Näin meillä toimii oikeusvaltio: Tappajat vapautetaan!

Anonyymi-ap

Pienen pojan kidutuksesta ja murhasta syytetyt äiti ja isäpuoli päätettiin vapauttaa.
Oikeus ei pitänyt tekoja riittävän julmina ja vankeusrangaistusten arvoisina.
Näin julmasti kohdeltu lapsi heitettiin nurkkaan käsienpesuveden mukana.

Toivottavasti tämän järjettömän teon tehneet ihmishirviöt saavat tarpeeksi kriisiapua ja terapiaa, että ei nähdä vastaavaa taas muutaman viikon päästä.
Mikä helvetti Suomen oikeuslaitosta vaivaa???

15

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rahapula.

      Vankilapäivät kalliita ja vankiloitten kapasiteetti kovilla. Ois ilmeisimmin turha pitää epäiltyjä vankilassa odottelemassa, useammalla perusteella. Tärkein kai aika on tutkinta ja sen vaarantaminen. Noh, asia kai aika selkeä, eikä epäillyt voi siihen vaikuttaa. Rikoksen uusimisvaara ilmeisimmin olematon, koska lapsi on jo kuollut, eikä muita ole. Epäiltyjen karkaamisriski laskettu olevan hyvin pieni, minne ne pakenis?

      Kyllä net kerkee istumaan pytyssä tuomion jälkeen ihan hyvin. Sitäpaitsi, tutkintovankeusaika taidetaan vähentää varsinaisesta tuomiosta. Mutta jos oikeudessa havaitaankin syyttömäksi, valtiolle tulee suuret korvaukset. Tunnetuin esimerkki kai auer, se istui turhaan pitkään, sai sitten toki tuhdit korvaukset. Sitä en tiedä, miten raha-asiat menee, jos tekijä todetaan syyntakeettomaksi, oletettavasti korvauksia silloinkin pitää maksaa.

      Mutta juu, näin veronmaksajana mun mielestä oikein ettei vankeinhoitoon syydetä turhaan rahaa. Syyllisten pitää tuomionsa kärsiä, se selkeää, Noita ei ole vielä tuomittu, oikeudenkäynti vasta edessä. Ja ihminen on oletuksena syytön kunnes syylliseksi tuomittu.

      =DW=

      • Anonyymi

        Sinä et pidä heitä syyllisinä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et pidä heitä syyllisinä???

        ?

        Ei mun mielipiteellä merkitystä. Oikeus ratkoo asian. Muistuttaisin tästä auerin jutustä. Mimmi oli yleisesti tuomittu ja ristiinnaulittu koko aoikeudenkäyntiprosessien ajan. Lopulta todettiin syyttömäksi ja se tuli valtiolle kalliiksi. Ekaks tieten vankeudessa pitäminen tuli hirmu kalliiksi ja sen päälle suuret korvaukset mimmille.

        Mutta juu, mun mielipiteellä ei merkitystä ja tällaset vapaalle jalalle oikeudenkäyntiä päästmiset on oikeuden päätöksiä. Ei niitä kansalaiset päätä. Koitin vaan selittää, miks ihmisiä ei lukuta tyrmään loppuiäkseen heti, kun jokin epäily mahdollisesta rikoksesta ilmenee. Venäjällä, tai p-koreassa ehkä erilainen meininki.

        =DW=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?

        Ei mun mielipiteellä merkitystä. Oikeus ratkoo asian. Muistuttaisin tästä auerin jutustä. Mimmi oli yleisesti tuomittu ja ristiinnaulittu koko aoikeudenkäyntiprosessien ajan. Lopulta todettiin syyttömäksi ja se tuli valtiolle kalliiksi. Ekaks tieten vankeudessa pitäminen tuli hirmu kalliiksi ja sen päälle suuret korvaukset mimmille.

        Mutta juu, mun mielipiteellä ei merkitystä ja tällaset vapaalle jalalle oikeudenkäyntiä päästmiset on oikeuden päätöksiä. Ei niitä kansalaiset päätä. Koitin vaan selittää, miks ihmisiä ei lukuta tyrmään loppuiäkseen heti, kun jokin epäily mahdollisesta rikoksesta ilmenee. Venäjällä, tai p-koreassa ehkä erilainen meininki.

        =DW=

        "Epäily mahdollisesta rikoksesta"

        Ei siinä ole mitään epäilyksiä.
        Sinä et näytä ymmärtävän koko tapahtumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?

        Ei mun mielipiteellä merkitystä. Oikeus ratkoo asian. Muistuttaisin tästä auerin jutustä. Mimmi oli yleisesti tuomittu ja ristiinnaulittu koko aoikeudenkäyntiprosessien ajan. Lopulta todettiin syyttömäksi ja se tuli valtiolle kalliiksi. Ekaks tieten vankeudessa pitäminen tuli hirmu kalliiksi ja sen päälle suuret korvaukset mimmille.

        Mutta juu, mun mielipiteellä ei merkitystä ja tällaset vapaalle jalalle oikeudenkäyntiä päästmiset on oikeuden päätöksiä. Ei niitä kansalaiset päätä. Koitin vaan selittää, miks ihmisiä ei lukuta tyrmään loppuiäkseen heti, kun jokin epäily mahdollisesta rikoksesta ilmenee. Venäjällä, tai p-koreassa ehkä erilainen meininki.

        =DW=

        Kyllä jokaisen mielipiteellä on merkitystä ja erityisesti silloin kun voisi tehdä jotain. Jos joku "minun mielipiteellä ei ole merkitystä" -tyyppi olisi tämän lapsenkin tapauksessa uskaltanut puuttua, voisi lopputulema olla toinen.


    • Anonyymi

      Suomen Sisu hoitaa rangaistuspuolen.

      • Anonyymi

        Todellakin toivon!


    • Anonyymi

      VAPAUTETTIIN OIKEUDEN PÄÄTÖKSEEN ASTI.

      • Anonyymi

        Ei henkirikoksesta tuomittava saisi olla vapaalla jalalla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lälläritouhuksi mennyt viherpunikkien toimesta, ollaan muka humaaneja, ruoska pitäisi olla käytössä.

    • Anonyymi

      Suomen oikeuskäytännöt ovat vitsi monen rikollisen mielestä. Heillä on paljon paremmat oikeudet kuin uhrilla, varsinkin rikosten teon jälkeen. Esim. murhaaja, kuten tässä tapauksessa, voi jatkaa elämäänsä ja vaikka opiskella ilmaiseksi, saa ilmaisen ruuan ja terveydenhoidon siihen päälle, niin mikäs on ollessa.

      Tämän pienen uhrin surkea elämä päättyi kun mm. biologisen vanhemman oikeus on niin suuri Suomessa, että se menee lapsen edunkin edelle.

      Mitä pitäisi tehdä? Toivotaan, että kun nämä ihmishirviöt vapaalla odottavat tuomiotaan, joku oikeus kävisi sitten jossain muualla.

    • Anonyymi

      Salamyhkäistä touhua viranomaisilta:
      Tapahtumia ei anneta julkisuuteen, koska se on "perheen sisäinen tapahtuma"!
      Siis mitä ihmettä???

    • Anonyymi

      Aloitus ei aiheuta palstalla mitään kiinnostusta.
      Tilanne olisi toisin, jos asiaan saataisiin kytkettyä persut tai hallituksen toiminta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1469
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1133
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      964
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      960
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      169
      909
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      842
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      77
      695
    Aihe