Lehdessä oli uutisartikkeli, jossa paikallinen jäteyhtiö määräsi, ettei biojätettä saa muovipussiin laittaa ja vaativat asiakasta laittamaan biojätteen paperiseen pussiin.
No mitä tekee jäteyhtiö, erehdyksessä tyhjentää energiajäte astian biojätteen sekaan eli muovijätteen biojätteen joukkoon.
Eikö jätekuski tarkasta, että jäte on biojätettä, ei ainakaan ole katsonut, että astian kyljessä luke biojäte.
Kannen avaamalla se selviää kerta katsomalla, että kaupan muovipusseissa on jäte, eikä ole siis biojätettä.
Asiakkaalta vaaditaan biöjätteen paperipussiin laittoa muovin vähentämiskesi, mutta kuski kippaa muoviperäisen polttojätteen biojätteen joukkoon, halooooo!!!!
Asiakas lajittelee jätteet oikein, jätefirma selkoittaa
Anonyymi-ap
2
338
Vastaukset 2
- Anonyymi
Esitäpä todisteita että jutussasi on edes hiukkasen totta! On helppo huudella puskista.
- Anonyymi
Voi lapsi parka !!! Autossa on monta eri säiliötä eri jätelajeille, et voi olla noin tyhmä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560