Jaa paljonkohan Aleksanteri stubin hiihto vauhti on
Voisikkohan olla 50 km 2tuntia ja 30minuttia
Kertokaa arvelkaa mikä on
Presidentin hiihtovauhti
Presidentin hiihtovauhti
15
601
Vastaukset
- Anonyymi
Oittaalla veti palauttavaa 4min/km 11kilsaa ekan kierroksen jälkeisenä päivänä.
- Anonyymi
Eliikä presidentin palauttava vauhti on 10 km
40 minuuttia mitähän mahtaa olla perusvauhti - Anonyymi
Joo, Oittaalla itsekin nähnyt hänen hiihtävän. Joskus jopa Hakolan kanssa, pystyy vetämään ammattihiihtäjän perusharkkavauhtia. Itse tukotun tuosta iskusta aika nopeesti.
- Anonyymi
Mikä olisi siis vauhti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olisi siis vauhti
Stravan mukaan 3,44 min/km ja tuo Elektrofitin porolauma vaipui horisonttiin. Silloin ei ollut uutta nuoskaa, vaan vanha lumi -3 pakkasta.
- Anonyymi
Paikat jäätyy lujemmin sivakoidessa.
- Anonyymi
Joo päälliköt ja muut bisnesjohtajat hiihtää stubin tapaan eli pääliikövauhti johtajatason yleiskunnolla alta 4 mun km
Peruskestävyys lenkillä noin 50 vuotialla
Nuorena ne hiihti peruskestävyydellä vissiin
Alta3 Min km ainakin jos sukset olisi yhtä hyvät wai mitenkä on - Anonyymi
Koittaakaa ihmiset tajuta että noi kilsavauhdit ihan yhdentekeviä hiihdossa koska kelit vaihtelee niin paljon, mulla sunnuntaina 20km lenkki 3.08min/km ja tänään 4.05min/km sama lenkki ja sykkeet ihan samat.
- Anonyymi
En usko vaan suhun on iskennä joku tauti kun noin paljon hitaammin meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko vaan suhun on iskennä joku tauti kun noin paljon hitaammin meni.
Korona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona
Montako rokotetta horonaan sai mariini ?
- Anonyymi
Meidän pressa on varmasti koko maailman kovakuntoisin pressa. Vaatii niin lahjakkuutta kuin säännöllistä treeniä / ruokavaliota, jotta pystyt heitteleen maratonin juoksemalla 3.30 tai alle, ajeleen fillarilla parisataa 35km/h keskarilla ja uimaan yms. aika käsittämättömän jaksavasti ja kovaa. Varmasti pärjää hiihdossakin todella hyvin, jos tekniikka on hallussa.
Vaikuttaa toki keli kuntoilupuolella. Ite oon 47v kuntoilija, vuosikymmenet treenannut kestävyysurheilua. Hiihdossa meni viime vuonna aivan huippukelillä vapaalla 50km 2h 45min, eli siinä 3:18/min/km. Sitten sama lenkki takkuisella kelillä niin 3h 20min kaikkensa antaneena.
Sitä hämmästelen, kuinka tasaisia aikoja kärkihiihtäjät / ammattilaiset pystyy vetämään kelillä kuin kelillä. He painelevat 50km helposti 2h pintaan kuntoilu / kilpailutapahtumissa ja ammattilaiset selvästi allekin vaikka sitten perinteiselläkin. Siinä on suuri ero kunnon kilpailijan ja kuntohiihtäjän välillä - keli ei niin vaikuta loppuaikaan.
Se vaatii rajua kuntoa, että rankalla kelillä jaksat painaat. Ei silloin niin sukset luista. - Anonyymi
Hiihtääkö pressa luistelua vai perinteistä?
- Anonyymi
Luistelua hiihti ainakin sunnuntaina oittaalla 23km.
- Anonyymi
Veikkaan 3 h 20 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882