Korva oli pikkuisen tukossa joten ajattelin laittaa remowaxia, Tein niin kuin ohjeessa sanottiin. Kun aloin huuhtelemaan korvaa pumpulla niin se meni tukkoon oikein kunnolla,
Remowax on paska aine sanon minä.
Millähän tuo aukeaa vain onko mentävä tohtorin pakeille.
Korva ei ollut edes pahasti tukossa joten kyllä vituttaa kun tuli koko remowaxia köäytettyä, Varokaa ko, ainetta, kallistakin kuin perkele,
remowax tukki korvan kokonaan
5
307
Vastaukset
- Anonyymi
Mene lääkäriin. Luulisi kyllä, että terveys-sisar voisi sen spuulata, mutta minulla joskus on käynyt, että lääkärin on pitänyt sanoa jotain. Ettei korva puhkea
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18266886
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
erikoislääkäri sanoi minulle että ei kannata käyttää Remowaxia tai vastaavaa, vaan kannattaa käyttää korvalle tarkoitettua öljyä. Se on auttanut!
- Anonyymi
En ole koskaan kuullutkaan että se voisi tukkia korvan , meillä se on ainakin auttanut miehelle monet kerrat .
Teitkö kaikki ihan sen mukaan mitä luki paperissa , sillä sen tehtävä nimenomaan on aukaista tukokset.
Mene lääkäriin siitä korvasta, voi olla jokin muu vika kyseessä. - Anonyymi
Joskus on käsketty laittamaan Removaxia. Kun pehmiää, tyttö spuulaa moskan pois.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918