rakennuksella tarvittaisiin peltiseppää, löytyykö hyviä ehdotuksia, kyseessä todella vaativat pellitykset,
peltiseppä
11
6056
Vastaukset
- Pläkkäri
Juu olen peltiseppä yli 15 vuoden kokemuksella, mitä ovat ne todella vaativat pellitykset, piipunjuuriako vaiko peräti konesaumakatto?
- ok-rakentaja
konesauma, pirusti jiirejä, pieni torni, pari piippua, jalkarännit, tää tehdään vanhaan malliin
- Pläkkäri
ok-rakentaja kirjoitti:
konesauma, pirusti jiirejä, pieni torni, pari piippua, jalkarännit, tää tehdään vanhaan malliin
Kyllä tommonen onnistuu, tosin mulla ei oo enään vehkeitä, kun en enään oo alan hommissa.
Mutta kysäseppäs Konepaja A.Matikaiselta, tai Rakennus Forsström, molemmista löytyy kunnon seppiä tuon läpiviemiseksi.
Hintoihinhan tommosen teettäminen tulee, mutta käsityö maksaa aina, remontoitko jotain vanhaa vai rakennatko uutta?
Ps: Unohda se Jameco/Jarico, vai mikä se nyt oli, ne pojat ei tätä hommaa klaaraa, on nimittäin nähty niiden työnjälkeä muutamalla työmaalla... - sivusta seurannut
Pläkkäri kirjoitti:
Kyllä tommonen onnistuu, tosin mulla ei oo enään vehkeitä, kun en enään oo alan hommissa.
Mutta kysäseppäs Konepaja A.Matikaiselta, tai Rakennus Forsström, molemmista löytyy kunnon seppiä tuon läpiviemiseksi.
Hintoihinhan tommosen teettäminen tulee, mutta käsityö maksaa aina, remontoitko jotain vanhaa vai rakennatko uutta?
Ps: Unohda se Jameco/Jarico, vai mikä se nyt oli, ne pojat ei tätä hommaa klaaraa, on nimittäin nähty niiden työnjälkeä muutamalla työmaalla...viitaten pläkkärille, että yleinen herjaus voi johtaa ... Ja kukahan se ehdottamiesi pläkkärin katon kävi tekemässä. Mä tuon sulle työkalut käy tekemässä.
- Pläkkäri
sivusta seurannut kirjoitti:
viitaten pläkkärille, että yleinen herjaus voi johtaa ... Ja kukahan se ehdottamiesi pläkkärin katon kävi tekemässä. Mä tuon sulle työkalut käy tekemässä.
"Ja kukahan se ehdottamiesi pläkkärin katon kävi tekemässä"
Ja mitähän tuokin tarkotti? - sivusta seurannut
Pläkkäri kirjoitti:
"Ja kukahan se ehdottamiesi pläkkärin katon kävi tekemässä"
Ja mitähän tuokin tarkotti?sitä vaan että toinen niistä ei tee enää kattoja
- Pläkkäri
sivusta seurannut kirjoitti:
viitaten pläkkärille, että yleinen herjaus voi johtaa ... Ja kukahan se ehdottamiesi pläkkärin katon kävi tekemässä. Mä tuon sulle työkalut käy tekemässä.
Pojat ovat oppineet, mutta vielä muutama(5-6) vuosi sitten niiden jälki oli vielä todella roisia, pyydän anteeksi jos jotain loukkasin.
- Malinen Niilo
Kokkolan parhaat ammattimiehet Velj.Karlsson,peltisepänliike!
- Pläkkäri
Puhut asiaa, kyllä ne Karlssonin pojat tuntee pellin salat...
- onnellinen omakotiasuja
mulle teki katon Jarico ja olen tosi tyytyväinen oli jiirejä ja torneja
- omakotiasuja
niin teki mullekkin ja hyvä tuli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot553550Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322959- 282614
- 762554
- 182241
- 522232
- 561901
- 581716
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111613- 131525