Nyt on uusi presidentti valittu ja pulinat pois...niin sanotaan. Mutta minun mielestäni jotkut toimittajat olivat tavallaan puolueellisia näiden kahden viimeisen presidentti ehdokkaan välillä, eli Haaviston ja Stubbin. Tammi ja helmikuun vaalitenteissä toimittajat vetivät nk. homokortin esille. Siitä huolimatta, että aina on tiedetty poliitikko Haaviston seksuaalinen suuntautuminen eikä hän itse ole tehnyt siitä mitään suurta numeroa. Jotkut Ylen toimittajat vetivät tämän asian yllättäen esiin näissä helmikuun vaalitenteissä ja he yrittivät ikään kuin provosoida Pekka Haavistoa, niin että tämä menettäisi malttinsa tai suuttuisi. Mutta onneksi Pekka Haavisto on tasapainoinen ja fiksu ihminen ja aina myös erittäin hyväkäytöksinen.
Minä hämmästelin ja ihmettelin näiden toimittajien käytöstä ja olin myös pettynyt ja surullinen näiden toimittajien käytöksen takia. Kyllä luulisi, että toimittajat olisivat avarakatseisia ja fiksuja ihmisiä tässä 2020-luvun nykyajassa...Liettuassa on homoseksuaali presidentti ja Ranskaan valittiin juuri 36-vuotias homoseksuaali mies pääministeriksi ja kaikki on mennyt hyvin ilman mitään kohuja. Olen itse vain tavallinen hetero ihminen ja kunnioitan kaikkia ihmisiä, sillä kaikilla ihmisillä on ihmisarvo ja kaikki ihmiset ovat yhdenvertaisia keskenään.
Presidentin vaalit
2
170
Vastaukset
- Anonyymi
Kai asioista voi keskustella ja pohdiskella ja ottaa esiin mitäs siinä pahaa koska ei asiat ole missään komerossa puolin sun toisin.
- Anonyymi
Me perussuomalaiset emme hyväksy mitään ei-perussuomalaista. Näihin kiellettyihin asioihin kuuluvat muun muassa: sukupuolivähemmistöt, muut puolueet, vammaiset, suomenruotsalaiset, riippumaton oikeuslaitos, länsimainen demokratia, työväen luokka, keskiluokka jne.
Ainoastaan meidän perussuomalaiset kovat, äärioikeistolaiset arvot kelpaavat.
Köyhät kyykkyyn, poikkeavat piikille, Trump maailman presidentiksi, Halla-aho Suomen il Duceksi ja Kihniö pääkaupungiksi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940