Miksi Suomesta ei löytynyt yhtään hyvää presidenttiehdokasta ?

Anonyymi-ap

Ehkä hyvät eivät halua presidentiksi. Onko se ammatti, joka ei "kutsu"
eteviä ihmisiä ? Ei ole hääppönen liksa eikä hommakaan eikä vaatimukset:
Ainoa vaatimus on, että kansa äänestää. Sama vaatimus kuin "hakkaraisilla".

30

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimeä joku hyvä. Tai kerro millainen on hyvä pressa. Taas lainaan miesvainajaani: Ei pidä valittaa jos ei ole esittää tilalle parempaa vaihtoehtoa tai jotenkin sinne päin.

      • Anonyymi

        Moni haluaisi Niinistön kaltaisen Niinistön tilalle. Niinistö hoiti hommaa hyvin. Aika näyttää, miten Stubb hoitaa homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni haluaisi Niinistön kaltaisen Niinistön tilalle. Niinistö hoiti hommaa hyvin. Aika näyttää, miten Stubb hoitaa homman.

        En haluaisi toista Niinistöä. Varakas Niinistö sanoi kansalle:
        "Olemme eläneet velaksi".
        En minä ainakaan ja ihan itse kustannan menoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi toista Niinistöä. Varakas Niinistö sanoi kansalle:
        "Olemme eläneet velaksi".
        En minä ainakaan ja ihan itse kustannan menoni.

        Järjelliset, valoa aistivat ihmiset tajuavat, että Niinistö puhui valtiosta. Kun valtio menot ovat suuremmat, kuin tulot ja joudutaan kattamaan ero velalla, niin valtio elää velaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi toista Niinistöä. Varakas Niinistö sanoi kansalle:
        "Olemme eläneet velaksi".
        En minä ainakaan ja ihan itse kustannan menoni.

        Varsinainen valopää taas jälleen. Tiedätkö, mikä on yhteiskunta ja miten se toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi toista Niinistöä. Varakas Niinistö sanoi kansalle:
        "Olemme eläneet velaksi".
        En minä ainakaan ja ihan itse kustannan menoni.

        150-prosenttisesti, kertoi hänen isänsä.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­y­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eihän tätä vielä voida arvoida, vasta kuin myöhemmin. Katotaan nyt ensin.

    • Anonyymi

      Stupido on pinnallinen ihminen.

      • Anonyymi

        Lienet siis henkilökohtainen tuttunsa. Muuten kerrot vain itsestäsi.


      • Anonyymi

        Lapsellista puhetta. Hän oli paras , eli sai eniten ääniä tässä vaalissa ja tuli sillä perusteella valituksi. Jutta ja Li olivat ehdolla. Laita ensi kerralla vaikka Kimmo tai Nazima, jos et luottanut edellisiin.


    • Anonyymi

      Alexander "vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa" Stubb :)))))))))

    • Anonyymi

      Pohjoismaiden neuvoston kokouksesta poistuessaan kokouksesta ministerin kuultiin tokaisseen: "V*ttu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa".

      Hänellä ei ole kiinnostusta edustaa Suomea,

      • Anonyymi

        Mihin liittyi tuo hänen kommenttinsa? Suomeenko? Missä on faktatieto sille, ettei häntä Suomi kiinnosta? Tuskin olisi lähtenyt presidenttikisaan, jos Suomi ei yhtään kiinnosta.


      • Anonyymi

        Voisi olettaa, että noissa kaikenlaisissa kokouksissa no. jauhetaan monta kertaa pelkkää shittiä. Hyvin harva ja vain viisas, valveutunut ja rohkea, osaa ja uskaltaa sanoa sen ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin liittyi tuo hänen kommenttinsa? Suomeenko? Missä on faktatieto sille, ettei häntä Suomi kiinnosta? Tuskin olisi lähtenyt presidenttikisaan, jos Suomi ei yhtään kiinnosta.

        En odottanutkaan, että persulla leikkaisi.


    • Anonyymi

      Olisiko pitänyt etsiä hoivakodeista sinulle kelpaava?

    • Anonyymi

      Onhan hänellä hyvin kouluttautunut vaimo,tuskin kassalla ikinä ollut töissä.

    • Anonyymi

      Mitä aloittaja taas horisee? Löytyihän, ja monta ja paaaljon parempia kuin ison veden takana olevat ehdokkaat. Nuoria / nuorempia, viisaita, fiksuja ja kohteliaita toisin kuin Ameriikoissa.

    • Anonyymi

      Onneksi ei Adolf Halla-aho voittanut.

      • Kuka hän on? Onko hän sukua Jussi Halla-aholle?
        Oliko tuota mainitsemaasi nimeä ehdokkaissakaan? En ainakaan minä nähnyt. Kuinka hän siis olisi voinut voittaa.


      • Anonyymi

        Kommentoijalla puurot ja vellit niiin pahasti sekaisin, että miksi edes vaivaudut.


    • Anonyymi

      alottjalle :

      Olishan ollu HÄKKÄNEN
      mutta kokoomus kutsui Stubin tehtävään, HARMI
      Häkkänen on tasapainoinen viisas puheissaan NUORIKI

      olisi ollu eirttäin suosittu kansalaisten keskuudessa,

      • Häntä minäkin olisin voinut äänestää, jos olisi ollut toisella kierroksella.


      • Anonyymi

        Ei se nuoruusajan aina ole mitenkään hyvä asia, mielestäni ihminen joka on presidentti voisi ehkä olla hieman iäkäs jolla on elämän kokemusta. Asioista .
        Onhan se nähty miten ne ns nuoremmat eivät aina ajattele asioita päähän asti , kun on kokemusta niin on harkinta osaamistakin , eikä välttämättä mikään populistinen. Johtaja


    • Anonyymi

      Suomihan on pelkkä banaanivaltio.
      Johdetaan joka-asiassa ulkoa.

    • Stubb on presidentti.

      • Ei ole, vaan Sauli Niinistö on presidentti vielä tämän kuun loppuun asti.


      • Anonyymi

        Ei voi olla totta!
        Milloin tämä on tapahtunut?
        On hienoa, että sinä tuot tämän tiedon tänne palstalaisten sivistämiseksi...


      • Anonyymi

        Noh...mitenkäs ne puoluegallupit?
        Et ole puhunutkaan niistä pitkään aikaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe