmasti vähän vaikutti mutta ei estänyt lähes puolta Suomea kannattamasta Haavistoa. Hienoa.
        Äänestettiinhän meillä Halonen presidentiksi osittain juuri siksi että on nainen. Mitään muuta hyvää en sitten hänestä keksikään.

        Halonen oli erittäin hyvä presidentti. Oi niitä aikoja. Sen jälkeen kaikki onkin mennyt vinhaa alamäkeä ja vauhti vaan kiihtyy.


    • Anonyymi

      Jos olisin Haavisto, lähtisin vetämään Suomesta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe