Olen ajatellut muun muassa kassatyötä vaikka s marketissa, k marketissa, lidlissä koska "oman alan" töihin on ollut haasteellista päästä.
Asiassa kuitenkin mietityttää se etten ole nopea laskemaan ja näin en olisi nopea laskemaan vaihtorahoja mitä annetaan takaisin. Varmaan voisi tulla jokin täysi pään tyhjeneminen etten yhtään osaisi antaa takaisin oikein rahoja. Jos alaikäinen yrittäisi ostaa savukkeita tai alkoholia olisi vähän kiusallista sanoa etten voi. Jos joku yrittäisi varastaa ja tähän pitäisi puuttua tai kertoa eteenpäin, tämä olisi inhottavaa. Jos joku yrittäisi ryöstää paikan voisin saada siitä trauman ja en ehkä voisi enää tehdä töitä siinä paikassa ja voisin alkaa pelätä kauppoja muutenkin. Vaikeat asiakkaat, sellaiset jotka solvaavat ja huutavat tai vaikka tappelevat kaupassa.
Minulla on ehkä myös jonkinlainen sosiaalisten tilanteiden pelko, taidan olla introvertti ja ehkä jonkinlainen aistiyliherkkyys. En pidä jos on paljon vuorovaikutusta muiden kanssa. Nämä asiat rasittavat ja vievät energiaa.
Vielä tavaroiden hyllyyn laittaminen voi olla aika raskasta. En tiedä onko.
Kassatyö työpaikkana?
Anonyymi-ap
3
531
Vastaukset 3
- Anonyymi
Lisäisin vielä tähän sen että joku asiakas voisi olla väkivaltainen minua kohtaan.
- Anonyymi
Mieluummin vaikka raksalle siivoon, puutehtaalle tai sitten kesäkaudeksi hautuumaalle. Kassatyö on ikävytyttävää, eikä sillä oo tarkoitusta. Istukoon kauppias ite siinä kassalla.
- Anonyymi
Selvä. Mutta jonkunhan kaupassa pitää olla töissä että ihmiset saa ruokaa. On siinä se tarkoitus? Ehkä leipiinnyit kassatöihin...
Rakennusala on käynyt mielessä mutta voisi olla jotenkin homovastainen? En jaksaisi joutua taas kiusatuksi töissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481032Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17959- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21727- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 90538
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html259476Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto71461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 36408
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 5368
- 29348