Kyllä töitä on tarjolla jos kiinnostaa...

Anonyymi-ap

https://www.talouselama.fi/uutiset/nailla-aloilla-on-nyt-toita-katso-lista/a05558ca-f14b-46ee-a4a8-5ca3aa2ed922

Pitkä on lista työpaikoista se on vain kiinni halusta tehdä ja olla sitoutunut.
Suomessa on niin hyvä sosiaaliturva että moni haluaa vain tehdä sen verran että hakee ja nostaa niitä. Silloin ei tarvi herätä aikaisin eikä iltaisin tarvi huolehtia milloin menee nukkumaan. Sosiaalietuudetkin kun tulevat tilille automaattisesti sormia napsauttamalla.

36

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt lakkoillaan sen vuoksi kun joutuvat pian menemään palkka töihin eikä saa enää lörvailla yhteiskunnan piikkiin.

      • Anonyymi

        Ny on lakot ihan siksi että palkat ensinnäkin on liian pienet sillä ryhmällä joka työt tekee työnjohto kun ei yhdessäkään yrityksessä tienaa firmaan pennin jeniäkään jos ei töille ole tekijöitä ja siksi toisekseen miksi työntekijän pitäisi tinkiä luopua itsetienatuista oikeuksista kun ei työnjohto ole valmis tinkimään itse itselleen antamista eduista lomista tai mistäkään muustakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ny on lakot ihan siksi että palkat ensinnäkin on liian pienet sillä ryhmällä joka työt tekee työnjohto kun ei yhdessäkään yrityksessä tienaa firmaan pennin jeniäkään jos ei töille ole tekijöitä ja siksi toisekseen miksi työntekijän pitäisi tinkiä luopua itsetienatuista oikeuksista kun ei työnjohto ole valmis tinkimään itse itselleen antamista eduista lomista tai mistäkään muustakaan

        Hassua, miten jotkut pitävät työnjohtajiakin isoina herroina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ny on lakot ihan siksi että palkat ensinnäkin on liian pienet sillä ryhmällä joka työt tekee työnjohto kun ei yhdessäkään yrityksessä tienaa firmaan pennin jeniäkään jos ei töille ole tekijöitä ja siksi toisekseen miksi työntekijän pitäisi tinkiä luopua itsetienatuista oikeuksista kun ei työnjohto ole valmis tinkimään itse itselleen antamista eduista lomista tai mistäkään muustakaan

        Et sitten ymmärtänyt, että oli POLIITTINEN lakko, jolla EI ole mitään tekemistä palkkojen kanssa. Kaikilla VOIMASSAOLEVAT työsopimukset. Siitä EI ollut kyse. Viihervassareoden junailema laiton lakko, jonka sylibuudeli SAK toteutti. Lyödäänkö vetoa, että johtiporras sai mukavat bonukset


    • Anonyymi

      Helsingin hotellin työntekijät näytti olevan ulkolaisia. Missä ne suomalaiset.

      • Anonyymi

        Ulkomaiset tekevät työt kun suomalaiset nostavat etuudet.....helppo homma. Urputetaan jos etuuksia heikennetään, se on opposition oppi.


      • Anonyymi

        Ihmettelen todella esim. viereisen Citymarketin ja Prisman kassa työntekijöitä joista ainakin puolet on ulkomaalaisia.


    • Anonyymi

      Jotain provisiomyyntiä ja sairaanhoitajahommia. Oikeissa yrityksissä on joka toisessa YT-neuvottelut käynnissä, joissa pyrkivät jo nyt liiasta porukasta eroon.

    • Anonyymi

      Puhelinmyyntiä nollatuntisopimuksella ja provisiolla ainoastaan, kuka idiootti tälläistä suostuu tekemään!

      • Anonyymi

        Mä kokeilin mu siitä vittumainen sopimus systeemi et siitä ei voi tavallaan itse ottaa lopputiliä ilman seurauksia ainakaan mu otin silti ja seuraavaksi syytettiinkin si jo väärinkäytöksestä siksi toisekseen ihansama mikä myyjäntyö on koitappa ny myydä ylihintaisia tuotteita ihmisille joilla ny vai syystä toisesta budjetti riitä ostaa mitään ylimääräistä


    • Anonyymi

      Just näin, työt eivät maita kun sossusta saa paremmin.....tämä tiedetään. Mukavampi lähteä kaljalle kuppilaan hussaamaan veronmaksajien rahoja joita jaetaan sossusta.
      On kuule paljon ihmisiä jotka tekevät pienellä palkalla töitä ihan vaan siksi että voi sanoa ettei ole LUOPIO NIIN KUIN TE SAAMATTOMAT.
      Jos ei pieni palkka miellytä olisit käynyt kouluja tai myöhemmin opiskellut sellaisen ammatin joka sinun vartalolle sopii.
      Ei Suomen pidä olla maa elättää saamattomia.

      • Anonyymi

        Kouluja on käyty ja kahdet opintolainat maksettu. Jos työnantaja ei palkkaa, vaikka olisi myös hommasta työkokemusta, en voi asialle paljoakaan. Enää en kokoaikaopiskeluun lähde, ainakaan nykyhallituksen tekemien opiskelijoiden kurjistamistoimenpiteiden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluja on käyty ja kahdet opintolainat maksettu. Jos työnantaja ei palkkaa, vaikka olisi myös hommasta työkokemusta, en voi asialle paljoakaan. Enää en kokoaikaopiskeluun lähde, ainakaan nykyhallituksen tekemien opiskelijoiden kurjistamistoimenpiteiden jälkeen.

        Mistä työkokemusta saa jos ei koskaan pääse töihin työkokemuksen puutteen vuoksi? Mistä sitä kokemusta ja osaamista oletetaan kertyvän?

        Mikään ei ole asennevammaisempi olio kuin suomalainen työnantaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluja on käyty ja kahdet opintolainat maksettu. Jos työnantaja ei palkkaa, vaikka olisi myös hommasta työkokemusta, en voi asialle paljoakaan. Enää en kokoaikaopiskeluun lähde, ainakaan nykyhallituksen tekemien opiskelijoiden kurjistamistoimenpiteiden jälkeen.

        Kenelle ne oikeat työpaikat sitten menevät?

        YLE areenalla pyörii All X niminen keskusteluohjelma. Skitsofreniaa käsittelevässä jaksossa skitsoaffektiivista häiriötä poteva henkilö kertoo olleensa itse monet kerrat mielisairaalassa laitoshoidossa vakavan mielisairautensa vuoksi.

        Laitoshoitojaksojensa välissä hän käy itse töissä hoitamassa muita mielisairaita. Siis oikeasti. Vakavaa mielisairautta poteva SAA HELPOSTI TÖITÄ Suomessa omien laitoshoitojaksojensa välissä. Vakavasti sairas vain MENEE TÖIHIN aina silloin kun ei itse ole hoidettavana.

        Minun nuori sukulainen valmistui lähihoitajaksi yli kaksi vuotta sitten eikä saa töitä! Ei kertakaikkiaan tule valituksi vaikka on täysin terve, sosiaalisesti normaali raitis savuton kunnollinen ja tunnollinen. Ei tule valituksi ilmeisesti työkokemuksen puutten vuoksi. Edes maahanmuuttajataustaa ei ole tätä selittämässä miksi ei töitä tipu. Hänessä ei todellakaan ole mitään sellaista ominaisuutta joka voisi selittää sen ettei tule valituksi rekrytointitilanteessa. Työhakemuksissa ei ole mitään vikaa. Ei edes lähihoitaja saa töitä Suomessa.

        Skitsofreenikot saavat palkkatöitä.

        https://areena.yle.fi/1-4399854


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle ne oikeat työpaikat sitten menevät?

        YLE areenalla pyörii All X niminen keskusteluohjelma. Skitsofreniaa käsittelevässä jaksossa skitsoaffektiivista häiriötä poteva henkilö kertoo olleensa itse monet kerrat mielisairaalassa laitoshoidossa vakavan mielisairautensa vuoksi.

        Laitoshoitojaksojensa välissä hän käy itse töissä hoitamassa muita mielisairaita. Siis oikeasti. Vakavaa mielisairautta poteva SAA HELPOSTI TÖITÄ Suomessa omien laitoshoitojaksojensa välissä. Vakavasti sairas vain MENEE TÖIHIN aina silloin kun ei itse ole hoidettavana.

        Minun nuori sukulainen valmistui lähihoitajaksi yli kaksi vuotta sitten eikä saa töitä! Ei kertakaikkiaan tule valituksi vaikka on täysin terve, sosiaalisesti normaali raitis savuton kunnollinen ja tunnollinen. Ei tule valituksi ilmeisesti työkokemuksen puutten vuoksi. Edes maahanmuuttajataustaa ei ole tätä selittämässä miksi ei töitä tipu. Hänessä ei todellakaan ole mitään sellaista ominaisuutta joka voisi selittää sen ettei tule valituksi rekrytointitilanteessa. Työhakemuksissa ei ole mitään vikaa. Ei edes lähihoitaja saa töitä Suomessa.

        Skitsofreenikot saavat palkkatöitä.

        https://areena.yle.fi/1-4399854

        Suomalaisessa työelämässä on jotain todella sairasta. Joku on paljon pahemmin kierossa kuin mitä yleisesti edes tajutaan.

        Nämä tällaiset ihmiset saavat helposti palkkatöitä. Tämäkin paskiainen pääsi ensin markettiin töihin ilman ongelmia. Ja kun jäi kymppitonnin varkauksista kiinni joutui maksamaan vain puolet. Rikostausta ei estänyt sairaanhoitajaksi kouluttautumista eikä työllistymistä. Ei vaikka outo käytös ja kusipäinen luonteenlaatu oli selvästi näkyvillä.

        https://m.youtube.com/watch?v=XgzS7voRGUw

        Sirpa Laamaset, Aino Nykopit, Tampereen parvekesurmaaja.. kaikki nämä sekopäät ovat päässeet rekrytoinnissa läpi ja saaneet töitä.

        Miten helvetissä sellainen henkilö kuin Sirpa Laamanen on voinut päästä töihin soster- alalle??

        Normaalit ihmiset eivät saa töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisessa työelämässä on jotain todella sairasta. Joku on paljon pahemmin kierossa kuin mitä yleisesti edes tajutaan.

        Nämä tällaiset ihmiset saavat helposti palkkatöitä. Tämäkin paskiainen pääsi ensin markettiin töihin ilman ongelmia. Ja kun jäi kymppitonnin varkauksista kiinni joutui maksamaan vain puolet. Rikostausta ei estänyt sairaanhoitajaksi kouluttautumista eikä työllistymistä. Ei vaikka outo käytös ja kusipäinen luonteenlaatu oli selvästi näkyvillä.

        https://m.youtube.com/watch?v=XgzS7voRGUw

        Sirpa Laamaset, Aino Nykopit, Tampereen parvekesurmaaja.. kaikki nämä sekopäät ovat päässeet rekrytoinnissa läpi ja saaneet töitä.

        Miten helvetissä sellainen henkilö kuin Sirpa Laamanen on voinut päästä töihin soster- alalle??

        Normaalit ihmiset eivät saa töitä.

        Tällainen tyyppi tulee työhaastatteluun ja rekrytoida katsoo että uuuu, no tuossa onkin hyvä ja luotettavan oloinen soster alan ammattilInen. Ei muuta ku työsopimusta kehiin.

        https://im.mtvuutiset.fi/image/2367130/landscape16_9/1024/576/6beafa283ed53638844757cf52c2343d/ag/1753292.jpg

        Ei jaksa uskoa että tällainen Laamanen on kyennyt rekrytilanteessa käyttäytymään normaalisti ja vakuuttavasti kun on kaiken muun aikansa uskotellut odottavansa nelosia jo useamman vuoden ajan ja horisut kaikkea muuta psykoottista sontaa.

        Mutta ei haitannut työn saantia.

        Terveet, työkykyiset normaalit täysipäiset eivät pääse töihin.

        Mistä tämä johtuu?


      • Anonyymi

        Miksi joku sit elättää sinuakin kun et saamattomuuttasi saa muuta aikaiseksi kun haukut toisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä työkokemusta saa jos ei koskaan pääse töihin työkokemuksen puutteen vuoksi? Mistä sitä kokemusta ja osaamista oletetaan kertyvän?

        Mikään ei ole asennevammaisempi olio kuin suomalainen työnantaja.

        Työkokemusta voi kai työnantaja ostaa tukusta toivottavasti ainakin ei aikaakaan kun osaavat tekijät loppuu kesken muuten


    • Anonyymi

      Puhelinmyyjistä pitäisi maksaa jotain tapporahan tapaista, varsinkin näiden kusetuslafkojen omistajista. Moni työtön saisi tuosta hyvää lisätuloa palkkionmetsästäjänä.

      • Anonyymi

        Puhelinmyynti pitäisi tosiaan kieltää lailla. Tuosta alemmas ei moraalisesti ja yhteiskunnallisesti enää pääse.


      • Anonyymi

        Palkkionmetsästäjän homma olisi siisti duuni. Huvi ja hyöty yhdistyisivät saumattomaksi kokonaisuudeksi.


      • Anonyymi

        Se on kuulemma venäläinen tapa tuo palkkamurha ihan yllätyin et putin oli päätyny etsintäkuuluttaan joitain suomalaisiakin normisti olisi luultavammin tilannu putte palkkamurhan mitä olen asiasta joskus keskustellu erään muukalaislegioonan käyneen kanssa on se noin 100000 hinta minkä venäläiset on valmiita palkkamurhasta maksamaan et ei ihmishenki venäjällä paljoa maksa vai mitä olette mieltä


    • Anonyymi

      kaikki on yleisesti ajatelleen

      yleisesti saa ajatella loputtomasti

      yksilöllisesti sitten ei oikein toimi

      edes sinulla itselläsi

    • Anonyymi

      Elämän alueita tulee ihmisen opiskella. Kaikkia niitä osiltaan.

    • Anonyymi

      Maahanmuuttoa halpatyövoimaa tarvitaan lisää, ameeriikassa on afrot latinot kinkit orjan asemassa.

      • Anonyymi

        Ja monessa paikassa ei anneta koskaan mitään yhteiskunnan tukia vaikka valtiot omille antaisivat ilmaiseksi asunnon yms. , meillä asia päinvastoin , köyhä suomalainen on orja ja kustantaa nämä mamutukset.


    • Anonyymi

      Ongelma on palkkaus. Osapäivätyössä tienaa alle tonnin ja silti tarvitaan yhteiskunnan tukia asumiseen esim.toimeentulotukea. Voitasko tehdä aloilla vain kokoaikatyötä ja nostaa palkka niin asiat järjestyisivät sillä. Turha syyttää työttömiä.

    • Anonyymi

      Avoimet työpaikkailmoitukset ovat valeilmoituksia.

      Esim. työmarkkinatorin ilmoituksissa on identtisiä ilmoituksia jopa samalla sivulla useita. Sama ilmoitus on moneen kertaan.

      Toiseksi lähes kaikki ilmoitukset ovat vuokrafirmojen ilmoituksia. Ja vuokrafirmat tehtailevat tekaistuja työpaikkailmoituksia joiden tarkoitus on kusettaa työnhakija vuokrafirman listoille. Jos etsitään vaikkapa koneistajaa, sitä koneistajan paikkaa ei ole olemassakaan. Se on vain koukku jolla työ hakija saadaan firman listoille asiakkaaksi.

      Kolmanneksi, jos vuokrafirman kautta onnistut pääsemään johonkin töihin, se työ harvoin on sitä mitä on ilmoituksessa väitetty.

      Avointen työpaikkailmoitusten takana on yleensä aina jonkinlainen kusetus. Mitään vakavasti otettavaa työtä ei näiltä virallisilta sivustoilta kuten työmarkkinatorilta löydy. Kaikki on pelkkää valehtelua. Tarkoituksena on luoda mielikuvia suuresta työvoimapulasta ja siitä että katsokaa, näin paljon työpaikkoja mutta kun työttömille ei työ kelpaa.

      Oikeat työt jaetaan suhteilla, tai esim. kaupunkien omien rekrytointien sisällä. Niitä ei ilmoiteta missään.

      Tämä kaikki on järjestelmällistä työttömien sosiaaliturvaorjien mustamaalausta. Työmarkkinoista ylläpidetään valheellista kuvaa "huutava työvoimapulaa" kärsivistä työnantajista, lukemattomista avoimista työpaikoista jotka eivät muka kelpaa työttömille, jotta työttömät saadaan näyttämään työtä vieroksuvilta kelalomailijoilta.

      Jonkun pitäisi tehdä tutkivaa journalismia ja ottaa selvää todellisuudesta näiden "avointen työpaikkailmoitusten" takana. Mitä sieltä löytyy oikeasti?

      Ei mitään. Tai sitten jotain helvetinmoista paskaa.

      • Anonyymi

        Työmarkkinatorilla oli viikkokausia ainakin kolme samaa ilmoitusta avoimesta työpaikasta. Vaatimuksena oli että "osaa pelata tetristä".

        Tämäkin ilmoitus laskettiin oikeaksi avoimeksi työpaikaksi. Eikun anteeksi, siis ne kaikki monet ilmoitukset tästä samasta tetriksenpeluupaikasta.

        Pitäisikö työttömän köyhän, ansiotuloja kipeästi kaipaavan naureskella mukana kun työnantajat pitävät työnhakijoita pilkkanaan? Pitäisi uskoa että tällaisten perseilyilmoitusten takana on jotakin vakavasti otettavaa työtä ja toimeentulomahdollisuutta?


    • Anonyymi

      Minulle on aina ollut työtä tarjolla. . Soittelee pomot ja soittelee ihmiset jotka on saaneet jostain kuulle et esim remppaan autoja vapaa aikoina kohtuulliseen hintaan. Pitkä ammattitaito/kokemus koneiden , moottoreis´den , autojen parissa .
      Eikä oo ikääkään kuin 67 v. ja koko ajan tulee kyselyä jos voisin korjata sen ja sen vian.
      Teen minkä jaksan ja ehdin kun kuitenkin olen edelleen töissäkin ja siellä juuri remontti ja huolto puolella. Pomo ei halua laskea pois. on nostanut palkkaa pyytämättäkin. Pitäis kai täs joku vuosi nauttia eläkkeestäkin.

      • Anonyymi

        Ikälopuille kirjoitustaidottomille narsisteille työtä ja toimeentuloa riittää.


    • Anonyymi

      Tohon lisää sen verran et kun on tohon päässyt niin voi itse sanella et mitä mikäkin työ maksaa. Ja asiakkaat on olleet tyytyväisiä kun m teen haarastuksen vuoksi noiota noi puolella hintaa mitä liikkeet ottaa. On kuulemma halpaa. Työlleni annan vuoden takuun. Aina. Kirjallisesti.

    • Anonyymi

      Kuulutko itse tuohon ryhmään kun noi hyvin asiasta tiedät mikset siis itse hae töitä kun kerran työtön olet

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä autoasentajan koulutuksella ei siivoushommiin pääse.
      Ei ole minun vika,
      En ole pahoillani.

    • Anonyymi

      Suomessa ei ole töitä tarjolla.

      Jos olisi, työttömien olisi helppo vain mennä töihin. Koska työttömiä ei työllistetä se tarkoittaa ettei töitä ole työttömille tarjolla.

      Piste.

      • Anonyymi

        Töitä on jokaiselle, joka osaa tehdä edes jotain hyödyllistä.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe