Pieni kuvasarja eilistä iltapalaa

Anonyymi-ap

Pieni kuvasarja eilistä iltapalaa, 20 eurolla.. alkupaloista laskuun,
https://aijaa.com/fij28b
By NumBall HHN 63v.
ps, hienoja nämä kuvankäsittelyohjelmat.

32

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo ateriakokonaisuus kulkee yleisnimellä Ruokamyrkytys.
      Siinä on mukana norovirusta, botuliinia ja erilaisia alkueläimiä.

      Mausteena Clostridium botulinumia, Escherichia colia, eli kansankielellä kolibakteeria, kampylobakteeria ja salmonellaa. Listeria antaa hienostuneen vivahteen gourmet-ateriaan.

      Porakaivovedessä haudutetut giardia alkueläimet antavat intialaista tunnelmaa pikanttiin kokonaisuuteen.

      Bakteeriperäinen suolistotulehdus lähtee 2-5 päivässä pois tai sitten henki. Vaikka EHEC- bakteerin nimessä on ehe, niin se ei ole vessassa hehe.

      Tuon illallisen jälkeen esiintyy kuumetta ja runsaasti veristä ripulia. Voimakas uupumus ja limakalvojen jatkuva kuivuus tulee kaupan päälle.'

      Nestehukasta johtuva sekavuus sis hintaan ja sen päälle ei tule alvia, vaan todella heikko olo.

      2010

      • Anonyymi

        Tiiätkö 2010 no et tietenkään miten voisit tietää, että eilen juttelin vaimoni kanssa että olemme tuossa tässä paikassa syöneet vuosien varrella ainakin 20 kertaa, enkö oli koskaan saanut minkäänlaisia vatsa enkä muitakaan ongelmia, koskaan, rakas vaimoni vain totesi että vatsasi on varmaankin tottunut tähän thaimaan bakteerikantaan, vaimokaan ei ole koskaan saanut....

        Muuten esitän sinulle kysymyksen, miksi tuolla keittimessä on muutama selvä läskinpala, mikä niiden läskien tarkoitus itseasiassa on niitähän ei ole tarkoitus syödä...

        Muuten kun jatkuvasti tulee vittuilua noista kuvista eteen tarkoituksella niistä niin epäselviä kuin vain voin, ja voin vakuuttaa että voin, sain traumoja kun pilkkasit minun laatukameralle otettuja kuvia joten vaihdoin markkinoiden parhaimpaan kamerakännykkään Xiaomi MI 13 ultra, sain sen halvalla kännyliikkeen demopuhelin, olen ostanut ainakin viisi xiaomia sieltä vuosien varrella... otin yhden kuvan ihan demona, harjoittelu mielellä... https://aijaa.com/eaNVD1 siinä on mac magic mappis, tennispallo, Bosen bluetooth kajari aito, ja nitoja... tuolla on kännykkäkameran speksit https://www.gsmarena.com/xiaomi_13_ultra-12236.php
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö 2010 no et tietenkään miten voisit tietää, että eilen juttelin vaimoni kanssa että olemme tuossa tässä paikassa syöneet vuosien varrella ainakin 20 kertaa, enkö oli koskaan saanut minkäänlaisia vatsa enkä muitakaan ongelmia, koskaan, rakas vaimoni vain totesi että vatsasi on varmaankin tottunut tähän thaimaan bakteerikantaan, vaimokaan ei ole koskaan saanut....

        Muuten esitän sinulle kysymyksen, miksi tuolla keittimessä on muutama selvä läskinpala, mikä niiden läskien tarkoitus itseasiassa on niitähän ei ole tarkoitus syödä...

        Muuten kun jatkuvasti tulee vittuilua noista kuvista eteen tarkoituksella niistä niin epäselviä kuin vain voin, ja voin vakuuttaa että voin, sain traumoja kun pilkkasit minun laatukameralle otettuja kuvia joten vaihdoin markkinoiden parhaimpaan kamerakännykkään Xiaomi MI 13 ultra, sain sen halvalla kännyliikkeen demopuhelin, olen ostanut ainakin viisi xiaomia sieltä vuosien varrella... otin yhden kuvan ihan demona, harjoittelu mielellä... https://aijaa.com/eaNVD1 siinä on mac magic mappis, tennispallo, Bosen bluetooth kajari aito, ja nitoja... tuolla on kännykkäkameran speksit https://www.gsmarena.com/xiaomi_13_ultra-12236.php
        By NumBall HHN 63v.

        Tuo oli huumoria, joka oli pieni kuittaus palstalla vallitsevaan toisten aterioiden solvaamiseen.

        Kun Thaimaan matkailun aloittelin 1994, siitä on 30 vuotta aikaa. 7 talvea asumista ja 7 vuotta asumista.

        Tämän 30 vuoden aikana yksi ainoa vatsatauti / ruokamyrkytys. Se tuli Pattayan Sea Zone- ravintolasta pihvistä, joka maistui kalalle.

        Täysin ylihintainen paikka jossa annokset on mitä sattuu, kuin myös tarjoilu. Keittiössä on liian vähän porukkaa silloin kun tupa on täynnä, eivät ehdi huolehtia hygieniasta. En ole ainoa joka sieltä on ruokamyrkytyksen saanut.

        Viimeksi kun käytiin siellä, ravintolapäällikkö tulee ulos asti vastaan ja tarjoaa pölyn peittämää auringossa ollutta viinipulloa englanniksi että "hei, maistuisiko ruoan kanssa tällainen hieno viini".

        Kerroin hänelle ystävällisesti thaikielellä että viini valitaan vasta sitten kun on tiedetään mitä syödään, koska sama viini ei sovi välttämättä liha- ja kalaruokien kanssa, ja punaviini tarjoillaan noin 16 asteisena, eikä niitä säilytetä kadulla 35 asteessa.

        Ei tullut meidän pöytään viineineen se "sommelier". En ole viinien asiantuntija todellakaan itsekään, mutta on melkoisen noloa esiintyä sellaisena tuollaisilla tiedoilla, jotka tuolla keski-ikäisellä miespuolisella ravintolapäälliköllä oli.

        Tulee tuosta mieleen vitsi, kun "sbuge" istahti puistossa tyylikkään naisen viereen, otti povaristaan pullon ja kysyi "Maistuisiko neidille ryyppy?" -Ei todellakaan maistu, vastasi neiti.

        Sbuge kaivoi taskustaan puoliksi syödyn juustokimpaleen ja kysyi "Maistuisiko neidille kenties juusto?" -Ei todellakaan maistu, vastasi neiti. Sbuge tuhahti turhautuneena "No et sitten varmaan ota suihinkaan..."

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli huumoria, joka oli pieni kuittaus palstalla vallitsevaan toisten aterioiden solvaamiseen.

        Kun Thaimaan matkailun aloittelin 1994, siitä on 30 vuotta aikaa. 7 talvea asumista ja 7 vuotta asumista.

        Tämän 30 vuoden aikana yksi ainoa vatsatauti / ruokamyrkytys. Se tuli Pattayan Sea Zone- ravintolasta pihvistä, joka maistui kalalle.

        Täysin ylihintainen paikka jossa annokset on mitä sattuu, kuin myös tarjoilu. Keittiössä on liian vähän porukkaa silloin kun tupa on täynnä, eivät ehdi huolehtia hygieniasta. En ole ainoa joka sieltä on ruokamyrkytyksen saanut.

        Viimeksi kun käytiin siellä, ravintolapäällikkö tulee ulos asti vastaan ja tarjoaa pölyn peittämää auringossa ollutta viinipulloa englanniksi että "hei, maistuisiko ruoan kanssa tällainen hieno viini".

        Kerroin hänelle ystävällisesti thaikielellä että viini valitaan vasta sitten kun on tiedetään mitä syödään, koska sama viini ei sovi välttämättä liha- ja kalaruokien kanssa, ja punaviini tarjoillaan noin 16 asteisena, eikä niitä säilytetä kadulla 35 asteessa.

        Ei tullut meidän pöytään viineineen se "sommelier". En ole viinien asiantuntija todellakaan itsekään, mutta on melkoisen noloa esiintyä sellaisena tuollaisilla tiedoilla, jotka tuolla keski-ikäisellä miespuolisella ravintolapäälliköllä oli.

        Tulee tuosta mieleen vitsi, kun "sbuge" istahti puistossa tyylikkään naisen viereen, otti povaristaan pullon ja kysyi "Maistuisiko neidille ryyppy?" -Ei todellakaan maistu, vastasi neiti.

        Sbuge kaivoi taskustaan puoliksi syödyn juustokimpaleen ja kysyi "Maistuisiko neidille kenties juusto?" -Ei todellakaan maistu, vastasi neiti. Sbuge tuhahti turhautuneena "No et sitten varmaan ota suihinkaan..."

        2010

        Tuota arvelinkin en ole huumorintajuton, mutta miksi ne läskin kappaleet tulee pöytään, se on aika brutaalin näköistä, mutta kuuluu asiaan... miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota arvelinkin en ole huumorintajuton, mutta miksi ne läskin kappaleet tulee pöytään, se on aika brutaalin näköistä, mutta kuuluu asiaan... miksi.

        Toiseenkin asiaan voisit vielä vastata kenen aterioita olen täällä solvannut muuta kuin sinun, ja siihen olet puhtaasti itse syyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiseenkin asiaan voisit vielä vastata kenen aterioita olen täällä solvannut muuta kuin sinun, ja siihen olet puhtaasti itse syyllinen.

        No ainakaan minä en ole onnistunut vielä tilaamaan mitään ruokaa jota ei olisi kelvottomaksi kutsuttu ja puhuttu ruokamyrkytyksestä 😃
        Toiset annokset on olleet roskaruokaa, toiset liian länsimaisia, toiset vaarallisia, leivoksissa ja susheissa liikaa säilöntäaineita ja ne on vanhoja, tapani syödä välipaloja huoneessa on haukuttu, kuulema nekin pitää syödä ravintolassa, melonini oli väärän mallinen ja ei lainkaan makea, leikkasin sen väärällä tavalla kuin myös ananaksen ja lopuksi tein itsestäni naurettavan pellen kun ostin kiinalaisen muovipaidan ja kuvistani on rekisterikilvetkin sutattu 😃😅😄😁

        Cha amissa parimetristä aaltoa tulee rantaan, ei tarvi meressä tänään uida.

        Silkkipaitapoju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakaan minä en ole onnistunut vielä tilaamaan mitään ruokaa jota ei olisi kelvottomaksi kutsuttu ja puhuttu ruokamyrkytyksestä 😃
        Toiset annokset on olleet roskaruokaa, toiset liian länsimaisia, toiset vaarallisia, leivoksissa ja susheissa liikaa säilöntäaineita ja ne on vanhoja, tapani syödä välipaloja huoneessa on haukuttu, kuulema nekin pitää syödä ravintolassa, melonini oli väärän mallinen ja ei lainkaan makea, leikkasin sen väärällä tavalla kuin myös ananaksen ja lopuksi tein itsestäni naurettavan pellen kun ostin kiinalaisen muovipaidan ja kuvistani on rekisterikilvetkin sutattu 😃😅😄😁

        Cha amissa parimetristä aaltoa tulee rantaan, ei tarvi meressä tänään uida.

        Silkkipaitapoju

        Kyllä olen ainoastaan kertonut että japanin seiskan myymiä ruokia ei varmasti saa thaimaasta, muuten en ole asiaan puuttunut, enkä ole puuttunut välipaloihisi millään muotoa, ihmettelin vaan hintaa muovipaidastasi aitosilkki on varsin kallista, hyvin harva tietää mitä se edes on, vaan nämä rättikauppiaat myyvät silkkinä melkein mitä tahansa, käyn kysymässä muutamalta räätäliltä, jotka valmistavat mitä tilaa, paljonko silkkipaita maksaa kun menen suomeen se voi olla siellä mukava päällä jos saan sen alle 2000 bahtiin..., voisi muutaman tilata... mutta en mustaa... ja tosiaan sen kirjoitin saitko sinisen solmion kaupanpäälle, no saitko.

        Kuten olen miljoonasti sanonut täällä on yksi ja kaksi trollia, jotka kirjoittavat milloin mitäkin, ja kenen tahansa tunnuksella, minulta loppui huumorintaju näihin homokuviin, ja tein tekijästä tutkintapyynnön poliisille, joka on jo tutkinnassa, tosin varoitin tuota trollia monta kertaa, että tuo tie tulee johtamaan sinut vaikeuksiin, ja näin tulee käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen ainoastaan kertonut että japanin seiskan myymiä ruokia ei varmasti saa thaimaasta, muuten en ole asiaan puuttunut, enkä ole puuttunut välipaloihisi millään muotoa, ihmettelin vaan hintaa muovipaidastasi aitosilkki on varsin kallista, hyvin harva tietää mitä se edes on, vaan nämä rättikauppiaat myyvät silkkinä melkein mitä tahansa, käyn kysymässä muutamalta räätäliltä, jotka valmistavat mitä tilaa, paljonko silkkipaita maksaa kun menen suomeen se voi olla siellä mukava päällä jos saan sen alle 2000 bahtiin..., voisi muutaman tilata... mutta en mustaa... ja tosiaan sen kirjoitin saitko sinisen solmion kaupanpäälle, no saitko.

        Kuten olen miljoonasti sanonut täällä on yksi ja kaksi trollia, jotka kirjoittavat milloin mitäkin, ja kenen tahansa tunnuksella, minulta loppui huumorintaju näihin homokuviin, ja tein tekijästä tutkintapyynnön poliisille, joka on jo tutkinnassa, tosin varoitin tuota trollia monta kertaa, että tuo tie tulee johtamaan sinut vaikeuksiin, ja näin tulee käymään.

        Täällä mitään homokuvia ole. Tässäkin kuvassa on meneillään akupainelu, jossa nuori vyöhyketerapeutti antaa vanhemmalle herrasmiehelle terapiaa, joka auttaa herrasmiehen kärsimään selkävaivaan. https://aijaa.com/SN1Xrc
        Täytyy olla aika pervo että näkee tuossa minkäänlaista poikarakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä mitään homokuvia ole. Tässäkin kuvassa on meneillään akupainelu, jossa nuori vyöhyketerapeutti antaa vanhemmalle herrasmiehelle terapiaa, joka auttaa herrasmiehen kärsimään selkävaivaan. https://aijaa.com/SN1Xrc
        Täytyy olla aika pervo että näkee tuossa minkäänlaista poikarakkautta.

        Jos 2010 olisi mies, siis sellainen kuin kuvaa itsestään luo, niin lopettaisi vahvoin sanoin tuon tyypin palstan pilaamisen.

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä mitään homokuvia ole. Tässäkin kuvassa on meneillään akupainelu, jossa nuori vyöhyketerapeutti antaa vanhemmalle herrasmiehelle terapiaa, joka auttaa herrasmiehen kärsimään selkävaivaan. https://aijaa.com/SN1Xrc
        Täytyy olla aika pervo että näkee tuossa minkäänlaista poikarakkautta.

        Selitä tuo käräjillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä mitään homokuvia ole. Tässäkin kuvassa on meneillään akupainelu, jossa nuori vyöhyketerapeutti antaa vanhemmalle herrasmiehelle terapiaa, joka auttaa herrasmiehen kärsimään selkävaivaan. https://aijaa.com/SN1Xrc
        Täytyy olla aika pervo että näkee tuossa minkäänlaista poikarakkautta.

        55555


    • Anonyymi

      Tuossa Numban ruokailussa on todellakin tyyliä, todellista oikeaa thaimaata, tuollaista ei koskaan rakas ole kokenut eikä tule kokemaan asenteella joka vallitseva.

      Ajatelkaa kateuksista ja katkeruuksista jauhavat, miltäpä tuntuisi kun pöydän vieressä tuollainen grilli joka ei ole kiilloitettua rosteria tehopolttimilla.

      Mitä tulee silkkihepun herneisiin, niin sinä itse tilasit palautteita itsellesi ja edelleenkin, siis susheja joissa säilöntäaineita, tuossa olisi Kympilläkin kommentin paikka, vaan ei taida kommentoida.

      Yhtälailla tarinasi silkkeineen ja rantoineen, aamupaloistasi ja välipaloistasi lähtien kissakaveriin, kavereihin, golffiin ja jopa laatupyöränäyttelyyn ei ollut missään kohti synkronissa, vaan heitit mitä sylki suuhus toi.

      Ole nyt silkkeinesi esimerkillinen Pattayan rakas ja ryhdy esittämään Numballe aikaa ja paikkaa jossa teette tälle palstapelleilylle lopun kuin miehet.

      > § <

      • Anonyymi

        Joo tuossa on tasoa ja laatua. Viiden tähteen ravintola selvästi kun on tuotu oikein oksennusämpärikin pöytään, vai lieneekö kusiämpäri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuossa on tasoa ja laatua. Viiden tähteen ravintola selvästi kun on tuotu oikein oksennusämpärikin pöytään, vai lieneekö kusiämpäri?

        Ei, jäät tarjoillaan tuollaisessa peltiämpärissä, se on Thaimaassa yleinen käytäntö, tietäisit jos olisit käynyt täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, jäät tarjoillaan tuollaisessa peltiämpärissä, se on Thaimaassa yleinen käytäntö, tietäisit jos olisit käynyt täällä.

        Ne ravintolat joissa minä käyn, käyttää hieman toisenlaisia ämpäreitä, eikä niissä ole peltipöytiäkään. https://aijaa.com/aTtPqN
        Kuvasi ovat tärähtäneitä yhtä lukuunottamatta ja miksi olet kuvannut perkuutähteitä?
        Missä on sapuskat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ravintolat joissa minä käyn, käyttää hieman toisenlaisia ämpäreitä, eikä niissä ole peltipöytiäkään. https://aijaa.com/aTtPqN
        Kuvasi ovat tärähtäneitä yhtä lukuunottamatta ja miksi olet kuvannut perkuutähteitä?
        Missä on sapuskat?

        Just just toit sitten framelle votka coolerin, ethän sinä reppana käsitä pätkääkään mitä nuo kuvat esittää, kokemuksesi thaimaasta on hieman vajavainen, missä brenkussa on veromerkki, alkoholia ei voi myydä ilman veromerkkiä.


      • Anonyymi

        Kyrvånsyylå onkin ruvennut puhemieheksi, toisten tapaamisia järjestelemään. Ihan pikku kysymys kuitenkin, miksi ei itseään kyrvånsyylåå voi tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, jäät tarjoillaan tuollaisessa peltiämpärissä, se on Thaimaassa yleinen käytäntö, tietäisit jos olisit käynyt täällä.

        Vettähän tuossa ämpärissä näyttäis olevan. Vaiko sittenkin sitä Beijingin ankan mukana tullutta tiskivettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ravintolat joissa minä käyn, käyttää hieman toisenlaisia ämpäreitä, eikä niissä ole peltipöytiäkään. https://aijaa.com/aTtPqN
        Kuvasi ovat tärähtäneitä yhtä lukuunottamatta ja miksi olet kuvannut perkuutähteitä?
        Missä on sapuskat?

        Noi on varmaan jonkun rahakkaamman perkuujätteet. Setä ja täti ovat juuri istahtaneet juuri vapautuneeseen pöytään huilimaan, kun ei se setä jaksa enää montaa kymmentä metriä kerralla sieltä seiskasta kotia päin kävellä. Pääsee samalla makustelemaan, miltä tuntuisi ravintolassa istua, ja jos olisi varaa, myös syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vettähän tuossa ämpärissä näyttäis olevan. Vaiko sittenkin sitä Beijingin ankan mukana tullutta tiskivettä?

        Eikä sinulla ole koulussa opetettu että jäät muuttuvat vedeksi kun on pitkän aikaan 30 asteen lämpötilassa, kyllä se on ihan vain jääastia mutta ruokailu hetkemme on muutenkin päättymässä oli kestänyt puolitoista tuontia, ankan mukana tullut keitinvesi on vielä jääkaapissa, ankka on syöty ja loput syötetty naapurin koirille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, jäät tarjoillaan tuollaisessa peltiämpärissä, se on Thaimaassa yleinen käytäntö, tietäisit jos olisit käynyt täällä.

        Miksi NumBalli kirjoittelet minun tunnuksella, miksi et siniselläsi?


      • Anonyymi

        Miksi pikku senssukka kirjoittelet minun tunnuksella, miksi et siniselläsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyrvånsyylå onkin ruvennut puhemieheksi, toisten tapaamisia järjestelemään. Ihan pikku kysymys kuitenkin, miksi ei itseään kyrvånsyylåå voi tavata?

        Siksi, että kyrvÅnsyylÅ asuu Numban, korvien välissä aidossa thaimassa, ja ollen Numban mielikuvitus sensei.

        Tuut tuut, pii paa pii paa, wuuuuf...

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyrvånsyylå onkin ruvennut puhemieheksi, toisten tapaamisia järjestelemään. Ihan pikku kysymys kuitenkin, miksi ei itseään kyrvånsyylåå voi tavata?

        Räps räps vaan ja tervetuloa...

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi NumBalli kirjoittelet minun tunnuksella, miksi et siniselläsi?

        Wuuf tuut tuut pii paa piipaa...

        > § <


    • Anonyymi

      Herkullisia kuvia, ihan nälkä tulee katsellessa ja kaukokaipuu.
      Osaatko NumBall paikallisena kertoa mitä kaikkea tuossa viimeisessä kuvassa on?
      Nuo sikaarit vasemmassa alakulmassa ovat aika hurjan näköisiä.
      Mitä suosittelet noista ja mitä nuo on Thaimaan kielellä?

      • Anonyymi

        Niitä sikarin näköisiä en tiedä pitää kysyä vaimolta, siellä on rapuja, katkiksia, simpukoita, etanoita ja ostereita. vaimoni tykkää niistä kovasti, minä taas en kauheasti, katkiksista kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä sikarin näköisiä en tiedä pitää kysyä vaimolta, siellä on rapuja, katkiksia, simpukoita, etanoita ja ostereita. vaimoni tykkää niistä kovasti, minä taas en kauheasti, katkiksista kyllä.

        Hyvä kiitos... on kyllä hurjan näköisiä, mutta varmasti hyvän makuisia.
        Osaako noita sikaarin näköisiä edes syödä, jos ei ole paikallista vaimoa?
        Etania olen syönyt ranskassa, olivat hyviä, nam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kiitos... on kyllä hurjan näköisiä, mutta varmasti hyvän makuisia.
        Osaako noita sikaarin näköisiä edes syödä, jos ei ole paikallista vaimoa?
        Etania olen syönyt ranskassa, olivat hyviä, nam.

        On ne kaikki syötäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne kaikki syötäviä.

        Tykkään imeskellä Pupen ... sanonko mitä ... jääköön sanomatta.

        > § <


    • Anonyymi

      Viiden tähden oikeaa thaimaata Pattayan rakkaalle ... hauskaa.

    • Anonyymi

      En ole ollenkaan ilkeä enkä sano tätä keljuillakseni, vaan kertoakseni ihan rehellisen mielipiteeni tuosta ateriasta ja ravintolasta.

      Aivan kamalia kuvia ihan hirveästä paskasta ja ravintola on kuin kaatopaikalla jälleen kerran. Lommoinen yrjöämpäri pöydällä jossa on ollut jotakin merenelävää, jotka on nakattu pallogrilliin.

      Ilmeisesti Saarihuuhkaja ei itse ole ollut paikalla, kun stoori heittelee laidasta laitaan.
      Kaikki kuvat ovat tärähtäneitä paitsi se ämpärikuva, vaimolla taas lippis päässä, kaikkien etikettivirheiden äiti.

      En koskisi kuin pitkällä tikulla noihin ruokiin ja sen jälkeen menisin lutraamaan kädet käsidesillä jonka jälkeen joisin vielä loput, ettei ilmateitse tule mitään tartuntaa.

      Tuo pallogrilli pöydän vierellä on noloin esitys jota koskaan olen nähnyt, eikä tuollaisella voi millään tavalla varmistua että ne simpukat ja muut on kiehahtaneet varmasti ennen syöntiä, kun asialla on kaksi täydellistä tumpeloa.

      Näpit tuossa on korkeintaan palaneet ja sitten on tullut ripuli. Mutta on minulla positiivistakin kerrottavaa. Vaimosi näyttää hyvinvoivalta, eikä alistetulta ja hakatulta kuten monasti aiemmin.

      Joko olet Hankasalmella? Missä Hua Hinissä on noin karmea ruokapaikka? Kerropas ravintolan nimi? Voin kertoa että en olisi mennyt 20 metriä lähemmäs. Sama koskee sitä ankan palastelupaikkaa.

      Tehtiin joskus hommia EELAn patologian laitoksessa Stadissa, jossa selvitettiin mihin eri eläimet ovat kuolleet. Siellä oli pitkälti sama tunnelma.

      2010

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      218
      1852
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1162
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1080
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1055
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe