Kävin tossa ihmettelemäs uusia Opeleita kun Länsiauto oli vihdoin saanut niitä esille. Aivan karmeaa paskaa Astran,Corsan ja Grandlandin osalta,Inkkua ei ollut esillä. Sisustan matskuissa ihan liikaa kovaa muovia ja muutenkin halvan oloisia esillä eikä ne Astran näytökään mitenkään kauniit ole. Ovet ohuita ja konepelti myös. Okei peruskaamaahan nuo ovat mutta eivät korreloi pyyntihintojen kanssa mitenkään jos Corsastakin pyydetään 25k. No Länsiauto luopuu kokonaan uusien autojen myynnistä eikä se mikään ihme ole,muutkaan merkit ei ole sen ihmeellisempiä.
Uudet Stellantis tekeleet
6
595
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko kaupat vai minkälaista autoa olit ajatellut?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Taantumaan mennään ja kovalla vauhdilla, ellei lamaan.
- Anonyymi
Ajattelin Astraa, Mokkaa ja Saludoa.
Tai Juhla Mokkaa.- Anonyymi
Joo, Volvotkin tehdään nykyään kierrätysmuovista, samasta tummanharmaasta mössöstä kuin muurareiden laastisaavit, joita saa Puuilosta muutamalla eurolla. Toki pinnassa on hieman kierrätysteräksestä valssattua peltiä. Kojelautana on satasen hintainen tabletti, joka toimii helposti: Kun haluat vasemman vilkun päälle, niin kurkotat oikealle ja näppäät-"valot" ja sitten "suuntavalot", sitten etsit tabletin eri nurkasta "vilkku vasemmalle" ja sitten "enter".
En tiedä, mistä tarpeista Persedes Mentsit tehdään, mutta tuttavani, taksikuski, oli vaihdattanut vajaat sata tonnia ajettuun neliveto kaksisataseen etuvetonivelet, kun suojakumit olivat hajonneet ja nivelet saman tien. Kuulemma laki vaatii, että ne kumipalkeet on valmistttu kierrätyskumista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445419Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243510Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t3022997Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui592771- 1772451
- 292264
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271939Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3701922Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu941849M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161431