Maalitusta Thaimaassa

Anonyymi-ap

Muutamia minusta tehtyjä aloituksia joulusta tähän päivään henkilön taholta joka ihmettelee miten minulla on aikaaja sekoittaa sairaspohkeiseen ja sanoo minun olevan klooni.
Tässä laatimiaan aloituksia:

"KuutiopääPalstavakin loma sairaspohkeisena sillkipaidassaan.

MURSUN NÄKÖINEN PELLENAAMA.

Antakaa rakkaat virikkeitä.

Triptrapperi tietää

Rantatuolissa matkailukokemusta ja tietämystä.

Ohessa kokeneen junttimatkailijan välipala.
Jääkaappisäilytys.

Nautinnollista ja korkeatasoista ruokailua.

Miksi Triptrappia lukeva turisti menisi rekkamieskuppilaan, kun voi ostaa seiskastakin oman tasoista ruokaa kuten kotona...

Läävien taso Pattayalla.
Juntti asuu kuukausisopimuksella korkeatasoisessa hotellissa, jossa joutuu itse ostamaan seiskasta vessapaperit. Grattis!

Juntin lomaohjelma.
Asuu, hotelleissa kuukausitolkulla, syö mitä seiskasta löytyy, valokuvaa ostoksiaan ja yksinäisyyden poistaa Suomi24

Toyotan vuokranneen juntin matkakertomus reaaliajassa.

Mukavaa Puppeilua pojuille meiltä täällä thaimaassa...
"Hauskaa hauskaa, hupaisaa ...... Perusjuntin esikuva

TODELLISUUS VS. FANTASIA
Tuossa on todellisuutta siitä mitä kahvilevonnaisia saat hua hinistä, se on kaukana jappanin tarjonnasta

Ihan sama kuka oot, idiootti oot, matkailet thaimaassa ja valokuvailet juuri syönyttä jotain ja vaivaudut suomi kaksneloselle ennen ja jälkeen syöntisi.

Kipinöiden huuhaa-teatterin bravuuri.
Näytelmä: Kuka söi mansikkaleivoksen. Väliajalla isolla skriinillä seitsemän-yksitoista tuotemainoksia

Laita nyt, laita nyt kuva 1000 bahtin aamiaisesta
Ole mies ja laita nyt kuva ... Tule ulos kaapista rohkeasti ja laita kuva. Ole mies ja laita kuva.

Palkonjo aidossa thaimaassa maksetaan tippejä...
Hupaisaa!

Ihan normiruokaa thaikuissa, ei maksa juurikaan mitään, ravunpyrstö, mustekalaa ja simpukoita... hyvä välipala, ei se ihme ole jos tuollaisia vedät päivittäin, että pohkeet on sairaan näköisiä, missä oikea ruoka mitä syöt.

Etkö osaa tai viitsi edes kuoria hedelmää vaan ostat sen MUOVIN sisällä!!?? Nuo pienet luut maksavat 500 B/kilo Rompholla.

Pattayan matkailun aiheita.
Pyykinpesukone

Maalaisdaami suureen maailmaan Pattayalle.
Juntti lomailee suuressa maailmassa suuren maailman tyyliin nauttien suuresta maailmasta

Miten tuo kun loma loppuu onko edes päättymätön ketju poikamiesiltoja, kunnan läävässä, ja ruoka leipäjonosta

Pistäkää paremmaksi rakkaat.
Avoimesti ja rehellisesti kerron anonyyminä olosuhteistani puskahuudellen

Silkkinössösen matka maailman ääriin.
Silkkinössönen ja seitsemän pientä rakasta kloonia lähtivät dösällä kattiloita katsastamaan.

Erittäin vakava ilmoitus hyvät palstapellet ja pellenaamat, sekä peilisalipellet.

Lahkolaisten gourmet ruokaa...
Ostin näytteeksi lahkolaisen suuresti rakastamia chicken wings, eli suomeksi siipipaloja, nämä on todellakin gourmet ruokaa

Auton vaikutus Pattayan rakkaan ajatusmaailmaan.
Aina kun näen erikoisen auton liikenteessä, niin otan valokuvan siitä

Mainos kuva, netistä kopioitu

Voi rakas sinua poloista yksinäistä matkailijaa, olet käsittänyt todella väärin saamasi kommentit.
Niiden tarkoituksena on saada aikaiseksi sinulle tekemistä lomallasi, kuten ajankäyttöäsi Suomi kaksnelosella.
______________________________________________________________________

Nämä olivat uusia aloituksia lomani aikana jotka on suunnattu minulle. Noiden otsikoiden alla on ehkä tuhat minulle suunnattua viestiä ja ne kaikki ovat silkkaa herjaa.

Niin että miten se oli se että kuka maalittaa ja ketäkin ja olikos siitä vuokra-autosta todisteet ja olikos todisteet siitä että ne rekisterikilvet eivät olleet sutattu?

Kaikki mitä olet tämän loman aikana väittänyt minusta tai kuvistani, on mennyt vikaa. Kerro koulumenestyksestäsi? Siitä olisi hauskaa kuulla? Huomautan etten ole tehnyt tänne yhtäkään aloitusta jotka kohdistuvat johonkin henkilöön. Olen tehnyt muutaman aloituksen koskien lomailuani.

Tänään kävin maksamassa Visa Runin. Toimisto oli miltei Blu Portia vastapäätä. Retki tehdään Ranongiin, Kanchanaburin toimisto ei kuulema ole auki.

Silkkipaitapoju on nyt jäähdytellyt ja lähtee salille

14

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se niin harmillista että normaali terve hetero suomesta matkaa lomalleen thaimaahan pahoittamaan mielensä, ja kirjoittamaan tuon moisia kuin aloitus.

      • Anonyymi

        Harmillista sekin että thaimaassa asuva viettää aikansa 24/7 vuodesta toiseen suomi24 palstalla.


    • Anonyymi

      Noin niin kuin tiedoksi nimimerkkiä ei voi maalittaa mitenkään. ainoastaan luonnollista henkilöä, joten täysin turha avaus.

      • Anonyymi

        Silkkinössösellä on herkkä hipiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silkkinössösellä on herkkä hipiä.

        Sille se näyttää, sitä saa mitä tilaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille se näyttää, sitä saa mitä tilaa...

        Invahomo keskustelee itsensä kanssa kyrvånsyylånå.


      • Anonyymi

        Niin otan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin otan.

        Pupelta hanuriin.
        By NumBonito HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupelta hanuriin.
        By NumBonito HHN 63v.

        Trolli on taas aktiivinen, viranomaisongelmia ?


      • Anonyymi

        Kyllä, kyllä, näin on...

        > § <


    • Anonyymi

      Kyllä, kyllä, näin on...

      She is the one.

      > § <

    • Anonyymi

      Silkkipaitapoju (nyt itsesäälissä itkevä);

      olet itse aiheuttanyt ongelmasi olemalla NIIN rikas, ylimielinen, itsekeskeinen, kerkuja ja ym ym. Voisit olla 2010 veli!

      Esim Santtua ei kukaan ole koskaan "maalitanut" koska on asiallinen tavan kaveri joka kertoo matkoistaa kehumatta ja suurentelematta.
      Niitä on kiva lukea.

      • Anonyymi

        Pasanen päästelee jälleen sitä itteään... on senssun hahmossaan möykännyt tapojensa mukaisesti Santullekin.


    • Anonyymi

      Pasanen on sairas. Ei kannata välittää...

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe