Olen bi btm ukm 171,75,15,posl.66v (tyttöileväkin) 019a olis ihanaa löytää topmiestä tai kaksi miel. ikähaarukasta 50-70v ukm:nä harvoin pääsen, mutta kun pääsen ois ihana nauttia miesten kesken. Ps. Terveys/puhtaus/siisteys tärkeitä.
Haluan topmiestä?
26
1543
Vastaukset
- Anonyymi
Kanta- Hämees olisin olen top 184 84 16 terve ja hyväkuntoinen. M 62v
- Anonyymi
Kiinnostais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais
Yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä paljon kuin kilo paskaa
No eipä sua taida muu kiinnostaaka kun paska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais
Vakkari etu sijalla, tavataan aletaan nauttii toisistamme. Kolmas myös kiinnostaa jos asiallinen kaveri.T. ukm 62v
- Anonyymi
Oon Kajaanissa haluisin panisit mua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon Kajaanissa haluisin panisit mua..
Mieluusti panisin sua, väli matkaa vähän liikaa. M 62
- Anonyymi
Nimenomaan mitäs olet siksikö työnnät buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakkari etu sijalla, tavataan aletaan nauttii toisistamme. Kolmas myös kiinnostaa jos asiallinen kaveri.T. ukm 62v
Mullekin kimppa ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä sua taida muu kiinnostaaka kun paska.
kommentoijan omaa mämmiä
- Anonyymi
Toppia Tampereelta viiskymppiselle? ;)
- Anonyymi
Onko paikka missä touhuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ukm minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
ei kaikkien tarvi siellä olla sun kanssa suomi on tuhansien järvien maa pysy sää vaan siellä lukkojen takana ja paa tietsikka kiinni
- Anonyymi
kyllä kai jokainen haluis ja niin isoo että sattuu sitten mahtava nautinto on tuo antaminen ihanaa
- Anonyymi
mää voisin antaa tuolle 15cm peppua jos kelpaa
- Anonyymi
🤯Minä AITO TROLLISETÄ minä minä minä... minä minä minä minä...
#"🤡Olen mukava, hellä, kiihkeä, huumorintajuinen.
🤡Minä olen aika puhelias ja olen ystävällinen.
🤡Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
🤡Minä kunnioitan sinua ja otan huomioon sinun seksi toiveet.
💩🙈Otan huomioon huomioon muutkin kuin itseni.
🤡Minä kohtelen sinua kuin kukkaa kämmenellä.
💩🙉Sinun ei tarvitse pelätä että tulet raskaaksi.
🤡Minä voin vaikka kylvettää sinua jos haluat.
🤡Minä olen aito he-tero ja he-terona pysyn tällä palstalla !. - Anonyymi
Hei
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku655235Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302306Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1102197HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201895Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151839- 1111760
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531194Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2571155Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.481051- 69966